Sobre o Acumatica Cloud ERP

Acumatica Cloud ERP provides the best business management solution for transforming your company to thrive in the new digital economy.

Through leading-edge technology, best-in-class business functionality, and customer-friendly business practices, Acumatica delivers unparalleled value to small and midmarket organizations. Integrated workflows span the full suite of business management applications, from Financials, Project Accounting, and Inventory Management to CRM.

Specialized industry solutions include Construction Edition, Manufacturing Edition, Commerce Edition, Field Service Edition, and Distribution Edition.

Acumatica is built on a future-proof platform with open architecture for scalability, ease of use, and rapid integrations.

Connected Business. Delivered

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Acumatica Cloud ERP

Principais benefícios do Acumatica Cloud ERP

Choice of SaaS or in your facility:
Customers can deploy Acumatica on-premise, host Acumatica on a virtual or dedicated server, or run Acumatica on a cloud computing environment according to the needs and resources of the business.

Work Anywhere:
Acumatica requires only a browser and an internet connection, allowing users to work from anywhere and involve the entire organization in business process improvement. Centralized security allows users to control who has access to screens, reports, fields, and data records. Use any computer or handheld device.

Save on Implementation and Maintenance:
Acumatica helps save money because there is no client software to install or maintain. Acumatica runs on familiar technology, allowing users to automate processes without paying for individual user licenses, reduces auditing time by linking documents to transactions, and allows users to consolidate several subsidiaries on a single deployment.

Integrated Document Management:
Acumatica includes the ability to link documents directly to financial transactions, help files, input screens, and reports or organize them using a business wiki to simplify information sharing and reduce auditing costs.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, México, Estados Unidos, África do Sul

Idiomas

chinês, dinamarquês, espanhol, francês, inglês, japonês, russo

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Acumatica Cloud ERP

Imagens

Acumatica Cloud ERP Software - 1
Acumatica Cloud ERP Software - 2
Acumatica Cloud ERP Software - 3
Acumatica Cloud ERP Software - 4
Acumatica Cloud ERP Software - 5
Acumatica Cloud ERP Software - 6
Ver mais 7
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo Acumatica Cloud ERP - Vídeo Acumatica Cloud ERP - Vídeo Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP - Vídeo
Acumatica Cloud ERP Software - 1 Acumatica Cloud ERP Software - 2 Acumatica Cloud ERP Software - 3 Acumatica Cloud ERP Software - 4 Acumatica Cloud ERP Software - 5 Acumatica Cloud ERP Software - 6

Recursos

Total de recursos do Acumatica Cloud ERP: 214

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração da distribuição
  • Administração de impostos
  • Agendamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de manutenção
  • Agendamento de tarefas
  • Agendamento de trabalhos
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Análise financeira
  • Armazenamento de arquivos
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Assinatura eletrônica
  • Atendimento do pedido
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de inventário
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Catalogação/Categorização
  • Catálogo de produtos
  • Cenários hipotéticos
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Coleta de pagamento no campo
  • Comercial
  • Compras e recebimento
  • Conciliação bancária
  • Consolidação/Roll Up
  • Contabilidade
  • Contabilidade de fundos
  • Contabilidade de projetos
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Controle de despesas
  • Controle de estoque
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de orçamento
  • Controle de qualidade
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controle do tempo do projeto
  • Controles/permissões de acesso
  • Coordenação de contas
  • Criação de painel
  • Custos do trabalho
  • Código de barras/RFID
  • Dados em tempo real
  • Demonstrativo de lucros e perdas
  • ERP
  • Edifícios residenciais
  • Empresas de contabilidade CPA
  • Estimativas
  • Estoque gerenciado pelo fornecedor (VMI)
  • Etiquetagem
  • Etiquetas de remessas
  • Faturação automática
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de planejamento
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Formulários personalizáveis
  • GPS
  • Geração de relatórios financeiros
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão 3PL
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da produção
  • Gestão da qualidade
  • Gestão da segurança
  • Gestão de Pedidos em Espera
  • Gestão de RH
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de ativos empresariais
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de descontos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de expedição
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de importação/exportação
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de leads
  • Gestão de operações de câmbio
  • Gestão de pedido de mudanças
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de pedidos especiais
  • Gestão de permissões
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de recibos
  • Gestão de remessas
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de terceirização
  • Gestão de tesouraria
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão de transportes
  • Gestão do fluxo de caixa
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do investimento
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão do risco
  • Gestão financeira
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Histórico de transações
  • Histórico do cliente
  • Identificação do produto
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Kits
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Lembretes
  • Listas de materiais
  • Mapas geográficos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento da produção
  • Monitoramento de transações
  • Monitoramento do progresso
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas empresas
  • Múltiplas moedas
  • Múltiplos projetos
  • Notificações em tempo real
  • Número de ciclos
  • Operações de negócios integradas
  • Organizações sem fins lucrativos
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de estoques
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Para a área de AEC
  • Para governo
  • Pedidos de vendas
  • Pedidos recorrentes
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de cenários
  • Planejamento de fabricação
  • Planejamento de projetos
  • Planejamento de requisitos de material
  • Planejamento de vendas e operações
  • Planificação da produção
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal do cliente
  • Previsão
  • Previsão da demanda
  • Previsão de vendas
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pedidos
  • Projeções
  • RFI e envios
  • Rastreabilidade
  • Rastreamento da localização
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de orçamentos/Custos do trabalho
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento de trabalho
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Rastreamento do projeto
  • Razão geral
  • Receitas e balanço
  • Reconhecimento de códigos de barras
  • Reconhecimento de receita
  • Registro de auditoria
  • Registro de pedidos
  • Relatório de historiais
  • Relatórios de custos excedentes
  • Relatórios de despesas
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Relógio de ponto online
  • Reposição de estoque
  • Roteamento
  • Seguimento de status
  • Sincronização de dados
  • Sincronização em tempo real
  • Troca de dados eletrônicos
  • Visualização de dados
  • Várias localizações

Alternativas

NetSuite

4,1
#1 alternativa ao Acumatica Cloud ERP
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 24 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para...

Odoo

4,2
#2 alternativa ao Acumatica Cloud ERP
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#3 alternativa ao Acumatica Cloud ERP
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade para pequenas empresas que fornece aos usuários acesso em tempo...

Striven

4,8
#4 alternativa ao Acumatica Cloud ERP
Comprehensive cloud-based management solution for businesses. Includes Accounting, CRM, Projects, HR, etc on any device.

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(31)
Relação qualidade/preço
4,4/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,2/5

Já tem o Acumatica Cloud ERP?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 31
Adam C.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Deployment is simple and support is great!

Avaliado em 04/02/2019

Vantagens

I love that the team from Acumatica is readily available to assist with deployments, updates, and errors when they occur.

Desvantagens

We've worked to change over our system to Acumatica and have yet to run into any major problems. The small issues that we've encountered have been quickly resolved with their team.

Resposta do Acumatica

Hello Adam - Thanks for sharing your feedback on Acumatica with a review on Gartner Digital Markets! We really appreciate you taking the time to complete the review as we value your business on. Thanks!-Kim

Kelly M.
Classificação geral
  • Setor: Pesquisa de mercado
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Acumatica Review - (includes Project Accounting module)

Avaliado em 04/03/2020

Being able to analyze all project costs (including labor) has been a huge eye opener for management...

Being able to analyze all project costs (including labor) has been a huge eye opener for management.

Vantagens

Project accounting module - labor & costs can be applied to each project and compared to initial budget to see what went right and what went wrong

Desvantagens

Dashboarding functionality - I am not a programmer - I don't understand the generic queries required to program the dashboards and have to pay our consultants to create them etc. I don't have the problem with spending the time doing it but my mind does not work that way. Very inefficient when I need to play around to get what I want then explain to some one else how I want it.

Alternativas consideradas

Dynamics 365 e NetSuite

Razões para escolher o Acumatica Cloud ERP

MAS 500 was becoming obsolete and limiting.

Razões para mudar para o Acumatica Cloud ERP

Acumatica Cloud did everything we needed it to do. It was much more user friendly and more cost effective.

Resposta do Acumatica

Hello - A big thank you for sharing your feedback on Acumatica with a review on Capterra! The feedback is very valuable as we work to enhance the solution. Thanks!-Kim

Omer O.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Most expensive cheap ERP

Avaliado em 03/09/2020

Pay a little more get way better results..we spent a fortune on customizations for basic features...

Pay a little more get way better results..we spent a fortune on customizations for basic features of other programs.

Vantagens

After we spent almost same money as we paid for this program, we realize we could have purchased something better.
Money we spent for customizations for things we assumed should be standard is crazy high and still not functioning..we have 50+ users and inventory is a mess, purchasing is a mess,..

