Sobre o TeamSupport

TeamSupport is a post-sale award-winning customer support software company built specifically for the unique needs of B2B (business-to-business) technology-enabled companies within the computer software, hardware, information technology services, and telecom industries. Created by industry experts who lived through the struggles of being a B2B company in a B2C (business-to-consumer) support world, TeamSupport has spent the past decade creating a support solution that helps build passionate customer bases for its clients. TeamSupport stands alone as the leading support solution that helps solve for sophisticated client needs and fuels successful client interactions.

Preços a partir de:

49,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao TeamSupport

Principais benefícios do TeamSupport

With TeamSupport, your teams will communicate and collaborate better, issues will be resolved faster and your customers will be much happier! Our unique software solution is built with Business to Business (B2B) technology companies in mind, including Product & Inventory tracking features.

Manage customers as a company, not just on a tickets by ticket basis.

Improve resolution time and make sure no issues fall through the cracks.

Stop relying on email and let everyone on your team see everything that is happening in one place.

Identify patterns and flag customers who might be at risk due to high volume of ticket requests.

A web-based Customer Service & Help Desk application, TeamSupport is a powerful customer support suite & ticketing system with a focus on collaboration.

TeamSupport helps you:

(1) Decrease ticket resolution time.
(2) Work more effectively as a team.
(3) Better understand your customers both as individuals and at a company level.
(4) Improve Support Team Productivity

Porte da empresa

P M G

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Austrália, Canadá, Alemanha, Reino Unido, Índia, México, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

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5 principais alternativas ao TeamSupport

Imagens

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Recursos

Total de recursos do TeamSupport: 103

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de problemas
  • Alertas por e-mail
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Análise de dados em tempo real
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de problemas
  • Ações ativadas por eventos
  • Ações corretivas e preventivas (CAPA)
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Chatbot
  • Comentários/notas
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle de qualidade
  • Controles/permissões de acesso
  • Dados em tempo real
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho baseado em regras
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Formulários personalizáveis
  • Fóruns online
  • Gerenciamento de aplicativos
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de calendários
  • Gestão de call centers
  • Gestão de casos
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de edição
  • Gestão de estoques
  • Gestão de experiência do cliente
  • Gestão de filas
  • Gestão de formulários
  • Gestão de help desk
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de problemas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Gestão do ciclo de vida do recurso
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Logon único
  • Macros e modelos de respostas
  • Marcação
  • Mensagens de SMS
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento das redes sociais
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas contas de usuário
  • Notificações em tempo real
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Permissões por função
  • Pesquisa e filtro
  • Portal do cliente
  • Priorização
  • Problemas recorrentes
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Rastreamento de tíquetes de suporte
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Respondedores automáticos
  • Roteamento
  • Roteamento automático
  • Segmentação de clientes
  • Segurança de SSL
  • Supervisão de rede
  • Widgets
  • Wiki

Alternativas

Zendesk

4,4
#1 alternativa ao TeamSupport
A solução de suporte técnico personalizável do Zendesk facilita as coisas para os clientes, prepara as equipes para o...

Freshdesk

4,5
#2 alternativa ao TeamSupport
O Freshdesk é um sistema de atendimento ao cliente omnichannel baseado na nuvem para empresas de todos os tamanhos, com...

Odoo

4,1
#3 alternativa ao TeamSupport
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

Intercom

4,5
#4 alternativa ao TeamSupport
O Intercom é a primeira plataforma de relacionamento conversacional que permite às empresas oferecer experiências de...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(809)
Relação qualidade/preço
4,4/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,5/5

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Exibindo 5 avaliações de 809
Ifeoma
Classificação geral
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Team support makes us a more efficient with customer support.

Avaliado em 10/07/2018

Vantagens

Team support makes it easy for my team to focus on the customers as against just focusing on tickets. With support tools ,we have tried in the past ; we were able to resolve customer tickets , but found it difficult resolving all of them at once.
Team support provides the customer care team with high level visibility , which enable our sales team to manage and resolve customer tickets at a company level as against resolving them at a ticket level.This eliminates duplicate efforts where we have multiple support agents helping out a single customer to resolve multiple tickets at same time.Thus ensuring we are able to resolve all customer issues at once, as against on a ticket by ticket basis.
Overall, Teamsupport has saved us time ,and made our customers happier.

Desvantagens

It is not intuitive even though it is very effective. Also will like to see more information with new tickets opened by customers. For example ,will be helpful if agents can see from what geographical location the ticket was created from, or from what part of the website the ticket was created from.

Tyler
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Intuitive, Useful Software Company-wide

Avaliado em 24/03/2021

Overall, our company has toyed with the idea of using competitors but TeamSupport has held strong...

Overall, our company has toyed with the idea of using competitors but TeamSupport has held strong as a useful solution for us whose advantages outweigh its detractors.

Vantagens

I like the largely intuitive interface and functionality. Creating actions (public/private) are extremely easy as is pasting in-line images, adding attachments and customizing ticket types. Once saved, the formatting of actions are ideal and translate to what the user entered. Not all other ticketing software handles it this well.

Desvantagens

Performance/stability has certainly improved over the years and has become more reliable. Despite that, there are the odd instances of slowness or degraded performance. The reporting could be more robust and easier. The ability to create more than one new (unsaved) ticket simultaneously would be very helpful.

Resposta do TeamSupport

Hi Tyler, Thanks for writing to let us know your thoughts about TeamSupport. While we were really glad to hear that you've generally had a good experience so far, it looks like we fell short in one area, and that's not okay. I want you to know that I've spoken to our Director of Customer Success about this, and we're going to make sure this isn't an issue moving forward. We're always improving our platform and will also make our development team aware to factor into future updates and enhancements.

We'll look forward to talking directly to learn more and I promise we'll find a solution to your issue.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 10 000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Best tool for customer support

Avaliado em 22/07/2022

Vantagens

Processing tickets are much easier. Status of the tickets are sent via email which helps in efficient tracking.

Desvantagens

Most of the features in the tool are not user friendly. Reports generated by the tool are not efficient to track and requires manual support

Jenny
Classificação geral
  • Setor: Serviços de eventos
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Mensal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

What is good

Avaliado em 20/07/2022

Vantagens

It was easy use and iam glad got to try it out has a lot if good stuff

Desvantagens

More options, more space and less ads not enough support

Jasper Wynne
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Customer Convenience

Avaliado em 24/05/2022

Overall,TeamSupport is a topnotch product. Customers love to interact through email, chat and use...

Overall,TeamSupport is a topnotch product. Customers love to interact through email, chat and use browsing.

Vantagens

It is very helpful for us to assist clients more effectively. Customers are so happy using the software.

Desvantagens

None so far. Customers interact more effectively.

Exibindo 5 avaliações de 809 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o TeamSupport

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o TeamSupport.

O TeamSupport oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 49,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

For the unique challenges of B2B businesses, the TeamSupport products are designed to help you manage your most important asset - your customers. Pricing starts at $49

Os clientes habituais do TeamSupport são:

51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O TeamSupport está nos seguintes idiomas:

inglês

O TeamSupport é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O TeamSupport se integra com os seguintes aplicativos:

Azure DevOps Server, Beanstalk, Customer Thermometer, Dropbox Business, Drupal, FreeWebsite.com, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Maps, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Jira, Joomla, JumpBox for Trac/Subversion, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Microsoft Visual Studio, Nicereply, Oracle CRM On Demand, Oracle Service, RingCentral Engage Digital, RingCentral Engage Voice, RingCentral MVP, RingCentral Meetings, RingCentral Video, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Squarespace, SurveyMonkey, Twitter, Web.com, Weebly, WordPress, Zapier, Zoho Analytics, Zoho CRM

O TeamSupport oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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