Bitrix24

Bitrix24

Pacote 100% gratuito de ferramentas de CRM, colaboração e comunicação

4/5 (407 avaliações)

Resumo do Bitrix24

O que é o Bitrix24?

O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração. O Bitrix24 atende aos usuários fornecendo ferramentas como CRM, gestão de documentos, tarefas, gestão de tempo e gestão de projetos integradas em um ambiente em estilo de rede social que incorpora perfis de usuários, curtidas, comentários, mensagens instantâneas e compartilhamento de conteúdo.

O Bitrix24 visa a fornecer uma solução prática para gerenciar uma empresa online. Desde registro de ponto no início do dia, passando por tarefas, processando vendas e terminando com geração de relatórios, existem ferramentas flexíveis e precisas para lidar com cada operação.

Mais de 5 milhões de empresas confiam no Bitrix24 em 186 países. Até 12 usuários gratuitos!

O Bitrix24 simplifica a comunicação com recursos de redes sociais, como curtidas e comentários, além de processos automatizados, como notificações, inscrição em discussões ou grupos e geração de relatórios assistida.

Essa plataforma progressiva une módulos robustos que executam a gama completa de serviços de intranet:
- Grupos de trabalho (projetos) com tarefas, calendários, arquivos, wiki, galeria de fotos e conversas;
- Serviços da empresa, como estrutura visual, gráfico de ausências, geração de relatórios de tarefas e horas de trabalho, diretório de funcionários;
- Ferramentas de gestão de tempo com mecanismo de entrada/saída, planejador diário e relatórios regulares de trabalho;
- Recurso de planejamento de tempo com calendários, agendador de eventos e gerenciador de reuniões (inclui sincronização com Outlook e CalDAV);
- Bibliotecas de documentos com sistemas flexíveis de permissão, controle de versão e compatibilidade com WebDAV;
- Pesquisa social que abrange todos os objetos do sistema, inclusive documentos, tarefas e eventos carregados. Os resultados seguem as permissões de acesso;
- CRM com integração de e-mail e ferramentas de construção de processos visuais de negócios.

Ao conectar essas ferramentas avançadas em uma camada social altamente intuitiva, o Bitrix24 fornece uma solução que é ideal para pequenas empresas e adequada para organizações de qualquer porte.

Resumo do Bitrix24

Preços

A partir de
US$ 69,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Licença única
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Bitrix24

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5, Europa, Alemanha, Índia, Japão, América Latina
Idiomas
Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Inglês, Francês, Alemão e outros 11, Indonésio, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Taiwanês, Tailandês, Turco, Ucraniano

Capturas de tela

Captura de tela do Bitrix24: Gantt Chart
Captura de tela do Bitrix24: Gantt Chart Captura de tela do Bitrix24: Video Conferencing Captura de tela do Bitrix24: CRM Dashboard Captura de tela do Bitrix24: Business Processes Captura de tela do Bitrix24: Call recording Captura de tela do Bitrix24: Built-in Telephony Captura de tela do Bitrix24: Captura de tela do Bitrix24:

Bitrix24 - Avaliações

Bitrix24 - Avaliações

Classificação geral
4
/
5
Excelente
151

Muito bom
162

Regular
65

Ruim
12

Péssimo
17

Relação qualidade/preço
4.2
Recursos
4.1
Praticidade
3.7
Suporte ao cliente
3.9
77% dos usuários recomendam este app
Jorge rene A.

A Secret Jewel

Ok, I have been using Bitrix24 for several years now... sometimes for little things, some other times just for testing and understand how the product has been changing over the time, but right now is a true hidden jewel for me. This CRM delivers everything in one package, I can run almost my entire company on it. CRM, Prospects, Projects, Intranet, Workflows, Phones, Unified Communications, etc. If this piece of software adds accounting and financials to the packages, it would be a one-stop solution for every entrepreneur.

I think that the most valuable feature I ever see on this tool is the fact that the CRM processes are truly customizable... I mean, most of the CRM systems let you customize small things like the field name, some behaviors and some other little stuff (almost meaningless), however, Bitrix24 lets you change everything to fit from a single person orden processing to a multilanguage sales operation, super easy, and if you need to try different angles, you can create multiple pipelines with different configurations...

As i said before, I have tried Bitrix24 in the past, also worked with most of the popular ones (from Microsoft to Zoho and NoCRM) and since i rediscover the new features and funcitionalitis from Bitrix 24 im not looking aymore

You can try it for free and send me a comment about it.


Traduzir com Google
Delvin A.

The best Web Builder in the world!

Just heavenly. The cons may seem much but they a low weighted. I honestly didn't mind thr challenge and I was learning after all how to use the system better. Bitrix24 changed my life in such a positive light, I truely would not be where I am without it


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John B.

Very helpful software


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Ven I.

Good Product but Poor Service - Definitely not located in USA

I'm a partner, their sales team is in UTC+2 9:00 AM to 6:00 PM. Support is UTC 8 - 5:30, tech support is UTC+3 8:30 to 5. You have to be awake between Midnight and 4 to get support from them or even a simple response. If a thing doesnt work for their customers they have to goto their partners. and subscribe a paid plan for them to fix it. OTP was working and suddenly stopped working. and Only my account was setup with OTP and not my clients. Client wants to do monthly plan and bitrix wants me to sign them for quarterly plan. Poor ethics. Partners cant sell you one month, they have to sell only 3 months minimum. I lost a client because of my client wanted one month and bitrix wants me to sign them up for three months. there are way better CRMs which will support you in US time zone. Bitrix sales and tech support uses google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. Its lot of hassles, and if you have great customer service you can manage any software. try few other crms and read a lot of reviews before going for bitrix else you will be stuck like my customer after an year half way down deep.


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Alex B.

Most functions do not work


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Jorge rene A.
Setor: Segurança de rede e informática
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para Português

A Secret Jewel

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 20/08/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Ok, I have been using Bitrix24 for several years now... sometimes for little things, some other times just for testing and understand how the product has been changing over the time, but right now is a true hidden jewel for me. This CRM delivers everything in one package, I can run almost my entire company on it. CRM, Prospects, Projects, Intranet, Workflows, Phones, Unified Communications, etc. If this piece of software adds accounting and financials to the packages, it would be a one-stop solution for every entrepreneur.

I think that the most valuable feature I ever see on this tool is the fact that the CRM processes are truly customizable... I mean, most of the CRM systems let you customize small things like the field name, some behaviors and some other little stuff (almost meaningless), however, Bitrix24 lets you change everything to fit from a single person orden processing to a multilanguage sales operation, super easy, and if you need to try different angles, you can create multiple pipelines with different configurations...

As i said before, I have tried Bitrix24 in the past, also worked with most of the popular ones (from Microsoft to Zoho and NoCRM) and since i rediscover the new features and funcitionalitis from Bitrix 24 im not looking aymore

You can try it for free and send me a comment about it.

Vantagens

1.-) Super customizable, multi pipelines, streamlined CRM
2.-) Great team management and employee time sheets system
3.-) Unified communications
4.-) the ability to attach phone numbers to it (and make and receive calls)
5.-) Multichannel contact widget for your website, directly connected to the CRM
6.-) Automation and visual workflow designer
7.-) website builder included (awesome for landing and squeeze pages)
8.-) Taks, Schedule and project management
9.-) Great community support

Desvantagens

- The free version attaches a Bitrix24 reference at the bottom of every email.
- A couple of functions are not polished or clear enough (at least for me).
- Don't have an accounting feature.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Delvin A.
Setor: Internet
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para Português

The best Web Builder in the world!

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 08/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Just heavenly. The cons may seem much but they a low weighted. I honestly didn't mind thr challenge and I was learning after all how to use the system better. Bitrix24 changed my life in such a positive light, I truely would not be where I am without it

Vantagens

Honestly I don't what my life would be without bitrix24. I use it literally every single day to make websites. And they offer such low rates on their premium plans. It'a geek heaven in all it's glory. It also has wide functionality and customizations to play around with to your creativity.

Desvantagens

It's can be buggy sometimes.
Not suitable for viewing on mobile
Can be frustrating to get support from staff at times since it is not built intially by them or so I was told in a top rated blog of theirs... I had to repeat several processes over and over sometimes and it gave me a mental rush. But I had patience with my sweet lil bitrix24 and it rewarded me with a beautiful website I am so proud of.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

John B.
Setor: Redação e edição de texto
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzido para Português

Very helpful software

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 16/12/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

-Everything you need to work with tasks: templates, collaborators, time tracking, reminders (including e-mail), auto-renewal of paused tasks, Gantt chart with different links "in the tail and in the mane."

-Custom Kanban board.

-A calendar of tasks and events both throughout the company and by departments and selected employees.

-Robots and triggers in tasks. In a few clicks, you can implement most simple, but extremely routine-free scripts.

-Very convenient chat - you can work both on the site and through the desktop client.

-Good mobile version (Android, iPhone).

-Built-in IP-telephony.

-Built-in work with mail through IMAP.

-Automatic group / project chat for members.

-Wide differentiation of access rights (if not too lazy to configure).

-Calendar-schedule of absences of employees (attendance tracking, "who/where /why").

-Meetings - it is convenient to hold meetings on a list of issues, draw up minutes of meetings.

- Many other extensions, including free ones.

Desvantagens

-In some places there is a confusion between the new and the old interface (not all parts of the portal have moved to a new track).

-Somewhere they dropped useful commands in the context menus and the necessary buttons, and do not want to return. For example, "copy a task with or without nested subtasks" - earlier this was solved with one daw, but now only one option is hard-coded. In general, the usual story when updating to new versions (remember the transition from Windows 7 to 8, and then from 8 to 10).

In the new interface, tasks on the company page (CRM) are inconveniently done - before it was a table with search / filter and sorting, and now it's just a list without details. This is due to the transition to a new concept. You can understand, but it’s difficult to get used to. We have to go to the section "Tasks and Projects" and there already look for the tasks of the company by its name, although we have already been to the tasks page of the company ("Cases").

-We use CRM (leads, deals), chats with visitors (the chat works directly from Yandex search results through Yandex.Dialogs, as well as from the site), tasks, projects, meetings and meetings.

It works properly in a virtual machine.

If there is an active license, it is successfully updated. Technical support usually responds within 24 hours.

Most of the issues are solved (we give access to the portal with an IP restriction, then turn it off

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Ven I.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzido para Português

Good Product but Poor Service - Definitely not located in USA

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 31/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I'm a partner, their sales team is in UTC+2 9:00 AM to 6:00 PM. Support is UTC 8 - 5:30, tech support is UTC+3 8:30 to 5. You have to be awake between Midnight and 4 to get support from them or even a simple response. If a thing doesnt work for their customers they have to goto their partners. and subscribe a paid plan for them to fix it. OTP was working and suddenly stopped working. and Only my account was setup with OTP and not my clients. Client wants to do monthly plan and bitrix wants me to sign them for quarterly plan. Poor ethics. Partners cant sell you one month, they have to sell only 3 months minimum. I lost a client because of my client wanted one month and bitrix wants me to sign them up for three months. there are way better CRMs which will support you in US time zone. Bitrix sales and tech support uses google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault. Its lot of hassles, and if you have great customer service you can manage any software. try few other crms and read a lot of reviews before going for bitrix else you will be stuck like my customer after an year half way down deep.

Vantagens

User Interface.
Easy navigation
Less Learning Curve

Desvantagens

They use google translator for responding. so if they dont understand what you are saying them, its googles fault.
You have to be awake between Midnight to 4 to get support from them or even a simple response.
Most of them are Untrained and Inexperienced support techs.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Alex B.
Setor: Gestão da educação
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para Português

Most functions do not work

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 23/12/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

At Bitrix24, I liked the large number of features for working with colleagues. I especially liked IP telephony. Most CRMs either do not have it at all or are hard to configure. I also liked the custom kanban boards. They can be completely redone for the tasks of the business.

Desvantagens

In Bitrix24, only IP telephony works well. Other functions do not work well. For example, our passwords in the SIP PBX are stored in the clear. This is a clear mistake, but support did not want to deal with this problem.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Recomendação do usuário
7.4/10
Baseado em 407 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Bitrix24

Preço do Bitrix24

A partir de
US$ 69,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Licença única
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4.2/5
Baseado em 407 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Bitrix24

Recursos do Bitrix24

API
Acompanhamento de atividades
Armazenamento de documentos
Bate-papo
Comentários
Controle do acesso
Espaço de trabalho colaborativo
Ferramentas de colaboração
Função de busca
Gerenciamento de arquivos
Gerenciamento de documentos
Gestão de permissões
Gestão do fluxo de trabalho
Imagem de marca personalizável
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Notificações automáticas
Painel de atividades
Projeções
Segurança de SSL
Recursos
4.1/5
Baseado em 407 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Categorias

