Sobre o LS Central

A unified commerce (ERP + POS) software solution built on Microsoft Dynamics technology

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Principais benefícios do LS Central

.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Emirados Árabes Unidos, Argentina, Áustria, Austrália, Bósnia e Herzegovina, Bélgica, Bulgária, Brasil, Canadá, Suíça, Colômbia, Costa Rica, Tchéquia, Alemanha, Dinamarca, República Dominicana, Estônia, Espanha, Finlândia, França, Reino Unido, Grécia, Hong Kong, RAE da China, Croácia, Hungria, Indonésia, Irlanda, Índia, Islândia, Itália, Líbano, Lituânia, Letônia, Marrocos, Malta, México, Malásia, Países Baixos, Noruega, Nova Zelândia, Filipinas, Polônia, Portugal, Romênia, Sérvia, Arábia Saudita, Suécia, Singapura, Eslovênia, Eslováquia, San Marino, Tailândia, Turquia, Ucrânia, Estados Unidos, Uruguai, Venezuela, Vietnã, África do Sul

Idiomas

alemão, búlgaro, croata, dinamarquês, esloveno, espanhol, estoniano, finlandês, francês, grego, holandês, híndi, húngaro, indonésio, inglês, islandês, italiano, letão, lituano, malaio, norueguês, polonês, português, romeno, sueco, sérvio, tailandês, tcheco, turco, ucraniano, vietnamita, árabe

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Imagens

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Recursos

Total de recursos do LS Central: 67

  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento da atividade do cliente
  • Acompanhamento de atividades
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados em tempo real
  • Assinatura eletrônica
  • Automação de pedidos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Cartão Fidelidade
  • Contas de clientes
  • Dados em tempo real
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de artigos reservados
  • Gestão de associação
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de descontos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de entrega
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de preços
  • Gestão de promoções
  • Gestão de recompensas
  • Gestão de tabelas
  • Gestão de vales-presente
  • Gestão de varejo
  • Histórico de transações
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Marketing de multicanal
  • Marketing por e-mail
  • Modelos personalizáveis
  • Múltiplas campanhas
  • PDV para restaurantes
  • PDV para varejo
  • Painel de atividades
  • Para restaurantes
  • Para varejistas
  • Pedido por correio
  • Pedidos online
  • Perfis de clientes
  • Planejamento de campanhas
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal do associado
  • Portal do cliente
  • Processamento de pagamentos
  • Programa de fidelidade
  • Promoção social
  • Rastreamento de devoluções
  • Rastreamento de engajamento
  • Rastreamento de recomendações
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Segmentação de clientes
  • Tela de toque
  • Várias localizações

Alternativas

Lightspeed Retail

4,2
#1 alternativa ao LS Central
Lightspeed Retail is a complete point of sale (POS) & inventory management tool that simplifies time-consuming tasks...

Retail Pro

4
#2 alternativa ao LS Central
Retail Pro is a retail POS software designed to help businesses optimize inventory, personalize marketing, and increase...

Vend

4,2
#3 alternativa ao LS Central
O Vend é um software de POS, gestão de estoques, comércio eletrônico e fidelidade do cliente para o comércio varejista....

Deputy

4,6
#4 alternativa ao LS Central
Deputy is an all-in-one employee scheduling, time & attendance, tasking & communication platform, with mobile apps...

Avaliações

Classificação geral

4,3 /5
(123)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,1/5
Suporte ao cliente
3,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 123
Srinivas C.
Classificação geral
  • Setor: Petróleo e energia
  • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Ls NAV is very good application for retail mgt. Most of the features & functions are out of...

Avaliado em 28/03/2018

Easy to implement
Easy to manage
Easy to configure
Easy to Monitor
Easy to evaluate

Easy to implement
Easy to manage
Easy to configure
Easy to Monitor
Easy to evaluate

Vantagens

Many of the functionalities are driven by setup. Its just plug and play.
LS DD Powerful tool for the data replication.
It is a complete package for retail.
Customizations to suit desired needs are 1% maximum since all functionalites are out of the box

Desvantagens

There are no much concerns about this software. The one and only difficulty is training. It is hard to find the Training and the Trainer.

Dilanka H.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

All-in one Retail Solution for a plug and play action

Avaliado em 25/07/2019

Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance...

Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance Management. Sri Lankan IT Industry is highly competitive in introducing a modernly made Retail Management Software Solution to make things go ahead in Retail sales industry with efficiency and good standard, and herewith LS Retail and its business logic designs as an Implementation person I did see bigger advantages to follow a well-developed framework. LS Retail was a Thumbs up from both the Implementer and the End-Customer.

Vantagens

Wide-spread Configuration capability is a huge plus point selecting this as the main Retail Solution for a Retail operations-driven Business or an Enterprise. LS Retail has the capability to deploy as a vertical software solution for Microsoft Dynamics NAV/Business Central which makes the solution proposals more competent and viable. In terms of UI/UX, the user-friendliness is an achieved goal metrics here at LS Retail.

Desvantagens

Although the capacity to configure the system is given at a performable level as a Deployer I am keen for good development capabilities to be carried out, overlayed or extended. At the moment the pricing structure is not that viable for South Asian Market from implementation and proposal development experience.

Kevin Y.
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

We had the chance to implement LS. NAV Version 800.03 and version 900.05 at different client...

Avaliado em 27/03/2018

Vantagens

The screen is intuitive and easy to use. The functionality does not seem overwhelming or hard to understand. It pack with features and also works with different variation type of retailers- a pure retail store and or hospitality type. It can all be taken care by one system. You can also customize the application to fit your needs such as hide features for some users or also integrate new functionality such as payment integration. I like that it is web enabled which means that a retailer that want to have an Omni channel system can integrate their econmerce to this back office

Desvantagens

Support or response are very slow from LS. Also for any fixes and hot fixes they provide is one the latest version of Dynamics NAV. This means that it is very hard to retrofit hotfixes from one version to the other. A good example are from version 900.03 to the newer 10.00.05. The fixes were not evident or detailed as it should have been. Also the software seems to be over promised. There are features listed that although present - does not fully cover the necessity of the client. A good example is again on version9.00.05 which although advertised as have a good coverage for hospitality- restaurant/bar, there were lots of issues or limitation of the software. The software may allow you to do some configurations and suggest some functionality but it does not work in the context of North America or lead to hard errors with system crash. Such errors were found and are still present in their split bill function for example. The cost is high as well since it is built on top of the dynamics nav stack.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Value for your dollars!!!

Avaliado em 24/07/2019

The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend...

The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend users. The ability to have everything (>90%) of your needs fulfilled is a fantastic feat.

Vantagens

The ability for the software solution to work for you straight out of the box and then provide the adaptability and also extensive modularity is amazing.

Desvantagens

The lack of a Human Resources aspect. Well there is HR involved but its very limited.

Fernando M.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great business value

Avaliado em 24/07/2019

Customer service, replenishment, retail operations, accounting, inventory, store management

Customer service, replenishment, retail operations, accounting, inventory, store management

Vantagens

Integrated solution, ease of use, world-class product, great functionality

Desvantagens

Some tardiness in the technical response

Exibindo 5 avaliações de 123 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o LS Central

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o LS Central.

Os clientes habituais do LS Central são:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

O LS Central está nos seguintes idiomas:

alemão, búlgaro, croata, dinamarquês, esloveno, espanhol, estoniano, finlandês, francês, grego, holandês, híndi, húngaro, indonésio, inglês, islandês, italiano, letão, lituano, malaio, norueguês, polonês, português, romeno, sueco, sérvio, tailandês, tcheco, turco, ucraniano, vietnamita, árabe

O LS Central é compatível com os seguintes dispositivos:

Não temos informações sobre quais integrações o LS Central oferece.

O LS Central oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs/Fórum, Base de conhecimento

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