FixMe.IT

FixMe.IT

Software de suporte remoto que sempre funciona

4.8/5 (328 avaliações)

Resumo do FixMe.IT

O que é o FixMe.IT?

O FixMe.IT é um aplicativo de suporte remoto que permite conexões instantâneas entre computadores remotos localizados em qualquer lugar do mundo. Com o FixMe.IT, a realização de suporte remoto se torna mais rápida e mais fácil do que nunca: todo o processo de conexão é rápido, o que significa que qualquer usuário pode solicitar e aprovar facilmente o acesso remoto às máquinas.

Embora ele seja econômico, o FixMe.IT não compromete a funcionalidade e oferece uma ampla variedade de recursos poderosos, incluindo acesso não supervisionado, transferência de arquivos, trabalho com várias sessões, reinicialização e reconexão automática, navegação com vários monitores, compartilhamento de área de transferência, bate-papo instantâneo, geração de relatórios e gravação de sessões, branding e muito mais.

Criado com base nos mais recentes padrões do setor, o FixMe.IT garante o mais alto nível de segurança para os usuários e permite que os profissionais de TI resolvam, com facilidade e segurança, problemas técnicos remotamente sem a necessidade de pré-instalação de software. Além disso, ele permite o acesso a computadores de clientes em qualquer ambiente, estejam eles localizados atrás de firewalls, proxies ou NAT.

Resumo do FixMe.IT

Preços

A partir de
US$ 25,00

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do FixMe.IT

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Canadá, Europa, América Latina e outros 3, África e Oriente Médio, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas
Inglês

FixMe.IT - Avaliações

FixMe.IT - Avaliações

Classificação geral
4.8
/
5
Excelente
252

Muito bom
70

Regular
6

Ruim
0

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4.7
Recursos
4.4
Praticidade
4.8
Suporte ao cliente
4.6
98% dos usuários recomendam este app
R. curtis M.

Best Remote Access Software Available

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.


Traduzir com Google
Michael D.

Long time user

I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.


Traduzir com Google
Rob E.

Simple and easy to use

This service is just plain easy to use and works everytime...


Traduzir com Google
Alex R.

Great bang for the buck!

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.


Traduzir com Google
Thomas B.

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software


Traduzir com Google
R. curtis M.
Setor: Engenharia civil
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para Português

Best Remote Access Software Available

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 21/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vantagens

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Desvantagens

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Michael D.
Setor: Segurança de rede e informática
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para Português

Long time user

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 17/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.

Vantagens

Easy to have remote users install. Simple console. Great value for money.

Desvantagens

No Apple support, no multi user support.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Rob E.
Setor: Rede de computadores
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para Português

Simple and easy to use

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 20/02/2020
Fonte da avaliação: Capterra

This service is just plain easy to use and works everytime...

Vantagens

I currently use Logmein and FixMe.IT and for the price FixMe.IT is easy to use and works as it should.
you can set up unattended access.
we have a link on our website to direct our clients to use when we need access that is not setup as unattended.

Desvantagens

Only Windows based computers
we can not access Apple computers

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Alex R.
Setor: Relações governamentais
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para Português

Great bang for the buck!

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 21/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Vantagens

Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Desvantagens

Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Thomas B.
Setor: Rede de computadores
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para Português

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 02/11/2017
Fonte da avaliação: Capterra

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vantagens

On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Desvantagens

No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!

Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Traduzido para Português

Resposta do Techinline

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Recomendação do usuário
9.2/10
Baseado em 328 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do FixMe.IT

Preço do FixMe.IT

A partir de
US$ 25,00
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4.7/5
Baseado em 328 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do FixMe.IT

Recursos do FixMe.IT

API
Análise de dados em tempo real
Bate-papo
Comunicação multicanal
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão do fluxo de trabalho
Histórico de contatos
Imagem de marca personalizável
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Monitoramento
Notificações automáticas
Painel de atividades
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4.4/5
Baseado em 328 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o FixMe.IT

Perguntas frequentes sobre o FixMe.IT

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o FixMe.IT.

P: Que tipo de planos o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 25,00

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do FixMe.IT?

Não temos informações sobre os recursos do FixMe.IT.

P: Quem costuma usar o FixMe.IT?

Os clientes habituais do FixMe.IT são:

Autônomos, Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o FixMe.IT está?

O FixMe.IT está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O FixMe.IT é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o FixMe.IT.

P: O FixMe.IT se integra com quais outros aplicativos?

O FixMe.IT se integra com os seguintes aplicativos:

Herfert Software

P: Que nível de suporte o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo