Sobre o ClickDesk

ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk.

ClickDesk is cloud-based; not needing users to download or install any software. Agents receive chats on their favorite IM such as Skype and Google Talk.The built-in voice chat functionality allows visitors to call businesses through browser phone, Skype or the local access numbers available in 40 countries.

The ClickDesk interface also includes a social toolbar, enabling users to Tweet or like a Facebook page right from the chat window. ClickDesk recently launched an easy-to-use Help desk feature for businesses to efficiently manage support e-mails and offline chat messages; making it a complete multi-channel communication solution.

Preços a partir de:

14,99 US$/mês

  • Versão gratuita
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5 principais alternativas ao ClickDesk

Principais benefícios do ClickDesk

  • Cloud-based application: No hassle of software or hardware installation.

  • Live chat: Receive lightning fast chats backed by push technology conveniently on your IM – Google Talk/Skype

  • Voice Chat: Customers call through an integrated Browser Phone including free local access numbers in 40 countries.

  • Help Desk: Agents can efficiently manage support emails and offline messages through a robust ticketing system.

  • Social Toolbar: Visitors can tweet about the brand or like the business Facebook page from the chat window.
  • Dispositivos

    Porte da empresa

    P M G

    Mercados

    Austrália, Brasil, Canadá, China, Alemanha, Reino Unido, Índia, Japão, México, Estados Unidos

    Idiomas

    inglês

    Preços a partir de:

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    5 principais alternativas ao ClickDesk

    Imagens

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    Recursos

    Total de recursos do ClickDesk: 44

    • API
    • Acesso para Celular
    • Acompanhamento de atividades
    • Bate-papo ao vivo
    • Bate-papo com o consumidor em tempo real
    • Bate-papo em tempo real
    • Bate-papo proativo
    • Bate-papo/Mensagens instantâneas
    • Compras e recebimento
    • Configuração do fluxo de trabalho
    • Controle e acesso remoto
    • Controles/permissões de acesso
    • Dados em tempo real
    • Ferramentas de colaboração
    • Formulários personalizáveis
    • Gerenciamento de e-mails
    • Gerenciamento de tickets de suporte
    • Gestão de experiência do cliente
    • Gestão de funcionários
    • Gestão de help desk
    • Gestão de tíquetes
    • Importação/exportação de dados
    • Indicadores de desempenho
    • Integração de redes sociais
    • Integração de telefonia por computador
    • Integrações de terceiros
    • Macros e modelos de respostas
    • Marcação
    • Modelos personalizáveis
    • Permissões por função
    • Pesquisa e filtro
    • Priorização
    • Questionários e feedback
    • Rastreamento de interações
    • Rastreamento de tíquetes de suporte
    • Relatório de chamadas
    • Relatórios e análise de dados
    • Relatórios em tempo real
    • Respondedores automáticos
    • Segmentação geográfica
    • Transferência de arquivos
    • Transferências/encaminhamento
    • Videoconferência
    • Widgets

    Alternativas

    LiveAgent

    4,7
    #1 alternativa ao ClickDesk
    O LiveAgent é uma solução de suporte técnico baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em...

    DeskPRO

    4,6
    #2 alternativa ao ClickDesk
    Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters,...

    Zoho Desk

    4,5
    #3 alternativa ao ClickDesk
    O Zoho Desk é uma plataforma de suporte técnico baseada na nuvem, desenvolvida para ajudar empresas de todos os...

    Zendesk

    4,4
    #4 alternativa ao ClickDesk
    Zendesk's fully customizable help desk solution makes things easy on your customers, sets your teams up for success,...

    Avaliações

    Classificação geral

    3,6 /5
    (19)
    Relação qualidade/preço
    3,4/5
    Recursos
    3,9/5
    Praticidade
    3,9/5
    Suporte ao cliente
    3,4/5

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    Exibindo 5 avaliações de 19
    Aaron C.
    Classificação geral
    • Porte da empresa: 201-500 funcionários
    • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Great way for social connections and messaging

    Avaliado em 25/07/2018

    Vantagens

    Clickdesk comprehenses all social options that small/medium-size companies require in one location. As complex as this sounds, it does not take excessive time, and it does not need any specialist coding understanding. Messaging goes all the method for catering prospective clients to supporting 3rd parties

    Desvantagens

    A couple of inaccurate statuses that were revealed to consumers while I was offline. Other than of that, there is absolutely nothing I can keep in mind.

