Sobre o Axero

Axero is the leading intranet software that unifies teams and accelerates growth. We’re trusted by hundreds of companies worldwide who rely on modern internal communication, collaboration, and document management tools to boost productivity and build a culture that employees love.

With easy-to-use features and flexible customization, our cloud-based intranet solution requires little assistance from IT and can also be deployed on-premise. Integrate with the tools you use today, connect employees to important information, and have a single source of truth for your entire company. With Axero, it’s your intranet, your way—leaving you with an engaged workforce ready to take on the day.

Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 97% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!

Principais benefícios do Axero

Axero is your next generation intranet. The unifying force that brings your people, content, and conversations together in one place—in a meaningful, targeted, and personalized platform that improves engagement and employee experience.

Improve internal communications.

Centralize knowledge management.

Accelerate team collaboration.

Unite employees and drive culture.

The best integrations, security, and services to help your company thrive.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, China, Alemanha, Reino Unido e outros 4, Índia, Japão, Nova Zelândia, Estados Unidos

Idiomas

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês e outros 21, espanhol, finlandês, francês, hebraico, holandês, húngaro, indonésio, inglês, irlandês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, sueco, tailandês, tcheco, turco, ucraniano, árabe

Imagens

The Ultimate Digital Workspace
Organize Content & Develop Company Culture
Organize Workflows & Automate Notifications
Connect Your Teams in One Digital Workplace
Bring Your People Together In One Platform
Content and collaboration
Social and productivity
Employee directory
Spaces and groups
Homepage and profile
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Axero - Vídeo
Captura de tela do Axero: The Ultimate Digital Workspace Captura de tela do Axero: Organize Content & Develop Company Culture Captura de tela do Axero: Organize Workflows & Automate Notifications Captura de tela do Axero: Connect Your Teams in One Digital Workplace Captura de tela do Axero: Bring Your People Together In One Platform Captura de tela do Axero: Content and collaboration Captura de tela do Axero: Social and productivity Captura de tela do Axero: Employee directory Captura de tela do Axero: Spaces and groups Captura de tela do Axero: Homepage and profile

Recursos

Total de recursos do Axero: 147

  • @menções
  • API
  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de eventos
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas do celular
  • Alertas por e-mail
  • Alertas/notificações
  • Aprendizado assíncrono
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Atualização em tempo real
  • Autenticação
  • Banco de dados de funcionários
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Biblioteca de conteúdo
  • Blogs
  • Calendário de eventos
  • Campos personalizáveis
  • Catalogação/Categorização
  • Categorias personalizáveis
  • Chamadas de áudio
  • Chat com vídeo
  • Chuva de ideias
  • Classificados de emprego
  • Classificação de documentos
  • Comentários/notas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Compatível com iCalendar
  • Comunicação multicanal
  • Comunidades de funcionários
  • Conferências
  • Controle de versões
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controle do tempo do projeto
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Dados em tempo real
  • Diretório de funcionários
  • Diretório unificado
  • Discussões/Fóruns
  • Edição de texto
  • Edição em tempo real
  • Engagement Tracking
  • Envio em massa
  • Feed de notícias/atividades
  • Ferramentas de colaboração
  • Filtros
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Formulários personalizáveis
  • Fotos dos funcionários
  • Fórum/Painel de discussão
  • Fóruns online
  • Gamificação
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de newsletters
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de RH
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de calendários
  • Gestão de casos
  • Gestão de clientes
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de eventos
  • Gestão de formulários
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de help desk
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão de políticas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de vídeos
  • Gestão do conhecimento
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Histórico de transcrições/chat
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Incorporação de funcionários
  • Integração de redes sociais
  • Integração do Active Directory
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Listas de tarefas
  • Logon único
  • Marcação
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Monitoramento do progresso
  • Monitoramento em tempo real
  • Notificações em tempo real
  • Painel de atividades
  • Perfil dos funcionários
  • Permissões por função
  • Personalização
  • Personalização
  • Pesquisa de texto completo
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de projetos
  • Planejamento de tarefas
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Portal do funcionário
  • Portal para funcionários
  • Priorização
  • Programas de premiação de funcionários
  • Projeções
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de erros
  • Rastreamento de eventos
  • Rastreamento de fuso horário
  • Rastreamento de tarefas
  • Recuperação de arquivos
  • Rede privada
  • Relatórios e estatística
  • Revisão de documentos
  • Seguimento de status
  • Segurança de SSL
  • Segurança de dados
  • Sincronização de calendários
  • Softphone
  • Suporte remoto
  • Transferência de arquivos
  • Videoconferência
  • Vários idiomas
  • Wiki
  • Áudio e vídeo bidirecionais
  • Áudio e vídeo conferências

Alternativas

monday.com

4,6
#1 alternativa ao Axero
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

OnBoard

4,7
#2 alternativa ao Axero
O OnBoard é um software abrangente e seguro de gestão de reuniões virtuais da liderança e da diretoria. Oferece à...

Groupe.io

4,9
#3 alternativa ao Axero
O Groupe.io é um aplicativo completo para funcionários que conecta e digitaliza toda a força de trabalho, da sede à...

