Creatio CRM

Creatio CRM

Incremente o marketing, as vendas e o desempenho dos serviços!

4.8/5 (72 avaliações)

Resumo do Creatio CRM

O bpm'online CRM é um software em nuvem orientado a processos que conecta os pontos entre marketing, vendas e atendimento ao cliente gerenciando com eficiência a jornada completa do cliente, desde o lead até o pedido, realizando a manutenção contínua da conta.

A plataforma BPM é parte integral de todas as soluções que elevam a empresa acima da maioria dos fornecedores de CRM. A fusão do CRM com o BPM ajuda empresas de qualquer porte a desenvolver e automatizar processos para oferecer uma excelente experiência ao cliente.

bpm'online marketing
Um aplicativo de gerenciamento de marketing multicanal holístico, impulsionado por processos de melhores práticas prontos para uso que fornecem excelência na geração de demanda ao identificar as necessidades dos clientes e estimular seus interesses até que sejam transformados em oportunidades. Com a ajuda do inovador designer de campanhas visuais para automação eficiente de campanhas de marketing, os profissionais de marketing planejam a sequência de atividades em uma campanha e definem regras de transição entre as etapas.
O aplicativo permite converter facilmente visitantes do site em leads e rastrear fontes e canais. Um designer de conteúdo integrado facilita a criação de modelos de e-mail simples e atraentes que podem ser testados por meio de testes de divisão de e-mail. Os e-mails de gatilho permitem a automação do processo de envolvimento de leads, da captura do lead até as oportunidades de vendas.

bpm'online sales
O bpm'online sales é um CRM em nuvem que gera processos de vendas eficientes e permite que você assuma o controle total da jornada completa do cliente, desde a geração de leads até a repetição da venda. Aproveite os processos inovadores que conduzem ações mais eficazes para você aproveitar ao máximo o seu pipeline de vendas, minimizar erros e aumentar os resultados.
A versão atualizada do bpm'online sales expande drasticamente os fluxos de trabalho de gerenciamento da força de campo e dos pedidos. Inovadoras ferramentas de vendas de campo guiadas disponíveis no aplicativo móvel bpm'online orientam o representante de vendas de campo pelas etapas que precisam realizar durante a visita. Os supervisores podem planejar visitas de maneira inteligente para cada representante de vendas, visualizar locais no mapa para escolher a rota mais conveniente e supervisionar as visitas por geo-tags dos check-ins dos representantes de vendas de campo em cada um dos locais.

bpm'online service
O bpm'online service é uma solução baseada na nuvem com processos inovadores para uso na gestão do serviço de todo o ciclo e oferecer suporte e atendimento ao cliente omnicanal. Os agentes de serviço podem se beneficiar por trabalhar em um ambiente unificado, lidando rapidamente com um número cada vez maior de solicitações e casos de serviço, gerenciando filas de casos e fornecendo comunicações personalizadas. O portal de autoatendimento atualizado com a nova página inicial fornece acesso instantâneo a todas as informações necessárias.

Se você estiver procurando por uma implementação mais rápida com uma assinatura mensal que inclua custos de atualização e suporte, um bpm'online CRM baseado na nuvem pode lhe ajudar a começar rapidamente, evitando despesas de capital.

Preços

A partir de
US$ 25,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Licença única
Assinatura
Relação qualidade/preço

Dispositivos

Porte da empresa

P
M
G

Mercados

Ásia, Austrália, Canadá, Europa, Alemanha, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas

Checo, Holandês, Inglês, Francês, Alemão e outros 3, Italiano, Português, Espanhol

Creatio CRM - Avaliações

Classificação geral
4.8/5
97% avaliações positivas
61
Excelente
9
Muito bom
1
Regular
0
Ruim
1
Péssimo
Veronika C.
Traduzir com Google

Powerful CRM that streamlines the processes in the company

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 29/06/2017
Fonte da avaliação: GetApp

Vantagens

Working as a marketing manager in the big company, which has several offices all over the world, I can see the importance for us to effectively coordinate the teamwork and develop a unified approach to our customers. Bpm’online helped us to automate our core processes and align marketing, sales and service on a single platform.
Our sales team is happy with the system, especially with lead management, opportunity management, field sales management and sales forecasting features. With bpm’online, they are able to manage end-to-end sales cycle and communication with the customers via multiple channels. Our service team outlines the problem management feature, as it allows unifying similar cases into a problem, assigning agents to resolve it. Moreover, customer support managers can track the agents’ performance in terms of problem resolution efficiency. As a marketing manager, I really enjoyed the website behavior tracking function. With the help of bpm’online marketing, all the information on the pages visited by a client and the time spent on each page is sent to the system. Thus, it enables to understand the needs of a prospect better, track the most effective lead generation channels and launch trigger campaigns based on lead’s preferences. By the way, it is so easy to create a campaign now with the intuitive campaign designer and then monitor its efficiency. What is more, with bpm’online, we automated our routine tasks, and now we are fully concentrated on the important issues.

Desvantagens

Working with bpm’online during quite a long period of time I have not noticed any essential drawbacks which I can mention.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10
Rommel B.
Traduzir com Google

Great CRM running over a nice business process tool

Avaliado em 31/10/2016
Fonte da avaliação: GetApp

BPMOnline, like most of the commercial tools out there, is a CRM build over a customizable framework. The main different with other tools, is what this framework offers, and the knowledge required to work on it. First, the business process tool is easy to use yet powerful and robust. It can be used to automate business tasks, implement rules and also, to develop integrations with third party tools. The framework was build in .NET, so certain customizations and scripts are build either in c# (server side code) or javascript (client side code). If you know those languages, your learning curve in BPMOnline (which is normally shorter than others) will be even shorter than the rest of users.