Software para Dinamização de Leads Ferramentas de Comunicação Interna de Empregados Sistemas Kanban Software para Criação de Sites Software de Web Design Software CNS Software de Comunicação na Nuvem Software Scrum Sistemas de Gestão de Documentos Software de Mensagem Instantânea e Chat Software de Colaboração de Projetos Ferramentas de Gestão de Tarefas Software de Gestão de Negócios Software de Horário de Trabalho Ferramentas de Comunicação Ferramentas de Colaboração Software de Gestão de Projetos e Planejamento Sistemas de Gestão de Operações Software de RH e Gestão de Empregados Sistemas de Comunicação Software de Captação de Leads Sistemas de Vendas Sistemas de Intranet Software CRM Sistemas de Gestão de Clientes Sistemas de Gestão de Conhecimento Ferramentas de Gestão de Projetos Ferramentas de Colaboração WEB Sistemas de Portal Software de Gestão de TI Software de Gestão de Fluxo de Trabalho Software de Gestão de Projetos Visuais Software de Comunicações Unificadas Software de Imóveis e Propriedades Sistemas de Telemarketing Ferramentas de Marketing Software Cloud PBX Ferramentas de Comunicação Interna Sistemas de Call Center Software de Suporte e Atendimento ao Cliente Software de Centro de Contatos Software CRM para Organizações Sem Fins Lucrativos Software Sem Fins Lucrativos Software de BPM (Gerenciamento de Processos de Negócios) Ferramentas de Automação de Marketing Software de Reuniões Online Software de Gestão de Contatos Software de Gestão de Leads Software de Análise Preditiva de Leads Software de Geração de Leads Software de Comunicação de Equipe Sistemas de Gestão de Eventos Software de Gestão de Mão de Obra Ferramentas de Email Marketing Software de Automatização de Serviços Profissionais Sistemas de Automação de Vendas Software de Cotação Software para Consultoria Software de Serviços Profissionais Software Específico de Indústria Programas de Compartilhamento de Arquivos Software para Chat ao Vivo Ferramentas de Gestão de Tempo Software de Website e eCommerce Programas para Criar Formulários Ferramentas de Landing Pages Software para Vendas Internas Sistemas de Gestão de Projetos de TI Sistemas VoIP Software CRM Online Sistemas de Recursos Humanos Software de Tickets de Atendimento ao Cliente Sistemas de Gestão de Vendas Sistemas de Gestão de Ideias Software de Dinamização de Vendas Sistemas de Telefonia Empresarial Sistemas de SMS em Massa Sistemas de Atendimento ao Cliente Sistemas de Agendamento Software de Faturação Software de Finanças e Contabilidade Software IVR Sistemas de Telefonia Sistemas de Monitoramento de Problemas Software de Calendário Software de Tempo e Despesas Sistemas de Relógio de Ponto Software de Gestão de Campanhas Programas de Gravação de Ligações Programas ABM Software de Produtividade Sistemas de Interação entre Funcionários Software de Gestão de Recursos Software para Facebook Software de Marketing de Redes Sociais Ferramentas para Redes Sociais Software Suite Sistemas ERP Software para Networking Empresarial Software de Discagem Preditiva Sistemas de Cotação de Preços Software para Reuniões Sistemas de Conferência Software de Compromissos e Reuniões Ferramentas de BI Software de Inteligência Empresarial e Análises Sistemas de Gestão de Reclamações Software de Plano de Marketing Software de Gestão de Associação Sistemas para Igrejas Programas de Armazenamento na Nuvem Software de Experiência do Cliente Software CRM para Construção Programas de Construção Software para Estúdio de Dança Software de Recreação e Bem-Estar Software de Sucesso do Cliente Sistemas de Seguros Software CRM de Assistência Médica Software de Cuidados com a Saúde e Farmacêuticos Software para Condomínios Software de CRM Financeiro Software de Controle de Email Sistemas para Salão de Beleza Software de Varejo e Atendimento ao Consumidor Software Sem Fins Lucrativos Software para Centro de Yoga Sistemas de Service Desk Software de Coaching em Vendas Software de Softphone Software de Comunicação com Cliente Software de Gráfico de Gantt Software para Controle de Presenças Software de Local de Trabalho Digital Sistemas de Suporte ao Cliente

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o Bitrix24

Perguntas frequentes sobre o Bitrix24

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Bitrix24.

P: Que tipo de planos o Bitrix24 oferece?

O Bitrix24 oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 69,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Licença única, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Bitrix24?

Não temos informações sobre os recursos do Bitrix24.

P: Quem costuma usar o Bitrix24?

Os clientes habituais do Bitrix24 são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Sem fins lucrativos, Pequenas empresas

P: Em que idioma o Bitrix24 está?

O Bitrix24 está nos seguintes idiomas:

Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Inglês, Francês, Alemão, Indonésio, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Taiwanês, Tailandês, Turco, Ucraniano

P: Que tipo de planos o Bitrix24 oferece?

O Bitrix24 tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Licença única, Assinatura

P: O Bitrix24 é compatível com disponíveis móveis?

O Bitrix24 é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Bitrix24 se integra com quais outros aplicativos?

O Bitrix24 se integra com os seguintes aplicativos:

Bitium, JivoChat, Landingi, Mailchimp, Mailigen, PieSync, Predictive Dialer, SALESmanago, SendPulse, SharpSpring

P: Que nível de suporte o Bitrix24 oferece?

O Bitrix24 oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online, Tutoriais em vídeo