Microsoft Dynamics CRM

Solução online de gestão de relacionamento com o cliente

4,3 /5 (3769 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do Microsoft Dynamics CRM

O que é o Microsoft Dynamics CRM?

– O Microsoft Dynamics CRM oferece o poder de escolher a implantação. É possível implementar na nuvem, localmente ou hospedar a solução de forma privada com um dos parceiros da Microsoft. É possível, inclusive, alterar o tipo de implantação, se necessário.

– Com o Microsoft Dynamics CRM Online, é possível aumentar ou diminuir o número de usuários com base nas necessidades da empresa.

– Com a arquitetura do Microsoft Dynamics CRM Online os clientes podem ter autonomia total sobre a forma de operar, gerenciar, configurar e proteger sua solução de CRM.

– Os recursos de administração de clientes e usuários foram projetados para aumentar a confiabilidade na ferramenta. Os clientes têm controle total sobre todos os aspectos da estrutura de dados, da experiência do usuário, da inteligência comercial e da gestão de processos empresariais.

– A extensa experiência operacional e o investimento da Microsoft em serviços na nuvem geram tranquilidade aos seus usuários.

– A Microsoft oferece alcance global com datacenters localizados em todo o mundo, gerenciados e operados diretamente pela Microsoft.

– Muitos aspectos do Microsoft Dynamics CRM Online são configurados com redundância para eliminar pontos únicos de falha.

– A Microsoft fornece 99,9% de tempo de atividade com um dos únicos acordos de nível de serviço (SLA, em inglês) com suporte financeiro do setor.

Resumo do Microsoft Dynamics CRM

Preços

A partir de
US$ 10,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Microsoft Dynamics CRM

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Canadá, China, Europa e outros 5, Alemanha, Índia, Japão, América Latina, África e Oriente Médio
Idiomas
Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Danês, Holandês e outros 15, Inglês, Filandês, Francês, Alemão, Hebreu, Italiano, Japonês, Coreano, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Turco

Capturas de tela

Captura de tela do Microsoft Dynamics CRM: CRM Apps
Captura de tela do Microsoft Dynamics CRM: CRM Apps

Microsoft Dynamics CRM - Avaliações

Microsoft Dynamics CRM - Avaliações

Classificação geral
4,3
/
5
Excelente
1775

Muito bom
1453

Regular
433

Ruim
82

Péssimo
26

Relação qualidade/preço
4,1
Recursos
4,3
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4,2
86% dos usuários recomendam este app
Avaliador Verificado

Gestão Corportaiva

Suporte e confiabilodade da Microsoft que dá segunrança a empresa que adquire o software.


Ty C.

Dynamics in a league of it's own

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.


Traduzir com Google
Agnes M.

Good System for Savings and Credit Coopertaive Societies

I loved Dynamics, its ease of implementation and use.


Traduzir com Google
Avaliador Verificado

Master Planning From Dynamics 365

its amazing, no one can compete this software.i am using Master planning AX.its save a lot of time and working load.From business planning to MRP,CRP and supply chain each and every business need is covered.i will suggest every planner to enjoy working on Dynamics 365 Master Planing AX.


Traduzir com Google
Julia T.

There's Potential

We are not using the application at all in the way we had envisioned and I am looking at other Microsoft partners that could help as well as altogether switching to other applications for contact management.


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Avaliador Verificado
Setor: Automação industrial
Porte da empresa: 10.001+ funcionários

Gestão Corportaiva

Usado Outro durante Avaliação gratuita
Avaliado em 28/05/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Suporte e confiabilodade da Microsoft que dá segunrança a empresa que adquire o software.

Vantagens

Auxilia na tomada de decisão ligadas ao negócio, diratamente a gestão da empresa.

Desvantagens

Não é tão usada por todas as empresas do mercado.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Ty C.
Setor: Papel e produtos florestais
Porte da empresa: 10.001+ funcionários
Traduzido para o Português

Dynamics in a league of it's own

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 15/11/2019
Fonte da avaliação: Capterra

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Vantagens

I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge.

From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation.

Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Desvantagens

I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Agnes M.
Setor: Bancos
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português

Good System for Savings and Credit Coopertaive Societies

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 02/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I loved Dynamics, its ease of implementation and use.

Vantagens

The system was easy to customize. We were able to add membership modules which captured all the biodata of the Sacco's membership which is roughly 20,000 members. This data could easily be retrieved at a click of a button without buffering or delays. We went ahead and captured passport photos and even digital signatures and ID photocopies of the members and the system did not crash.