On the user side, the system is very friendly and intuitive, so you normally don't get lost in tons of options. Most of then are hidden and reserved for administrators.

Vantagens

Main advantages for BPMOnline:
1) Marketing, Sales and Services is fully integrated and normally don't require external or additional tools to work.
2) No hidden costs. The cost model and licenses are quite simple. Your contract normally provides all (and more) of what you need. It's really weird to find unexpected restrictions in the licenses you buy.
3) Learning curve for users, administrators and technicians is very short. With good guidance during implementation, you can take control very fast.

Desvantagens

Some areas that requires improvements:
1) Integration to third party tools. There are certain integrations that come with the tool like email and phone systems. But others like legacy system or very particular solutions, requires development that can be difficult (not impossible). The lack of existing solutions in the market (free or paid) force you to develop those integrations.
2) Changes are easy to do, but they normally requires compilation. This can take some time, and if it's executed incorrectly, you can affect your instance.
3) The security is very detailed and can be aligned to every model. But, some changes applies just to new records, not to historical information. This can require customizations to work properly.
4) Analytics tool is simple to use and powerful, but it still require some additional features, like calculated variables and export.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10
Josef M.
Traduzir com Google

CRM that meets your business needs

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 22/09/2016
Fonte da avaliação: GetApp

The bpm’online tools with omnichannel capabilities improved the communication not only with our clients but also within each team and department of our company. Our team had access to all emails, calls, notifications and could track client communications efficiently. It synchronized the work of our marketing, sales and services departments creating a single business environment.

Vantagens

There are many things that we like about the bpm’online system. Firstly, availability of advanced tools for omnichannel communications. It ensures effective and direct communication with our clients and we also benefit from always having up-to-date data about all our clients and their preferences.
We liked the easy customization and user-friendly interface. The scalability and security of our data was also important.
Working with the customer support team during the implementation was pleasant as they demonstrated strong technical expertise and understanding of our organizational needs.

Desvantagens

The eco-system is not as large as some of the other big vendors have. At the same time, we got a more personalized approach from bpm’online.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10
Richard W.
Traduzir com Google

bpm'online CRM with business process managment is right for SMB market

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 13/08/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Their CRM system and bpm'online business as a whole, has a wealth of helpful tools within the product but also an extensive academy, community and market place that is updated with new insights to accelerate my business.

Vantagens

The user interface and organization of the whole system to personalize/customize instead of different tools for sales, marketing, customer service, and operations. All leading to the ability to accelerate business transformation.

Desvantagens

Reporting generation tools although the analytical dashboards and folders with data export cover most business needs.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

9.0/10
Daniel M.
Traduzir com Google

Best CRM

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 27/09/2016
Fonte da avaliação: GetApp

With the deployment of the bpm’online software, we aligned the work of our marketing, sales and service teams and integrated data from different locations and channels. What our agents liked is that the bpm’online system enabled them to deliver personalized services and to support each client. Business process management capabilities are a huge advantage of bpm’online for us. Moreover, the bpm’online platform is scalable and flexible and meets the changing needs of the travel market. Finally, the implementation process was thoroughly planned which ensured the success of the project.

Vantagens

People like the personalized approach and high-class service that we deliver when they travel. That enabled us to grow very fast. Unfortunately, our CRM system was failing to keep up with the pace of our growth. Hence, there was a need for a more effective CRM solution. We were looking for a software that would support and foster our business expansion and growth. Thanks to the intelligent bpm’online software, we reduced technology costs, and improved productivity. We achieved considerable improvement of sales and marketing productivity. Our improved interactions with clients resulted in increased revenue and customer loyalty.

Desvantagens

There wasn’t anything to dislike. The project was carefully planned and thought through – thus, everything worked fine.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10

Preço do Creatio CRM

A partir de
US$ 25,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Licença única
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Creatio CRM

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Gestão de calendários
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de CRM
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Integração de terceiros
  • Lembretes
  • Notificações automáticas
  • Painel de atividades

  • Banco de dados do cliente
  • Campos personalizados
  • Criação de relatórios personalizável
  • Dados em tempo real
  • Integração do celular
  • Modelos personalizáveis
  • Pagamentos eletrônicos
  • Relatórios e estatística

Perguntas frequentes sobre o Creatio CRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Creatio CRM.

P: Que tipo de planos o Creatio CRM oferece?

O Creatio CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 25,00/mês

Modelo de preços: Licença única, Assinatura

Avaliação gratuita: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Creatio CRM?

Não temos informações sobre os recursos do Creatio CRM.

P: Quem costuma usar o Creatio CRM?

Os clientes habituais do Creatio CRM são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o Creatio CRM está?

O Creatio CRM está nos seguintes idiomas:

Checo, Holandês, Inglês, Francês, Alemão, Italiano, Português, Espanhol

P: Que tipo de planos o Creatio CRM oferece?

O Creatio CRM tem os seguintes planos de preços:

Licença única, Assinatura

P: O Creatio CRM é compatível com disponíveis móveis?

O Creatio CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Creatio CRM se integra com quais outros aplicativos?

O Creatio CRM se integra com os seguintes aplicativos:

ActiveDEMAND, Business Card Reader, HubSpot CRM, HubSpot Marketing, PDFfiller, PandaDoc, PieSync, Robly, Skedify, Twitter

P: Que nível de suporte o Creatio CRM oferece?

O Creatio CRM oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo