Sobre o GoTo Resolve

Designed with today's SMBs in mind, GoTo Resolve is an all-in-one IT support software built to help IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. Simple, secure, flexible, and best of all, free to use.

Preços a partir de:

69,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao GoTo Resolve

Principais benefícios do GoTo Resolve

-Modernize your help desk with conversational ticketing
-Provide mobile support on any device, from anywhere
-Stay safe with zero trust security architecture
-Save time and resources with remote IT automation

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Austrália, Canadá, Alemanha, Espanha, França , Reino Unido, Irlanda, Índia, Itália, Malásia, Nova Zelândia, Filipinas, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

69,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao GoTo Resolve

Imagens

GoTo Resolve Software - 1
Ver mais 2
GoTo Resolve - Vídeo
GoTo Resolve Software - 1

Recursos

Total de recursos do GoTo Resolve: 33

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de problemas
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de problemas
  • Bate-papo com o consumidor em tempo real
  • Campos personalizáveis
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de problemas
  • Gestão de tíquetes
  • Imagem de marca personalizável
  • Login seguro
  • Monitoramento
  • Monitoramento remoto e gestão
  • Notificações em tempo real
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Priorização
  • Problemas recorrentes
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de tíquetes de suporte
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real

Alternativas

Zoho Assist

4,6
#1 alternativa ao GoTo Resolve
Ofereça suporte rápido a clientes remotos por meio de sessões de suporte remoto com base na Internet e gerencie...

TeamViewer

4,6
#2 alternativa ao GoTo Resolve
O TeamViewer é um software de suporte remoto, acesso remoto e gestão de reuniões online que suporta reinicialização,...

EcholoN

4,7
#3 alternativa ao GoTo Resolve
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes,...

VIZOR IT Asset Management

4
#4 alternativa ao GoTo Resolve
VIZOR is an ITIL Certified IT Service and Asset Management Solution. Features include automatic ticket assignment,...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(148)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,2/5

Já tem o GoTo Resolve?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 148
Shae
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Premier Desktop Remote-in Application

Avaliado em 12/12/2018

Vantagens

Quick and easy to learn with minimal to no learning curve for new users. Same goes for end-users when working with clients. Easy to navigate and open several sessions allowing a single user to simultaneously remote into multiple computers.

This product has been integral in troubleshooting issues for clients, updating our software solutions remotely, looking at computers specs and watching client daily operations to allow for effective communication.

Desvantagens

No cons to report at this time. As I'm always looking to reduce costs, I regularly look at other vendors. I have not been able to find a comparable product at a lower price point. As such, we will be sticking with GoTo Assist for the foreseeable future.

David
Classificação geral
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best remote support app

Avaliado em 07/01/2020

We use this to remote in to users workstations in our remote locations to support them. It is easy...

We use this to remote in to users workstations in our remote locations to support them. It is easy to use, send them a text, email or Teams message and boom connected and issues solved.

Vantagens

I love how easy it is to use. Simply send a link to your user in need and go. It is easy to elevate credentials and the unattended support is awesome

Desvantagens

The only downside I see is the limited phone support capabilities. That is more of an issue with apple being greedy then the software as android support is awesome

Azizah
Classificação geral
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 5 001-10 000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Romote access software by GoTo

Avaliado em 11/09/2022

Vantagens

GoTo Resolve the work software that we rely most heavily upon. Naturally, we employ it to provide on-demand customer support. However, we also rely on it to remotely access a computer or a server when it has to be used without surveillance.

Desvantagens

Updating or uninstalling the previous version using the Control Panel is required before re-establishing a remote connection to a previously linked device. Recently, this issue has become increasingly challenging, and after months of attempting to rectify it, we've decided to look into other remote support software.

Steve
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

We have been using GoToAssist for many years.

Avaliado em 15/06/2018

Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.

Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.

Vantagens

File transfer, remote control and access are good features. Remote reboot feature also good. Unattended support is also a great feature if you plan to do remote support.

Desvantagens

Connecting remotely to computers that you have previously connected to either requires updates or uninstalling previous version through Control Panel. Recently this issue has got worse and worse with no resolution for months and now has us looking for different remote support software.

Sarah
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A great product

Avaliado em 04/08/2022

I have really enjoyed using GoToAssist and prefer it over other screen-sharing programs. It is...

I have really enjoyed using GoToAssist and prefer it over other screen-sharing programs. It is critical for me to use this program when I need to confer with coworkers on an issue and also when I need to file transfer during new builds.

Vantagens

I like that this software does everything I need it to and it isn't hard to find the tools I need.

Desvantagens

The only thing I don't like is that if I switch users on the computer I am connected to sometimes I have to disconnect and reconnect to the customer because for some reason logging back into the admin profile goes to a reconnecting screen that never connects. This only happens when switching between profiles.

Exibindo 5 avaliações de 148 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o GoTo Resolve

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o GoTo Resolve.

O GoTo Resolve oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 69,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

GoTo Resolve offers three pricing plans: Free: $0/free Truly free device management and ticketing, with remote access and support optimized for small businesses. Included: 3 Agents / Unlimited Endpoints. Basic: $69/per month, billed annually A simple IT support platform that includes core device management, remote access & support, and ticketing. Starting at: 1 Agent / 25 Endpoints. Standard: $230/per month, billed annually An all-in-one IT platform with device management, remote access & advanced support, IT automation, and ticketing. Starting at: 3 Agents / 100 Endpoints.

Os clientes habituais do GoTo Resolve são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O GoTo Resolve está nos seguintes idiomas:

inglês

O GoTo Resolve é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Não temos informações sobre quais integrações o GoTo Resolve oferece.

O GoTo Resolve oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para GoTo Resolve.