Help Scout

4,6 (214)
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Suporte técnico na Internet, criado para melhorar a experiência do cliente

Sobre o Help Scout

O Help Scout é um software de atendimento ao cliente e suporte técnico para empresas de todos os tamanhos. Os usuários podem atuar sem dificuldades nos diversos departamentos ou gerenciar vários produtos/marcas usando uma única conta. O Help Scout ajuda a eliminar tarefas repetidas dos fluxos de trabalho, oferecendo um sistema de automação simples baseado na lógica condicional se/então. Os recursos de colaboração mantêm todos a par dos assuntos.

Com o recurso de detecção de colisão, os usuários podem ver quem está visualizando ou respondendo em tempo real, além das notas e menções com @, que permitem que os usuários colaborem de forma privada. Os usuários podem usar a marcação para categorizar conversas ou acionar automações, além de usar as respostas salvas para, com dois cliques, obter acesso às respostas mais comuns. Com o Help Scout os usuários automatizam todas as ações, enviam respostas em massa e criam pastas personalizadas.

Com os relatórios e análises oferecidos, é possível medir o desempenho da equipe, identificar tendências para evitar problemas e monitorar a satisfação do cliente, tudo isso sem abrir uma planilha do Excel. O Help Scout se integra facilmente a serviços como Olark e Snap Engage, para que todos os chats sejam armazenados automaticamente no perfil do cliente. O serviço já oferece compatibilidade com 50 serviços de correio de voz.


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Help Scout

4,6 (214)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

20,00 US$
mês
25,00 US$
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

74
199

Integrações

79
22

Praticidade

4,7 (214)
4,1 (756)

Relação qualidade/preço

4,4 (214)
4,1 (756)

Atendimento ao cliente

4,7 (214)
4,2 (756)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Salesforce Service Cloud

4,4
#1 alternativa ao Help Scout
O Salesforce Service Cloud ajuda a automatizar o suporte ao cliente, combinando gestão unificada de casos, base de...

Crisp

4,5
#2 alternativa ao Help Scout
O Crisp é uma plataforma de cliente multicanal tudo-em-um para interagir com os clientes via bate-papo ao vivo, e-mail,...

Gmail

4,8
#3 alternativa ao Help Scout
O Gmail é um serviço de e-mail gratuito que recebe suporte de publicidade, oferecido como parte do G Suite do Google,...

Intercom

4,5
#4 alternativa ao Help Scout
Ajude seus clientes com suporte em tempo real, uma central de ajuda integrada e bots para autoatendimento rápido.

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(214)
Relação qualidade/preço
4,4/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,7/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 214
Andrea
Andrea
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Simply the best customer support system

Avaliado em 12/04/2020

The product is very well designed, easy and natural to use. On top of that, their support is...

The product is very well designed, easy and natural to use. On top of that, their support is excellent and they reply very quickly.

Vantagens

I like how transparent the experience is for the user and how easy it is to set up and use. I like the integration with the KB system to quickly insert a reference to the article.

Desvantagens

Difficult to tell. I'm really enjoying everything on it, especially now that they added the live chat so I can stop using other software for that.
Maybe I'd love a more advanced system to manage the custom replies.
I'd appreciate if there's a better way to manage formatting inside the editor for the KB.

Laurène
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Help Scout is great for small teams looking for a simple and inexpensive shared inbox

Avaliado em 05/09/2022

Help Scout is a great option for small to medium teams who do not want and overly complicated and...

Help Scout is a great option for small to medium teams who do not want and overly complicated and pricy Help Desk software. It lacks some nice-to-have features but it will still help you provide great customer service.

Vantagens

Help Scout is great for our 4-person Customer Success Team. We have been using it for over a year and it helps us provide high-quality customer support. It is easy to use, our customers like it because our emails look just like normal emails. Their support team is great, we always get quick and relevant answers.

Desvantagens

I think the reporting feature could really be improved, and we would appreciate a few more features to improve the daily management of support tickets.

Alternativas consideradas

Intercom e Zendesk Suite

Razões para escolher o Help Scout

Gmail doesn't work well as a shared inbox.

Software anterior

Gmail

Razões para mudar para o Help Scout

Help Scout looks more like a regular inbox and not an overly automated ticketing system. It is very easy to setup and use. It is also cheaper.
Dean
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Pretty convenient and easy to use, but lacking in features…

Avaliado em 02/02/2023

It was ok day to day, but we had to rely on other tools too often to get the job done.

It was ok day to day, but we had to rely on other tools too often to get the job done.

Vantagens

Super easy to pick up and use and their support was great. They always responded promptly and did their best.

Desvantagens

Compared to other products, it lacks a lot of features and some of what it does have is too simplified.

Sara
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Help Scout helps out

Avaliado em 25/11/2020

Help Scout helps out in a pinch. I definitely recommend any company or business that has a customer...

Help Scout helps out in a pinch. I definitely recommend any company or business that has a customer support component to it to use their software and platform to start.

Vantagens

When I used to work at ActBlue as a support associate, I really liked Help Scout's ticketing system. It was straightforward and less confusing than Intercom. Escalating and de-escalating issues was pretty easy. Help Scout is a huge help for customer service, people oriented folks like me.

Desvantagens

This is just a theory but I feel like Help Scout works better with certain email addresses than others. For people who have older emails such as hotmail, aol, or yahoo - their messages don't come across so clearly, which makes helping our customers and clients a real challenge.

Aimee Rebekah
Aimee Rebekah
Classificação geral
  • Setor: Medicina alternativa
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Solid Platform, Intuitive User Experience, 'Clean' Look & Feel, and Easy to Perform Basic...

Avaliado em 09/01/2023

I have used Help Scout for over a decade now and I'm kind of loyal to it. I had multiple problems...

I have used Help Scout for over a decade now and I'm kind of loyal to it. I had multiple problems this year where I was almost going to stop using it but their customer service is so good and thorough in the way that they communicate that I decided to stay. Help Scout is really affordable and it's really simple and it does have limits but if you're just looking for a simple way to track your emails and to provide a chat option for your website and to create a knowledge base then it's a really great tool.

Vantagens

HelpScout is really simple to use & has a really clean interface and their customer service is A+++. I am someone who will stay with the company even if they don't have all the bells and whistles if they have excellent customer service, especially something like an email provider because it's hard to find really great customer service in email. I have been using it for over 10 years, & it also is like a database of all of my customer interactions. So I can type in the customers name at the top of the screen and it will pull up every email that they've ever sent in and every email that we've ever sent to them so it becomes this really powerful documentation tool.

Desvantagens

It doesn't have a ticketing system. So it's not so it sometimes it can be easy to miss emails or to have customer service emails go unanswered if a lot of emails come in at once. And a ticketing system and a lot of other email platforms it will bump it up to the top for you if you haven't answered it in a set amount of days but help scout doesn't have a easy way to do that. Even though it does have a knowledge base it's just not as strong in terms of customer service portal as some of the other tools I've explored like fresh desk.

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Perguntas frequentes sobre o Help Scout

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Help Scout.

O Help Scout oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 20,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Help Scout são:

11 - 50, 51 - 200, 201 - 500

O Help Scout está nos seguintes idiomas:

inglês

O Help Scout é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Help Scout se integra com os seguintes aplicativos:

ActiveCampaign, Aircall, AppFollow, Asana, BriteVerify, Bronto Marketing Platform, Campaign Monitor by Marigold, Campfire, Capsule, Census, ChannelReply, ChargeDesk, Chatra, Churn Buster, CircleLoop, Clockify, CloudTalk, Constant Contact, Cyfe, Databox, Fivetran, Fleep, FormKeep, FreshBooks, FullContact, FullStory, Geckoboard, Gmail, Google Apps for Work, Google Workspace, Gravity Forms, Help Desk Migration, Heymarket, Highrise, Hively, HubSpot CRM, Infusionsoft CRM Singapore, Intercom, Jira, JustCall, Kissmetrics, Klaus, Klaviyo, LemonStand, LiquidPlanner, Mailchimp, Mixpanel, MySQL, Nicereply, Olark, OnePageCRM, Paperform, Pipedrive, Plecto, Process Street, Pushover, Salesforce Starter, SalesforceIQ, Salesmachine, Savio, Segment, Shopify, Slack, Smooch, SnapEngage, SurveyMonkey, Talkdesk, Textline, Transifex, Trello, Userlike, Weglot, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Zapier, Zengine, elevio, iorad

O Help Scout oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Bate-papo

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