Sobre o HubSpot Marketing Hub

O HubSpot é uma plataforma de marketing escalável e multifuncional que abrange uma ampla variedade de recursos e capacidades. O software pode ser usado para executar, acompanhar e avaliar todas as atividades de marketing on-line, como blogs, marketing por e-mail e marketing de mídia social. O HubSpot Marketing também pode ser usado para criar páginas de entrada e chamadas para ação, fornecendo aos usuários dicas de SEO conforme eles digitam.

Além disso, o HubSpot Marketing atua como um sistema de gerenciamento de conteúdo que permite aos usuários atualizar o conteúdo de seu site, otimizá-lo para pesquisa e ajustá-lo para dispositivos móveis. Com a ferramenta Smart Content do HubSpot Marketing, os usuários podem personalizar seu site para cada visitante.

Preços a partir de:

US$ 50,00/mês

  • Teste Grátis
  • Gratuito
  • Assinatura

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México

Idiomas

Alemão, Espanhol, Francês, Inglês, Japonês, Português

Preços a partir de:

US$ 50,00/mês

  • Teste Grátis
  • Gratuito
  • Assinatura

Imagens

Attract more targeted traffic to your pages with HubSpot's content strategy tool and as-you-type SEO advice
Convert visitors into qualified leads with HubSpot's built-in, conversion optimized landing page templates
Connect HubSpot Marketing Hub with HubSpot CRM, HubSpot Sales, or Salesforce to automatically track each lead interaction
Keep an eye on what customers are saying with HubSpot Marketing Hub's social media monitoring tools
Monitor performance from HubSpot Marketing Hub's Dashboard
Create, optimize and publish blog articles in order to convert readers into leads
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HubSpot Marketing Hub - Vídeo
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Captura de tela do HubSpot Marketing Hub: Attract more targeted traffic to your pages with HubSpot's content strategy tool and as-you-type SEO advice Captura de tela do HubSpot Marketing Hub: Convert visitors into qualified leads with HubSpot's built-in, conversion optimized landing page templates Captura de tela do HubSpot Marketing Hub: Connect HubSpot Marketing Hub with HubSpot CRM, HubSpot Sales, or Salesforce to automatically track each lead interaction Captura de tela do HubSpot Marketing Hub: Keep an eye on what customers are saying with HubSpot Marketing Hub's social media monitoring tools Captura de tela do HubSpot Marketing Hub: Monitor performance from HubSpot Marketing Hub's Dashboard Captura de tela do HubSpot Marketing Hub: Create, optimize and publish blog articles in order to convert readers into leads

Recursos

Total de recursos do HubSpot Marketing Hub: 70

  • API
  • Administração de website
  • Agendamento de campanhas
  • Análise de campanhas
  • Análise de dados da web
  • Análise de dados visual
  • Análise do ROI
  • Atribuição de leads
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Biblioteca de conteúdo
  • Calendário de comunicações
  • Captura de leads
  • Definição de perfil de dados
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Drip marketing
  • Editor de WYSIWYG
  • Encaminhamento de solicitações
  • Formulários na Internet
  • Formulários personalizados
  • Geração de leads
  • Gerenciamento de SEO
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de usuários
  • Gerenciamento do desempenho em redes sociais
  • Gestão da função
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de e-mail marketing
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de prazos
  • Gestão de promoções
  • Gestão de tarefas
  • Indicadores das redes sociais
  • Integração de CRM
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
  • Integração de terceiros
  • Interface para arrastar e soltar
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Marcação
  • Marketing de multicanal
  • Marketing de redes sociais
  • Modelos de e-mails
  • Modelos de páginas de início
  • Modelos personalizáveis
  • Múltiplas campanhas
  • Notificações automáticas
  • Otimização de taxas de conversão
  • Painel de atividades
  • Planejamento de campanhas
  • Publicidade social
  • Páginas de início personalizadas
  • Ramificação de perguntas
  • Rastreamento de cliques
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de palavras chave
  • Relatórios de tráfego da Internet
  • Relatórios e estatística
  • Repositório de conteúdo
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de clientes
  • Segurança de SSL
  • Sincronização de dados
  • Testes A/B

Alternativas

Mailchimp

4,5
#1 alternativa ao HubSpot Marketing Hub
MailChimp is a marketing automation platform that allows users to create, send & analyze email & ad campaigns, with...

ActiveCampaign

4,6
#2 alternativa ao HubSpot Marketing Hub
Get better returns from your marketing & sales processes by upgrading to an automated platform. Send follow-up that...

SharpSpring

4,5
#3 alternativa ao HubSpot Marketing Hub
SharpSpring, an affordable marketing automation alternative to HubSpot and Marketo, specializes in lead generation and...

Engagement Cloud

4,3
#4 alternativa ao HubSpot Marketing Hub
dotdigital is an email marketing and automation platform for B2B, B2C and eCommerce businesses.

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(4.376)
Relação qualidade/preço
4,2/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,4/5

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Exibindo 5 avaliações de 4.376
Willian rodney D.
Classificação geral
  • Setor: Redação e edição de texto
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Testando uso

Avaliado em 16/12/2020

ainda em teste.

ainda em teste.

Vantagens

Testar aplicações e videos com revisão das respostas dos usos.

Desvantagens

Nada de interessante. Tudo normal. Podem ser feitas revisões e melhorias.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Design
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Mensal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

What I think

Avaliado em 27/12/2020

Ele é eficiente e eficaz, pode melhorar mais, mas de momento tenho poucas queixas.

