Salesforce Sales Cloud

Cloud-based CRM & Sales Automation

4,4 /5 (14813 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do Salesforce Sales Cloud

O que é o Salesforce Sales Cloud?

Salesforce Sales Cloud is a cloud-based Customer Relationship Management (CRM) application from Salesforce.

Whether you’re starting your business or looking to grow, Sales Cloud can help you win more deals by building better customer relationships. Get up and running fast with single source of truth for all of you customer data. Enhance your sales productivity by automating manual tasks so you can focus on your customers. And when you’re ready to grow, you can connect your entire business to Salesforce with a single platform that helps you build better customer experiences.

Resumo do Salesforce Sales Cloud

Preços

A partir de
US$ 25,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Basic sales and marketing for up to 5 users
$25
/user/month*
(billed annually)

Complete CRM for any size team
$65
/user/month*
(billed annually)

Deeply customizable CRM for your business
$125
/user/month*
(billed annually)

Unlimited CRM power and support
$250
/user/month*
(billed annually)


Recursos do Salesforce Sales Cloud

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 3, Índia, Alemanha, México
Idiomas
Inglês, Francês, Alemão, Italiano, Russo, Espanhol, Sueco

Mídias

Salesforce Sales Cloud - Vídeo Captura de tela do Salesforce Sales Cloud: Captura de tela do Salesforce Sales Cloud: Captura de tela do Salesforce Sales Cloud: Captura de tela do Salesforce Sales Cloud: Captura de tela do Salesforce Sales Cloud:

Salesforce Sales Cloud - Avaliações

Salesforce Sales Cloud - Avaliações

Classificação geral
4,4
/
5
Excelente
7825

Muito bom
5339

Regular
1287

Ruim
231

Péssimo
131

Relação qualidade/preço
4
Recursos
4,4
Praticidade
3,9
Suporte ao cliente
4,1
89% dos usuários recomendam este app
Flávio D.

Sales force é bom, porém...

De forma geral, é muito bom porém o fatos dos relatórios serem escondidos dificultam bastante, porém é fato que é uma das melhores plataformas para gestão de leads, tanto para os administradores da plataforma, quanto para os usuarios que utilizam o front da plataforma e recepção dos leads.


Avaliador Verificado

Plataforma diferenciada


Sarah H.

Salesforce - Marketing & Lead Gen

We are using Salesforce to streamline new business leads and nurture leads into actual sales. We are able to analyze, vet, engage, and track the progress of the new leads we receive from our Facebook lead gen ads. Salesforce integrates directly into Facebook's Business Manager and automatically imports new leads in real-time. We are also able to see the cost per lead acquired and other rich insights from our Facebook and Instagram ad campaigns that get directly populated into our dash.


Traduzir com Google
Avaliador Verificado

Cost effective and very efficient CRM

I helped in implementing corporate engagement plan for donation management.
It has easily defined schema and took less time to customize the module.


Traduzir com Google
Sal T.

Salesforce: Helps Improve Internal Communications/External Customer X


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Flávio D.
Setor: Automotivo
Porte da empresa: 11-50 funcionários

Sales force é bom, porém...

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 01/06/2020
Fonte da avaliação: Capterra

De forma geral, é muito bom porém o fatos dos relatórios serem escondidos dificultam bastante, porém é fato que é uma das melhores plataformas para gestão de leads, tanto para os administradores da plataforma, quanto para os usuarios que utilizam o front da plataforma e recepção dos leads.

Vantagens

Utilizamos a plataforma para fazer a gestão de leads de acordo com as normas da plataforma em conjunto com a montadora FIAT.

Desvantagens

O fato dos relatórios serem meio escondidos e as vezes os filtros são dificeis de serem compreendidos e implementados.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Serviços meio ambientais
Porte da empresa: 11-50 funcionários

Plataforma diferenciada

Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
Avaliado em 17/04/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

A grande variedade de recursos na plataforma a torna diferenciada. A automatização facilita nas análise e no CRM no dia a dia.

Desvantagens

O preço ainda não é acessível a públicos variados.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Sarah H.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Salesforce - Marketing & Lead Gen

Usado Semanal durante Mais de dois anos
Avaliado em 24/07/2020
Fonte da avaliação: Capterra

We are using Salesforce to streamline new business leads and nurture leads into actual sales. We are able to analyze, vet, engage, and track the progress of the new leads we receive from our Facebook lead gen ads. Salesforce integrates directly into Facebook's Business Manager and automatically imports new leads in real-time. We are also able to see the cost per lead acquired and other rich insights from our Facebook and Instagram ad campaigns that get directly populated into our dash.

Vantagens

Salesforce is one of the most powerful and sophisticated CRMs available. The onboarding process and demos with the reps were exceptionally helpful. The reps really took time to understand our CRM needs, our workflow process, and how we can best utilize/adopt Salesforce into our new business department to grow revenue and track progress. The tool is completely customizable and has very advanced marketing integrations within the cloud. The ability to track leads and history (who followed up and when) and add notes and assign leads to specific people makes the entire workflow so much more efficient. It's worth the price tag if you take advantages of the features.

Desvantagens

We wish the marketing cloud add on wasn't so expensive. There are many tools available that offer the same features such as Sprout Social and Hubspot. However, the price was a little steep for the $6,000. I also wish pricing was a bit more transparent. The discounts and contract lengths have been very inconsistent in our experience.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Cost effective and very efficient CRM

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 30/08/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I helped in implementing corporate engagement plan for donation management.
It has easily defined schema and took less time to customize the module.

Vantagens

Easily defined, fully connected and talking features. It is widely popular in each industry sector, market leader and radical in changing the whole ecosystem of CRM industry. SaaS or PaaS it has changed whole ecosystem. Every company which is on on Salesforce has saved tonnes of money and time while focusing on their potential.

