Sobre o Apptivo

Apptivo is a powerful sales & marketing tool which provides the tools including lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, campaign management, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from Android or iOS devices and integrated with Office365 & G Suite.

The Apptivo CRM starts with a simple contact management system with slick integrations such as automated email conversation tracking, or automated call logging. The solution offers a complete set of sales tools for lead management, activity tracking, pipeline visualization, and automated workflow, as well as integrated quoting, to generate estimates from the pipeline and email professionally branded PDFs to customers.

Apptivo’s apps also include integrated email marketing to launch targeted campaigns to contact lists, and track exactly who is reading & clicking on messages. Implement marketing automation to plan out detailed sequences of when the team should be following up with prospects, and when they should be received personalized automated messages.

Apptivo offers much more than just a CRM. The platform includes apps that help in all areas of business such as help desk, invoicing, project management, procurement, and more. All apps are designed to resolve around the CRM, providing a complete 360° view of each customer.

Apptivo allows users to define their company territories, markets, and their market segments; each of these properties can then be used to search and sort customer accounts by. Not only are businesses able to define who is buying their product, and where; but they can also define the industry that the account belongs to, all in one place.

Preços a partir de:

10,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Apptivo

Principais benefícios do Apptivo

A single online portal to access a 360° degree view of contacts

Sales pipeline management tools with reporting & dashboards

Tightly integrated email marketing capabilities

Closely connected with Office365 & G Suite through seamless integrations

Some of the most flexible configuration tools available

Unbeatable combination of capability, flexibility, and value

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Austrália, Brasil, Canadá, China, Alemanha , Reino Unido, Índia, Japão, México, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

10,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Apptivo

Imagens

Apptivo Software - 1
Apptivo Software - 2
Apptivo Software - 3
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Apptivo Software - 5
Apptivo Software - 6
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Apptivo - Vídeo
Apptivo Software - 1
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Recursos

Total de recursos do Apptivo: 69

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Análise de tendências de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Automação de marketing
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Comunicação multicanal
  • Distribuição de leads
  • Geração de leads
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de clientes
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de transações
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Gestão territorial
  • Histórico do cliente
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de bate-papo interno
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel de atividades
  • Para dispositivos iPad
  • Para instituições financeiras
  • Para o setor de seguro
  • Para pequenas empresas
  • Para startups
  • Permissões por função
  • Pesquisa e filtro
  • Portal de autoatendimento
  • Previsão
  • Previsão de vendas
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Rastreamento de recomendações
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Roteamento
  • Roteamento automático
  • Segmentação
  • Segmentação de leads
  • Sincronização de calendários
  • Sistema de calendário ou lembretes

Alternativas

Pipeliner CRM

4,6
#1 alternativa ao Apptivo
? Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface. With its uniform navigation...

Act!

3,7
#2 alternativa ao Apptivo
Act! O Premium capacita pequenas e médias empresas a comercializar melhor, vender mais e fidelizar os clientes.

Freshsales

4,5
#3 alternativa ao Apptivo
Um CRM completo para equipes de vendas de alta velocidade com telefone e e-mail integrados, rastreamento de comportament...

HubSpot Sales Hub

4,5
#4 alternativa ao Apptivo
O HubSpot Sales é um conjunto de ferramentas de produtividade e rastreamento de e-mail baseado em caixa de entrada, com...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(666)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,2/5
Suporte ao cliente
4,7/5

Já tem o Apptivo?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 666
Marisela
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Customer Support is very Responsive

Avaliado em 28/11/2016

Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the...

Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it.

The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few.

I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Vantagens

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Desvantagens

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Maira
Classificação geral
  • Setor: Segurança e investigações
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Flexible Software Platform

Avaliado em 16/11/2022

Cloud-based product is easy to use from anywhere, including mobile device. We required significant...

Cloud-based product is easy to use from anywhere, including mobile device. We required significant system customizations and most were successfully implemented. While we have trouble resolving issues using Apptivo's general Tech Support chat function (probably due to our breadth of customizations), our PM and Apptivo's technical team always provide good support when we have issues to address!

Vantagens

Its ability to accommodate the range of sales and technical information we track in a CRM. The Apptivo team was willing to affordably undertake necessary customizations to tailor the product to our business model.

Desvantagens

Certain basic tools (i.e. drag and drop column-builder) are not features of this system. List upload function is complex. Mobile functionality is somewhat limited. Outlook integration is less user-friendly / flexible than ideal. Reporting functionality is limited without customized reports.

Alternativas consideradas

Salesforce Platform

Razões para escolher o Apptivo

Obsolescence

Razões para mudar para o Apptivo

Price relative to the feature set we required at the given time.
Michele
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Mensal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Client use

Avaliado em 12/11/2022

Not great. Wouldn't recommend to further clients. Customer help kept repeating the same thing which...

Not great. Wouldn't recommend to further clients. Customer help kept repeating the same thing which didn't help. Gave up on the connection.

Vantagens

I liked the fact that it linked through to xero, however I can't get it to connect correctly.

Desvantagens

The fact I can't get it to connect to xero and is clunky in that area.

Brett
Classificação geral
  • Setor: Entretenimento
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Apptivo review TW1

Avaliado em 20/11/2022

We use it to manage events. cRm

We use it to manage events. cRm

Vantagens

We can make it work for our purpose and bring in only the features we need.

Desvantagens

Views can be a bit difficult to customise

Rafael
Classificação geral
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Apptivo Support

Avaliado em 07/11/2022

Vantagens

The easy way to manage the sales forecast.

Desvantagens

Maybe automatic link to O365 without going to the administration microsft responsible.

Exibindo 5 avaliações de 666 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Apptivo

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Apptivo.

O Apptivo oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 10,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Starts at just $8 per user/ Billed annually. - comes with 18 Apps, 100 Custom Fields Per App 25 Workflows 8 Custom Dashboards 3rd Party Service Integration 24x7 Support

Os clientes habituais do Apptivo são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O Apptivo está nos seguintes idiomas:

inglês

O Apptivo é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Apptivo se integra com os seguintes aplicativos:

Asterisk, Authorize.Net, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Google Maps, Google Workspace, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Nexmo Voice API, OneDrive, Operations Hub, PayPal, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Engage Voice, Sign.co, Slack, Stripe, WordPress, Xero, Yahoo Small Business

O Apptivo oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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