GoTo Resolve

4,4 (197)
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Suporte de TI completo

Sobre o GoTo Resolve

Projetado com as PMEs atuais em mente, o GoTo Resolve é um software de suporte de TI completo criado para ajudar profissionais de TI a otimizar o suporte técnico, reunindo as ferramentas necessárias para engajamento, identificação e rápida correção de problemas. Ele combina software de suporte e gestão de TI com emissão de tíquetes de conversação e uma arquitetura de confiança zero em uma única ferramenta consolidada. Simples, seguro, flexível e gratuito.


Imagens

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GoTo Resolve

4,4 (197)
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Mais avaliado

Preço inicial

0,00 US$
mês
32,50 €
mês

Opções de preços

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Recursos

42
28

Integrações

Nenhuma integração encontrada
Nenhuma integração encontrada

Praticidade

4,5 (197)
4,8 (380)

Relação qualidade/preço

4,3 (197)
4,7 (380)

Atendimento ao cliente

4,2 (197)
4,7 (380)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

FixMe.IT

4,8
#1 alternativa ao GoTo Resolve
Software de suporte remoto projetado para fornecer suporte sob demanda e sem acompanhamento em qualquer lugar do mundo.

Zoho Assist

4,7
#2 alternativa ao GoTo Resolve
Ofereça suporte rápido a clientes remotos por meio de sessões de suporte remoto com base na Internet e gerencie...

ISL Light

4,7
#3 alternativa ao GoTo Resolve
O ISL Online é um software de suporte remoto de várias plataformas que permite aos usuários acessar e controlar...

NinjaOne

4,8
#4 alternativa ao GoTo Resolve
O NinjaOne é uma plataforma unificada e fácil de usar para gerenciamento de endpoint. A plataforma fornece informações...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(197)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,2/5

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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 197
Clarissa
Clarissa
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A great way to provide in-house tech support to our crews in the field!

Avaliado em 04/05/2018

I am able to assist our field guys with their software/computer issues right from my office,...

I am able to assist our field guys with their software/computer issues right from my office, quickly and efficiently!

Vantagens

I am the "resident tech-support" in our office for almost all of our superintendents and field crews. If they're having trouble with a program, or their laptop, I'm usually their first resort, before we call the outsourced IT company we use. For a lot of our jobs out of town, it's difficult for the supervisors to get their laptop in quickly to be checked in person, and Go-To-Assist makes it easy and efficient for me to access their computer and (usually) quickly resolve the issue they're having! I love that I can see and control their computer right from my office, no matter where they are, as long as they have an internet connection.

Desvantagens

There really isn't anything I can think of that I don't like about this software. I've never had any issues with it, other than a little bit of lag, which is due to internet connections and not the software!

Ifeoma
Ifeoma
Classificação geral
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Our clients love GoToAssist.

Avaliado em 09/07/2018

Vantagens

Gotoassist simplifies the process of remotely communication between my organization and our clients and even between the team at work. I am able to screen share with my colleagues at the workplace, comment on files and documents remotely. I see this tool as a better alternative to Google doc.
It is easy to setup and install ,and interestingly a lot of our clients have come to accept this tool courtesy our recommendation.

Desvantagens

Requires a fast internet network connection to function quickly and from experience every remote communication tool requires same too.

Nicholas
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Was easy to use when first starting to support customer through a screen sharing software.

Avaliado em 07/03/2018

Vantagens

My first tech company job was in an education software company that used gta as their support software to their clients. It was an easy software to learn and use during my time with that company. I liked the personal queues and interaction that it gave you with your customer at said time. I even liked the multiple calls you could be on at one time.

Desvantagens

The software crashed a lot when we had it. We eventually had higher ups in gta make an appearance and they saw first hand what the software was doing and said straight up that they had no way to fix it. Hopefully that has changed and I would definitely recommend this software to a starter company for it price and package.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Learning Curve but Stable Product

Avaliado em 24/10/2018

Vantagens

We heavily use this product on a day to day basis, and I have to say, it's very stable. I can count on it to work every time, which is very important when we are trying to get on an angry client's screen. The unattended access feature is easy to set up and easy to access.

Desvantagens

It's weird but there is no clear way to log on and off the desktop application. When setting up a new user and testing their account I had to cancel the tool multiple times from the task manager to get a login screen. The learning curve is a little high, takes a little bit of time to get use to the features and how to use them. I also wish more than one person can enter an unattended session from the unattended access point.

Manny
Manny
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great remote access software.

Avaliado em 05/02/2018

Simple setup for you and the consumer. In just a few minutes you get computer access.

Simple setup for you and the consumer. In just a few minutes you get computer access.

Vantagens

Make's remote support simple to use. Clients get a keycode to install software and you are in and out.

Desvantagens

The software was buggy at times and couldn't connect and the computer was on trying to get remote support.
Pricing very steep when compared to other companies who do the same thing and have the same features and services.
When compared to other companies it's still has a lot more work to do to be charging what they charge.

Exibindo 5 avaliações de 197 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o GoTo Resolve

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o GoTo Resolve.

O GoTo Resolve oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 0,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do GoTo Resolve são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O GoTo Resolve está nos seguintes idiomas:

inglês

O GoTo Resolve é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Não temos informações sobre quais integrações o GoTo Resolve oferece.

O GoTo Resolve oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo

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