Jobber

4,5 (937)
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Cotação, agendamento e faturamento para empresas de serviços domésticos

Sobre o Jobber

O Jobber é uma solução de gestão de trabalho de campo baseada na nuvem desenvolvida para pequenas e médias empresas. Desenvolvido e construído para aprendizado rápido e facilidade de uso, o Jobber possui todas as ferramentas e recursos flexíveis necessários para a realização do trabalho.

O Jobber foi desenvolvido para empresas nos setores de trabalho de campo, como encanamento, paisagismo e cuidados com o gramado, serviços de limpeza, conserto de computadores, sistemas de climatização, eletricistas, controle de pragas, prestadores de serviços de manutenção, limpeza de carpetes e muito mais.

O Jobber é compatível com uma ampla variedade de fluxos de trabalho agendados e não agendados, com recursos de contrato únicos e recorrentes. A grade de agendamento e a visualização do mapa do Jobber asseguram que as equipes sejam totalmente alocadas e encaminhadas com eficiência.

O sistema de faturamento do Jobber é totalmente integrado à plataforma de agendamento, gerando faturas de um ou mais serviços com apenas um clique, com rastreamento e geração de relatórios, para assegurar que uma empresa sempre receba o pagamento. Muitos usuários do Jobber eliminam o custo adicional de um sistema de contabilidade terceirizado.

Os gerentes de trabalho de campo podem acompanhar os detalhes exclusivos do cliente e do serviço diretamente no Jobber. De campos e formulários de serviço personalizados à adição de notas e anexos, as equipes estarão preparadas para o serviço. Os funcionários podem acessar as informações necessárias quando necessário, diretamente do campo, e os gerentes terão um registro claro de cada cliente e visita.

Fácil de usar a partir de qualquer dispositivo, os recursos de agendamento, cotação e faturamento ajudam as empresas a se organizarem e se concentrarem em fazer um bom trabalho. Com adições e melhorias feitas quase diariamente, o Jobber é um sistema empresarial baseado na nuvem desenvolvido de maneira ativa e vigorosa para empresas de trabalho de campo.


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Jobber

4,5 (937)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

39,00 US$
mês
25,00 US$
mês

Opções de preços

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Versão de teste gratuita

Recursos

201
195

Integrações

9
22

Praticidade

4,5 (937)
4,0 (18 750)

Relação qualidade/preço

4,4 (937)
4,0 (18 750)

Atendimento ao cliente

4,5 (937)
4,1 (18 750)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa ao Jobber
O Salesforce Sales Cloud é um aplicativo do Salesforce de gestão do relacionamento com o cliente (CRM, na sigla em...

Google Workspace

4,7
#2 alternativa ao Jobber
O Google Workspace é um conjunto de aplicativos do Google que oferece várias ferramentas para se comunicar e colaborar...

Google Meet

4,5
#3 alternativa ao Jobber
Google Meet é uma plataforma de videoconferência para as equipes se comunicarem por meio de mensagens, voz e vídeo. Os...

Microsoft 365

4,6
#4 alternativa ao Jobber
O Microsoft 365, anteriormente Office 365, fornece aplicativos para dispositivos móveis, para internet e desktop para...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(937)
Relação qualidade/preço
4,4/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,5/5

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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 937
Luciana
Luciana
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I love Jobber

Avaliado em 17/07/2024

my only complaint is that is hard to speak to a person for help

my only complaint is that is hard to speak to a person for help

Vantagens

I love jobber is so easy to use and they always help me and helped grow my business

Desvantagens

The customer service is slow to
Answer calls

Resposta do Jobber Software

Hi Luciana, thank you for this review. We are glad to hear you have found Jobber easy to use, and it has helped grow your business! That’s great to hear! We are always working to improve our Support wait time; please also feel free to reach out via chat for a quicker response!

Classificação geral
  • Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

It looks good, it's easy to use and it does what it's supposed to do.

Avaliado em 25/11/2024

Although Jobber wasn’t specifically tailored for the moving industry, its consistent feature...

Although Jobber wasn’t specifically tailored for the moving industry, its consistent feature updates, extensive knowledge library, and reliable chat support have allowed us to make it work out pretty seamlessly.

Last year, we upgraded our package to enjoy features like direct messaging and automated communications. Today, we’ve added the marketing package, and we’re excited to optimize things and crush it in 2025 with Jobber on our side!

Vantagens

We chose Jobber back in 2015 for its simple, sleek, and intuitive design. The user experience on both sides is top shelf. It offered the flexibility to customize the system to fit our needs without requiring a programmer or incurring extra charges like many other options. We have grown with them over the years making many changes along the way as they developed and released new features.

