Zoho People

Zoho People

Sistema de gerenciamento de recursos humanos

4.3/5 (164 avaliações)

Resumo do Zoho People

O que é o Zoho People?

Gestão de horas simplificada
Com o software intuitivo e fácil de usar da Zoho People, você pode gerenciar a frequência dos funcionários, as folgas e as folhas de ponto com mais eficiência. Ative ou configure restrições de IP para os funcionários baterem o ponto. É possível importar dados de um dispositivo biométrico para o sistema da Zoho People. Os funcionários podem solicitar licenças e monitorar as horas diretamente do aplicativo móvel. Também é possível registrar as horas, criar quadros de horários e simplesmente associá-los aos seus clientes no CRM Zoho.

Formulários personalizáveis
Para oferecer controle total, formulários personalizáveis são disponibilizados para atender às suas necessidades comerciais. Escolha entre uma variedade de formulários prontos ou, se necessário, é possível criar um formulário do zero, usando a função de arrastar e soltar. Nenhum conhecimento de codificação é necessário para criar um formulário por conta própria.

Automação inteligente
Incorpore inteligência ao sistema com o recurso de automação. Para o RH, a conclusão dos processos comerciais é demorada, e demanda muita comunicação com diversos departamentos. Com as ferramentas de automação da Zoho People (listas de verificação, aprovações, fluxos de trabalho e lembretes), você pode concluir os processos sem problemas.

Portal do funcionário e autoatendimento
O software permite que você deixe a atualização manual de planilhas para trás e, em vez disso, mantenha todos os dados do sistema de gerenciamento de recursos humanos (HRIS, na sigla em inglês) em um único local. O portal de funcionários da ZPeople é um localizador de pessoas e o portal de autoatendimento permite que os funcionários compartilhem ideias e informações, habilidades, desempenhos e colaborem com a equipe em tempo real. Gerentes e funcionários podem manusear os dados por conta própria por meio do autoatendimento. Isso aumenta a precisão dos dados, diminui os aborrecimentos administrativos e a papelada tediosa para você.

Resumo do Zoho People

Preços

A partir de
US$ 0,83/ano

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Zoho People

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Canadá, China, Europa e outros 5, Índia, América Latina, África e Oriente Médio, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas
Chinês (simplificado), Holandês, Inglês, Francês, Alemão e outros 6, Italiano, Coreano, Português, Russo, Espanhol, Sueco

Capturas de tela

Captura de tela do Zoho People: You can assign goals, set a weightage and track the progress. Goals can be added as a part of the appraisal cycle for review.
Captura de tela do Zoho People: You can assign goals, set a weightage and track the progress. Goals can be added as a part of the appraisal cycle for review. Captura de tela do Zoho People: Sensitive information can be restricted to users with user access control. Captura de tela do Zoho People: Leave tracker lists the days of absence of an employee. Employees can directly apply for leave and check the available and eligible days of leave. Captura de tela do Zoho People: Forms help you to gather information for any action that you'd like to perform. You can customize the forms with simple drag and drop option. Captura de tela do Zoho People: An employee form is where all employee details are registered. This will help in easy search of any employee within your organization and to collect information for other purposes. Captura de tela do Zoho People: The user report gives you a comprehensive view of all your employees working hours. There are other reports like daily reports, status reports & hours report. Captura de tela do Zoho People: This screen is where the time log for each project gets listed. You can also start logging time from this wizard. Captura de tela do Zoho People: The dashboard gives you a bird's eye view of your organization's status. You can view the total employees, attrition and retention rate and also perform certain quick actions.

Zoho People - Avaliações

Zoho People - Avaliações

Classificação geral
4.3
/
5 164 avaliações
Excelente
78

Muito bom
64

Regular
14

Ruim
6

Péssimo
2

Relação qualidade/preço
4.4
Recursos
4.2
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4
87% dos usuários recomendam este app
Luis daniel R.

Best app for your employees

Non intrusive, robust and easy to use hr tool.


Traduzir com Google
Adam J.

Great HRMS for the Money

great - has been an excellent step into the HRMS world from our spreadsheets and manual processes. Good support, great price, deep feature set.


Traduzir com Google
David P.

Zoho Peoples Review

It is marginal over all


Traduzir com Google
Avaliador Verificado

As usual with ZoHo - A good idea that's not working out

(I ran out of room in the "What did i like least) section.. so I'll continue here)

The many many times I contacted support they were very slow to respond, unhelpful, and more than a little condescending...

Many times I wound up skipping customer support and contacting the sales representative who was trying to get me to use the software (he was financially motivated to help me)

Overall - Zoho People is an unrefined, difficult to use and poorly supported piece of software. I wish it weren't so! But.. alas...


Traduzir com Google
David C.

Customer Support is non existent

Very, very, very disappointed in the customer support at Zoho People. We tried calling customer support and got a voicemail. I have sent emails and no response. If the interface was more user friendly I would not have to call them. Coming from WIW the customer service was amazing. Now we don't even get a response.


Traduzir com Google
Luis daniel R.
Setor: Software
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzir com Google

Best app for your employees

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 18/06/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Non intrusive, robust and easy to use hr tool.

Vantagens

This app is great for companies that don't have a clock in/out system, a file repository per each employee for HR documents and a company calendar with events or things that will be done in the company per employee. It's a valuable resource since it also provides geolocation limits so you can check where your employees are clocking in and out and securely host important documents like tax forms for your employees. You can also use it to tabulate the work hours an employee has made for the week or month and export it for you to use with any payroll programs. You can also keep track of personal days, vacation days and sick days. This is basically the best suit for managing employees. It has a mobile app as well! So you can clock in and out or view your documents on the go.

