Bitrix24

Bitrix24

Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação

4/5 (384 avaliações)

Resumo do Bitrix24

O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração. O Bitrix24 atende aos usuários fornecendo ferramentas como CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos integradas em um ambiente em estilo de rede social que incorpora perfis de usuários, curtidas, comentários, mensagens instantâneas e compartilhamento de conteúdo.

O Bitrix24 visa a fornecer uma solução prática para gerenciar uma empresa online. Desde registro de ponto no início do dia, passando por tarefas, processando vendas e terminando com geração de relatórios, existem ferramentas flexíveis e precisas para lidar com cada operação.

Mais de 5 milhões de empresas confiam no Bitrix24 em 186 países. Até 12 usuários gratuitos!

O Bitrix24 simplifica a comunicação com recursos de redes sociais, como curtidas e comentários, além de processos automatizados, como notificações, inscrição em discussões ou grupos e geração de relatórios assistida.

Essa plataforma progressiva une módulos robustos que executam a gama completa de serviços de intranet:
- Grupos de trabalho (projetos) com tarefas, calendários, arquivos, wiki, galeria de fotos e conversas;
- Serviços da empresa, como estrutura visual, gráfico de ausências, geração de relatórios de tarefas e horas de trabalho, diretório de funcionários;
- Ferramentas de gestão de tempo com mecanismo de entrada/saída, planejador diário e relatórios regulares de trabalho;
- Recurso de planejamento de tempo com calendários, agendador de eventos e gerenciador de reuniões (inclui sincronização com Outlook e CalDAV);
- Bibliotecas de documentos com sistemas flexíveis de permissão, controle de versão e compatibilidade com WebDAV;
- Pesquisa social que abrange todos os objetos do sistema, inclusive documentos, tarefas e eventos carregados. Os resultados seguem as permissões de acesso;
- CRM com integração de e-mail e ferramentas de construção de processos visuais de negócios.

Ao conectar essas ferramentas avançadas em uma camada social altamente intuitiva, o Bitrix24 fornece uma solução que é ideal para pequenas empresas e adequada para organizações de qualquer porte.

Preços

A partir de
US$ 69,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Gratuito
Licença única
Assinatura
Relação qualidade/preço

Dispositivos

Porte da empresa

P
M
G

Mercados

Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5, Europa, Alemanha, Índia, Japão, América Latina

Idiomas

Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Inglês, Francês, Alemão e outros 11, Indonésio, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Taiwanês, Tailandês, Turco, Ucraniano

Bitrix24 - Avaliações

Classificação geral
4/5
78% avaliações positivas
146
Excelente
153
Muito bom
59
Média
10
Ruim
16
Péssimo
Jorge rene A.
Traduzir com Google

A Secret Jewel

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 20/08/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Ok, I have been using Bitrix24 for several years now... sometimes for little things, some other times just for testing and understand how the product has been changing over the time, but right now is a true hidden jewel for me. This CRM delivers everything in one package, I can run almost my entire company on it. CRM, Prospects, Projects, Intranet, Workflows, Phones, Unified Communications, etc. If this piece of software adds accounting and financials to the packages, it would be a one-stop solution for every entrepreneur.

I think that the most valuable feature I ever see on this tool is the fact that the CRM processes are truly customizable... I mean, most of the CRM systems let you customize small things like the field name, some behaviors and some other little stuff (almost meaningless), however, Bitrix24 lets you change everything to fit from a single person orden processing to a multilanguage sales operation, super easy, and if you need to try different angles, you can create multiple pipelines with different configurations...

As i said before, I have tried Bitrix24 in the past, also worked with most of the popular ones (from Microsoft to Zoho and NoCRM) and since i rediscover the new features and funcitionalitis from Bitrix 24 im not looking aymore

You can try it for free and send me a comment about it.

Vantagens

1.-) Super customizable, multi pipelines, streamlined CRM
2.-) Great team management and employee time sheets system
3.-) Unified communications
4.-) the ability to attach phone numbers to it (and make and receive calls)
5.-) Multichannel contact widget for your website, directly connected to the CRM
6.-) Automation and visual workflow designer
7.-) website builder included (awesome for landing and squeeze pages)
8.-) Taks, Schedule and project management
9.-) Great community support

Desvantagens

- The free version attaches a Bitrix24 reference at the bottom of every email.
- A couple of functions are not polished or clear enough (at least for me).
- Don't have an accounting feature.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10
Rick P.
Traduzir com Google

Everything your team needs to get things done on one page, which can be a bit of a problem

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 27/06/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

Bitrix24 has an astonishing number of advanced services available in its free tier -- basically everything except Advanced CRM and Tasks or a lot of online storage, restricted to 12 users. That has to be some kind of record for a service of this type and power. 12 users! For a small business that needs a comprehensive space to communicate, collaborate, get things done, follow up leads, even answer emails and make telephone calls! I really can't think of a more powerful solution at this price. The Activity Stream is among the best of its kind.

The paid plans are also very reasonable considering what you get. There's even a special plan at $69/month for businesses that don't need a lot of users or storage space but have a lot of sales to make and/or leads to follow up on. That strikes me as very very smart. The price is this aggressive, I would imagine, because of the traction of well-known solutions like Salesforce, which all the better for consumers, of course.

Desvantagens

Even though I appreciate everything there one page ready for me to use, the sheer amount of choices can be a bit daunting. Luckily, the lefthand nav can be configured so you can hide stuff you don't need. The design looks to my eyes about 5 years out of style so the UI could use an upgrade, for sure. I'm not sure design is this company's strong point. For instance, the default desktop image makes the menu items hard to read. These seems like quibbles though, don't they. My team ultimately decided on another collaborative space because our needs were half-editorial and Bitrix24 can't really help you there.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Matthew K.
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Bitrix24 is a very complete tool

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 18/09/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Bitrix24 is amazing to manage the tracking and delegation of tasks, this allows us to easily talk with all the members of our teams, we also use it a lot to use calendars and reminders effectively to accomplish the work, thanks to this collaboration software and the teamwork has improved, our internal communication has also experienced a remarkable improvement, we plan to continue using this tool for a long time.

Vantagens

This software has excellent customization features, such as graphics, that help provide accounting information to all customers, I also like the user interface and custom background options and especially the video theme, with this tool I keep the community more linked through sequences of activities, group conversations between departments and other commercial networks, calendars and work groups, in addition to all this, Bitrix24 is an excellent tool for managing projects and sales, as they provide communication between all active members in the Company projects, therefore, allow each member to be aware of what is happening.

Desvantagens

I think that the only negative aspect I have found for this software is its technical support, it takes a long time to respond, and when they do they are not clear in their answers, the times they need your help they have not been able to solve my problem.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

9.0/10
Irfan A.
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Brilliant!...All in one solution for Internal communication and project management

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 14/02/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We are using Bitrix24 for internal communication and basic task management. Its been a great experience especially with a lot of features. I would surely keep on using.

Vantagens

- Bitrix24 consist of lots of features and modules that can be switched on or off as needed which is huge plus because it makes it really easy to manage your projects while keeping software simple

- Implementation and learning of the software is very easy and that's what our staff loved about it

- It has great value for money and pricing is unbeatable as compared to other software solutions in the market for same purpose

- Brilliant within the company social feature.

- Accessible on multiple platform which is huge plus. Can be accessed through Web site, Mobile apps and Desktop application for WIndows, Mac and even Linux platform. That's a brilliant thing I would say

Desvantagens

- There is a lot of room in improvement of user experience. If developers can work on User Experience that would be great

- Navigation is not that easy and is really confusing for project management features again this might be related to user experience. I would say they can really improve that.

- Configurations are not very flexible i.e you can not configure the software according to your needs you have to work with what is provided by the developers itself.

- It would have been great if they had a training scheduler or calendar management feature.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10
Yaroslav K.
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All in one CRM solution / Best for middle-sized companies and teams to handle leads and work with deals

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 21/05/2018
Fonte da avaliação: GetApp

Vantagens

*Functionality

Bitrix24 has a lot of great features, but its biggest advantage that I have used is an all-in-one solution. We have a chat there, can work with deals, create schedules, assign tasks with ease and track progress on specific work with history and recent actions taken by the responsible person

*Ad-dons

Bitrix24 has its own marketplace where you can set integration with many services, like mail chimp or a certain work process optimizer.

*UI

Since I started working in Bitrix24, their UI has changed a lot and has become more user friendly. At first it was a bit complicated, but the team is working a lot to make it user-friendly. I can see the work

*Customization

Even in a free plan, bitrix24 leaves a lot of space for adjusting the platform to the companies approach. you can create teams and spaces and plan sales and development processes

Desvantagens

*updates

I also don't believe that their approach to upgrades is comfortable. Even though it does not take much time, but once in a while, the whole service goes down displaying that it is updating and you need to wait. This sometimes can slow work of the department and cause problems

*slow
Being a power house CRM system, bitrix24 is sometimes slow, although I can see that bitrix team is working to improve it.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

9.0/10

Preço do Bitrix24

A partir de
US$ 69,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Gratuito
Licença única
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Bitrix24

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo
  • Comentários
  • Controle do acesso
  • Ferramentas de colaboração
  • Função de busca
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de permissões
  • Integração de terceiros
  • Interface para arrastar e soltar
  • Notificações automáticas
  • Painel de atividades
  • Segurança de SSL

  • Espaço de trabalho colaborativo
  • Imagem de marca personalizável
  • Projeções

