Sobre o Pardot

Pardot from Salesforce is a marketing automation solution designed to bridge the gap between sales and marketing teams,

Pardot's lead management features CRM integration, email marketing, lead nurturing, lead scoring, and ROI reporting to help marketing and sales teams work together to generate and qualify sales leads, shorten sales cycles, and track marketing ROI.

Users can track all prospect interactions on a site — from downloads to page views — then score prospects based on parameters set. Other features include automated lead nurturing and real-time sales alerts, which allow reps to prioritize their time.

Preços a partir de:

1250,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Principais benefícios do Pardot

- Track all prospect interactions on your site — from downloads to page views — then score prospects based on parameters you set.

- Put time back into your sales reps’ day with automated lead nurturing and real-time sales alerts, which allow reps to prioritize their time. Then, measure the true ROI of your marketing efforts with closed-loop reporting.

- For sales teams, Pardot offers prospect tracking and analytics to qualify sales leads and determine the best way to approach them.

- Lead scoring and grading features ensure that team members follow up on the most relevant prospects for them.

- Pardot's Data.com connector provides sales reps with key prospect information such as company name, size, industry, location and more.

- Use Pardot´s lead management features to nurture cold or inactive leads. Gather more leads with smart capture lead forms and run more targeted campaigns using the segmentation wizard.

- Use the Social Selling features to disseminate content on social media channels usig tools such as scheduled social postings, social profile lookups, social "share" buttons, viewer interaction insights and simultaneous multi-channel posting.

- With the WYSIWYG interface used by Pardot you can design landing pages and forms without the need for a thorough knowledge of HTML. Optimize these landing pages with multivariate testing.

- Pardot's email marketing features allow you to create email campaigns based on 36 customizable templates, or using your own BYO branded templates. Tools such as email authentication, PAM analysis, email testing, and automated CAN-SPAM compliance ensure optimum delivery.

- The reporting tools offered by Pardot provide insight into the success of you marketing efforts. With tools such as closed-loop reporting to connect each close deal with its original source, the Google Analytics Connector to see the relationship between visitor and prospect data from your CRM.

- Pardot also offers sales lifecycle reporting, paid search reporting anf advanced email reporting including open rates, deliverability rates, and read rates.

- Pardot offers integrations with the following CRM solutions: Salesforce.com, SugarCRM, Netsuite, and Microsoft Dynamics CRM.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, China, Reino Unido, Índia, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

1250,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Imagens

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Recursos

Total de recursos do Pardot: 119

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de campanhas
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados de vendas
  • Análise de dados do site
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Análise de tendências de vendas
  • Armazenamento de arquivos
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Automação de marketing
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Biblioteca de imagens
  • Bloqueador de spams
  • CRM
  • CTAs personalizáveis
  • Calendário de marketing
  • Campanhas gota a gota
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Coleta de dados de multicanal
  • Comunicação multicanal
  • Conformidade com CAN SPAM
  • Conteúdo dinâmico
  • Controle de versões
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação e design de formulários
  • Dados em tempo real
  • Digitalização de cartão de visitas/crachás
  • Distribuição de e-mails
  • Distribuição de leads
  • E-mail otimizados para celulares
  • Editor de WYSIWYG
  • Extração de dados
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de prospecção
  • For Small Businesses
  • Formulários na Internet
  • Formulários online
  • Formulários personalizáveis
  • Geração de leads
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão da atividade de vendas
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de campanhas por e-mail
  • Gestão de canais
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de formulários
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de respostas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de banco de dados de leads
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Lead Nurturing
  • Marketing de eventos
  • Marketing de multicanal
  • Marketing de pesquisa
  • Marketing por e-mail
  • Marketing social
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento de campanha
  • Monitoramento de e-mail
  • Multi-Channel Attribution
  • Múltiplas campanhas
  • Notificação de leads
  • Notificações em tempo real
  • Otimização de taxas de conversão
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Personalização
  • Pesquisa de texto completo
  • Pesquisa e filtro
  • Pesquisas do cliente
  • Planejamento de campanhas
  • Promoção social
  • Páginas de início/formulários web
  • Qualificação de leads
  • ROI Tracking
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de engajamento
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de palavras chave
  • Rastreamento de visitantes
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Respondedores automáticos
  • Segmentação
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de clientes
  • Segmentação de leads
  • Testes A/B
  • Testes multivariados
  • Verificação/validação de leads
  • Visualização de dados

Alternativas

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternativa ao Pardot
O HubSpot Marketing Hub é uma plataforma escalável e completa para marketing de atração, combinando marketing de...

Marketo Engage

4,2
#2 alternativa ao Pardot
O Marketo® fornece uma plataforma completa de software de marketing para empresas de todos os tamanhos, com ferramentas...

