Sobre o Convirza

Convirza is a cloud-based call tracking and optimization software designed to help small to large businesses manage marketing results and spending, and track ad revenue. The solution allows users to handle phone calls and trace them directly to their offline and online sources.

Convirza allows businesses to monitor customer activities and sentiments using the call recording functionality. Teams can also utilize the call tracking capabilities of the platform to manage advertisements across emails, social media, and other digital and conventional channels.

Convirza allows administrators to listen in on customer conversations and measure visitor tracking. It also supports integration with Google Adwords and DoubleClick applications.

Preços a partir de:

69,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Convirza

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

69,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Convirza

Imagens

Convirza Software - 1
Convirza Software - 2
Convirza Software - 3
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Convirza Software - 1
Convirza Software - 2
Convirza Software - 3

Recursos

Total de recursos do Convirza: 32

  • API
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Arquivo morto e retenção
  • Ações ativadas por eventos
  • Etiquetagem de chamadas
  • Gestão de campanhas
  • Gravação
  • Gravação de chamadas
  • Gravação sob demanda
  • Identificador de chamadas
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de telefonia por computador
  • Integrações de terceiros
  • Marcação
  • Mensagens de SMS
  • Mensagens por voz
  • Monitoração de chamadas
  • Métricas de rastreamento de chamadas
  • Painel
  • Preparação de dados por autoatendimento
  • Rastreamento de chamadas
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de palavras chave
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Relatório de chamadas
  • Relatórios e estatística
  • Roteamento de chamadas
  • Transcrição de chamadas
  • Transferência de arquivos
  • Transferência de chamadas

Alternativas

Marchex

4,4
#1 alternativa ao Convirza
Marchex Marketing Edge: Create more revenue-generating conversations by making better media buys

CallFire

4,3
#2 alternativa ao Convirza
CallFire combines text messaging, call tracking, voice broadcast, and IVR, with a cloud call center.

CallTrackingMetrics

4,6
#3 alternativa ao Convirza
A CallTrackingMetrics é a atribuição de marketing, inteligência de conversação e a solução de centrais de atendimento....

CallRail

4,5
#4 alternativa ao Convirza
CallRail helps 200,000+ businesses turn more leads into better customers. Our software delivers real-time insights that...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(81)
Relação qualidade/preço
4,4/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,2/5
Suporte ao cliente
4,7/5

Já tem o Convirza?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 81
Dr. Michael
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Easy to use telephone portal

Avaliado em 26/01/2019

Before Convirza, we had several different tracking lines across many different software platforms...

Before Convirza, we had several different tracking lines across many different software platforms which required us to use different software and made it difficult to keep track of everything that we were doing. After switching to Convirza, we have a central location to customize our campaigns and review key metrics at a reasonable pricing structure.

Vantagens

Convirza allows me to create multiple marketing campaigns, utilize local phone numbers, track my success rates and records the calls to allow my business to perform at its absolute best.

Desvantagens

I can't say anything bad about the software. It has been performing well.

Resposta do Convirza

Thank you for the rocking review. This made our day!

Anais
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Easy to use and provides excellent information!

Avaliado em 29/09/2022

It has been great so far. Customer support has resolved our problems swiftly and even going the...

It has been great so far. Customer support has resolved our problems swiftly and even going the extra mile to help me with additional tools and training. The [SENSITIVE CONTENT] and our account representative, [SENSITIVE CONTENT] has been invaluable and always available for any urgent issues.

Vantagens

The software is very easy to use and provides several options. The customer support at Convirza is very professional and swift and will go the extra mile to resolve any issues you may have with a number or recording. They also take the time to follow up, which is something most companies don't do now. This software has been key factor to our advertising business as we can track calls and provide vital information to our clients.

Desvantagens

This may be there already and I don't know about it, but if the metrics could be personalized with very specific words, that would provide better readings.

Elanor
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Convirza is a Good Product

Avaliado em 13/01/2018

Vantagens

We used Convirza for our telephony management for years. They were great to work with and provided us all the features we needed. We were able to route over 7,000 TFNs through them easily and track each TFNs response rate.

Desvantagens

Convirza's UI was a little outdated, some of our updates took a long time to make since we had to do them one at a time to each TFN. We could send in requests to Convirza to make those updates for us but it would sometimes take a couple weeks to get them completed.

Robin
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 501-1 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Review

Avaliado em 30/09/2022

Great customer service team!

Great customer service team!

Vantagens

The product is very user friendly and easy to use.

Desvantagens

My only current wish is that we had a dedicated person we can reach out to when we run into a problem and not a generic support email.

Resposta do Convirza

Hi Robin,

Thank you so much for your feedback! We appreciate the opportunity to work with you. I will send you an email shortly to ensure you have direct access to our team.

Thanks again!

James Walker
COO
Convirza

Andrew
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Convirza Review

Avaliado em 22/01/2019

Overall, we're very pleased with the information and services of Convirza.

Overall, we're very pleased with the information and services of Convirza.

Vantagens

The Convirza software has become essential to our business because it proves - without any doubt - the value our advertising services are bringing to our clients.

Desvantagens

The software reports are good, but not great. They are slow to load, and are not as complete as we feel they could be. We've spoken with their staff about this, but they've been slow to integrate our requested update.

Resposta do Convirza

We really appreciate your review. We love that our product helps prove value to your clients. Thanks for your feedback regarding the reports, we will ensure this gets the highest level of visibility.

Thanks again for being part of the Convirza family!

Exibindo 5 avaliações de 81 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Convirza

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Convirza.

O Convirza oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 69,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Starter: $0 Professional: $69 Agency: $179 Custom plans available

Os clientes habituais do Convirza são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O Convirza está nos seguintes idiomas:

inglês

O Convirza é compatível com os seguintes dispositivos:

Não temos informações sobre quais integrações o Convirza oferece.

O Convirza oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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