Desvantagens

Too many customizations lead to duplicate efforts. It releases so many versions so fast that sometime unnecessary update clients do.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Sal T.
Setor: Produção audivisual
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Salesforce: Helps Improve Internal Communications/External Customer X

Avaliado em 21/09/2016
Fonte da avaliação: SoftwareAdvice

Vantagens

I have been using, recommending and adopting salesforce.com for my sales teams for ten years in several different digital technology, media and advertising organizations. I can say unequivocally that the CRM software has evolved from being a supplement and "nice to have" to a must buy and necessary and vital tool for doing business. The key to any business solutions and software product is getting the team to adopt and use it. Training and practice is essential. Its like your golf game, the more you practice the better your score or working out, no pain, no gain.

I like the social media and conversational abilities you can have with sales team; the app is excellent for quick reviews and checking on status of pending, pitches and prospects; the flexibility and customization options based o salesperson, account, deal size, industry vertical. In one organization we adopted it for internal sales data use and tracking and also incorporated product data about our partners, customers, audience metrics and analytics and distribution platform.

Desvantagens

Depending on the level of subscription, will also vary with the amount of personalized training you receive. I would also say there needs to be more attention and customization devoted to industry verticals that contain many nuances regarding customer segments and rev streams. This includes the advertising and digital sales industries where there are multiple customer touchpoints and rev streams including agencies, direct to client, programmatic, 3rd party vendors, ad tech partners etc. I also think saleforce.com needs to develop more compatible software and training that integrates salesforce,com into other software linked to finance, accounting etc.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
8,1/10
Baseado em 14.813 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Salesforce Sales Cloud

Preço do Salesforce Sales Cloud

A partir de
US$ 25,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Basic sales and marketing for up to 5 users
$25
/user/month*
(billed annually)

Complete CRM for any size team
$65
/user/month*
(billed annually)

Deeply customizable CRM for your business
$125
/user/month*
(billed annually)

Unlimited CRM power and support
$250
/user/month*
(billed annually)

Basic sales and marketing for up to 5 users
$25
/user/month*
(billed annually)

Complete CRM for any size team
$65
/user/month*
(billed annually)

Deeply customizable CRM for your business
$125
/user/month*
(billed annually)

Unlimited CRM power and support
$250
/user/month*
(billed annually)

Relação qualidade/preço
4/5
Baseado em 14.813 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Salesforce Sales Cloud

Recursos do Salesforce Sales Cloud

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados de contatos
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Gerenciamento de contatos
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,4/5
Baseado em 14.813 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Mais informações sobre Salesforce Sales Cloud

Mais informações sobre Salesforce Sales Cloud

Principais recursos do Salesforce Sales Cloud

  • Analytics
  • Approvals and workflow
  • Automatic data capture
  • Build and run innovative apps
  • Case management
  • Chatter
  • Collaborative forecasts
  • Communities for sales
  • Contact Manager
  • Dashboards
  • Event tracking
  • Follow-up reminders
  • Lead management
  • Marketing and sales leads
  • Mobile to stay connected
  • Opportunities and quotes
  • Opportunity management
  • Real Time Visibility
  • Social accounts and contacts
  • Task tracking
  • Territory management
  • Workflow

Vantagens

- Super-charge your sales
- Deliver amazing service
- Join all the important conversations
- Build custom apps and sites
- Collaboration across your global organization
- Mobile: Anywhere access to the live data you need
- Get insights you need to make smarter decisions.

Perguntas frequentes sobre o Salesforce Sales Cloud

Perguntas frequentes sobre o Salesforce Sales Cloud

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Salesforce Sales Cloud.

P: Que tipo de planos o Salesforce Sales Cloud oferece?

O Salesforce Sales Cloud oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 25,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

Basic sales and marketing for up to 5 users $25 /user/month* (billed annually) Complete CRM for any size team $65 /user/month* (billed annually) Deeply customizable CRM for your business $125 /user/month* (billed annually) Unlimited CRM power and support $250 /user/month* (billed annually)

P: Quais são os principais recursos do Salesforce Sales Cloud?

O Salesforce Sales Cloud oferece os seguintes recursos:

  • Analytics
  • Approvals and workflow
  • Automatic data capture
  • Build and run innovative apps
  • Case management
  • Chatter
  • Collaborative forecasts
  • Communities for sales
  • Contact Manager
  • Dashboards
  • Event tracking
  • Follow-up reminders
  • Lead management
  • Marketing and sales leads
  • Mobile to stay connected
  • Opportunities and quotes
  • Opportunity management
  • Real Time Visibility
  • Social accounts and contacts
  • Task tracking
  • Territory management
  • Workflow

P: Quem costuma usar o Salesforce Sales Cloud?

Os clientes habituais do Salesforce Sales Cloud são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Salesforce Sales Cloud está?

O Salesforce Sales Cloud está nos seguintes idiomas:

Inglês, Francês, Alemão, Italiano, Russo, Espanhol, Sueco

P: Que tipo de planos o Salesforce Sales Cloud oferece?

O Salesforce Sales Cloud tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O Salesforce Sales Cloud é compatível com disponíveis móveis?

O Salesforce Sales Cloud é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Salesforce Sales Cloud se integra com quais outros aplicativos?

O Salesforce Sales Cloud se integra com os seguintes aplicativos:

CogniDox, Gold Lasso, Intellect, InterWeave Smart Payment Gateway, O2B, OneLogin, Reviso, Sofon Guided Solutions, SurveyGizmo, TeamSupport

P: Que nível de suporte o Salesforce Sales Cloud oferece?

O Salesforce Sales Cloud oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo