Sobre o Resly

Resly is a property management system designed to help Australian hotels and resorts handle compliance, task scheduling, guest communications, payment processing, and other processes on a unified platform. Administrators can utilize audit logs and custom reports to evaluate accounts and ensure compliance with various regulatory standards.

Resly lets organizations securely store data within a cloud-based repository to mitigate risks related to viruses, malware, and hardware theft. Hotels can schedule and send branded emails or SMS messages to guests and utilize Resly Direct to manage bookings. Resorts can automate payments, streamline bank reconciliation processes, and access statements, reports, and other information from within a centralized platform.

Resly facilitates integration with various third-party systems and booking channels such as Expedia, Mailchimp, Airbnb, Feefo, and more.

Principais benefícios do Resly

Resly is a cloud-based system enabling hoteliers to manage properties, channels and bookings.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália

Idiomas

inglês

Imagens

Resly report
Resly dashboard
Ver mais 3
Captura de tela do Resly: Resly report Captura de tela do Resly: Resly dashboard

Recursos

Total de recursos do Resly: 110

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração de website
  • Agendamento de manutenção
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados dos canais
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Atualização automática
  • Atualização em tempo real
  • Automação de marketing
  • Backup automático
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Biblioteca de conteúdo
  • Biblioteca de mídia
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Cobrança e faturamento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade
  • Contabilidade incorporada
  • Controle de despesas
  • Controles/permissões de acesso
  • Cálculo e validação de tarifas
  • Dados em tempo real
  • Depoimentos do cliente
  • Distribuição de multicanal
  • Edição em tempo real
  • Estadia prolongada
  • Ferramentas de reservas online
  • Formação dinâmica de preços
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão da experiência do hóspede
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da receita
  • Gestão da recepção
  • Gestão de avaliações
  • Gestão de calendários
  • Gestão de canais
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de modelos
  • Gestão de preços e margens
  • Gestão de promoções
  • Gestão de recibos
  • Gestão de reservas
  • Gestão de reservas
  • Gestão de restrições
  • Gestão de spas/atividades
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tarefas doméstics
  • Gestão de taxas
  • Gestão de taxas de cobrança
  • Gestão do design
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Integração da contabilidade
  • Integração de GDS/OTA
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Interruptor geral
  • Inventário de salas
  • Lembretes
  • Mensagens de SMS
  • Modelos de documentos
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Modelos pré-elaborados
  • Múltiplas propriedades
  • Observações da reserva
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Para aluguéis de férias
  • Pesquisa e filtro
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pagamentos
  • Propriedade única
  • Rastreamento de itens faturáveis
  • Razão geral
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Reserva de terceiros
  • Reservas de quartos
  • Reservas em grupo
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Sincronização de dados
  • Sincronização multicanal
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Suporte do cliente
  • Validação cruzada do livro razão
  • Várias localizações

Alternativas

NewBook

4,7
#1 alternativa ao Resly
NewBook is award-winning property management software built especially for the tourism and hospitality industries that...

eviivo

3,8
#2 alternativa ao Resly
eviivo is a booking & channel management system which enables small hospitality & tourism businesses to manage property...

Beds24

4,8
#3 alternativa ao Resly
Beds24 is a cloud-based property management solution that offers a channel manager and booking engine for businesses in...

Hostaway

4,6
#4 alternativa ao Resly
O Hostaway é uma solução de gerenciamento de canais para propriedades de locação de férias que sincroniza...

Avaliações

Classificação geral

5 /5
(11)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
5/5
Suporte ao cliente
5/5

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Exibindo 5 avaliações de 11
Kirsten B.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The only choice

Avaliado em 21/07/2020

Pure joy, I don't give 5* ratings to software lightly. So many things have been considered and...

Pure joy, I don't give 5* ratings to software lightly. So many things have been considered and applied thoughtfully rather than piecemeal like other software, and they all remain true to the overall design. It's been a pleasure working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who are repsponsive and open to suggestions and I can see many of the suggestions being implemented already.
The migration process was easy enough but I think a cheat sheet with what needs to be checked or brought in manually and in what order would help. There was still quite a bit to do to get the system fully setup even though it was functional and online within a few hours and there were things I didn't realise until after I did my first EOM.
I would love to see communication with housekeepers/handmen via an app, ability for guests to checkin and sign off electronically (So important with Covid) and maybe an owners portal to access their own reports.
But overall I LOVE it!

