Impress Automate

Cloud-based document preparation and distribution software

Sobre o Impress Automate

Impress Automate by Quadient is a cloud-based document management software designed to help businesses across retail, higher education, healthcare, financial, and other sectors automate document preparation workflows and communicate with customers. It enables employees to create, manage, and distribute invoices, cash statements, notices, letters, and other documents via a unified platform.

Impress Automate offers a variety of features such as compliance management, billing, interactive content, analytics, customer experience management, invoicing, barcoding, and more. The application allows managers to configure pre-defined business rules to streamline the distribution process and track employee productivity. It also lets professionals create and send personalized text messages to target audiences across multiple channels.

Impress Automate supports integration with various third-party platforms such as DocuWare, DocuSign, ConnectSuite, eCertify, eValidate, Architect, and more. It provides a customer portal, which allows employees to run marketing campaigns, receive payments from customers, and track and archive ad hoc or business documents.

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Impress Automate

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Impress Automate

Imagens

Impress Automate Software - 1
Impress Automate Software - 2
Impress Automate Software - 3
Ver mais 4
Impress Automate - Vídeo
Impress Automate Software - 1 Impress Automate Software - 2 Impress Automate Software - 3

Recursos

Total de recursos do Impress Automate: 49

  • API
  • Armazenamento de documentos
  • Arquivo morto e retenção
  • Assinatura eletrônica
  • Automação de documentos
  • Automação dos processos comerciais
  • Banco de dados de contatos
  • Captura e transferência de dados
  • Certificado pela CASS
  • Classificação de documentos
  • Cobrança e faturamento
  • Comunicados por lote
  • Comunicados sob demanda
  • Comunicação multicanal
  • Conectores de dados
  • Controle dos processos comerciais
  • Controles/permissões de acesso
  • Digitalização de documentos
  • Distribuição de e-mails
  • Faturas personalizáveis
  • Faturação online
  • Ferramentas de colaboração
  • Geração de documentos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de duplicados
  • Gestão de impressão
  • Gestão de modelos
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão virtual do fluxo de trabalho
  • Histórico de faturas
  • Importação/exportação de dados
  • Integrações de terceiros
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Migração de dados
  • Modelagem de processos & Design
  • Modelos de documentos
  • Painel de atividades
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Plataforma no-code
  • Processamento NCOALink
  • Pré-classificação certificada PAVE
  • Rastreamento de conformidade
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Revisão de documentos
  • Suporte inteligente por e-mail
  • Transformação de dados

Alternativas

Quixy

4,8
#1 alternativa ao Impress Automate
Quixy is a cloud-based No Code platform that empowers business users with no coding skills to automate workflows and...

Bitrix24

4
#2 alternativa ao Impress Automate
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM,...

DocuPhase

4,4
#3 alternativa ao Impress Automate
Automate processes within any department or team. Our flexible enterprise solution can be used to map out and automate...

EngageCX

0
#4 alternativa ao Impress Automate
Ecrion is a customer communications management software designed to help businesses connect with customers via email,...

Avaliações

Classificação geral

4,1 /5
(7)
Relação qualidade/preço
3,7/5
Recursos
4/5
Praticidade
3,6/5
Suporte ao cliente
4/5

Já tem o Impress Automate?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 7
Cameron M.
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

If you have Impress Automate, you have no accounting burden and you can breathe a sigh of...

Avaliado em 02/07/2021

Almost all the essential things you need for your accounting transactions are in one platform.. And...

Almost all the essential things you need for your accounting transactions are in one platform.. And the convenience of having easy access to it is priceless.

Vantagens

This software makes my daily accounting work very easy. I love the ability to manage our invoices in use while controlling the expenses of our business. Good solution for billing and maintenance of basic accounts. I also liked that it has good mobile compatibility which helps get things done quickly and easily. Impress Automate handles every aspect of my company's finances. This product makes it easy for you to create estimates and invoices, capture invoices and expenses, and monitor business health. The multi-user feature allows the business to track expenses and movement of funds between departments and business teams. I use this product to get rid of my accounting burden and it does not let me down, it is a solution for me.

Desvantagens

I did not encounter any aspect that I did not like, I am very satisfied with the service I received.

Richard C.
Classificação geral
  • Setor: Automação industrial
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Solution

Avaliado em 11/12/2020

We mostly use this in our AP group to mail certain invoices. Also used throughout our general...

We mostly use this in our AP group to mail certain invoices. Also used throughout our general office mailings too.

Vantagens

The process of integration was very straightforward once we got out IT group and the integration team at Quadient on the same page. It is a big time saver for us to have this system in place. Our AP group has much more time available to them now.

Desvantagens

I don't think there are any 'cons' that we can immediately identify. We are happy so far.

Rosie D.
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Outro durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Has potential

Avaliado em 16/12/2020

Like I mentioned above, I still have not been able to use the service that I'm being billed for...

Like I mentioned above, I still have not been able to use the service that I'm being billed for monthly. I have had to run the contracted service along with machine rentals because I still have to do it myself in office. I believe the service has potential I just haven't experienced it yet.

Vantagens

The ability to queue up large number of prints and be able to track it.

Desvantagens

I have had the service for over 2 months now and we have not been able to get help to setup our normal statements run that we send out monthly to our customers. It appears the setup and membership team were motivated to have us sign up however the after service has been poor.

Resposta do Quadient

Rosie, we're so sorry you've encountered issues with your monthly statement setup. We want to make this right for you. Tracy, our Customer Success Manager, will reach out to you right away.

- The Quadient Team

Troy W.
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Useful but at Times Frustrating

Avaliado em 07/05/2021

Overall my experience is ok as it does a lot of processing, both in terms of what's done...

Overall my experience is ok as it does a lot of processing, both in terms of what's done (information taken off cover pages, barcodes added for stuffing), and how many files it processes.

Vantagens

This is useful for file/document processing, including adding and removing content on pages, but also combining files as well.

Desvantagens

Older versions used to have a 'Quality Tool' in which you could give an input file and see how it's processed and why, but it seems to have been removed from the latest version of Impress Automate (v1.2).

Jessica P.
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Very “impress”ed

Avaliado em 21/12/2020

Great overall

Great overall

Vantagens

I really like the way that this program operates in general. Really gets done everything I need very easily. It’s very simple to understand how to change the documents around if necessary. I also love how undeliverable addresses are removed and it saves my company money on postage and supplies.

Desvantagens

How long it took to get it going and also the battle I had to fight in order to get training on how to use it, but now since we are over that hill everything is fine so far

Exibindo 5 avaliações de 7 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Impress Automate

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Impress Automate.

O Impress Automate oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Não disponível

Os clientes habituais do Impress Automate são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

O Impress Automate está nos seguintes idiomas:

inglês

O Impress Automate é compatível com os seguintes dispositivos:

O Impress Automate se integra com os seguintes aplicativos:

DocuSign, DocuWare

O Impress Automate oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para Impress Automate.