Sobre o LiveHelpNow

LiveHelpNow is a live chat, help desk and customer support solution that offers all the typical features of a help desk app, plus more. The live chat features of the application give users insight into customer behavior and intent, with real-time visitor monitoring, individual customer information feeds and social media insights.

This data can be used to tailor the kind of chat offered to customers and to display promotional ads. Agents can transfer files as they chat and tag chats for later review. Users can generate chat transcripts for customers and chat history for agents. Chat history and reports, customizable surveys and performance analytics further help to better understand customers.

Aside from live chat and customer engagement, LiveHelpNow also helps streamline email and ticket management with the ability to convert emails and Twitter mentions to tickets, ticket log filtering and search, ticket status updates, canned responses, ticket transcripts and more.

Businesses can further improve their customer service and free up agent time by publishing an SEO-friendly, fully searchable knowledge base, and can also create private articles for internal use and training documentation for best practices.

The call management features of LiveHelpNow allow businesses to offer 24/7 contact with customizable call-back forms, notifications, call logs and a digital voice mail service. Agents can look up a customer's entire call history and use filters to find specific information.

Preços a partir de:

US$ 21,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao LiveHelpNow

Principais benefícios do LiveHelpNow

  • Eventing API: A customizable API that lets users subscribe and receive specific customer data that has been defined.

  • Visitor Triggers: Notify agents in real-time when customers perform certain actions such as completing forms. Send out custom chat invitations and automate custom scripts for presenting special offers.

  • Lead Management: Create a list of hot leads for those visitors who almost made a purchase.

  • Billboard Ads: Create custom promotional ads and display them to the visitors as chats are occurring.

  • Email & Ticket Management: Create webforms with customizable fields, convert emails and Twitter mentions into tickets, filter and search tickets, add ticket stauses, send canned responses and more.

  • SEO Knowledge Base: Create a searchable and SEO friendly knowledge base with articles that include images, documents and video. Let customers rate articles and give feedback.

  • Call Management: Let customers fill out customizable call back forms and get instant notifications. Record calls and search and filter historical call logs. Set up a digital answering machine.

  • Dispositivos

    Porte da empresa

    P M G

    Mercados

    Canadá, Estados Unidos

    Idiomas

    inglês

    Preços a partir de:

    US$ 21,00/mês

    • Versão gratuita
    • Teste Grátis
    • Assinatura

    5 principais alternativas ao LiveHelpNow

    Imagens

    LiveHelpNow Software - 1
    LiveHelpNow Software - 2
    LiveHelpNow Software - 3
    LiveHelpNow Software - 4
    LiveHelpNow Software - 5
    LiveHelpNow Software - 6
    Ver mais 7
    LiveHelpNow - Vídeo
    LiveHelpNow Software - 1 LiveHelpNow Software - 2 LiveHelpNow Software - 3 LiveHelpNow Software - 4 LiveHelpNow Software - 5 LiveHelpNow Software - 6