    Elizabeth W.
    Classificação geral
    • Setor: Varejistas
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Praticidade
    • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

    Cost Effective Chat Service

    Avaliado em 15/01/2019

    Vantagens

    Easy to use and cost effective live chat that we use for our ecommerce store. Allows us to respond promptly to customer issues, answer questions and increase sales.

    Desvantagens

    Would benefit from a screen-sharing or file-sharing feature.

    Robert M.
    Classificação geral
    • Setor: Artigos esportivos
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

    Be careful... ClickDesk will charge for services not used... and will refuse to give a refund...

    Avaliado em 27/10/2021

    Vantagens

    We used ClickDesk app for a few years, and it worked OK.

    Desvantagens

    We used ClickDesk for a number of years. Unfortunately, they charged us for a year’s worth of service we did not want. As soon as we saw the charge, we contacted ClickDesk and told them we were not using this service and requested a refund. ClickDesk said since they already charged us, they would not give us a refund. What kind of business does that? We do not think it is right to charge a company for a service they are not using. We are very disappointed with ClickDesk’s business practices. We have a filed a complaint with the Better Business Bureau (BBB) to get our refund from ClickDesk. After this, we will no longer use ClickDesk, and we warn others to learn from our experience with ClickDesk and not use ClickDesk either.

    Luciano G.
    Classificação geral
    • Setor: E-Learning
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente

    Useful

    Avaliado em 18/09/2015

    I have been using ClickDesk for a long time (more than 2 years) to offer on-line chat support from...

    I have been using ClickDesk for a long time (more than 2 years) to offer on-line chat support from my web site. It is easy to deploy and easy-to-use. In my case one single user is enough since we do not have visitors that demand more than this. Sometimes (rarely) it seems to become disconnected but I am not sure if it is a problem with the app.

    Vantagens

    Easy-to-use and deploy. Nice features for the free package. Map information and e-mail transcription of each conversation are very interesting.

    Desvantagens

    Probably there could me more features for the free package but it is fair. The user configuration could be a little more intuitive (I took a little time to understand how to make it).

    Estela R.
    Classificação geral
    • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    I'm very happy

    Avaliado em 06/04/2018

    Vantagens

    I'm very happy to have worked with ClickDesk knows how to make a customer as demanding as me and let me tell you that says a lot, the quality of services is undoubtedly good, I will definitely work with them again, there is no help desk better today.

    Desvantagens

    I really do not have any complaints, I leave with a smile on my face and eager to work with them again. Excellent work.

    Exibindo 5 avaliações de 19 Leia todas as avaliações

    Perguntas frequentes sobre o ClickDesk

    Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ClickDesk.

    O ClickDesk oferece os seguintes planos de pagamento:

    • A partir de: 14,99 US$/mês
    • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
    • Avaliação gratuita: Não disponível

    ClickDesk is priced per operator per month. Free: free for 10 users Lite: $14.99/month/agent Pro: $24.99/month/agent Enterprise: $39.99/month/agent A 30 day trial is available on all paid plans for just $1. A startup friendly plan is also available. Discounts are available when plans are paid yearly (15% off) or every 2 years (33% off).

    Os clientes habituais do ClickDesk são:

    Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

    O ClickDesk está nos seguintes idiomas:

    inglês

    O ClickDesk é compatível com os seguintes dispositivos:

    Android (celular)

    O ClickDesk se integra com os seguintes aplicativos:

    ActiveCampaign, Adobe Commerce, Agile CRM, Basecamp, BigCommerce, Capsule, Chargify, Constant Contact, FreshBooks, GetResponse, Gmail, Google Analytics 360, Help Scout, Highrise, Hootsuite, Join.Me, Joomla, Keap, Mailchimp, Meta for Business, OpenCart, PrestaShop, Redmine, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Smartsheet, Unbounce, Vtiger CRM, WHMCS, Weebly, Wix, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho CRM

    O ClickDesk oferece as seguintes opções de suporte:

    Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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