
Die Agenturverwaltung
Sobre o Die Agenturverwaltung
Die Agenturverwaltung is a project management software designed to help businesses generate cost estimates and manage accounting processes. Administrators can document employees’ working hours based on hours and weeks across multiple projects on a unified interface.
The platform allows teams to track and automatically receive reminders regarding overdue payments. Stakeholders can perform statistical evaluations to track project-related costs and combine budgets for various customers. Die Agenturverwaltung enables administrators to manage tasks, costs, invoices, credit notes, and other key metrics, facilitating project management. Supervisors can also utilize AI-enabled tools to capture data across supplier receipts including date, amount, international bank account number (IBAN), and invoice number.
Die Agenturverwaltung lets businesses add comments and deadlines across tasks, assign work orders to staff members, and track teams’ progress on a centralized dashboard. Operators can also capture customers’ contact details, manage contracts, and generate credit notes.
Preços a partir de:
19,00 €/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao Die Agenturverwaltung
Porte da empresa
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Mercados
Áustria, Alemanha
Idiomas
alemão
Preços a partir de:
19,00 €/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao Die Agenturverwaltung
Imagens






Recursos
Total de recursos do Die Agenturverwaltung: 66
Alternativas
MOCO

awork

Airdesk

CloudBlue PSA

Avaliações
Já tem o Die Agenturverwaltung?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
Escreva uma avaliação!- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Stark in der Budgetierung, sehr einfach in der Handhabung
Avaliado em 11/10/2020
Gute Planbarkeit
Guter Überblick über Ressourcen, Budgets und Kosten
Einfache und schnelle...
Gute Planbarkeit
Guter Überblick über Ressourcen, Budgets und Kosten
Einfache und schnelle Abrechnung von Projekten
Vantagens
Zeiterfassung
Kostenvoranschläge
Rechnung
Report / Kostenkontrolle
Desvantagens
Kein Jahresplaner als Gesamtübersicht
Keine automatische Synchronisation von Adressbuch-Kontakten
Alternativas consideradas
MOCORazões para mudar para o Die Agenturverwaltung
Weil Die Agenturverwaltung für unsere Projekte allumfassende Möglichkeiten bietet, sehr flexibler ist und uns nicht einschränkt.- Setor: Software
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Der Name ist Programm: Die Agenturverwaltung ist DIE Software für die Agenturverwaltung
Avaliado em 06/08/2021
Vantagens
Die Agenturverwaltung erleichtert jeden kaufmännischen Prozess unserer Agentur. Sie deckt von Anfang bis Ende eines Kundenlebenszyklus alle Prozesse ab. Aber auch die Leistungserfassung ist ein wesentlicher Bestandteil der Anwendung. Hieraus lassen sich unmittelbar Rückschlüsse auf die Qualität der Projekte und Dienstleistungen schließen. Wir möchten diese nicht mehr missen.
Desvantagens
Keine bekannten Einschränkungen. Eine mobile App für die Zeiterfassung wäre noch praktisch ;-)
- Setor: Produção audivisual
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
Simple and clear
Avaliado em 21/09/2021
Vantagens
We are very happy with Die Agenturverwaltung. With this program we are able to work on our projects wherever we are whenever we want. Moreover we are consistent in our customer appearance while keeping an ordered and clear internal structure. With Die Agenturverwaltung we were able to simplify a lot of processes, e.g. the assignment of invoice or customer numbers.
Desvantagens
There are some functions that seem to be constructed a little bit complicated or complex. A more intuitively handling would be helpful.
- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 11-50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Intuitiv zu bedienende Agentursoftware zu einem fairen Preis
Avaliado em 30/11/2020
Vantagens
Schnelle und unkomplizierte Implementierung. Für all unsere agenturspezifischen Anforderungen wurden schnelle und pragmatische Antworten gefunden. Aktueller, vollständiger und schneller Überblick über unsere Projekte. Die Agenturverwaltung wird stetig weiterentwickelt und es kommen immer wieder sehr nützliche Updates. Der Kundenservice reagiert immer schnell und sehr freundlich.
Desvantagens
Wenn man sich sehr umfangreiche Berichte ziehen möchte, kann die Ladezeit schon mal etwas lang sein.
- Setor: Produção audivisual
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
Helpful and good
Avaliado em 21/09/2021
Vantagens
Die Agenturverwaltung is a very helpful tool for calculations, invoices and generally for keeping an eye on our finances.
Because of many visualizations, e.g. colored displays, one can see at once the status of a calculation or invoice.
The customer support helps very fast and always tries to find a good and individual solution.
Desvantagens
The application’s surface could be a little bit more modern. Sometimes it’s hard to find your way around and a more intuitively build up surface would be helpful.
Perguntas frequentes sobre o Die Agenturverwaltung
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Die Agenturverwaltung.P: Que tipo de planos o Die Agenturverwaltung oferece?
O Die Agenturverwaltung oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 19,00 €/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
19,00 EUR your utilizer your tag.
P: Quem costuma usar o Die Agenturverwaltung?
Os clientes habituais do Die Agenturverwaltung são:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P: Em que idioma o Die Agenturverwaltung está?
O Die Agenturverwaltung está nos seguintes idiomas:
alemão
P: O Die Agenturverwaltung é compatível com disponíveis móveis?
O Die Agenturverwaltung é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Die Agenturverwaltung se integra com quais outros aplicativos?
O Die Agenturverwaltung se integra com os seguintes aplicativos:
Slack
P: Que nível de suporte o Die Agenturverwaltung oferece?
O Die Agenturverwaltung oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Die Agenturverwaltung.
- Programas de Orçamento
- Software de Faturação
- Ferramentas de Gestão de Tempo
- Software de Tempo e Despesas
- Ferramentas de Gestão de Projetos
- Ferramentas de Colaboração
- Sistemas de Gestão Financeira
- Software de Gestão de Recursos
- Ferramentas de Relatórios Financeiros
- Software de Gestão de Equipes
- Software para Trabalho Remoto