HappyFox Help Desk

Software de atendimento ao cliente e suporte técnico online

Sobre o HappyFox Help Desk

O HappyFox é um software de gestão de tíquetes e suporte ao cliente muito fácil e simples, mas poderoso. O HappyFox se integra a contas de e-mail e sites para garantir que todas as solicitações de suporte sejam agrupadas. Organize melhor, envie o e-mail certo à pessoa certa, responda mais rápido e monitore tudo. O HappyFox também é acessível e oferece planos mensais para todo tipo de empresa.

Preços a partir de:

US$ 29,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao HappyFox Help Desk

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, China, Alemanha, Reino Unido e outros 3, Índia, Japão, Estados Unidos

Idiomas

alemão, chinês, coreano, dinamarquês, espanhol e outros 17, francês, holandês, húngaro, inglês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, sueco, tailandês, tcheco, turco, ucraniano, zh-hant, árabe

Preços a partir de:

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5 principais alternativas ao HappyFox Help Desk

Imagens

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Recursos

Total de recursos do HappyFox Help Desk: 76

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de problemas
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Análise de sentimentos
  • Armazenamento de documentos
  • Auditoria de problemas
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • Campos personalizáveis
  • Catalogação/Categorização
  • Categorização/Agrupamento
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle do tempo do projeto
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Discussões/Fóruns
  • Edição de texto
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho baseado em regras
  • Fóruns online
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de call centers
  • Gestão de casos
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de filas
  • Gestão de formulários
  • Gestão de help desk
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Macros e modelos de respostas
  • Marcação
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento das redes sociais
  • Notificações em tempo real
  • Painel
  • Permissões por função
  • Pesquisa de texto completo
  • Portal de autoatendimento
  • Problemas recorrentes
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Rastreamento de tíquetes de suporte
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios personalizáveis
  • Roteamento
  • Roteamento automático
  • Segmentação de clientes
  • Suporte para tomar decisões
  • Vários idiomas
  • Widgets

Alternativas

Zoho Desk

4,5
#1 alternativa ao HappyFox Help Desk
O Zoho Desk é uma plataforma de suporte técnico baseada na nuvem, desenvolvida para ajudar empresas de todos os...

Zendesk

4,4
#2 alternativa ao HappyFox Help Desk
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets...

Freshdesk

4,5
#3 alternativa ao HappyFox Help Desk
O Freshdesk é um sistema de atendimento ao cliente omnichannel baseado na nuvem para empresas de todos os tamanhos, com...

LiveAgent

4,7
#4 alternativa ao HappyFox Help Desk
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(83)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,6/5

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Exibindo 5 avaliações de 83
Abimbola K.
Classificação geral
  • Setor: Entretenimento
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Happyfox is changing the way helpdesk solutions run.

Avaliado em 16/07/2018

Vantagens

First ,I have to commend the Happyfox team for running a good and effective support department. We switched to Happyfox in January and the experience so far , has been impressive. Setup time was a breeze ,and the support team were on hand to guide us through all hurdles during the first few weeks.
I like how every conversation from emails ,social media messages ,voice calls etc are converted into tickets which we can track and respond to ,within the Happyfox interface.While making it easy to track key customer service metrics like first response time, time spent by each staff on tickets etc
I will say Happyfox is changing the look ,function and feel of helpdesk solutions and I love this revolution.

Desvantagens

It is normal when trying a new innovative service to see it as all perfect. At this point, I see Happyfox as perfect,maybe I will find NEGATIVES as my organization continue using Happyfox.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Customizable to every need

Avaliado em 11/09/2020

The customer service from the team is beyond exceptional. Best ever.

The customer service from the team is beyond exceptional. Best ever.

Vantagens

It is so adaptable. We could add fields we needed. We could add branding. Canned responses. It allows for tickets created by phone, email and social media.

Desvantagens

It is difficult to set up but the team is very helpful.

Alternativas consideradas

Meltwater e Sprout Social

Razões para escolher o HappyFox Help Desk

We grew too large in our business to not have a proper function build software.

Razões para mudar para o HappyFox Help Desk

It offer every thing I need. I could apadt it to match my current processes. It allowed for manual ticket entry if needed.
Richard T.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

DO NOT PURCHASE HAPPYFOX

Avaliado em 11/12/2016

We have had a most unfortunately experience with Happyfox, We contacted them as their product...

We have had a most unfortunately experience with Happyfox, We contacted them as their product suited our requirements.

About us:
We own 3 sales based businesses and are share holders major in another 2, now Happyfox do not know that we own several businesses, nor do they know that we are looking for a platform to roll out across the entire brand. Having a platform like happyfox is an imperative part of owning a sales based business. We contacted Happyfox regarding implementing Desk and Chat for our the two directors in one of our businesses. We sent a business email outlining research, potential opportunities for both businesses and also a implementation strategy for rolling out happyfox.

Response:
10 days later, we received a generic email, that was a response from the head of sales that clearly hadn't read our email. 10 days later, now for a communication platform alarm bells are RINGING. If any of our consultants in anyone of our businesses responded to a potential client 10 days after the initial enquire, I would most definitely say they are not cut out for sales. Not only was the response incredibly late, the response itself as mentioned was generic and a completely erratic response offering a free trial. Which would be great usually, however we clearly put together a implementation plan for the HEAD of sales to read through.

As a potential new client, you are left under valued, like your just another sale. We contacted the head of sales and requested the details of whom we could lodge a complaint to. As a business owner we grow as a business when someone leaves negative feedback. Its an imperative part of development that you dont want to hear, but when someones offering constructive feedback our ears as owners are open. Its an area we can potentially improve so the issue doesn't arise. Or if it does, then a action plan is in place. So instead of responding to our FB message, direct email, email to support and even a LinkenIn message that have chosen to completely ignore us.

Vantagens

Great looking product
Good website
Good information

Desvantagens

Bad customer service
Ridiculous email response times
Failure to have a negative feedback process in place
Happyfox treat you like your just another sale
Undervalue you as a customer
Generic responses
Impersonal service (When you actually receive it)
Mail track is a wonderful tool which enables you to know when someone reads your email. If you are going to read it, respond.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços jurídicos
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

"happy" with Happy Fox

Avaliado em 30/12/2018

Vantagens

With a ton of new features, Happyfox is a step above the rest for ticketing and knowledge bases. Some key features/pros are -

Support request from multiple channels.
Tiered agent/administrator roles
Automation features - auto ticket creation, time spent, canned actions, etc.
Great integration options with other software
Custom SLA and Reporting tools.

Desvantagens

The tool to build out knowledge Base articles is a little lackluster. it can be tedious to build out the KBs. It looks like most future enhancements are also being placed at a higher pay tier.

Dale B.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Good Tool to Work on

Avaliado em 05/11/2016

HappyFox is a cloud-based help desk and customer support application. We have been using HappyFox...

HappyFox is a cloud-based help desk and customer support application. We have been using HappyFox since 2 years now and we are very pleased with it. It save us so much time in the sense that most customers ask the same questions over and over again. Its ticket support system really helps in solving customers’ issues very quickly. It also has a built-in knowledge base, end-user support portal, and community forum. Overall this is a very good tool to have and can be recommended also.

Vantagens

It has a intuitive interface that helps users concentrate on incoming requests.
It is highly customizable with robust automation.
It provides a multi-channel ticketing system.
It automates tickets for speedy processing
It has a Knowledge base for future references (FAQ)
It also helps in Report generation of historical ticketing data

Desvantagens

I wish that more users were available at the lower level plans.
The program also has needs time to learn and thus it has a steep learning curve.

Exibindo 5 avaliações de 83 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o HappyFox Help Desk

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o HappyFox Help Desk.

O HappyFox Help Desk oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 29,00/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Os clientes habituais do HappyFox Help Desk são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O HappyFox Help Desk está nos seguintes idiomas:

alemão, chinês, coreano, dinamarquês, espanhol, francês, holandês, húngaro, inglês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, sueco, tailandês, tcheco, turco, ucraniano, zh-hant, árabe

O HappyFox Help Desk é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O HappyFox Help Desk se integra com os seguintes aplicativos:

Asana, Batchbook, BigCommerce, Chargify, ChartMogul, ClassLink, Dialpad, Facebook for Business, FreshBooks, FullContact, GitLab, Google Workspace, HappyFox Chat, Highrise, HubSpot Service Hub, Insightly, Jira, JustCall, Keap, LogMeIn Rescue, Magento Commerce, Mailchimp, Microsoft Teams, Mixpanel, Nicereply, Okta, Olark, OneLogin, PagerDuty, Pipedrive, Salesforce Commerce Cloud, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SmartSignin, SnapEngage, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Twilio, Twitter, WordPress, Wrike, Zapier, Zoho CRM

O HappyFox Help Desk oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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