FixMe.IT

FixMe.IT

Software de suporte remoto que sempre funciona

4.8/5 (321 avaliações)

Resumo do FixMe.IT

O que é o FixMe.IT?

O FixMe.IT é um aplicativo de suporte remoto que permite conexões instantâneas entre computadores remotos localizados em qualquer lugar do mundo. Com o FixMe.IT, a realização de suporte remoto se torna mais rápida e mais fácil do que nunca: todo o processo de conexão é rápido, o que significa que qualquer usuário pode solicitar e aprovar facilmente o acesso remoto às máquinas. Embora ele seja econômico, o FixMe.IT não compromete a funcionalidade e oferece uma ampla variedade de recursos poderosos, incluindo acesso não supervisionado, transferência de arquivos, trabalho com várias sessões, reinicialização e reconexão automática, navegação com vários monitores, compartilhamento de área de transferência, bate-papo instantâneo, geração de relatórios e gravação de sessões, branding e muito mais. Criado com base nos mais recentes padrões do setor, o FixMe.IT garante o mais alto nível de segurança para os usuários e permite que os profissionais de TI resolvam, com facilidade e segurança, problemas técnicos remotamente sem a necessidade de pré-instalação de software. Além disso, ele permite o acesso a computadores de clientes em qualquer ambiente, estejam eles localizados atrás de firewalls, proxies ou NAT.

Resumo do FixMe.IT

Preços

A partir de
US$ 25,00

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do FixMe.IT

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Canadá, Europa, América Latina e outros 3, África e Oriente Médio, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas
Inglês

FixMe.IT - Avaliações

FixMe.IT - Avaliações

Classificação geral
4.8
/
5 321 avaliações
Excelente
248

Muito bom
67

Regular
6

Ruim
0

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4.7
Recursos
4.5
Praticidade
4.8
Suporte ao cliente
4.6
98% dos usuários recomendam este app
R. curtis M.

Best Remote Access Software Available

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.


Traduzir com Google
Rex S.

Simple and Fast Connection

It has been good, its a good product. The only draw back is the pricing structure, as others offer a scaled back speed at a free price. For some of the features its a great product to consider. Love the ability to create a custom installer, which makes the image of our company better.


Traduzir com Google
Jon G.

FixMe is exaclty what I need

Amazing consistency, fast, stable, can keep up for extended periods of time, can enable always on remote.


Traduzir com Google
Thomas B.

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software


Traduzir com Google
Nigel F.

Support using FixMe.IT

Good to excellent


Traduzir com Google
R. curtis M.
Setor: Engenharia civil
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzir com Google

Best Remote Access Software Available

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 21/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vantagens

The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Desvantagens

If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Rex S.
Setor: Hardware
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzir com Google

Simple and Fast Connection

Usado Semanal durante Mais de dois anos
Avaliado em 06/12/2019
Fonte da avaliação: Capterra

It has been good, its a good product. The only draw back is the pricing structure, as others offer a scaled back speed at a free price. For some of the features its a great product to consider. Love the ability to create a custom installer, which makes the image of our company better.

Vantagens

Having used and still using many remote connection and management software providers, FixMe has been one that seems to work when others won't. Its fast, and simple. The remote reconnect after startup is great. Some others will not do this and requires someone at the other end to restart the software. The price and the speed of connection is worth it. The custom logo you can add to the install page is a nice feature.

Desvantagens

If you are not using it often, and can seem expensive. Its billed monthly regardless if you are using it. Its based on technician, so if you have 3 people, you will need to have 3 licenses to all be working at the same time.

Traduzir com Google

Resposta do Techinline

Hi Rex,

Thank you for sharing your experience and for being our valued customer! Subscription-based pricing is the software industry standard. Some vendors do offer so-called "lifetime" licenses, but that often means paying for upgrades on a yearly basis (which in the end is a more expensive and a less flexible option). FixMe.IT delivers unlimited on-demand connections, unattended remote access, multi-window remote control, and a lot more for only $30 per month or $300 per year, and I can say with full confidence that no other vendor offers a package like that at a lower price. Sure, there are some remote support apps that offer personal licenses for under $10 or even $5 per month which allows you to access one or two remote computers, but no more than that. While we understand that FixMe.IT's pricing model might not be ideal in some cases, it is still one of the most cost-effective remote support solutions on the market.

Best,
Dan | Techinline

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Jon G.
Setor: Rede de computadores
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzir com Google

FixMe is exaclty what I need

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 10/12/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Amazing consistency, fast, stable, can keep up for extended periods of time, can enable always on remote.

Vantagens

FixMe can do one off, or dedicated remote control. Simple, never have any problems.

Desvantagens

Only con, file transfer is kind of weird, other than connection issues that are not FixMe issues, it worked every time.

Traduzir com Google

Resposta do Techinline

Hi Jon,
Thank you for sharing your experience and for being our valued customer! FixMe.IT allows to exchange files/folders via drag-and-drop, copy-paste, and the standard Send File button. You can find more information on the file transfer options here: https://docs.fixme.it/features/transferring-files-folders-and-text Could you please specify what you mean by the weirdness of file transfer? Or, if you are experiencing some sort of issues with it, please let our support team know ([email protected]).

Best,
Dan | Techinline

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Thomas B.
Setor: Rede de computadores
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzir com Google

It's hard to knock the product as it is but it's just ok

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 02/11/2017
Fonte da avaliação: Capterra

I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vantagens

On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Desvantagens

No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!

Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Traduzir com Google

Resposta do Techinline

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Nigel F.
Setor: Software
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzir com Google

Support using FixMe.IT

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 11/12/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Good to excellent

Vantagens

a) It is extremely light
b) It provides a great number of Unattended clients.
c) Unlike the major competitors software, it does not crash on Win 10 updates
d) About 1/3 of the yearly cost of the major competitors offerings

Desvantagens

a) When the client has customized their screen, is not always easy to see the download meter. For example, if the client's screen has a dark background, the meter is almost impossible to determine.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
9.3/10
Baseado em 321 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do FixMe.IT

Preço do FixMe.IT

A partir de
US$ 25,00
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4.7/5
Baseado em 321 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do FixMe.IT

Recursos do FixMe.IT

API
Bate-papo
Comunicação multicanal
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão do fluxo de trabalho
Histórico de contatos
Imagem de marca personalizável
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4.5/5
Baseado em 321 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o FixMe.IT

Perguntas frequentes sobre o FixMe.IT

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o FixMe.IT.

P: Que tipo de planos o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 25,00

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do FixMe.IT?

Não temos informações sobre os recursos do FixMe.IT.

P: Quem costuma usar o FixMe.IT?

Os clientes habituais do FixMe.IT são:

Autônomos, Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o FixMe.IT está?

O FixMe.IT está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O FixMe.IT é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o FixMe.IT.

P: O FixMe.IT se integra com quais outros aplicativos?

O FixMe.IT se integra com os seguintes aplicativos:

Herfert Software

P: Que nível de suporte o FixMe.IT oferece?

O FixMe.IT oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo