Resumo do FixMe.IT

O que é o FixMe.IT?

O FixMe.IT é um aplicativo de suporte remoto que permite conexões instantâneas entre computadores remotos localizados em qualquer lugar do mundo. Com o FixMe.IT, a realização de suporte remoto se torna mais rápida e mais fácil do que nunca: todo o processo de conexão é rápido, o que significa que qualquer usuário pode solicitar e aprovar facilmente o acesso remoto às máquinas.

Embora ele seja econômico, o FixMe.IT não compromete a funcionalidade e oferece uma ampla variedade de recursos poderosos, incluindo acesso não supervisionado, transferência de arquivos, trabalho com várias sessões, reinicialização e reconexão automática, navegação com vários monitores, compartilhamento de área de transferência, bate-papo instantâneo, geração de relatórios e gravação de sessões, branding e muito mais.

Criado com base nos mais recentes padrões do setor, o FixMe.IT garante o mais alto nível de segurança para os usuários e permite que os profissionais de TI resolvam, com facilidade e segurança, problemas técnicos remotamente sem a necessidade de pré-instalação de software. Além disso, ele permite o acesso a computadores de clientes em qualquer ambiente, estejam eles localizados atrás de firewalls, proxies ou NAT.

Resumo do FixMe.IT

Preços

A partir de
US$ 30,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do FixMe.IT

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália
Idiomas
Inglês

Mídias

FixMe.IT unattended clients
FixMe.IT account
FixMe.IT installation
FixMe.IT home page
FixMe.IT - Vídeo FixMe.IT - Vídeo FixMe.IT - Vídeo FixMe.IT - Vídeo Captura de tela do FixMe.IT: FixMe.IT unattended clients Captura de tela do FixMe.IT: FixMe.IT account Captura de tela do FixMe.IT: FixMe.IT installation Captura de tela do FixMe.IT: FixMe.IT home page

FixMe.IT - Avaliações

FixMe.IT - Avaliações

Classificação geral
4,8
/
5
Excelente
272

Muito bom
74

Regular
7

Ruim
0

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4,7
Recursos
4,4
Praticidade
4,8
Suporte ao cliente
4,7
98% dos usuários recomendam este app
R. curtis M.

Best Remote Access Software Available

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.


Traduzir com Google
Alex R.

Great bang for the buck!

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.


Traduzir com Google
Thomas B.

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software


Traduzir com Google
Stephen L.

PC Paramedics use FixMe.IT

Network issues, Server issues, laptop and desktop issues. Printer issues. All the usual end user problems right down to data recovery on-line.


Traduzir com Google
Olaf D.

Cheap & Stable

Reporting the above case (user revokable unattended access) would be taken in consideration by FixMe and that’s the last we heard about it. (almost a year now)


Traduzir com Google
R. curtis M.
Setor: Engenharia civil
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Best Remote Access Software Available

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 21/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vantagens

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Desvantagens

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Alex R.
Setor: Relações governamentais
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great bang for the buck!

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 21/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Vantagens

Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Desvantagens

Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Thomas B.
Setor: Rede de computadores
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 02/11/2017
Fonte da avaliação: Capterra

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vantagens

On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Desvantagens

No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!

Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Traduzido para o Português

Resposta do Techinline

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Stephen L.
Setor: Segurança de rede e informática
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

PC Paramedics use FixMe.IT

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 27/06/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Network issues, Server issues, laptop and desktop issues. Printer issues. All the usual end user problems right down to data recovery on-line.

Vantagens

The client can watch what the techie is doing.
Works reasonably well on a poor rural broadband connection down to 2mb/sec down - 50Kbs up
Can see from the dashboard what connections have been made by team members

Desvantagens

Trying to get luddites to run the client - not easy with older users especially. Lockdown has meant connecting to home working users used to having a co-worker close by who could assist. Can take 20 minutes sometimes to start a session! A simple click and go for the client would be a huge improvement.
Lack of Mac support is a big limitation, causing us to utilises two products.
Limit on number of unattended clients that can be stored is a pain in the Rse.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Olaf D.
Setor: Gestão da educação
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Cheap & Stable

Usado Semanal durante 6 a 12 meses
Avaliado em 04/02/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Reporting the above case (user revokable unattended access) would be taken in consideration by FixMe and that’s the last we heard about it. (almost a year now)

Vantagens

Cheap and stable is the opposite of my ex so that’s a plus.
Price -> Affordable per admin (unless you have 150+ unattended clients)
Stability -> No downtime experienced
Self updating client

Desvantagens

- No OSX expert app
- No Android expert app
- No IOS expert app
- No client app for the above either, but that’s clear when you buy.
- Unattended client access can be revoked by the user without any hassle. (which isn’t helping if your client computers are used by schoolchildren)
- For every 150 unattended seats you need to buy an extra admin license, whether you have more than 1 admin or not

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Recomendação do usuário
9,2/10
Baseado em 353 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do FixMe.IT

Preço do FixMe.IT

A partir de
US$ 30,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,7/5
Baseado em 353 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do FixMe.IT

Recursos do FixMe.IT

API
Alertas/transferência
Bate-papo
Comunicação multicanal
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão do fluxo de trabalho
Imagem de marca personalizável
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,4/5
Baseado em 353 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o FixMe.IT

Perguntas frequentes sobre o FixMe.IT

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o FixMe.IT.

P: Que tipo de planos o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 30,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do FixMe.IT?

Não temos informações sobre os recursos do FixMe.IT.

P: Quem costuma usar o FixMe.IT?

Os clientes habituais do FixMe.IT são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o FixMe.IT está?

O FixMe.IT está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O FixMe.IT é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o FixMe.IT.

P: O FixMe.IT se integra com quais outros aplicativos?

O FixMe.IT se integra com os seguintes aplicativos:

Herfert Software

P: Que nível de suporte o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT oferece as seguintes opções de suporte:

Base de conhecimento, FAQs, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo