Sobre o Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems is the easy to use cloud CRM system that's designed for growing teams. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth.

Our CRM system is designed to grow with your business. There are 4 price plans; Free, Starter, Professional and Enterprise, offering easy solutions that will work for your business.

Our customer support is totally free of charge and you'll find lots of self-service resources so you can get the most from your CRM.

Our integrated CRM and marketing solution lets you build campaigns and send emails directly from your CRM, using your data to personalize and segment. New leads can be captured from your website and assigned to sales staff to follow up. Or you can add them directly to an automated marketing campaign, letting you work smarter. The stats package means you can monitor the leads, opportunities and value of closed deals, then track the ROI for each campaign, and optimise your marketing spend.

Preços a partir de:

18,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Really Simple Systems CRM

Principais benefícios do Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems is so easy to use you'll have your team up and running in minutes. If you do need help, we offer free customer support and a wealth of self-service resources. You'll find step-by-step guides, short tutorial videos, in-product help drawers and a programme of live webinars.

Quickly find your contacts and interations
Track your leads and customers
Automate your sales process
Manage your tasks and activities
Create easy team collaboration
Manage your performance with powerful reporting

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, Irlanda, Nova Zelândia , Estados Unidos, África do Sul

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

18,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Really Simple Systems CRM

Imagens

Really Simple Systems CRM Software - 1
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Recursos

Total de recursos do Really Simple Systems CRM: 139

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de campanhas
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de dados visual
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise estatística
  • Apresentação de dados gráficos
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Automatização de vendas
  • Automação de marketing
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Biblioteca de imagens
  • CRM
  • Campanhas gota a gota
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Catalogação/Categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação de painel
  • Dados em tempo real
  • E-mail otimizados para celulares
  • Editor de WYSIWYG
  • Escalonamento de solicitações
  • Ferramentas de colaboração
  • Formulários na Internet
  • Formulários personalizáveis
  • Geração de leads
  • Geração de propostas
  • Geração de relatórios de exceção
  • Geração pontual de relatórios
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de listas
  • Gerenciamento de mala direta
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da atividade de vendas
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de campanhas por e-mail
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de doadores
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de propostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de transações
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão do conhecimento
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do pipeline
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Gestão territorial
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Implantação baseada na web
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Marketing de multicanal
  • Marketing por e-mail
  • Marketing social
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Múltiplas campanhas
  • Notificação de leads
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para a área de AEC
  • Para dispositivos Mac
  • Para dispositivos iPad
  • Para instituições financeiras
  • Para organizações sem fins lucrativos
  • Para pequenas empresas
  • Para startups
  • Perguntas frequentes (FAQ)
  • Permissões por função
  • Personalização
  • Personalização
  • Personalização de campanhas
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de campanhas
  • Portal de autoatendimento
  • Previsão
  • Previsão de vendas
  • Processamento de lotes
  • Páginas de início/formulários web
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de ROI
  • Rastreamento de clientes
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de engajamento
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Rastreamento de tíquetes de suporte
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Respondedores automáticos
  • Roteamento
  • Segmentação
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de clientes
  • Segmentação de leads
  • Sincronização de calendários
  • Sincronização de dados
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Suporte do cliente
  • Visualização de dados
  • XML/RSS

Alternativas

monday.com

4,6
#1 alternativa ao Really Simple Systems CRM
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

BigChange

4,6
#2 alternativa ao Really Simple Systems CRM
BigChange is the complete Job Management Platform, helping building maintenance, construction, environmental and other...

Act!

3,7
#3 alternativa ao Really Simple Systems CRM
Act! O Premium capacita pequenas e médias empresas a comercializar melhor, vender mais e fidelizar os clientes.

Mailchimp

4,5
#4 alternativa ao Really Simple Systems CRM
O Mailchimp é uma plataforma de automação de marketing que permite aos usuários criar, enviar e analisar e-mails e...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(423)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,6/5

Já tem o Really Simple Systems CRM?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 423
Chris
Classificação geral
  • Setor: Consultoria de gestão
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Cost effective CRM for small business

Avaliado em 02/10/2018

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang...

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Vantagens

Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP.

They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years.

Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require.

The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes.

The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective.

The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record.

The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required.

Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Desvantagens

Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Resposta do Really Simple Systems

Thanks for the review Chris!

FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear.

Regards

Angela
Classificação geral
  • Setor: Engenharia civil
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Perfect for your business

Avaliado em 09/11/2022

Really happy, does exactly what we need with no fuss or problems. information is available...

Really happy, does exactly what we need with no fuss or problems. information is available instantly

Vantagens

Its simple, easy, does what it says of the tin. My favourite part of the software is the ability to adapt the CRM system so that this is specific to our requirements and line of works. throughout the whole software you can change the options so that it is specific to our business needs this is the most attractive feature of RSS. i also like that you can link accounts and save documents to the accounts as well

Desvantagens

i dont really have many cons to report,

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razões para escolher o Really Simple Systems CRM

Out dated, archaic, very 'fixed' software, unable to adapt to our business needs

Razões para mudar para o Really Simple Systems CRM

Salesforce didn't seem as adaptable and to our needs, seems very fixed to certain business requirements and complex and convoluted
Will
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Poor customer support and calendar sync, which we rely on heavily just turned off without...

Avaliado em 02/11/2022

Vantagens

Cheap. Initially it gave us a good intorductoin to CRM but now realise there are better products out there e.g. Zoho one or MS Dynamics.

Desvantagens

Calandar sync turned off. Keep getting glitches, Can't log onto two systems on one web browser etc

Resposta do Really Simple Systems

Hi Will,

Thank you for your review. We are sorry to hear that you have had trouble with our MailSync feature and are unable to login to two systems at the same time. Our team are always available to help with any issues you find, so please do get in touch with [email protected] and they will be happy to help.

Paul
Classificação geral
  • Setor: Empacotamento e contêineres
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Using Really Simple Systems CRM

Avaliado em 10/11/2022

Vantagens

The system is easy to use with plenty of help and education offered if needed.The onscreen look is easy on the eye, clear & concise

Desvantagens

The biggest drawback is the lack of a merge mail feature to enable data to be inserted into a 'live' document for mailing letters etc.To form groups of contacts is cumbersome through the report system

Alexandra
Classificação geral
  • Setor: Serviços de eventos
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Good be incredible if I had the time!

Avaliado em 04/11/2022

its taking too long to enter all details in and we need to spend a large amount of time tailoring...

its taking too long to enter all details in and we need to spend a large amount of time tailoring it to what we need so we are not using it in the right way

Vantagens

I love the company ethos and team - we have enjoyed their organized events. It is well thoughout and could be an incredible tool in our business if we had the time to customize it!

Desvantagens

I would like better integration with 3 party apps, i would like a paid for service that can customize our site to make it more tailored to us and i would like more customization in general

Exibindo 5 avaliações de 423 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Really Simple Systems CRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Really Simple Systems CRM.

O Really Simple Systems CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 18,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Start for free with 2 Users and 100 Accounts. As your company grows add more Users, Accounts and Advanced features with our Starter, Professional and Enterprise plans.

Os clientes habituais do Really Simple Systems CRM são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O Really Simple Systems CRM está nos seguintes idiomas:

inglês

O Really Simple Systems CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

O Really Simple Systems CRM se integra com os seguintes aplicativos:

ActiveCampaign, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, KashFlow, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Saasu, Slack, Trello, Twitter, Typeform, Xero, Zapier

O Really Simple Systems CRM oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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