Sobre o Insightly

The world’s most popular CRM software for Google and Office 365 users, Insightly is the CRM of choice for growing teams across all industries, including manufacturing, professional services, media & communications, technology, and construction.
With Insightly, all your critical sales and business data—leads, contacts, emails, events, quotes, projects, tasks, sales opportunities, and business reports—are organized and secure in one place. As a result, you and your team have the most up-to-date customer information at your fingertips at all times, helping you align teams, speed up the sales cycle, and provide consistently great customer experience throughout the entire customer journey.

Use Insightly’s custom objects and apps to tailor workflows and processes to your unique business needs and preferences, ensuring high adoption and satisfaction. Easily integrate Insightly with other tools, including email, file management, accounting, and messaging platforms. For any other integrations, Insightly offers an open (and free) RESTful API, webhooks, or Lambda functions to enable seamless data synchronization.

Principais benefícios do Insightly

Insightly accelerates sales by:

Collaborating across the organization with centralized customer data
Ensuring adoption with an intuitive and user-friendly UI
Growing your business faster with lead management and automated workflow

Insightly builds relationships by:

Understanding complex organizational relationships with flexible record linking
Tracking frequency of interactions by linking emails, proposals, etc. to contacts, orgs
Increasing sales efficiency by focusing on relationship gaps

Insightly delivers projects by:

Coordinating employee, contractor, and partner activity with task management
Driving productivity with templated tasks and events
Automatically generating tasks, events, emails, and update milestone statuses

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, China, Alemanha, Reino Unido e outros 3, Índia, Japão, Estados Unidos

Idiomas

espanhol, francês, inglês, português

Imagens

Gain valuable insight into the most important aspects of the business with reports and dashboards
Powerful and flexible pipelines that automate your sales process
Manage business relationships - customers, vendors and employees in one place
Track lead activity and status so nothing falls through the crack
Reports provide insight into sales and productivity performance
Use pipelines or milestones to track project deliverables and progress
Manage your business on the go with Insightly's mobile app
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Insightly - Vídeo
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Recursos

Total de recursos do Insightly: 179

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento da atividade do cliente
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de eventos
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas do celular
  • Alertas por e-mail
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Análise da produtividade
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise estatística
  • Apresentação de dados gráficos
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Atualização em tempo real
  • Automação de marketing
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Captura e transferência de dados
  • Catalogação/Categorização
  • Categorias personalizáveis
  • Categorização/Agrupamento
  • Comentários/notas
  • Compras e recebimento
  • Contas de clientes
  • Contatos compartilhados
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Controle de respostas por e-mail
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação de painel
  • Dados em tempo real
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Detecção de duplicados
  • Distribuição automática de leads
  • Distribuição de leads
  • Estimativa de projetos
  • Etiquetagem
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de planejamento
  • Ferramentas de prospecção
  • Fluxo de trabalho baseado em regras
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Fluxo de trabalho do projeto
  • Formulários na Internet
  • Geração de leads
  • Geração de propostas
  • Geração pontual de relatórios
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão de atividades
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de calendários
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de carteira
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comissões
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de edição
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos
  • Gestão de remessas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Gestão territorial
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Integração de telefonia por computador
  • Integração do Microsoft Outlook
  • Integrações de terceiros
  • Lead Nurturing
  • Lembretes
  • Listas de tarefas
  • Login seguro
  • Logon único
  • Mapas geográficos
  • Mapeamento de dados
  • Marcação
  • Marketing por e-mail
  • Mensagens por voz
  • Migração de dados
  • Modelagem dinâmica
  • Modelagem e simulação
  • Modelos de e-mails
  • Modelos de projetos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento do progresso
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas moedas
  • Múltiplos projetos
  • Notificações da área de trabalho
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Permissões por função
  • Personalização
  • Pesquisa de linguagem natural
  • Pesquisa de texto completo
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de projetos
  • Planejamento de tarefas
  • Planejamento estratégico
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Previsão
  • Previsão de vendas
  • Priorização
  • Processamento de lotes
  • Projeções
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de chamadas
  • Rastreamento de cliques
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de entrega
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento de recomendações
  • Rastreamento do projeto
  • Relatório de historiais
  • Relatórios agendados/automatizados
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Roteamento de chamadas
  • Segmentação
  • Segmentação de clientes
  • Segmentação de leads
  • Seguimento de status
  • Segurança de SSL
  • Sincronização de calendários
  • Sincronização de dados
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Suporte do cliente
  • Tarefas recorrentes
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de dados

Alternativas

Zoho CRM

4,2
#1 alternativa ao Insightly
O Zoho CRM ajuda empresas de todos os tamanhos a fechar negócios de maneira mais inteligente, melhor e mais rápida.

