Sobre o Quixy

Quixy is a cloud-based no-code platform for small to large enterprises. It empowers business users (citizen developers) with no coding skills to automate forms & workflows and build simple to complex enterprise-grade applications for their custom needs up to ten times faster.

Quixy helps eliminate manual processes and quickly turn ideas into applications making business more innovative, productive, and transparent.

Users can start from scratch or customize pre-built apps from the Quixy app store in minutes.

Try it for FREE.

Preços a partir de:

20,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Quixy

Principais benefícios do Quixy

1. Improved Agility.
2. Higher Productivity
3. Reduce Operational Cost
4. Save Time
5. Faster, automated and agile operations

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Emirados Árabes Unidos, Austrália, Canadá, Reino Unido, Índia, Nova Zelândia, Estados Unidos, África do Sul

Idiomas

inglês

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5 principais alternativas ao Quixy

Imagens

Quixy Software - 1
Quixy Software - 2
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Quixy Software - 6

Recursos

Total de recursos do Quixy: 213

  • @menções
  • API
  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de manutenção
  • Agendamento de tarefas
  • Agendamento de trabalhos
  • Agregação e publicação de dados
  • Alertas/notificações
  • Ambiente de desenvolvimento integrado
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise do desempenho
  • Armazenamento de arquivos
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Assinatura digital
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Autenticação
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Automação de documentos
  • Automação dos processos comerciais
  • Backup automático
  • Backup e recuperação
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Biblioteca de recursos
  • CRM
  • Calculadoras
  • Campos personalizáveis
  • Captura de imagem
  • Captura e transferência de dados
  • Cobrança e faturamento
  • Colaboração entre vários usuários
  • Comentários/notas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compatibilidade com vários formatos
  • Conectores de dados
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Controle de qualidade dos dados
  • Controle de versões
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controle do tempo do projeto
  • Controle dos processos comerciais
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Conversão do banco de dados
  • Criar subtarefas
  • Criação de diagramas
  • Criação de protótipos
  • Criação e design de formulários
  • Dados em tempo real
  • Depuração
  • Desenvolvimento colaborativo
  • Desenvolvimento de aplicativos web
  • Desenvolvimento de aplicativos web/mobile
  • Desenvolvimento de software
  • Desenvolvimento móvel
  • Editor de WYSIWYG
  • Editor gráfico de fluxo de trabalho
  • Edição/atualização de tarefas
  • Etiquetagem de tarefas
  • Extração de dados
  • Extração de endereço de e-mail
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho baseado em regras
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Fluxo de trabalho do projeto
  • Formulários eletrônicos
  • Formulários na Internet
  • Formulários personalizáveis
  • GPS
  • Gamificação
  • Gerenciamento da implantação
  • Gerenciamento de aplicativos
  • Gerenciamento de armazenamento de dados
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de atividades
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de calendários
  • Gestão de carteira
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de dicionário de dados
  • Gestão de edição
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de formulários
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de ideias
  • Gestão de integrações
  • Gestão de iterações
  • Gestão de modelos
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão de prazos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de testes
  • Gestão de testes e controle de qualidade
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão do ciclo de vida
  • Gestão do design
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do risco
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Interface gráfica do usuário
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Lembretes
  • Listas de tarefas
  • Logon único
  • Lógica condicional
  • Mapeamento de dados
  • Marcação
  • Metodologias ágeis (Agile)
  • Migração de dados
  • Modelagem de dados
  • Modelagem de processos & Design
  • Modelagem visual
  • Modelos
  • Modelos de design
  • Modelos de documentos
  • Modelos de projetos
  • Modelos personalizáveis
  • Modelos pré-elaborados
  • Monitoramento
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Monitoramento do desempenho
  • Monitoramento do progresso
  • Monitoramento em tempo real
  • Métodos tradicionais
  • Módulos predefinidos
  • Múltiplas fontes de dados
  • Múltiplos projetos
  • NOSQL
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel de atividades
  • Painel personalizável
  • Para desenvolvimento sem código
  • Permissões por função
  • Pesquisa de texto completo
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de projetos
  • Planejamento de tarefas
  • Planificação/Programação de projetos
  • Plataforma no-code
  • Portal do cliente
  • Preenchimento automático
  • Priorização
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento da localização
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de mudanças do processo
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento de trabalho
  • Rastreamento do projeto
  • Recuperação de dados
  • Recuperação de dados
  • Registro de auditoria
  • Relacional
  • Relatório de historiais
  • Relatórios agendados/automatizados
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Replicação de dados
  • Revisão de documentos
  • Seguimento de relatórios/projetos
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Segurança de SSL
  • Sincronização de dados
  • Suporte de banco de dados
  • Suporte remoto
  • Tarefa de nível superior
  • Tarefas de importação
  • Tarefas recorrentes
  • Testes de compatibilidade
  • Virtualização
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de dados
  • Visualização de planilhas
  • Visualização em tabela de tarefas
  • Vários idiomas

