Sobre o SAP Concur

O SAP Concur é um dos principais fornecedores mundiais de soluções integradas de gerenciamento de viagens, despesas e faturas, impulsionado por uma busca incansável para simplificar e automatizar esses processos diários. Com o SAP Concur, um aplicativo orienta os funcionários em todas as viagens, as cobranças são facilmente preenchidas nos relatórios de despesas e as aprovações de faturas são automatizadas. Ao integrar dados quase em tempo real e usar inteligência artificial para auditar 100% das transações, as empresas podem ver exatamente o que estão gastando sem se preocupar com pontos cegos no orçamento. As soluções do SAP Concur eliminam tarefas repetitivas, facilitam o trabalho e ajudam empresas a atingirem seu potencial máximo.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Brasil, Canadá, China, Alemanha e outros 5, Reino Unido, Índia, Japão, México, Estados Unidos

Idiomas

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês e outros 11, espanhol, francês, holandês, indonésio, inglês, italiano, japonês, norueguês, polonês, sueco, tcheco

Imagens

Concur desktop - Integrated travel and expense application
Get the reports you need - Use Analytics from SAP Concur
SAP Concur Mobile App
Mobile receipt capture - Snap a picture of your receipt from your smartphone
Tablet - Manage expenses from anywhere
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Recursos

Total de recursos do SAP Concur: 84

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Acompanhamento de faturas não pagas
  • Alerta de pagamentos duplicados
  • Alerta em tempo real
  • Alertas do celular
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de despesas
  • Análise de tendências
  • Bate-papo ao vivo
  • Campos personalizáveis
  • Cartão corporativo
  • Categorização/Agrupamento
  • Cenários hipotéticos
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de despesas
  • Controle de despesas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de quilometragem
  • Controle do processo de aprovação
  • Coordenação de contas
  • Criação de painel
  • Detecção de duplicados
  • Detecção de fraude
  • ERP
  • Extração de dados
  • Ferramentas de planejamento
  • Fluxo de trabalho de aprovações
  • Gamificação
  • Geração de relatórios administrativos
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de atividades
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de cartões de crédito
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de itinerários
  • Gestão de políticas
  • Gestão de recibos
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão de reservas
  • Gestão de restrições
  • Gestão de tesouraria
  • Gestão de viagens
  • Gestão do fluxo de caixa
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Logon único
  • Monitoramento
  • Múltiplas moedas
  • Múltiplos países
  • Notificações em tempo real
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos recorrentes
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Pesquisa e filtro
  • Preenchimento de cheques
  • Preparação do Formulário W-1099
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pagamentos ACH
  • Reconciliação de pedidos
  • Registro de auditoria
  • Relatórios agendados/automatizados
  • Relatórios de despesas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Reservas online
  • Transferência eletrônica de fundos
  • Upload de recibos por celular
  • Várias localizações
  • Vários idiomas

Alternativas

SalesTrip

4,8
#1 alternativa ao SAP Concur
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform....

Expensya

4,5
#2 alternativa ao SAP Concur
Expensya is a cloud-based, multi-platform expense management solution with smart scanning, archiving, accountant...

SutiExpense

4,5
#3 alternativa ao SAP Concur
Automate business expense reports with SutiExpense. Leveraging automated receipt matching, credit card integration and...

DATABASICS Expense

4,4
#4 alternativa ao SAP Concur
No matter where your employees travel or what they buy, DATABASICS expense management software gives your organization...

Avaliações

Classificação geral

4,2 /5
(1.346)
Relação qualidade/preço
4/5
Recursos
4,1/5
Praticidade
4/5
Suporte ao cliente
3,9/5

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Exibindo 5 avaliações de 1.346
Daniel L.
Classificação geral
  • Setor: Aparelhos médicos
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

SAP Concur

Avaliado em 03/12/2019

overall, I really think this product is great and a huge improvement from our previous tool.

overall, I really think this product is great and a huge improvement from our previous tool.

Vantagens

it is easy to upload receipts and match to my expenses, either via image or pdf document.
the mobile app is a life saver for someone that has trouble with keeping receipts.

Desvantagens

My only complaint is that you can't apply the same image to multiple expenses. This is especially frustrating when you have to split an expenses.

Renaud M.
Classificação geral
  • Setor: Aparelhos médicos
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Fully featured , comprehensive app

Avaliado em 06/10/2020

Have been using concur for many years in small or large businesses. Product is relatively easy to...