Vantagens

Love love love that it is true cloud build and design so I can access it from any browser anywhere.
Love that I can have mulitple screens open at once.
It is sleek and easy to navigate. Most features are intuitive but when I need help the support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fast and helpful.
Love the idea of the dashboard now I am used to using it.
Love that I can text guests and use templates for emails (although the editor needs a little work still :)

Desvantagens

All features are there but some need a bit of tewaking to improve efficiency:
Calendar - I find it hard to use as it is. Needs more status colours and can't see and letters of the name for 1N bookings;
Entering new Direct Bkg not efficient - Need to be able to enter no. of nights from start date rather than start and end date, Guest linkage/lookup not efficient (we need to see any comments about the gust before we confirmt he bkg and in Mooloolaba we REALLY need a blacklist feature); Need ability to enter deposit required amt and manage deposit due date and amount (and link this to calendar status); Need extra info to display next to price (Eg. Rate per night, Discount applied to std rate plan (I have lots more ideas for this))
Inability to change room types and status :( I need to do this often due to owners discretion but it deters me given I have to get [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to do it for me;
Printing and Emailing - there are just too many clicks to be able to print anything. There must be an engine that allows printing in one click with a default printer setup. Need this for receipts, invoices and Checkin Form/letter
Sort Order - this appears to be all over the shop. Pls look at display order of charges, agents, rate plans etc. Just make it alphabetical would be easier
Housekkeeping - Still missing display of checkin/out status and ability to show back to backs/set priority (otherwise I love it)
CHarges - need to change chrgs before C/O
Promotions - not able to do promos like stay 5 pay 3

Wayne A.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Highly Recomended

Avaliado em 30/08/2020

They have supported us throughout the whole transition from our old system to Resly. The set-up was...

They have supported us throughout the whole transition from our old system to Resly. The set-up was basically all done by them and they needed very little help from my end. The system is very intuitive and easy to use.

Vantagens

The support we have received this far has been second to none. I like how it is cloud based and I can use it anywhere. It is an all in one system which just makes sense. Very simple to use which reduces my stress.

Desvantagens

The only con is that I didn't move sooner!

Lyn N.
Classificação geral
  • Setor: Ócio, viagens e turismo
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

EASY TO USE AND PORTABLE

Avaliado em 28/08/2020

Great support - readily available

Great support - readily available

Vantagens

No longer stuck to a desktop based program. Easily accessed as long as there is wifi

Desvantagens

Whilst there are FAQ's it would be helpful to have a user manual. That said support is easily accessible

Sue H.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

RESLY - TICKS ALL THE BOXES

Avaliado em 27/08/2020

AMAZING!!! Always available to answer a question. Never palmed off to someone else or waiting for a...

AMAZING!!! Always available to answer a question. Never palmed off to someone else or waiting for a call back.

Vantagens

The product and the amazing support from the team made the decision to take on board simple and stress free. The program is user friendly & an easy transition from the old outdated system were were previously using. Being a true cloud based program I can see what is happening from any where in the world on a day by day / hour by hour basis. There is zero stress for relievers - 1 button and EOM is done.

Desvantagens

There is nothing to dislike.
It offers everything I require to run my business efficiently.

Naomi A.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I never thought switching systems could be so easy

Avaliado em 30/08/2020

The guys made this transition so easy. I am a person who struggles with change but this program is...

The guys made this transition so easy. I am a person who struggles with change but this program is a dream to work with. I like that the guys sit and explain everything in easy to understand step by step manner. The one advise from the guys that made so much sense is. " Ask yourself what are you trying to do, then click on the tab that relates and all else follows logically". It is practical, intuitive and logical with absolutely no clutter or useless tabs.

Vantagens

It is very user friendly. it is definitely cloud ( not just pretending to be).

Desvantagens

Nothing at all it is brilliant, easy to use.

Exibindo 5 avaliações de 11 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Resly

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Resly.

O Resly oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: AU$ 30,00/mês
  • Modelo de preços: Outro
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do Resly.

Os clientes habituais do Resly são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Resly está nos seguintes idiomas:

inglês

O Resly é compatível com os seguintes dispositivos:

O Resly se integra com os seguintes aplicativos:

Campaign Monitor, Feefo, Mailchimp

O Resly oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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