Alternativas

Kissflow Workflow

3,8
#1 alternativa ao Quixy
Kissflow Workflow helps businesses design, deploy, and manage custom workflows to optimize productivity and utilization...

Betty Blocks

4,5
#2 alternativa ao Quixy
A plataforma de desenvolvimento de cidadania oferece soluções flexíveis em várias nuvens que se encaixam em qualquer...

DronaHQ

4,6
#3 alternativa ao Quixy
DronaHQ is a cloud based Low Code Application Development Platform to build forms, processes, internal tools, dashboards...

Zoho Creator

4,3
#4 alternativa ao Quixy
O Zoho Creator é uma plataforma de pouco código baseada na Internet, com a qual qualquer pessoa pode criar aplicativos...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(17)
Relação qualidade/preço
5/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
4,7/5
Suporte ao cliente
5/5

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Exibindo 5 avaliações de 17
Sushmita B.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Easy and fast approach to process automation

Avaliado em 09/09/2020

Overall, we are very happy with our choice. Quixy's customer success team provided the necessary...

Overall, we are very happy with our choice. Quixy's customer success team provided the necessary support during our on-boarding period while we got used to the new platform. Under HR, we have automated job requisition, candidate assessment, recruitment, employee on-boarding, leave management and employee off-boarding processes. We have seen over 30% improvement in employee productivity for those responsible for these processes.

Vantagens

What we liked most about Quixy was the extensive list features that allowed us to automate our processes and build custom applications without having to write any code or compromise on our requirements. It's more than a simple workflow or spreadsheet automation tool where we could automate our processes and integrate them with each other to build applications instead of having workflows operating in silos.

Desvantagens

We found the platform little difficult to adopt initially, but once we got a hang of it, it was very easy for us. The online documentation of the platform can improve.

Alternativas consideradas

DronaHQ e Kissflow Workflow

Razões para mudar para o Quixy

Quixy provided more features compared to the other products e.g. Data Functions, Data Sources and Document Generator features.

Resposta do Quixy

Hello Sushmita,

Thank you for your wonderful review! We're glad to hear you are satisfied with Quixy and find our product useful. We appreciate your feedback on the online help. We are continuously adding more helpful information to the platform and improve the usability of the product.

Please don't hesitate to reach out if you ever have any questions. We're happy to help!

Sai charan N.
Classificação geral
  • Setor: Gestão da educação
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Highly Customizable. Great platform to start your digital transformation journey

Avaliado em 11/09/2020

Overall, I and the company is extremely satisfied with the product. The platform helped us to...

Overall, I and the company is extremely satisfied with the product. The platform helped us to automate the end to end procurement system at our institution. The processes such as Indent Management, Quotations, Vendor Selection, Vendor Information Management, Purchase Order Generations, and Invoicing have been automated using Quixy. With the implementation of Quixy, we have noticed that the vendor invoice processing time has been reduced to 40%.

Vantagens

Quixy has some cool features which we could not notice in any other platform. It is majorly the speed, ease of use, and the response from the customer success team which I liked the most throughout the journey. The platform helped us to build our procurement management system within 12 days. Quixy is so flexible that we could edit the app and ensure that the app works with the change of business processes within no time.

Desvantagens

Quixy has some great features which can be used by any organization to any limit. However, I suggest them to improve their app library by adding ready-made apps which are common and can be used anyone in the industry.

Alternativas consideradas

DronaHQ, Betty Blocks, kintone e Kissflow Workflow

Razões para mudar para o Quixy

We found Quixy more flexible and easy to use compared to other platforms. With Quixy, we automated our most complex processes within days.

Resposta do Quixy

Hello Charan,

Thank you for your wonderful review! We're glad to hear you are satisfied with Quixy and find our product useful.

We appreciate your feedback. We are happy to let you know that as you requested, we have now added more solutions to our app store, You can just download them, customize, as required, and deploy them for us.

Please don't hesitate to reach out if you ever have any questions. We're happy to help!

Revanth S.
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Excellent Software for User Data Management

Avaliado em 09/10/2021

It has Helped to Automate and Simplify many processes. A lot of process become paperless which is...

It has Helped to Automate and Simplify many processes. A lot of process become paperless which is very helpful to us, it saved a lot of time effort.

Vantagens

Quixy is an amazing software with excellent features to Manage user data or to develop application quickly and easily. Interface is very clean and simple, yet it has advanced features to manage or Automate many tasks like Data management, Application development, Collaborations, Coding, Spreadsheet management, and many more.

Desvantagens

We had all the option we needed to implement our work efficiently.

Resposta do Quixy

Hello Revanth,

Thank you for your review! We're glad to hear you are satisfied with Quixy and find our product useful.

We appreciate your feedback.

Please don't hesitate to reach out if you ever have any questions. We're happy to help!

Venkata ashok A.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Build flexible customizable solutions with Quixy's no-code platform

Avaliado em 09/09/2020

At an overall level, i'm extremely satisfied with Quixy. We have automated all HR processes...

At an overall level, i'm extremely satisfied with Quixy. We have automated all HR processes including Recruitment, Employee On-Boarding and Off-Boarding, Leave & Payroll Management and Performance Management. The platform has helped improve team productivity by over 30% and reduced software cost by 50%.

Vantagens

What i liked best was the feature-set in the Quixy platform that we could not see in other platforms. Quixy features allowed us to build a comprehensive HRMS systems that is fully flexible and customizable. We are able to add new fields, modify existing fields, add or remove steps in the workflows and deploy the changes, all with just few clicks using a fully visual interface. All our HR processes our interwoven and Quixy allowed us to implement them without creating any data redundancy.

Desvantagens

Quixy should consider adding in-app collaboration functionality where stakeholders involved in a workflow can discuss a record and add comments.

Alternativas consideradas

Betty Blocks e Zoho Creator

Razões para mudar para o Quixy

We chose Quixy because of the platform capability. In our assessment, we found Quixy to be more powerful and flexible with ability to handle complex business rules we have in our payroll and performance management process.

Resposta do Quixy

Hello Ashok,

Thank you for your great review! We're glad to hear you are happy with Quixy and find our product useful.

We appreciate your feedback and are extremely happy to let you know that the requested collaboration feature has already been rolled out and is now available for use.

Please don't hesitate to reach out if you ever have any questions. We're happy to help!

Mahindra dev I.
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

No Code - USE QUIXY

Avaliado em 23/07/2021

Integration of Data with cross functional attributes / dept is the goal and it is achieved.

65%...

Integration of Data with cross functional attributes / dept is the goal and it is achieved.

65% improvement in processing and reporting ]
75% AUTOMATION achieved of our manual operations.

Vantagens

Integration of all processes in a business environment is essential. So with Quixy what I like the most is data access / transparency across department and organization. Report system that summarizes the key elements for a business are easily configurable and accessible.

Data Access, Review and Sharing under one umbrella, with utmost ease is what you get with Quixy.

Desvantagens

Accounting and Finance integrations with other software's can be improved. Better HR management tools can be implemented.

Alternativas consideradas

SAP Concur

Razões para mudar para o Quixy

We choose Quixy to overhaul our digitalization requirements over SAP platforms due to the easy of implementation, NO CODE and Cost Effective solution.

Resposta do Quixy

Hello Mahindra,

Thank you for your review! We're glad to hear you are satisfied with Quixy and find our product useful.

We appreciate your feedback. We have shared it with our product team We are in the process of improving the integration capabilities on the platform. Do watch our for product updates from our end.

Please don't hesitate to reach out if you ever have any questions. We're happy to help!

Exibindo 5 avaliações de 17 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Quixy

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Quixy.

O Quixy oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 20,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Quixy offers a 14-day free trial for new users, after which the software is available across 3 pricing tiers. Platform: Starts at $20/full user/month (billed annually) starts with 20 users. The Platform plan is suitable when the number of apps/workflows is high Solution: The Solution plan is suitable when the number of users is high, and the number of apps/workflows is low. Contact Quixy for further details. Enterprise: The Enterprise plan is suitable for bigger organizations looking for enterprise features. Contact Quixy for further details.

Os clientes habituais do Quixy são:

201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O Quixy está nos seguintes idiomas:

inglês

O Quixy é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Não temos informações sobre quais integrações o Quixy oferece.

O Quixy oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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