Desvantagens

The mobile app can be a little buggy sometimes, they patch it a lot. But the geolocation feature, it's a little buggy since they've done improvements, because in the past you could spoof the location by faking the GPS coordinates, but now you cannot do that since it does some work with the IP Addresses to triangulate where you are, but sometimes it gets the location of the ISP and not from where you are, so sometimes you will have problems checking in and out.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Adam J.
Setor: Instituições religiosas
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzir com Google

Great HRMS for the Money

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 26/06/2019
Fonte da avaliação: Capterra

great - has been an excellent step into the HRMS world from our spreadsheets and manual processes. Good support, great price, deep feature set.

Vantagens

Very reasonable pricing, with a great depth of features. You can customize everything, build out approvals, workflows, automation and even custom script entire new modules. If you use other products in the Zoho Suite, it has incredible integrations as well. It was a huge step up (but small commitment in terms of cost) from our spreadsheets and manual processes.

Desvantagens

Complicated to set up - but that is expected given the level of customization, flexibility and functionality involved. HR is a complex thing - setting up HR Software to conform with your policies is too. But this software provides great value. Also, shifts feature was a bit lacking for how we operate, but that was not a critical feature need for us.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

David P.
Setor: Telecomunicações
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzir com Google

Zoho Peoples Review

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 14/05/2019
Fonte da avaliação: Capterra

It is marginal over all

Vantagens

They have a lot of HR related resources pre-configured, time sheet and check-in/out services

Desvantagens

not able to configure the time sheets to match our payroll cycle, it's only based on a bi-monthly or monthly calendar only. They take over 24 hrs to respond to any assistance needed

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Varejistas
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzir com Google

As usual with ZoHo - A good idea that's not working out

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 08/09/2018
Fonte da avaliação: Capterra

(I ran out of room in the "What did i like least) section.. so I'll continue here)

The many many times I contacted support they were very slow to respond, unhelpful, and more than a little condescending...

Many times I wound up skipping customer support and contacting the sales representative who was trying to get me to use the software (he was financially motivated to help me)

Overall - Zoho People is an unrefined, difficult to use and poorly supported piece of software. I wish it weren't so! But.. alas...

Vantagens

There's a lot of conceptual things to like about zoho people - as with most Zoho products out there (And believe me.. I have tried just about all of them) There are a lot of great ideas..

Zoho promises the ability to track time, integrate with Zoho projects, track and measure performance, create employee profiles and in short manage every aspect of your employees.

As i'll describe below - these things don't actually pan out the way they should.

Since I have to pick one thing I like most about this software (That isn't theoretical) I would say it's ability to (almost) easily integrate with other zoho platforms - notably the various messaging systems

Desvantagens

Zoho People is like every other Zoho software I have ever used - Too good to be true.

What makes most of the zoho software so attractive seems to stem from two things...

1. The price is always fantastic

2. The marketing team is clearly miles ahead of the development team (in other words, it looks better than it is)

With specific regard to Zoho people.. to start with, you definitely feel like you need to be a developer to set it up.

They have pretty extensive support documentation but it's often out of date - and at least a half dozen times I went to the documentation and found it was missing the specific problem/issue or feature I was trying to figure out.

Zoho people uses a lot of labels for things that aren't adequately explained which oftens leaves the user thinking that they are doing one thing.. only to find out they aren't.

An easy example is that you can have employees, or users - and sometimes employees are users, but not always.. I wish I could tell you more about it but honestly I have no idea what it means.

If you manage to get any pieces of this software set up, you will find that the functionality is more limited than planned. It doesn't integrate well with things like projects and it always seems to be lacking that ONE feature you really needed.. (for me, it was project task time tracking)

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 2.0/10

David C.
Setor: Serviços financeiros
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzir com Google

Customer Support is non existent

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 01/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Very, very, very disappointed in the customer support at Zoho People. We tried calling customer support and got a voicemail. I have sent emails and no response. If the interface was more user friendly I would not have to call them. Coming from WIW the customer service was amazing. Now we don't even get a response.

Vantagens

Tons of features that some of the other time tracking programs don't have

Desvantagens

Not the most user friendly. Then on top of that you are lucky to get anyone to respond to customer support inquiries.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 1.0/10

Recomendação do usuário
8.1/10
Baseado em 164 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Zoho People

Preço do Zoho People

A partir de
US$ 0,83/ano
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4.4/5
Baseado em 164 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Zoho People

Recursos do Zoho People

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados de funcionários
Criação de relatórios personalizável
Gestão de funcionários
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão do desempenho
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Incorporação de funcionários
Integração de terceiros
Lembretes
Notificações automáticas
Painel de atividades
Portal de autoatendimento
Portal do funcionário
Portal para funcionários
Relatórios e estatística
Relatórios em tempo real
Seguimento dos candidatos
Recursos
4.2/5
Baseado em 164 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o Zoho People

Perguntas frequentes sobre o Zoho People

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Zoho People.

P: Que tipo de planos o Zoho People oferece?

O Zoho People oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 0,83/ano

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Zoho People?

Não temos informações sobre os recursos do Zoho People.

P: Quem costuma usar o Zoho People?

Os clientes habituais do Zoho People são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o Zoho People está?

O Zoho People está nos seguintes idiomas:

Chinês (simplificado), Holandês, Inglês, Francês, Alemão, Italiano, Coreano, Português, Russo, Espanhol, Sueco

P: Que tipo de planos o Zoho People oferece?

O Zoho People tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O Zoho People é compatível com disponíveis móveis?

O Zoho People é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone

P: O Zoho People se integra com quais outros aplicativos?

O Zoho People se integra com os seguintes aplicativos:

Adobe Document Cloud, Rewarderrr, Workato, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Expense, Zoho Flow, Zoho Projects, Zoho Recruit, Zoho Sign

P: Que nível de suporte o Zoho People oferece?

O Zoho People oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online