Hub

4,3
#4 alternativa ao Axero
O The Hub é uma solução de intranet inteligente e portal seguro do cliente para equipes, escritórios e organizações com...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(33)
Relação qualidade/preço
4,2/5
Recursos
4/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,8/5

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Exibindo 5 avaliações de 33
Jaspreet K.
Classificação geral
  • Setor: Consultoria de gestão
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

A modern collaboration platform with brilliant customer support

Avaliado em 20/05/2017

Vantagens

1. Modern look-and-feel
2. Easy to use without any steep learning curve
3. Brilliant customer support
4. Flexible and easily customisable: Their PageBuilder is one of the most advanced page editors we have seen.
5. One of the best "search feature" of all the platforms we compared

Desvantagens

1. No Google Docs integration yet (though the company says it will be there in 2017 release)
2. Features like Single Sing On should be a part of base module, we were charged extra for it
3. No Windows Mobile App yet.

Jennifer D.
Classificação geral
  • Setor: Museus e instituições
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Maybe,hopefully, in time

Avaliado em 08/12/2020

Vantagens

I feel like this product is way more powerful than I can give it credit for at this point in time. My experience (Less than 1 year) lets me honestly say the support team is incredibly helpful (and they are super responsive) when I have a question and I know how to ask it.

Desvantagens

The biggest problem for me is that there is no training (at least that a small non profit could afford) outside of video tutorials...again, you really have to spend a lot of time identifying what it is you want to know. The product is generally intuitive for the end user, but takes some skill on the administrative side. I'm actually quite terrified to even look at the back end sometimes for fear I will do something irreparable. If you have a team of administrators, or available designers/IT, I say go for it. If you are a one man team with 50% time to dedicate...brace yourself. I'm not so discouraged that I won't keep trying, but I can't exactly say it is making a huge difference (yet).

Chloie D.
Classificação geral
  • Setor: Emprego e contratação
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great intranet solution with room for improvement

Avaliado em 19/04/2021

Vantagens

Overall the Axero intranet is very user-friendly, and it is a great tool to get important content and information to your people. You have the ability to create eye-catching pages, and custom pages for people based on their role/team in the company. There is a lot you can do with this intranet.

Axero's customer support team is also very responsive. They usually get back to my questions and requests within minutes, and most of the time have the issue resolved the same day. They are very patient and willing to walk you through anything to make sure you're set up for success.

Desvantagens

My biggest con with the Axero intranet is blog layouts. I know Axero offers a lot of widgets for pages, but I wish they had those same options for blogs. As of right now, you cannot easily insert image galleries, polls/surveys, buttons, etc. into a blog. You can create your own HTML templates to achieve this, but I wish they came as default options.

We have also run into a few issues when Axero does its regular maintenance updates. Sometimes when these updates happen our site breaks. Axero has always been helpful to get the site back up and running though. They have also been better at letting us know when these updates will occur so we can spot check our site to make sure it is good to go.

Christine M.
Classificação geral
  • Setor: Seguros
  • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 1.0 /10

I think the platform is very basic and not the robust solution it is presented as.

Avaliado em 20/12/2017

It gave our employees a new intranet to complain about. They didn't like the old one because it was...

It gave our employees a new intranet to complain about. They didn't like the old one because it was dated, and they don't like the new one because (1) it's new, and (2) it doesn't have some of the basic functionality of the old one (developed in-house).

Vantagens

Easy to set up and navigate.

Desvantagens

There are too many inconsistencies and quirks. It seems like it wasn't fully built out. Functionality was put in, but there's no depth to it. For example, the site member csv does not accurately report space membership. There are more examples, too numerous to mention here. We have reported these. Apparently, most are expected to be corrected in some phantom future release.

Christina S.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

First Time User - Communifire

Avaliado em 31/03/2020

I have had a great experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who has been our Rep. His training...

I have had a great experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who has been our Rep. His training has helped me so much so that I can train our own ambassadors to use and update spaces. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is easy to get a hold of, receptive and a great teacher. I trust that he will always understand my request and assists me immediately.

Vantagens

This software is perfect to communicate information to our entire company. I especially love the custom homepage which allows us to disseminate important information to our team real-time.

Desvantagens

It would be helpful if there was a feature which will allow me to post on the main page carousel from other spaces only. I have to duplicate "HOT" announcements on the main page and for example HR.

Resposta do Axero Solutions

Thank you so much for your review, Christina! Have you tried our "featured" tool? This allows you to post content on a space and have it will automatically appear on the main homepage.

Please reach out to our support team if you have questions!

Exibindo 5 avaliações de 33 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Axero

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Axero.

O Axero oferece os seguintes planos de pagamento:

  • Modelo de preços: Outro
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do Axero.

Os clientes habituais do Axero são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Axero está nos seguintes idiomas:

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês, espanhol, finlandês, francês, hebraico, holandês, húngaro, indonésio, inglês, irlandês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, sueco, tailandês, tcheco, turco, ucraniano, árabe

O Axero é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Axero se integra com os seguintes aplicativos:

Azure Active Directory, Box, Dropbox Business, Elgg, Facebook, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Jitsi, JotForm, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Rocket.Chat, SAASPASS, ServiceNow, SharePoint, Slack, Twitter, WordPress, Wufoo

O Axero oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

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