Mailchimp

4,5
#3 alternativa ao Pardot
Mailchimp is a marketing automation platform that allows users to create, send & analyze email & ad campaigns, with...

Salesforce Marketing Cloud

4,0
#4 alternativa ao Pardot
Conheça o Salesforce Marketing Cloud, uma solução de marketing líder para aumentar o envolvimento com os consumidores.

Avaliações

Classificação geral

4,1 /5
(585)
Relação qualidade/preço
3,7/5
Recursos
3,9/5
Praticidade
3,8/5
Suporte ao cliente
3,9/5

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Exibindo 5 avaliações de 585
Muhammad Daud
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Boosting a business with Pardot

Avaliado em 19/07/2022

Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with...

Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with great marketing tools. Its algorithms are unique in capturing leads and working strategically with different businesses.

Vantagens

I found Pardot a great utility and Platform for Campaign Managment, Email Marketing, Marketing, Marketing Analytics, Marketing Automation and Sales Force Automation. It has helped our business grow strategically and Marketing just went so easy.

Desvantagens

Pardot is quite expensive and really advance to manage.

Alternativas consideradas

Keap e Mailchimp

Razões para mudar para o Pardot

I found Pardot to be more advanced than other platforms in terms of functionality, marketing campaign and automation tools.
Joshua
Classificação geral
  • Setor: Gestão da educação
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Integrates well with Salesforce but lacks features of competitors

Avaliado em 26/04/2022

Vantagens

The fact that it integrates natively with Salesforce is Pardot's best feature. The engagement studio automation product is great as well, making it really easy to create drip campaigns and other conditional flows.

Desvantagens

The email builder is 10 years behind competitor's builders. To get things to behave, you have to code emails in html. The WYSIWG builder is poor, but asset management of images and files is even worse. Competitors like MailChimp and ActiveCampaign have much better platforms for designing beautiful, responsive emails.

Ariane
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 1.0 /10

Not a Good Option for Social Media Management

Avaliado em 29/06/2022

Vantagens

The product integrated well with Salesforce.

Desvantagens

We tried to use this for social media management. We do not get a preview of how a social media post will look for any of the networks, so in several instances we’ve had to delete a post and then repost it through Hootsuite or the social site directly. Also, @ mentions do not show up on Facebook as they should, only simple @text without the link.

Shan
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Fantastic all in one marketing platform helping converting leads

Avaliado em 27/05/2022

The product has no doubt helped us in generating new leads and keeping us maintain our relationship...

The product has no doubt helped us in generating new leads and keeping us maintain our relationship with our existing customers and partners. I love the email marketing and marketing side of Pardot as it has been simplified in a way that non-technical users can also use the platform.

Vantagens

The product is great at automation, every single thing within the automation of email marketing and forms is customisable. The product helps us in tracking all the activities of our leads and allows us to target them with personalized messaging and products of their interest from our offerings. The platform is good at lead generation, nurturing and drip campaigns. The user interface is very friendly too

Desvantagens

The implementation of the product at the beginning is a painful process and cannot be simplified at all. There are many limitations on the reporting side and Salesforce lacks reporting capabilities in the way we want. The existing templates available to use are also limited.

Alternativas consideradas

HubSpot Marketing Hub e Zoho CRM

Razões para escolher o Pardot

We had more experience within Pardot than MailChimp

Software anterior

Mailchimp
Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 501-1 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Pardot integrated seamlessly with Salesforce!!

Avaliado em 08/06/2022

Vantagens

Pardot and Salesforce work well together. It includes the ability to customize the look and feel of email, landing pages and sign up forms. Lead scoring is another powerful and helpful feature for huge sales insights.

Desvantagens

Improve the email editor. Exorbitantly priced- not suitable for the small businesses. There is a room to improve in terms of reporting.

Exibindo 5 avaliações de 585 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Pardot

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Pardot.

O Pardot oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 1250,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

GROWTH Standard marketing automation $1,250/month/up to 10,000 contacts PLUS Advanced marketing automation $2,500/month/up to 10,000 contacts ADVANCED Customizable marketing automation $4,000/month/up to 10,000 records ENTERPRISE $15,000/month/upto 75,000 contacts All plans are billed annually.

Os clientes habituais do Pardot são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O Pardot está nos seguintes idiomas:

inglês

O Pardot é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular)

O Pardot se integra com os seguintes aplicativos:

BriteVerify, Data.com Contacts, Eventbrite, FullContact, Gmail, GoTo Webinar, GoodData, Google Ads, Google Analytics 360, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, NetSuite CRM, Olark, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Twilio, Twitter, UserVoice, Webex, Wistia

O Pardot oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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