HarmonyPSA

4,5
#2 alternativa ao Insightly
O HarmonyPSA é compatível com todo o ciclo de vida do negócio, desde a geração de leads até a renovação de contratos....

monday.com

4,6
#3 alternativa ao Insightly
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Scoro

4,6
#4 alternativa ao Insightly
O Scoro é um software de gestão empresarial baseado na nuvem, que abrange gestão de projetos e trabalhos, CRM, cotação,...

Avaliações

Classificação geral

3,9 /5
(490)
Relação qualidade/preço
3,9/5
Recursos
3,8/5
Praticidade
3,9/5
Suporte ao cliente
3,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 490
Susan A.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A reliable and completely user-friendly tool with immense productivity.

Avaliado em 24/07/2019

Insightly CRM offers a wide range of services for our business to improve our customer services and...

Insightly CRM offers a wide range of services for our business to improve our customer services and have provided us with benefits to enhance our marketplace. It has allowed us to successfully engage our working relationships with the clients in a more reliable way. I have also been performing project management tasks with this tool.

Vantagens

Insightly CRM is itself a very reliable tool which allows the user to gain the most of the advantage with its easy to use features and efficient tools. We can also easily integrate it with other tools to improve the overall productivity. It's super responsive when dealing with the customers. We can easily maintain our sales cycles and ongoing customer service to provide extra care for the clients. The user-interface is also quite easy and manageable than other such tools.

Desvantagens

Chrome extensions are bit of a clunky addition which further complicated the working procedure so mostly avoid it. The other tools integration is right on point but the social media integration misses few of the parts and continues to be a wastage of time for us. In the end, it proves to be much effected on our overall work and improves the efficiency of our work routine.

Resposta do Insightly

Hi Susan,

Thank you for the feedback. The Chrome Extension you're talking about is actually sunset. Try the new Add-On. :)

Joshua K.
Classificação geral
  • Setor: Manutenção predial
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Brings all record-keeping together

Avaliado em 25/12/2019

We have only been using Insightly for a couple of weeks, but overall I've liked it a lot. Prior to...

We have only been using Insightly for a couple of weeks, but overall I've liked it a lot. Prior to using Insightly, we were manually note-taking in Word documents for each client. Each time that a lead was converted, we then had to go and update everything. Now that we are able to integrate all of our notes, contacts, emails, etc. into one system, the workload has drastically lightened.

Vantagens

The thing that I like most about Insightly is that it allows me to document everything from start to finish with each customer. For example, if I send an email to a lead/customer, all I have to do is add that as an attachment in Insightly and I can go back at any time and see anything that was linked with that particular person. This helps track progress when passing off to other team members, too. In a sense, Insightly brings all of the "record-keeping" together and puts in one simple platform.

Desvantagens

The project management function is pretty basic. Unlike a couple other CRM software that I've tested, Insightly does not offer many of the graphical views that the others do. Being someone who has an easier time seeing data in the visual realm, this was a feature that I wished Insightly would add.

Resposta do Insightly

Hi Joshua! Thanks so much for your kind words. We work hard to make Insightly a preferred CRM for businesses like yours, and are thrilled you're making the most out of our platform. Thank you for being our valued customer. We look forward to helping you and your team reach new heights!

Sherae D.
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Very reliable, makes record keeping easy

Avaliado em 25/03/2021

Overall not a bad software. Provides opportunities to improve customer service.

Overall not a bad software. Provides opportunities to improve customer service.

Vantagens

Very reliable tool that allows you to document everything from start to finish easily. I like the fact that it offers many features that other apps are charging us for. It also operates well with other marketing initiatives.

Desvantagens

Task portion of the app is a bit complicated and takes too many steps. Hate that notes aren't automatically refreshed.

Iain M.
Classificação geral
  • Setor: Consultoria de gestão
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Long time user verging toward long-suffering user

Avaliado em 05/10/2016

This is a product I wanted to like so much. We have been using Insightly for many years. We were...

