Sobre o GoTo Resolve

Designed with today's SMBs in mind, GoTo Resolve is an all-in-one IT support software built to help IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. Simple, secure, flexible, and best of all, free to use.

Preços a partir de:

55,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao GoTo Resolve

Principais benefícios do GoTo Resolve

-Modernize your help desk with conversational ticketing
-Provide mobile support on any device, from anywhere
-Stay safe with zero trust security architecture
-Save time and resources with remote IT automation

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Austrália, Canadá, Alemanha, Espanha, França , Reino Unido, Irlanda, Índia, Itália, Malásia, Nova Zelândia, Filipinas, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

55,00 US$/mês

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5 principais alternativas ao GoTo Resolve

Imagens

GoTo Resolve Software - 1
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GoTo Resolve - Vídeo
GoTo Resolve Software - 1

Recursos

Total de recursos do GoTo Resolve: 38

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de problemas
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de problemas
  • Bate-papo com o consumidor em tempo real
  • Bate-papo em tempo real
  • Campos personalizáveis
  • Compartilhamento de tela
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de problemas
  • Gestão de tíquetes
  • Imagem de marca personalizável
  • Login seguro
  • Monitoramento
  • Monitoramento remoto e gestão
  • Notificações em tempo real
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para MSPs (Serviços gerenciados)
  • Priorização
  • Problemas recorrentes
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de tíquetes de suporte
  • Relatórios de TI
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real

Alternativas

ISL Light

4,7
#0 alternativa ao GoTo Resolve
O ISL Online é um software de suporte remoto de várias plataformas que permite aos usuários acessar e controlar...

ConnectWise CPQ

4,1
#1 alternativa ao GoTo Resolve
ConnectWise CPQ (formerly ConnectWise Sell) increases quoting volume and wins. Integrated with top CRMs, automated...

TeamViewer

4,6
#2 alternativa ao GoTo Resolve
O TeamViewer é um software de suporte remoto, acesso remoto e gestão de reuniões online que suporta reinicialização,...

FixMe.IT

4,8
#3 alternativa ao GoTo Resolve
Software de suporte remoto projetado para fornecer suporte sob demanda e sem acompanhamento em qualquer lugar do mundo.

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(151)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,3/5

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Exibindo 5 avaliações de 151
Rica Mae
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

GoToAssist Review

Avaliado em 23/07/2021

Vantagens

GoToAssist works like a charm, providing remote assistance to colleagues has never been that difficult. I like how I can easy setup the tool just by sending a fastsupport link to the user or better if machine has unattended remote support feature. Transferring files and doing live chat is a strong feature that I really liked

Desvantagens

Android mobile app needs further check, sometimes while doing remote session and if you need to go by the home screen, the session will be disconnected and you'll be logged out.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Learning Curve but Stable Product

Avaliado em 24/10/2018

Vantagens

We heavily use this product on a day to day basis, and I have to say, it's very stable. I can count on it to work every time, which is very important when we are trying to get on an angry client's screen. The unattended access feature is easy to set up and easy to access.

Desvantagens

It's weird but there is no clear way to log on and off the desktop application. When setting up a new user and testing their account I had to cancel the tool multiple times from the task manager to get a login screen. The learning curve is a little high, takes a little bit of time to get use to the features and how to use them. I also wish more than one person can enter an unattended session from the unattended access point.

Carmine
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 4.0 /10

Overpriced, Mostly Reliable

Avaliado em 20/09/2019

I have had this software for quite a few years now. Super easy to deploy, generally user friendly,...

I have had this software for quite a few years now. Super easy to deploy, generally user friendly, and at times useful. But, compared to almost every other solution, it is way over priced and way over commoditized. You can tell that you are just another number to them, to extract as much money as possible from. Each year, i get less features, but pay the same amount and then they try to sell me back the feature at a higher price.

Vantagens

Ease of deployment to end user PCs via an EXE or MSI.

Desvantagens

It's lack of stability, lack of value, and that they just don't care about you.

Chandra
Classificação geral
  • Setor: Seguros
  • Porte da empresa: 5 001-10 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Will definitely assist

Avaliado em 26/07/2021

GoToAssist is a great product for menial tasks. It does what I needed it for, but nothing extra.

GoToAssist is a great product for menial tasks. It does what I needed it for, but nothing extra.

Vantagens

I like that this program allows my help desk technicians to use remote capabilities when assisting their caller. This prevents frustration with the caller and allows efficient resolution..

Desvantagens

This program tends to have slow connection and can take a while when uploading or transferring files.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

We use this for 35 users and we love it. It looks a bit outdated but works well.

Avaliado em 07/03/2018

Vantagens

I love being able to add unattended access to all the computers within our organization. It saves us a lot of travel time being able to remote into a machine and fix an issue versus traveling onsite to do a basic repair.

Desvantagens

I use the Mac version mostly and it is lagging far behind the look and feel of the Windows version. They should absolutely upgrade it.

Exibindo 5 avaliações de 151 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o GoTo Resolve

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o GoTo Resolve.

O GoTo Resolve oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 55,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

GoTo Resolve offers three pricing plans: Free: $0/free Truly free device management and ticketing, with remote access and support optimized for small businesses. Included: 3 Agents / Unlimited Endpoints. Basic: $55/per month, billed annually A simple IT support platform that includes core device management, remote access & support, and ticketing. Starting at: 1 Agent / 25 Endpoints. Standard: $190/per month, billed annually An all-in-one IT platform with device management, remote access & advanced support, IT automation, and ticketing. Starting at: 3 Agents / 100 Endpoints.

Os clientes habituais do GoTo Resolve são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O GoTo Resolve está nos seguintes idiomas:

inglês

O GoTo Resolve é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Não temos informações sobre quais integrações o GoTo Resolve oferece.

O GoTo Resolve oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo

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