Ele é eficiente e eficaz, pode melhorar mais, mas de momento tenho poucas queixas.

Vantagens

O que mais gostei é a facilidade de uso e a automação eficiente.

Desvantagens

O que menos gostei é que sendo pago devia ter melhoramento nos seus serviços.

Sean D.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

A platform with a soul— HubSpot keeps marketing human with products built on best practices

Avaliado em 02/08/2019

HubSpot is the best tool to use when learning marketing automation. Our marketing team uses HubSpot...

HubSpot is the best tool to use when learning marketing automation. Our marketing team uses HubSpot Enterprise for emails, forms, landing pages, web chat, and social scheduling. Our biggest pain point has been our third-party integration with our CRM-- we use Microsoft Dynamics 365. The more tools/features you're able to use in HubSpot, the more convenient (and powerful) it becomes as you really can benefit from having "everything you need in one place". But as companies grow, it gets harder and harder to maintain that vision. I wish we could take advantage of all of the HubSpot Enterprise features we pay for but too many of our existing tools overlap with them and that's where the importance of reliable integrations come into play.

Vantagens

HubSpot has allowed us to streamline our marketing efforts so we can focus on what really matters. With We've been able to automates so many mundane processes that we used to do manually thanks to HubSpot workflows. HubSpot's ease of use also makes training and transferring ownership/management of the tool more efficient.

What I liked:
• Simple, intuitive fool-proof interface
• Great support and learning resources
• HubSpot Academy makes it easy to learn marketing automation
• Workflows look like they were designed by a kindergartener-- I love how simple they are to understand and build

Desvantagens

Six months into using HubSpot we outgrew the "honeymoon phase" as we started running into limitations with the platform, mostly involving integrations with other tools we use. At the end of the day, HubSpot is phenomenal at what it does but has real limits to it's function and flexibility-- it doesn't scale comfortably to larger enterprise companies/databases. If HubSpot fits within the scope of your company's marketing needs, it's a delight to use. HubSpot is built by marketers for marketers and it's run by a very human company that injects soul and purpose into it's products.

Improvements I'd like to see:
• Better CRM function-- it was too limited for us to use
• Greater flexibility with reporting custom dashboards
• Ability to use spend/budget data from LinkedIn Ads connection
• Ability to A/B test automated emails without workaround

Md masoom R.
Classificação geral
  • Setor: Seguros
  • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Marketing Automation Platform.

Avaliado em 11/06/2019

Overall my experience with HubSpot is amazing. I am using it on a daily basis and found it very...

Overall my experience with HubSpot is amazing. I am using it on a daily basis and found it very helpful for my work. I am using it for campaign creation, campaign management, bulk emails sending to customers and new prospects, tracking emails, bounce rates, open rate, click rates which is a very amazing feature and accurate. I love the way I can manage all data and information which in it and fetching reports and creating dashboards is very easy and very informative in it.

Vantagens

I like HubSpot easy to use user interface and powerful marketing automation feature the most. I love HubSpot mobile app which is very easy to use and effective, because of this now anyone can access their HubSpot account from anywhere easily with their mobile app and on the other hand I like their dashboard reports and email tracking system too.

Desvantagens

There is one thing that I dislike about it and want to highlight it which is HubSpot is a little bit expensive but I can say also that this platform is worth to spend.

Dave G.
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

The step up for when you're getting serious

Avaliado em 11/12/2020

I've worked with Hubspot as an individual, with a large multi-national company and a medium-sized...

I've worked with Hubspot as an individual, with a large multi-national company and a medium-sized non-profit. I would say that most solopreneurs should probably stick with MailChimp or MailPoet. When you have a good budget for marketing, definitely consider a move to HubSpot.
I've also used Pardot by SalesForce and it's very comparable. I believe Hubspot is easier in the beginning than Pardot, while Pardot has better connectivity to outside systems (like SalesForce, of course).

Vantagens

Hubspot is amazing, with great tools for list building, segmentation and email marketing. The process for building emails is easy and enjoyable and the workflow automation is a breeze. I've used MailChimp and Pardot and Hubspot is very different from either of those. Hubspot is for the company that's ready to up their marketing game to the next level while still being simple enough that your team can be onboarded and working quickly.

Desvantagens

I'm not really a fan of the blog and landing page functionality and i really think you should do those on your own website and then tie them into Hubspot, which is fairly simple to do. Also, when you get into "Deals" and integrating sales and reporting from other systems, the simplicity goes out the window. It can still be done, but it's not as easy as the email marketing functionality.
Also, Hubspot has its own language and terminology, so it can be a bit confusing until you get used to it.

Exibindo 5 avaliações de 4.376 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o HubSpot Marketing Hub

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o HubSpot Marketing Hub.

O HubSpot Marketing Hub oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 50,00/mês
  • Modelo de preços: Gratuito, Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do HubSpot Marketing Hub.

Os clientes habituais do HubSpot Marketing Hub são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Autônomos, Empresas de médio porte

O HubSpot Marketing Hub está nos seguintes idiomas:

Alemão, Espanhol, Francês, Inglês, Japonês, Português

O HubSpot Marketing Hub é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

O HubSpot Marketing Hub se integra com os seguintes aplicativos:

1CRM, Bitium, Bizible, Oktopost, Pipeliner CRM, SalesforceIQ, SeamlessGov, Unbounce, Velocify, Workbooks

O HubSpot Marketing Hub oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo

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