This is a product I wanted to like so much. We have been using Insightly for many years. We were attracted to it because it combined CRM and Project Management. Over the years they have improved the CRM aspect, but have left PM virtually untouched. Their support is haphazard and they often introduce new *features* which cause problems - like the day Google Contact Sync stopped working, or the day Google Contact Sync started duplicating contacts in Google etc. Because we signed up so long ago, we have an excellent pricing model. If we were paying more I would be really dissatisfied.

Oh and they are just appalling at sharing their product roadmap. It's like driving a manual shift car as the mechanic is fitting new gears as you speed up.

Vantagens

Great CRM and Pipeline Management out the box!
Contact Syncing for Google is great - despite minor issues.
Good simple project lists.
Links nicely to Mailchimp and Xero.

Desvantagens

Very very poor project management. You will need to use other packages for almost anything. No resource management. No Gantt charts. No visibility.

Email integration is rudimentary. Task integration is non-existent.

No Office 365 contact synchronisation.

Resposta do Insightly

Thanks for the feedback. I'll pass this on to our product team because all feedback helps us improve. With regards to exposing our product road map -- it's common that privately held companies do not make their product road map public. If you have specific questions on features please send an email to [email protected] and we can let you know if they are on the roadmap. Thanks.

Nezar K.
Classificação geral
  • Setor: Emprego e contratação
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Effective and Affordable

Avaliado em 25/07/2019

Overall for small or medium size sales organizations, this is a great vehicle to ensure all...

Overall for small or medium size sales organizations, this is a great vehicle to ensure all opportunities are documented and tracked. Scheduling follow up ensures that communication errors are mitigated and the email templates support marketing initiatives.

Vantagens

The software offers many free features that others charge. It is excellent for a small business on an operational budget but can easily enhance when necessary. Automated marketing email templates are effective and easy to use. The system also integrates well with other marketing products. The dashboard gives a snapshot of your sales opportunities and the user can customize.

Desvantagens

Documenting phone call attempts and connects take too many steps. The Task portion is a bit complicated and again requires too many steps.

Resposta do Insightly

Hi Nezar,
Thank you for the feedback!!!

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Perguntas frequentes sobre o Insightly

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Insightly.

O Insightly oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 29,00/mês
  • Modelo de preços: Gratuito, Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Free: $0 (Free for up to 2 users) Plus $29/user/month (billed annually) Professional $49/user/month (billed annually) Enterprise $99/user/month (billed annually)

Não temos informações sobre os recursos do Insightly.

Os clientes habituais do Insightly são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Insightly está nos seguintes idiomas:

espanhol, francês, inglês, português

O Insightly é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Insightly se integra com os seguintes aplicativos:

10to8, 123FormBuilder, ActiveCampaign, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, Aircall, AnyMeeting, Asana, Automate.io, Benchmark Email, Bidsketch, BookingSync, Box, CallRail, Campaign Monitor, Chargebee, Clio, ConnectWise Manage, Constant Contact, Contactually, Cyclr, Dasheroo, Debitoor, Delivra, Direct Mail, DirectIQ, Drip, Dropbox Business, EZ Texting, Emma, Everhour, Evernote Business, Facebook, Formstack Forms, FreeAgent, FreshBooks, Front, FullContact, GetResponse, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Google Workspace, Gravity Forms, Groove, Help Scout, HubSpot CRM, Hubstaff, INinbox, Intercom, JotForm, Kanban Tool, Keap, Kissflow Digital Workplace, Kixie PowerCall, Kustomer, Lead Liaison, LiquidPlanner, Mad Mimi, MailUp, Mailchimp, MailerLite, Marketo Engage, Mavenlink, Membrain, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Mojo Help Desk, Myphoner, OmniFocus, OneDrive, Outreach, PandaDoc, Pardot, PersistIQ, PieSync, Podio, Practice Ignition, Process Street, Proposable, Proposify, Pure Chat, Quickbooks Online, Quote Roller, Quotient, Recurly, Reply, Robly, Sage Business Cloud, SalesforceIQ, ScheduleOnce, SendGrid, Sendinblue, ServiceM8, SetMore, SharpSpring, Shopify, Slack, Slemma, Stripe, SugarCRM, SupportBee, Teamwork, Teamwork Desk, TimeCamp, Todoist, Toky, Toodledo, TractionNext, Trello, Typeform, Wave Accounting, WebMerge, Wishpond, Wufoo, Xero, YouCanBook.me, Zapier, Zendesk, Zendesk Sell, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Invoice, dotdigital Engagement Cloud, dotloop, noCRM.io

O Insightly oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo

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