    Recursos

    Total de recursos do LiveHelpNow: 97

    • @menções
    • API
    • Acesso para Celular
    • Agendamento de compromissos
    • Agendamento de retorno de chamada
    • Alertas/notificações
    • Alertas/transferência
    • Análise da produtividade
    • Análise de dados do atendimento ao cliente
    • Armazenamento de documentos
    • Atribuição de solicitações
    • Ações ativadas por eventos
    • Banco de dados do cliente
    • Bate-papo ao vivo
    • Bate-papo com o consumidor em tempo real
    • Bate-papo em tempo real
    • Bate-papo proativo
    • Bate-papo/Mensagens instantâneas
    • CRM
    • Captura de leads
    • Categorização/Agrupamento
    • Classificações/avaliações
    • Compartilhamento de arquivos
    • Compartilhamento de tela
    • Compras e recebimento
    • Comunicação multicanal
    • Configuração do fluxo de trabalho
    • Conformidade com HIPAA
    • Conformidade com o PCI
    • Controle do tempo do projeto
    • Controle e acesso remoto
    • Controles/permissões de acesso
    • Distribuição automática de leads
    • Distribuição de leads
    • Formulário offline
    • Formulários personalizáveis
    • Geração de leads
    • Gerenciamento de comentários
    • Gerenciamento de e-mails
    • Gerenciamento de multicanal
    • Gerenciamento de tickets de suporte
    • Gestão da base de conhecimento
    • Gestão de ativos de TI
    • Gestão de caixa de entrada
    • Gestão de call centers
    • Gestão de capacitação
    • Gestão de experiência do cliente
    • Gestão de filas
    • Gestão de funcionários
    • Gestão de help desk
    • Gestão de pesquisas/enquetes
    • Gestão de promoções
    • Gestão de tíquetes
    • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
    • Gravação de chamadas
    • Histórico de transcrições/chat
    • Imagem de marca personalizável
    • Importação/exportação de dados
    • Incorporação de funcionários
    • Indicadores de desempenho
    • Integração de redes sociais
    • Integrações de terceiros
    • Macros e modelos de respostas
    • Marcação
    • Marketing de multicanal
    • Mensagens de SMS
    • Mensagens por voz
    • Modelos de e-mails
    • Modelos personalizáveis
    • Monitoramento das redes sociais
    • Monitoramento em tempo real
    • Notificações em tempo real
    • Perfil dos funcionários
    • Permissões por função
    • Pesquisa e filtro
    • Portal de autoatendimento
    • Portal do cliente
    • Promoção social
    • Questionários e feedback
    • Rastreamento de comportamento
    • Rastreamento de conversão
    • Rastreamento de engajamento
    • Rastreamento de interações
    • Rastreamento de tíquetes de suporte
    • Rastreamento de visitantes
    • Rastreamento de visitantes do site
    • Relatórios e análise de dados
    • Relatórios e estatística
    • Respondedores automáticos
    • Respostas predeterminadas
    • Roteamento automático
    • Segmentação geográfica
    • Supervisão de rede
    • Transcrição de bate-papos
    • Transferência de arquivos
    • Transferências/encaminhamento
    • Vários idiomas

    Alternativas

    DeskPRO

    4,6
    #1 alternativa ao LiveHelpNow
    Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters,...

    LiveAgent

    4,7
    #2 alternativa ao LiveHelpNow
    O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários...

    User.com

    4,7
    #3 alternativa ao LiveHelpNow
    O User.com é uma plataforma de automação de marketing que visa aumentar a participação e melhorar a conversão usando...

    Salesforce Service Cloud

    4,4
    #4 alternativa ao LiveHelpNow
    Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles...

    Avaliações

    Classificação geral

    4,6 /5
    (70)
    Relação qualidade/preço
    4,7/5
    Recursos
    4,6/5
    Praticidade
    4,6/5
    Suporte ao cliente
    4,7/5

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    Exibindo 5 avaliações de 70
    David H.
    Classificação geral
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

    It has been good, but i have recently noticed less down time with the program than before.

    Avaliado em 18/06/2018

    Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.

    Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.

    Vantagens

    How easy it is to use, the info it give us about the customer, and how the chat boxes are easy for the customer to read and use

    Desvantagens

    Wished they made the software for Imac computer systems. I hate to have a extra chrome tab open and accidentally close it when working on my website and i close the chat out. Needs to have a Imac software like it is available for the Windows OS

    Resposta do LiveHelpNow

    Hello David,
    Thank you for your review!
    Just a quick note that our newest app is available in the Mac App Store:
    https://itunes.apple.com/us/app/livehelpnow/id684840931?mt=12
    Thank you,
    LiveHelpNow crew

    Mark W.
    Classificação geral
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente

    Best economical chat app in the market

    Avaliado em 31/01/2018

    Vantagens

    Few years back I ran into an issue when if no agent in a department was not logged in, the depart would should up in the chat window. Client wanted to remove that department completely when agents in that department was not logged in. After digging and trials, I discovered LiveHelpNow and stayed with them. This system also provides full analytics (similar to Google Analytics). I uses this often to compare with Google.

    Desvantagens

    Wish, the welcome chat window was visually customizable similar to modern chat system. Currently it only allows me to choose one option.

    Resposta do LiveHelpNow

    Hello Mark,
    Thank you so much for the kind feedback!
    A few months back we released an embedded chat window, which no longer presents chat as a popup window which your account is currently using but rather as an overlay within your website giving you literally unlimited options in customization.
    Hope you will check it out in Admin Panel>Chat system->Installation>Embedded
    Again,
    thank you for being a loyal client! Much appreciated!
    LiveHelpNow team

    Avaliador Verificado
    Classificação geral
    • Setor: Serviços e tecnologia da informação
    • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de um ano
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 4.0 /10

    Basic chat client, affordable price, but a lot to be desired

    Avaliado em 03/05/2019

    Vantagens

    Very affordable solution if you are just looking for the basics in a chat client.

    Desvantagens

    Platform seems out of date both in regards to UI and features offered. Many competitors are starting to offer services with chat bot functionality and great integration with Salesforce.

    Admin Panel/UI is clunky, out-of-date and not intuitive.

    Resposta do LiveHelpNow

    Very sorry to hear such a low opinion on the LiveHelpNow suite.
    Not sure if you tested the platform fully.
    We would be happy to schedule a full private demo.
    We do have a very sophisticate Chat Bot:
    https://www.livehelpnow.net/live-help-bot
    We also offer state-of-the-art integration with SalesForce and tens of other CRM systems.
    LiveHelpNow has always been an innovator in the help desk space with many features we are holding a patent for such as Whisper technology.
    Here are just some of the features that differentiate LiveHelpNow from other help desk platforms:
    Accept chat over SMS (customers can text for support!)
    Secure forms (transmit highly confidential information such as credit cards, PHI info, order info) right within chat or email!
    Omnichannel. Integrated Chat, SMS, Ticket, Call and Knowledge management (provide customers with all channels of support from one system)!
    Chat Bot, Instant Language translation,Auto tagging, and more.
    Is it possible you missed those?

    Avaliador Verificado
    Classificação geral
    • Setor: Roupa e moda
    • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de um ano
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Easy to customize to suit your needs!

    Avaliado em 24/09/2018

    More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their...

    More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their customers and maintain a "make it personal" attitude.

    Vantagens

    We switched from a much bigger chat platform after doing research on other options. LHN is so easy to use and customize it's remarkable. Their service is top notch and if you are needing a feature they don't have, they will work to make the solution possible for you in the near future. Reporting features are excellent.

    Desvantagens

    We have tried to do some intricate routing to different departments including different levels within a department. It hasn't been the easiest, but i'll admit, the request was very complex.

    Avaliador Verificado
    Classificação geral
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

    User friendly and a good quality software

    Avaliado em 14/06/2018

    Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.

    Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.

    Vantagens

    It is easy to use and I have not encountered major issues when using the live chat software. I had an issue once and when I asked for support, they immediately got back to me and we trouble shot the issue and we were able to resolve it.

    Desvantagens

    The interface is just so simple and it sometimes monotonous to look at it everyday. I hope you can change skins or the interface of the software.

    Exibindo 5 avaliações de 70 Leia todas as avaliações

    Perguntas frequentes sobre o LiveHelpNow

    Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o LiveHelpNow.

    O LiveHelpNow oferece os seguintes planos de pagamento:

    • A partir de: US$ 21,00/mês
    • Modelo de preços: Assinatura
    • Teste Grátis: Disponível

    Os clientes habituais do LiveHelpNow são:

    Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

    O LiveHelpNow está nos seguintes idiomas:

    inglês

    O LiveHelpNow é compatível com os seguintes dispositivos:

    Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

    O LiveHelpNow se integra com os seguintes aplicativos:

    Agile CRM, Capsule, ClinchPad, Constant Contact, Drupal, Facebook, Freshdesk, GetResponse, HubSpot CRM, Insightly, JangoMail, Join.Me, Joomla, Magento Commerce, Mailchimp, Nutshell, Pipedrive, Pipeline, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Slack, Twitter, WordPress, Zendesk

    O LiveHelpNow oferece as seguintes opções de suporte:

    Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

    Categorias relacionadas

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