Desvantagens

What you purchase out of box is not a functioning basic program..dont fall into price on the box..at the end you will spend same money as other expensive programs and result will be better and you will be less irritated.

Alternativas consideradas

SAP Concur

Razões para mudar para o Acumatica Cloud ERP

not paying per user was the only reason..

Resposta do Acumatica

Thank you so much for sharing your honest feedback on Acumatica with the review on Capterra. We really appreciate you taking the time to let us know about areas that we can improve on. Would it be alright to have someone from our product/customer success team get in touch with you to go over the concerns? We really strive to provide the best support that we can so your input would really help to that effect. Thanks for considering, Kim Plank - [email protected]

Ed K.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great Cloud ERP System with an open source

Avaliado em 30/12/2015

Vantagens

Access data anytime from any device anywhere around the world via an internet connection with a consistent real-time visibility. All users can access and input data into a centralized data store which puts consistent updated information at everyone’s fingertips instantly.
the flexibility: Easily scale resources up or down as needed without making a major investment decision. Cloud ERP software will remain current with automatic updates as part of your Cloud ERP service contract making it easier to take advantage of new capabilities.
More Responsive Service and Support: Cloud vendors provide more detailed information to Cloud ERP users at every service level and are more motivated to provide the best customer support.
Faster Time-to-Solution Value: When using public cloud models, businesses don’t have to buy and deploy infrastructure which allows them to be up and running with their Cloud ERP system much more quickly.
Minimized Financial Risks: Reduce upfront capital spending on technology infrastructure and the option of subscription software licensing thus further minimizing financial output and risk.
Economies of Skill: Vendors deploy, manage and run Cloud ERP solutions so businesses don’t have to, therefore allowing them to focus more on employee success, optimal business growth and bottom line profit initiatives.
Easy adoption and the user frendly, the seamless integration between the erp and microsoft office 365 and the workflows.
easy to customize without needed to have deep technical knolwledge to do the customization, the cost effectiveness of the ERP allowing us to increase the profitability, in addition the fact that maintennance of the database is easier, and the inclusion of CRM with the ERP accessing a unique database. Integration with PowerBi, and Financial reporting.

The software price is not based on the number of users. and the posibility to grow with the software. easy consolidation between companies with differents multi-currencies and multi-languages. Worldwide access.

Desvantagens

there is just not much i can say about dislike, due to any issues that i have with the system, the system was able to complete all the process without customization.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Good ERP for Small Business

Avaliado em 08/10/2018

Acumatica has helped our company improve our operations and handle significant growth. We moved...

Acumatica has helped our company improve our operations and handle significant growth. We moved from basic Quickbooks functionality to full inventory and manufacturing control. The improved transaction controls have reduced the amount of errors done in normal business processes. We've also been able to engage employees at all levels into our system.

Vantagens

Ease of use, comprehensive list of features, Report writing and General Inquiry functionality,

Desvantagens

The worst part of Acumatica is how it handles Email. System email accounts, while not a horrible idea, just don't work well. The worst part of that is how the outgoing emails use the system accounts. Outside contacts end up saving these email addresses instead of the "real" user email. Then when they email us using those email addresses the emails go nowhere. All emails should be sent using the user's real email address, and preferably their email client such as Outlook.
Third party VAR modules are harder to coordinate.
Upgrades are too frequent and expensive if you do not have your own development staff.
Customization requires development capabilities. Should be more user-level customization tools similar to Report Writer and GI screen.

Exibindo 5 avaliações de 31 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Acumatica Cloud ERP

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Acumatica Cloud ERP.

O Acumatica Cloud ERP oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Teste Grátis: Não disponível

Acumatica pricing is based on the resources used, not the number of users. Option 1: Traditional License - Purchase software and annual maintenance costs Option 2: SaaS - Low monthly rate that covers software, environment, maintenance Parameters: - Priced by suite (Financial, Distribution, CRM, ecommerce, manufacturing) - Priced by resources (pay for processing power) - Unlimited users

Os clientes habituais do Acumatica Cloud ERP são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

O Acumatica Cloud ERP está nos seguintes idiomas:

chinês, dinamarquês, espanhol, francês, inglês, japonês, russo

O Acumatica Cloud ERP é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Acumatica Cloud ERP se integra com os seguintes aplicativos:

Adobe Sign, Avalara, BigCommerce, DiCentral, Dropbox Business, Magento Commerce, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Tableau

O Acumatica Cloud ERP oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para Acumatica Cloud ERP.