Boulevard

Boulevard

Software para gestão empresarial de salões de beleza e spas

Sobre o Boulevard

Boulevard é um software baseado na nuvem desenvolvido para ajudar salões der beleza e spas de todos os tamanhos a gerenciar reservas, agendamentos, pagamentos, entrada e saída de clientes, associações, vendas e muito mais em um portal unificado. A plataforma permite que as organizações definam regras personalizadas para agendar tarefas, permissões de funcionários, categorias de serviços e preços em vários produtos, marcas e locais.

Boulevard permite que os administradores da recepção lidem com clientes sem reserva e capturem informações de contato dos clientes por meio do aplicativo para iPad e enviem alertas com o horário de chegada ao profissional de serviços designado. Oferece uma série de recursos, como processamento de cartão de crédito e débito, listas de espera, notificações de confirmação de horários, reserva de grupo, marcação, gestão de reembolsos, leitura de código de barras, relógio de ponto e muito mais. Os salões também podem criar, lançar e executar campanhas de marketing para promover produtos, categorizar clientes e solicitar classificações e comentários.

O Boulevard permite que os gerentes gerem, exportem e compartilhem relatórios para obter informações sobre o desempenho dos negócios, retenção de clientes, vendas brutas, dicas, utilização de recursos e outras métricas. Também pode ser integrado a vários sistemas de terceiros usados para gestão de previsões, planejamento de recursos empresariais (ERP, na sigla em inglês) e gestão do relacionamento com o cliente (CRM, na sigla em inglês) via API.


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Not sure about Boulevard? Compare with a popular alternative

Boulevard

4,6 (276)
VS.
Highly reviewed

Preço inicial

175,00 US$
mês
16,00 US$
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

85
118

Integrações

7
49

Praticidade

4,5 (276)
4,6 (5 563)

Relação qualidade/preço

4,5 (276)
4,7 (5 563)

Atendimento ao cliente

4,7 (276)
4,7 (5 563)

Alternativas

Acuity Scheduling

4,8
#1 alternativa ao Boulevard
O Acuity é um software de agendamento de compromissos online sem interrupção, que permite aos clientes agendar...

Mindbody

4,0
#2 alternativa ao Boulevard
O Mindbody oferece software para gestão de empresas de spas, salões, academias, profissionais de bem-estar e outras...

ABC Glofox

4,4
#3 alternativa ao Boulevard
Uma plataforma baseada na nuvem que fornece um software inovador de gestão de academias.

Calendly

4,7
#4 alternativa ao Boulevard
O Calendly é um software de agendamento de reuniões para equipes de todos os tamanhos. Com ferramentas administrativas...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(276)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,7/5

Já tem o Boulevard?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 276
Kim
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Boulevard: bang for your buck that keeps on growing

Avaliado em 21/09/2021

Boulevard has been overall incredibly beneficial to our business. It’s combined more than one...

Boulevard has been overall incredibly beneficial to our business. It’s combined more than one program that we were using before for less than the cost, and gave us many new added features.

Vantagens

Coming from using a combination of Rosy for salon scheduling and booking, Zingle for text messaging, and a third party payment processor, finding boulevard and finding out that all of these features were built in was a no brained. The system is colorful and aesthetically pleasing, the the customer support team is usually quick to answer and assist any comments, questions, or concerns. The dev team regularly adds new, requested features. The mobile app has been great for our staff to keep track of their days and know when their clients have arrived or booked keeps them on track.

Desvantagens

Some features that we are waiting on for boulevard to implement feel like they should’ve been included with the base software, such as letting staff see their tips on the mobile app. Sometimes customer support just doesn’t get the problem you are having, and it feels like you’re explaining it over and over. The software has yet to be down, but sometimes the POS has moments of glitchy-ness. Inventory control could use a little clarification and could be streamlined.

Alternativas consideradas

Vagaro

Razões para escolher o Boulevard

It was a cheaper option to switch to boulevard, and it allowed us to use the same phone number we had for our landline for our text number as opposed to a different number via zingle. Rosy was also outdated and customer support was severely lacking.

Razões para mudar para o Boulevard

Boulevard’s demo sealed the deal. It checked all the boxes.
Benjamin
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Boulevard is the best salon software I have come accross

Avaliado em 25/10/2022

Boulevard has cut my call volume down by about 30% with online booking and texting. This has made...

Boulevard has cut my call volume down by about 30% with online booking and texting. This has made staffing our desk easier and less stressful. The software has been very solidly reliable with only one notable outage in two years (and that was a major outage impacting a large swath of the internet).

Vantagens

The online booking and integrated texting are killer features. We will never have software without this. The transition from our old software was extremely well managed with little input required from me. The appointment search and schedule optimization were game changers for our scheduling. We can spend far less time manually hunting for appointments, and trust that our schedule will be decently well optimized without our intervention.

Desvantagens

There are some features like advanced reporting that are still lacking. Boulevard does make continuous improvements and work with feedback from users to decide on the roadmap forward which is much appreciated. I would like more customization options in the software for scheduling, resource usage, etc... but overall I have found solutions using the tools that exist in Boulevard.

Marchelle
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Boulevard

Avaliado em 27/09/2021

It’s a new software so it’s expected but I think a lot of things could of been better over the...

It’s a new software so it’s expected but I think a lot of things could of been better over the years. Lots of new updates to keep current and trendy but with that comes a roller coaster of trial and error. With that being said old tech should be easy but isn’t.

Vantagens

Seamless booking appointments online for clients and in person.

Desvantagens

Glitches … a new one every week! As a business owner you don’t have the time to make customer support tickets and figure out how to do workarounds more often than not. But I guess that’s how it is with these softwares.

Katherine
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Stewart Palmer Salon and Spa

Avaliado em 20/10/2022

Vantagens

It's really easy to train new employees, the software is very user friendly. Great support when anyone has questions and people are always kind even when we might ask a stupid question. I really like implementation and having face to face meetings. It was very personal and I've never had a software company do that.

Desvantagens

Having the ability to set the swipe as the default card payment would be helpful. Checking out with phones and having the ability for the guest to leave a gratuity as well. I really can't think of any cons. I've loved it and recommended it to fellow salon owners and salon consulting companies.

Rachel
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

So happy with Boulevard!

Avaliado em 22/09/2021

It has been exceptional because of the excellent service. Couldn't be happier.

It has been exceptional because of the excellent service. Couldn't be happier.

Vantagens

I LOVE the customer service. Your team is so accessible and on top of things anytime I've had a concern. Thank you so much. I know I'm one of the first users - I am so grateful you let me stay on.

As a close second, I like the look of the design and the way it integrates with my existing site. The style and functionality together are unlike anything I've seen. It gives my booking interface a sophisticated look that aligns with my brand.

I have nothing but positive things to say about you all!

Desvantagens

There are times when the software doesn't sync well with my google calendar. In particular, my google cal events don't show on the Boulevard calendar. There were a few occasions where I was double-booked. But I have been double-checking those on a regular basis to avoid that from happening again.

Alternativas consideradas

Calendly, Acuity Scheduling e Mindbody

Razões para escolher o Boulevard

One of the Boulevard employees is a friend of mine. It was word of mouth.

Software anterior

Acuity Scheduling

Razões para mudar para o Boulevard

The personal connections, the customer service, and the overall look/style of the site. It is better than anything out there I've seen.
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Perguntas frequentes sobre o Boulevard

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Boulevard.

O Boulevard oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 175,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

Os clientes habituais do Boulevard são:

2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O Boulevard está nos seguintes idiomas:

inglês

O Boulevard é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Boulevard se integra com os seguintes aplicativos:

Google Calendar, Mailchimp, NetSuite, Okta, TrueLark, Vish, Zapier

O Boulevard oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Assistência 24/7, Bate-papo

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