The reporting module is easy and simple, there are sample reports and we were able to also create so many ad hoc reports without a challenge. The reports we could export to different formats for further analysis out of Dynamics.

The Asset management module also worked so well for us, we were able to have all the assets captured into the system and their depreciation done well and on time.

We customized the Financial/operations module which captured the Sacco loaning/lending to the members and how they were able to repay the loans on time taking into consideration the loan aging process.

Over all this is a good software but it needs some technical know how to customize and tweak areas of interest and you will be able to automate the whole business.

Desvantagens

The software needs some improvement on the financial module. The new IFRS 9 Accounting Standard being implemented by savings and lending cooperative societies require that the data is captured accurately and the reporting is accurate. This is still a challenge.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Indústria têxtil
Porte da empresa: 10.001+ funcionários
Traduzido para o Português

Master Planning From Dynamics 365

Usado Semanal durante 6 a 12 meses
Avaliado em 25/06/2020
Fonte da avaliação: Capterra

its amazing, no one can compete this software.i am using Master planning AX.its save a lot of time and working load.From business planning to MRP,CRP and supply chain each and every business need is covered.i will suggest every planner to enjoy working on Dynamics 365 Master Planing AX.

Vantagens

Microsoft Dynamics provide outstanding services in planning and execution.Master planning AX Such a cool and efficient business planning Software.We can plan Meterial,Inventory and capacity as well.
Second best services is manufacuring Execution and controling. i can change day to day business planing by focusing on master production schedule.its give alerts whether production following the business plan or not. Third one its linked to many distributer,we can control supply chain and procurement by interacting through dynamics.

Desvantagens

Its too expensive.
its layout must be better a little bit.
Sometime processing and saving become slow.
interface is not much friendly on mac.
There are too many functions sometime i am confused which funtion is actually i needed.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Julia T.
Setor: Escritório de advocacia
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português

There's Potential

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 01/07/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We are not using the application at all in the way we had envisioned and I am looking at other Microsoft partners that could help as well as altogether switching to other applications for contact management.

Vantagens

I chose Dynamics 365 because we are already using Microsoft products and wanted a seamless integration to our CRM. I was drawn to the simplicity of the application and ability to customize within the application from the demo.

Desvantagens

When I started working with a Microsoft partner to customize the application, I quickly became frustrated due to the number of errors and roadblocks that came with the integration and implementation process. I had evaluated our situation very carefully to ensure we had the required technical specifications and would be a good fit for our company; however, I was thrown off by the requirements that we could not face.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 4.0/10

Recomendação do usuário
7,9/10
Baseado em 3.769 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Microsoft Dynamics CRM

Preço do Microsoft Dynamics CRM

A partir de
US$ 10,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,1/5
Baseado em 3.769 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Microsoft Dynamics CRM

Recursos do Microsoft Dynamics CRM

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados de contatos
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Gerenciamento de contatos
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,3/5
Baseado em 3.769 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Microsoft Dynamics CRM

Perguntas frequentes sobre o Microsoft Dynamics CRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Microsoft Dynamics CRM.

P: Que tipo de planos o Microsoft Dynamics CRM oferece?

O Microsoft Dynamics CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 10,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Não disponível

P: Quais são os principais recursos do Microsoft Dynamics CRM?

Não temos informações sobre os recursos do Microsoft Dynamics CRM.

P: Quem costuma usar o Microsoft Dynamics CRM?

Os clientes habituais do Microsoft Dynamics CRM são:

Autônomos, Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o Microsoft Dynamics CRM está?

O Microsoft Dynamics CRM está nos seguintes idiomas:

Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Danês, Holandês, Inglês, Filandês, Francês, Alemão, Hebreu, Italiano, Japonês, Coreano, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Turco

P: Que tipo de planos o Microsoft Dynamics CRM oferece?

O Microsoft Dynamics CRM tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O Microsoft Dynamics CRM é compatível com disponíveis móveis?

O Microsoft Dynamics CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPad

P: O Microsoft Dynamics CRM se integra com quais outros aplicativos?

O Microsoft Dynamics CRM se integra com os seguintes aplicativos:

3CLogic, AnytimeCollect, Customer Thermometer, Five9, KOOKOO CloudAgent, OneSpan Sign, Pardot, Vivocha, Vocalcom, WhosOn

P: Que nível de suporte o Microsoft Dynamics CRM oferece?

O Microsoft Dynamics CRM oferece as seguintes opções de suporte:

Fórum, Suporte online, Suporte por telefone, Base de conhecimento