Desvantagens

Fortunately, Jobber's attention to development has eliminated a lot of the issues that we had in the past, and whenever something new pops up they are never far away via chat to address the issue. I'm not a big fan of the USD pricing since it's a Canadian company and I'm a Canadian doing business in Canada, but that's how they have it set up. Sometimes, when I bring something up with support I feel like I'm speaking a different language than they are and they aren't able to help, so I give up before getting mad. It's still not geared toward movers, so we miss out on some cool features that are only available on mover CRMs, but we have a lot of time and experience invested in Jobber, and we have more ways in store capitalize on the functionality. So we're staying put for now.

Alternativas consideradas

HubSpot Marketing Hub

Razões para mudar para o Jobber

Look, feel, ease of use. It was simple and not overstuffed with things I didn't need where I was at the time. It was really cheap at the time $89/month in 2015...since I upgraded though, it's 3-4x that amount now.

Resposta do Jobber Software

Hi there; thank you for this thoughtful review. We are delighted to hear our Support team has been able to help you integrate Jobber into your moving company. We can't wait to see what you do with the Marketing suit! We would love to work with you to get more value out of your subscription; please reach out to our Support team at 1-888-721-1115, option 1 or [email protected]

Megan
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Good stepping stone software for home service businesses

Avaliado em 11/01/2025

Their support is relatively fast to get help or an answer. I was quite disappointed though that a...

Their support is relatively fast to get help or an answer. I was quite disappointed though that a Canadian company doesn't charge in Canadian dollars for its Canadian clients. That was something I was excited about when I switched to them but realized the rep for my demo misinformed me. Jobber was a good stepping stone for us, but ultimately switching to an industry-specific platform was a much better option for us in th belong run.

Vantagens

I do like that it is very user-friendly and easy to learn for all users

Desvantagens

Lack of reporting available for managers/owners to look at and analyze data

Nick
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Gallo Bros Power Washing

Avaliado em 01/11/2024

It’s been pretty good. I like it better than other crms because I do everything on my phone really....

It’s been pretty good. I like it better than other crms because I do everything on my phone really. Plus your support team is pretty damn good. My brother and I in year 1 as a pressure washing business generated 400k and I can’t say we would have done it without Jobber. The invoices are super professional and I’m from the generation that uses chat gpt in College lol so it’s super easy for me to integrate that whether that’s in my line items or the confirmations Jobber makes accessible to users. Thanks guys and thank you the new referral program too…I gotta try that out next. If you could please get me a number with my area code too I would be thrilled. Thanks

-Gallo Brothers

Vantagens

I like how jobber is mobile friendly especially to my generation lol.
- We can create a request in a matter of seconds
- We can invoice on the fly
- Two way text messaging makes it easy when it comes to my client base
- Easy to get my clients a yearly contract on the job site

Desvantagens

- They don’t have a area code for my Jobber number
- No text campaign “yet”
- When I click call it calls though my personal cell rather than my Google voice number.
- Need the ability to integrate any contact for on a website to go to jobber

Resposta do Jobber Software

Hi Nick, Thanks for this wonderful review. We are delighted to hear Jobber has been an integral part of your business. What an amazing success story, and we know you will keep on growing! Our team would love to hear more about how Jobber's phone and SMS features can be improved for your business. When you have the time, please reach out to our Support team at 1-888-721-1115 option 1 or [email protected].

Forrest
Classificação geral
  • Setor: Eletrônicos
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Jobber- Great! ...and getting better.

Avaliado em 29/11/2024

Jobber has revolutionized by entire business, freeing up time for me to concentrate on working on...

Jobber has revolutionized by entire business, freeing up time for me to concentrate on working on my business, not in my business.

Vantagens

Jobber is constantly adding new integrations, so my expanding business can add other apps and services that pair well with Jobber. I love how fast my quote process has become with Jobber. As soon as I am done speaking with a prospect, I can upload pictures to jobber, and send out the quote in just a few minutes.

Desvantagens

Down times have been few and far between with Jobber, but any day time issues with the app are a huge inconvenience when they do happen.

Resposta do Jobber Software

Hi Forrest, thank you for this wonderful review. It is delightful to hear how Jobber has improved your quote process! We are so happy to hear you are enjoying the new Jobber features. Changes to the application can lead to some downtime, but we are glad to hear your experience with this has been minimal. If you would like to share your feedback on how app downtime can affect your business, we would love to hear it to improve the experience. Please reach out to our Support team at 1-888-721-1115 option 1 or [email protected]

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Perguntas frequentes sobre o Jobber

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Jobber.

O Jobber oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 39,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Jobber são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50

O Jobber está nos seguintes idiomas:

inglês

O Jobber é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Jobber se integra com os seguintes aplicativos:

Braintree, Google Calendar, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online, Square Point of Sale, Stripe, Zapier, authorize.net

O Jobber oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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