Simphony POS

Ponto de venda (PDV) de restaurante para gestão de serviço de alimentação

Sobre o Simphony POS

O Simphony POS, da Oracle MICROS, é um sistema de PDV baseado na nuvem desenvolvido para sincronizar as operações de atendimento, administração e cozinha. A plataforma ajuda os restaurantes a gerenciar processos relacionados a pedidos de retirada e entrega, menus e preços, programas de fidelidade do cliente e pagamentos online, entre outros aspectos. Os gestores podem avaliar dados de desempenho e relatórios de negócios em tempo real no painel centralizado.

O Simphony permite que os usuários gerenciem vários restaurantes em diversos locais para aumentar a visibilidade da marca e proporcionar uma experiência consistente aos clientes. O recurso de gestão de mesas permite que os funcionários façam reservas e gerenciem listas de espera, enquanto a ferramenta de pedidos com reconhecimento de fala, o recurso de reconhecimento automático de combinações e o menu online com fotos e promoções personalizadas ajudam a otimizar o processo de pedidos.

Com as ferramentas de previsão do Simphony, os gestores podem acompanhar as vendas e os principais indicadores de desempenho para criar orçamentos precisos em tempo real. O software permite que os usuários monitorem os níveis de estoque e envia alertas automáticos quando é necessário organizar ou reabastecer o estoque. No painel, os gestores podem revisar relatórios com dados em tempo real, materiais de treinamento e filmagens de vigilância por vídeo.


Imagens

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Simphony POS

4,2 (25)
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VS.
Highly reviewed

Preço inicial

1,00 €
mês
No pricing found

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

76
144

Integrações

3
No integrations found

Praticidade

3,8 (25)
4,1 (125)

Relação qualidade/preço

3,5 (25)
4,1 (125)

Atendimento ao cliente

3,3 (25)
3,6 (125)

Alternativas

LS Retail

4,3
#1 alternativa ao Simphony POS
Solução unificada de softwares comerciais [planejamento de recursos empresariais (ERP, na sigla em inglês) + ponto de...

Lavu POS

4,2
#2 alternativa ao Simphony POS
Um sistema de POS de restaurante para iPad tudo-em-um, oferecendo gestão de estoques, planejamento do pessoal,...

Odoo

4,1
#3 alternativa ao Simphony POS
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

NetSuite

4,1
#4 alternativa ao Simphony POS
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 32 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para...

Avaliações

Classificação geral

4,2 /5
(25)
Relação qualidade/preço
3,5/5
Recursos
4,0/5
Praticidade
3,8/5
Suporte ao cliente
3,3/5

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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 25
Christian
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Simphony Review - Minor DKL Food Group

Avaliado em 08/07/2020

Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our...

Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our business with the ability to fluidly adjust our products and menu to maneuver our business into strong customer sentiment positions.

Earlier versions were prone to bugs, however the later versions appear more streamlined and database resource utilisation is lighter than it used to be.

Once knowledge base is established and internal support personnel skills are enhanced the support of the software is quite easy.

Vantagens

The software once configured and implemented is easy to use, it's heavily customisable, allowing the ability to adapt for changes within the business and products.

The ability to update the software from the enterprise level out to all Properties\Workstations, is a convenient ability to have when managing a fleet of stores and POS terminals

It ties into its own reporting system and the MyMicros App makes store sales checking a breeze

Desvantagens

The software and the back end design is very complex, it takes a lot of training with skilled trainers in the Oracle business to build and maintain those skill sets.

Cost can be quite expensive when starting out, when there is a sufficient retail footprint the pricing can be negotiated to competitive rates

Matt
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Oracle = A great global partner

Avaliado em 04/07/2020

I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product

I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product

Vantagens

One stop shop. POS, purchasing and reporting.

The software has great capabilities and covers all areas a hospitality business requires

Desvantagens

Most adjustments to the program involve an additional purchase.

Immediate support not often available

Patrick
Classificação geral
  • Setor: Restaurantes
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Worst POS experience in my tenured career

Avaliado em 18/04/2023

Terrible. The support team is a joke. They don't even understand their own product well enough to...

Terrible. The support team is a joke. They don't even understand their own product well enough to work through simple problems. Everything is "a known issue" that never works toward resolution.

Vantagens

There is nothing that I can highlight that a competitor couldn't also do well.

Desvantagens

There has not been a resolution on outstanding tickets opened two years ago during the initial implementation. Simple things like time reporting, creating buttons, and marking items as "unavailable" have issues. The system has a lag when servers log out of checks that prevents them from opening the checks on another terminal without a wait that feels like an eternity in the restaurant industry and with direct impact to the guest. Good luck calling support. Most of my experience involves the person I spoke with having no idea how to fix my issue and having to "escalate the ticket." This escalation process will last weeks, months, and in our case, years with no resolution.

Mike
Classificação geral
  • Setor: Restaurantes
  • Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Simphony

Avaliado em 25/06/2020

effort put in on setting it up - worth it - architecture is good & functional. Never really had...

effort put in on setting it up - worth it - architecture is good & functional. Never really had any down time - if internet down - all printers & KDS still work on the LAN. Have a good account manager too which helps!

Vantagens

Moved into teh cloud from Res to Simphony - was a great move for us - less spend on hardware, updates through icences /subscription to services. We integrate a lot through simphony with accounts, loyalty, takeaway/delievry platform, Gift certificates. Has great inventory mgt capabilities with theoreticals. We manage the one database across different concepts and countries pretty easily. Integretaed with payroll, Open table, Windcave - Tablets for servers. Real time updates pretty much on phone app. Kiosks integrated. It all works!

Desvantagens

Sometimes support a little clunky, but we get there in the end.

Sam
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Run Away. Do not look back

Avaliado em 20/01/2021

Completely horrible. This company has got to be the WORST company to deal with, I can't imagine a...

Completely horrible. This company has got to be the WORST company to deal with, I can't imagine a worse roll out. Oracle did not honor the date they committed to having us up and running so we were forced to opened our location without a POS system (recipe for disaster). They sent a drunk programer to our location that was incompetent, followed by other programmers that always left us with varying issues that consumed hundreds of hours to resolve with customer support from India and other parts of the world that takes hours to get an actual live person. Their account representatives do not respective you as a client with valid concerns, nor do they accept accountability and will continue to charge you to fix their own companies screw ups. This POS is far too expensive, compared to others. My employees hate the system and it takes too long for them to navigate through it, costing them time in providing good customer service. SAVE YOURSELF THE PAIN AND STAY AWAY. I greatly regret not having chosen a different company and system.

Vantagens

The reporting software is pretty thorough

Desvantagens

The complexity and backward nature it was set up, with an inability to modify it without great expense. Everything not completed on original set up will cost thousands of dollars to correct by an oracle programmer.

Exibindo 5 avaliações de 25 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Simphony POS

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Simphony POS.

O Simphony POS oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 1,00 €/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

Os clientes habituais do Simphony POS são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O Simphony POS está nos seguintes idiomas:

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês, espanhol, finlandês, francês, hebraico, inglês, italiano, japonês, neerlandês, norueguês, português, russo, sueco, tailandês, turco, árabe

O Simphony POS é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Simphony POS se integra com os seguintes aplicativos:

FreedomPay, Restaurant365, SevenRooms

O Simphony POS oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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