Categorias

Sistemas de Gestão de Documentos Software de Mensagem Instantânea e Chat Software de Colaboração de Projetos Ferramentas de Gestão de Tarefas Software de Gestão de Negócios Software de Horário de Trabalho Ferramentas de Comunicação Ferramentas de Colaboração Software de Gestão de Projetos e Planejamento Sistemas de Gestão de Operações Software de RH e Gestão de Empregados Sistemas de Comunicação Software de Captação de Leads Sistemas de Vendas Sistemas de Intranet Software CRM Sistemas de Gestão de Clientes Sistemas de Gestão de Conhecimento Ferramentas de Gestão de Projetos Ferramentas de Colaboração WEB Sistemas de Portal Software de Gestão de TI Software de Fluxo de Trabalho de Negócios Software de Gestão de Projetos Visuais Software de Comunicações Unificadas Software de Imóveis e Propriedades Sistemas de Telemarketing Ferramentas de Marketing Software Cloud PBX Ferramentas de Comunicação Interna Sistemas de Call Center Software de Suporte e Atendimento ao Cliente Software de Centro de Contatos Software CRM para Organizações Sem Fins Lucrativos Software Sem Fins Lucrativos Software de BPM (Gerenciamento de Processos de Negócios) Ferramentas de Automação de Marketing Software de Reuniões Online Software de Gestão de Contatos Software de Gestão de Leads Software de Análise Preditiva de Leads Software de Geração de Leads Software de Comunicação de Equipe Sistemas de Gestão de Eventos Software de Gestão de Mão-de-Obra Ferramentas de Email Marketing Software de Automatização de Serviços Profissionais Sistemas de Automação de Vendas Software de Cotação Software para Consultoria Software de Serviços Profissionais Software Específico de Indústria Programas de Compartilhamento de Arquivos Software para Chat em Direto Ferramentas de Gestão de Tempo Software de Website e eCommerce Programas para Criar Formulários Ferramentas de Landing Pages Software para Vendas Internas Sistemas de Gestão de Projetos de TI Sistemas VoIP Software CRM Online Sistemas de Recursos Humanos Software de Tickets de Atendimento ao Cliente Sistemas de Gestão de Vendas Sistemas de Gestão de Ideias Software de Dinamização de Vendas Sistemas de Telefonia Empresarial Sistemas de SMS em Massa Sistemas de Atendimento ao Cliente Sistemas de Agendamento Software de Faturação Software de Finanças e Contabilidade Software IVR Sistemas de Telefonia Sistemas de Monitoramento de Problemas Software de Calendário Software de Tempo e Despesas Sistemas de Relógio de Ponto Software de Gestão de Campanhas Programas de Gravação de Ligações Programas ABM Software de Produtividade Sistemas de Interação entre Funcionários Software de Gestão de Recursos Software para Facebook Software de Marketing de Redes Sociais Ferramentas para Redes Sociais Software Suite Sistemas ERP Software para Networking Empresarial Software de Discagem Preditiva Sistemas de Cotação de Preços Software para Reuniões Sistemas de Conferência Software de Compromissos e Reuniões Ferramentas de BI Software de Inteligência Empresarial e Análises Sistemas de Gestão de Reclamações Software de Plano de Marketing Software de Gestão de Associação Sistemas para Igrejas Programas de Armazenamento na Nuvem Software de Experiência do Cliente Software CRM para Construção Programas de Construção Software para Estúdio de Dança Software de Recreação e Bem-Estar Software de Sucesso do Cliente Sistemas de Seguros Software CRM de Assistência Médica Software de Cuidados com a Saúde e Farmacêuticos Software HOA Software de CRM Financeiro Software de Controle de Email Sistemas para Salão de Beleza Software de Varejo e Atendimento ao Consumidor Nonprofit Software Software para Centro de Yoga Sistemas de Service Desk Software de Coaching em Vendas Software de Softphone Software de Comunicação com Cliente Gantt Chart Software Software para Controle de Presenças Software de Local de Trabalho Digital Sistemas de Suporte ao Cliente

Perguntas frequentes sobre o Bitrix24

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Bitrix24.

P: Que tipo de planos o Bitrix24 oferece?

O Bitrix24 oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 69,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Licença única, Assinatura

Avaliação gratuita: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Bitrix24?

Não temos informações sobre os recursos do Bitrix24.

P: Quem costuma usar o Bitrix24?

Os clientes habituais do Bitrix24 são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Sem fins lucrativos, Pequenas empresas

P: Em que idioma o Bitrix24 está?

O Bitrix24 está nos seguintes idiomas:

Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Inglês, Francês, Alemão, Indonésio, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Taiwanês, Tailandês, Turco, Ucraniano

P: Que tipo de planos o Bitrix24 oferece?

O Bitrix24 tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Licença única, Assinatura

P: O Bitrix24 é compatível com disponíveis móveis?

O Bitrix24 é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Bitrix24 se integra com quais outros aplicativos?

O Bitrix24 se integra com os seguintes aplicativos:

Bitium, JivoChat, Landingi, Mailchimp, Mailigen, PieSync, Predictive Dialer, SALESmanago, SendPulse, SharpSpring

P: Que nível de suporte o Bitrix24 oferece?

O Bitrix24 oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online, Tutoriais em vídeo