Have been using concur for many years in small or large businesses. Product is relatively easy to use for the amount fo features it has. Very comprehensive. Has evolved nicely.

Vantagens

Full feature, relatively easy to use and integrate.
Nice evolution from the beginning
Good mobile application
Adding features regularly

Desvantagens

Can be slow to use
Not always very intuitive
Credit card integration may not be flawless
While using the trip booking system, does not always display all options, hence takes longer than necessary

Sho L.
Classificação geral
  • Setor: Serviços de informação
  • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
  • Usado Outro durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Works Fine For Me!

Avaliado em 06/04/2021

As the title of my review says, it works fine for me! I recall the very first time I used Concur...

As the title of my review says, it works fine for me! I recall the very first time I used Concur it didn't seem very intuitive, but after you use it a few more times it is not that bad. In my previous job, we did not even use a SaaS for expense management - I think the law firm would just create an expense template to fill in fields and then we would submit expenses that way. Concur is much more useful for larger companies/corporations where employees regularly submit expense reports and there are relatively more employees.

Vantagens

The process of creating an expense report is fairly quick, and I seldom run into any issues whenever I submit an expense report. You are able to attach images, check off different boxes of categories of expenses, and submit the report with few required steps. I also have not experienced any delays with getting reimbursed for expenses.

Desvantagens

You might encounter issues when you create your very first expense report, as it does not seem very intuitive. There is probably some tutorial lurking around, but it would be helpful if there was some sort of real-time robot to provide assistance.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

High Tech, Dissappointing progress recently

Avaliado em 29/12/2018

Started out strong, but the company’s work quality and responsiveness have dropped the last few...

Started out strong, but the company’s work quality and responsiveness have dropped the last few years. The new changes are getting to a point of being comically bad.

Vantagens

We selected this for the integration to company card, the ease of tracking, creating, and approving expenses. It has done all of those very well. It helped us out greatly as a small company trying to manage company cards for over half the company. The pricing model is small business friendly and helps it retain value for almost any business that has started with it.

Desvantagens

Since SAP has purchased them the user experience has gone down hill and is starting to plummet. The latest update is due to be forced on users first quarter this year. It is terrible, not a single redeeming feature and a huge step backwards for user experience. It is very error prone, makes viewing and accessing information almost impossible, and is single handled the worst change I have been seen implemented on an interface. The backend is a hybrid now of multiple peoples designs and many areas of the software seem “partially updated”. Four years ago you could teach to a new users, even admins, in under an hour or so, today everything takes a lot longer and every area has errors in the interface. The list of 3rd party ERPs it integrates to has not significantly changed in 4 years. There is still no automatic way for it to handle company card reconciliation with a statement and the best support is the sales team. That means to get a problem fixed you have to have someone pitch you on spending more, then if you can get them to understand that the product doesn’t work, you might get a call back within a month from support. If you try submitting your own issue, just don’t expect help. I’d honestly be fine with that, if it wasn’t there bill in china shop meant sloth in making UI changes. There is so much half done work, it really disappoints me on whether or not the service will remain usable in the future.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Concur Review from an Executive Assistant

Avaliado em 13/01/2021

My overall experience with Concur is a positive one. It is simple, easy to use and likely won’t...

My overall experience with Concur is a positive one. It is simple, easy to use and likely won’t require any training if you have experience with other similar software.

Vantagens

What I like most about Concur is that it is intuitive. If you’ve used an expense processing software before, you will be able to use Concur without any training or confusion. I’ve used Concur at two consecutive companies now. I’ve never been trained in it and I was able to use it without any issues from the first login. I’ve also trained other executive assistants in the software at both companies.

Desvantagens

I don’t have anything I like least about the software. It’s is quite similar to other expense processing software.

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Perguntas frequentes sobre o SAP Concur

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o SAP Concur.

O SAP Concur oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do SAP Concur.

Os clientes habituais do SAP Concur são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O SAP Concur está nos seguintes idiomas:

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês, espanhol, francês, holandês, indonésio, inglês, italiano, japonês, norueguês, polonês, sueco, tcheco

O SAP Concur é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O SAP Concur se integra com os seguintes aplicativos:

ADP Workforce Now, Avalara, Intuit Data Protect, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct, Salesforce Platform, Workday Financial Management, Workday HCM

O SAP Concur oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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