Dynamics 365

ERP and CRM applications from Microsoft

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Resumo do Dynamics 365

O que é o Dynamics 365?

Microsoft Dynamics 365 is a multi-language, multi-currency enterprise resource planning (ERP) software. The solution is designed for midsize and larger companies, and is fully customizable and extensible through its rich development platform and tools. Dynamics 365 offers a range of tools for sales, customer service, field service management, talent acquisition, finance and operations, retail, project service automation, marketing, artificial intelligence, mixed reality, and more.

With Microsoft Dynamics 365 businesses can unify their operations, projects, workflows, and tasks in one centralized platform in order to aid decision making, build relationships with customers, and operate efficiently. The individual applications within Microsoft Dynamics 365 can be used as standalone products, combine with one another, or integrated with a wide range of external business systems in order to provide a completely customized solution. The platform integrates with third party applications such as Ameyo, Salesforce, DocuSign, PandaDoc, ADP, Gainsight, Tacton CPQ, and more. Dynamics 365’s artificial intelligence (AI) and mixed reality facilitate intelligent decision making and scenario planning in a modern way.

Resumo do Dynamics 365

Preços

A partir de
US$ 115,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Customer Engagement Plan: $115/user/month

Unified Operations Plan: $190/user/month

Dynamics 365 Plan: $210/user/month

Contact Microsoft Dynamics 365 sales for more information on pricing.


Recursos do Dynamics 365

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Checo, Danês e outros 18, Holandês, Inglês, Filandês, Francês, Alemão, Hebreu, Húngaro, Italiano, Japonês, Coreano, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Turco, Tailandês

Mídias

Microsoft Dynamics 365 sales opportunity tracking
Microsoft Dynamics 365 finance and operations reports
Microsoft Dynamics 365 omnichannel customer service
Microsoft Dynamics 365 dynamic marketing workflows
Dynamics 365 - Vídeo Captura de tela do Dynamics 365: Microsoft Dynamics 365 sales opportunity tracking Captura de tela do Dynamics 365: Microsoft Dynamics 365 finance and operations reports Captura de tela do Dynamics 365: Microsoft Dynamics 365 omnichannel customer service Captura de tela do Dynamics 365: Microsoft Dynamics 365 dynamic marketing workflows

Dynamics 365 - Avaliações

Dynamics 365 - Avaliações

Classificação geral
4,3
/
5
Excelente
1832

Muito bom
1485

Regular
438

Ruim
83

Péssimo
26

Relação qualidade/preço
4,1
Recursos
4,3
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4,2
86% dos usuários recomendam este app
Camilo D.

Dynamics

antes de usar o Dynamics eu não tinha resultados agora com Dynamics isso foi resolvido 100% !!!


Avaliador Verificado

Gestão Corportaiva

Suporte e confiabilodade da Microsoft que dá segunrança a empresa que adquire o software.


Ty C.

Dynamics in a league of it's own

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.


Traduzir com Google
Timothy J.

Dynamics 365 Customer Engagement/Field Service are robust CRM and CMMS options

I have used CRM in D365 for a number of years, but have been recently through a reimplementation as the FieldOne Sky product was replaced with Field Service. This was a challenging project, but proved successful. We adopted the unified interface early on so had to deal with some bugs, but didn't want a lot of retraining right after implementation with the interface change.


Traduzir com Google
Jeremiah S.

CRM with lots of buildout potential

Dynamics 365 has been instrumental in our sales teams ability to manage and track prospects and contacts throughout the opportunity and sales lifecycle.


Traduzir com Google
Camilo D.
Setor: Produção audivisual
Porte da empresa: Profissional autônomo

Dynamics

Usado Semanal durante Mais de um ano
Avaliado em 06/07/2020
Fonte da avaliação: Capterra

antes de usar o Dynamics eu não tinha resultados agora com Dynamics isso foi resolvido 100% !!!

Vantagens

traz ótimos resultados no dia a dia para nossos negócios e equipe !!

Desvantagens

poderia ter mas ferramentas para aumentar resultados e objetivos!!!!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Automação industrial
Porte da empresa: 10.000+ funcionários

Gestão Corportaiva

Usado Outro durante Avaliação gratuita
Avaliado em 28/05/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Suporte e confiabilodade da Microsoft que dá segunrança a empresa que adquire o software.

Vantagens

Auxilia na tomada de decisão ligadas ao negócio, diratamente a gestão da empresa.

Desvantagens

Não é tão usada por todas as empresas do mercado.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Ty C.
Setor: Papel e produtos florestais
Porte da empresa: 10.000+ funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Dynamics in a league of it's own

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 15/11/2019
Fonte da avaliação: Capterra

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Vantagens

I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge.

From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation.

Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Desvantagens

I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Timothy J.
Setor: Hospitais e Saúde
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Dynamics 365 Customer Engagement/Field Service are robust CRM and CMMS options

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 01/02/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I have used CRM in D365 for a number of years, but have been recently through a reimplementation as the FieldOne Sky product was replaced with Field Service. This was a challenging project, but proved successful. We adopted the unified interface early on so had to deal with some bugs, but didn't want a lot of retraining right after implementation with the interface change.

Vantagens

The breadth of features across Field Service and typical CRM are impressive overall. The scheduling capabilities in Field Service (and now available for other scheduling items) are second to none (at least in other items compared to).

Desvantagens

With the online version, we have run into few problems, but we do occasionally run into slow performance. This is not often, but when it does occur (slow page refreshes, especially in the scheduling tool) it can be painful for our users.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Jeremiah S.
Setor: Software
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

CRM with lots of buildout potential

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 16/09/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Dynamics 365 has been instrumental in our sales teams ability to manage and track prospects and contacts throughout the opportunity and sales lifecycle.

Vantagens

Dynamics 365 comes with a full array of features and functionality that allows tracking of clients, communications, prospects, opportunities, and the full relationship with your contacts. It's integration with outlook and ability to be custom designed in terms of fields and views gives it a potential to encompass and cover all your company's needs.

Desvantagens

Building out the functionality can be somewhat complicated when designing custom features and additionally tracking security and roles takes a measured approach to verify security of data and privacy.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
7,9/10
Baseado em 3.864 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Dynamics 365

Preço do Dynamics 365

A partir de
US$ 115,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Customer Engagement Plan: $115/user/month

Unified Operations Plan: $190/user/month

Dynamics 365 Plan: $210/user/month

Contact Microsoft Dynamics 365 sales for more information on pricing.

Customer Engagement Plan: $115/user/month

Unified Operations Plan: $190/user/month

Dynamics 365 Plan: $210/user/month

Contact Microsoft Dynamics 365 sales for more information on pricing.

Relação qualidade/preço
4,1/5
Baseado em 3.864 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Dynamics 365

Recursos do Dynamics 365

API
Acompanhamento de atividades
Armazenamento de documentos
Auditoria
Cobrança e faturamento
Criação de relatórios personalizável
Dados em tempo real
Gerenciamento de documentos
Gestão de conformidade
Gestão de estoques
Gestão do fluxo de trabalho
Importação/exportação de dados
Integração de terceiros
Monitoramento
Notificações automáticas
Painel de atividades
Rastreamento de estoque
Registro de auditoria
Relatórios e estatística
Relatórios em tempo real
Recursos
4,3/5
Baseado em 3.864 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Mais informações sobre Dynamics 365

Mais informações sobre Dynamics 365

Principais recursos do Dynamics 365

  • Business Intelligence and Reporting
  • Financial Management
  • Human Capital Management
  • Manufacturing
  • Procurement and Sourcing
  • Project Management and Accounting

Perguntas frequentes sobre o Dynamics 365

Perguntas frequentes sobre o Dynamics 365

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Dynamics 365.

P: Que tipo de planos o Dynamics 365 oferece?

O Dynamics 365 oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 115,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Não disponível

Customer Engagement Plan: $115/user/month Unified Operations Plan: $190/user/month Dynamics 365 Plan: $210/user/month Contact Microsoft Dynamics 365 sales for more information on pricing.

P: Quais são os principais recursos do Dynamics 365?

O Dynamics 365 oferece os seguintes recursos:

  • Business Intelligence and Reporting
  • Financial Management
  • Human Capital Management
  • Manufacturing
  • Procurement and Sourcing
  • Project Management and Accounting

P: Quem costuma usar o Dynamics 365?

Os clientes habituais do Dynamics 365 são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Sem fins lucrativos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Dynamics 365 está?

O Dynamics 365 está nos seguintes idiomas:

Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Checo, Danês, Holandês, Inglês, Filandês, Francês, Alemão, Hebreu, Húngaro, Italiano, Japonês, Coreano, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Turco, Tailandês

P: Que tipo de planos o Dynamics 365 oferece?

O Dynamics 365 tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O Dynamics 365 é compatível com disponíveis móveis?

O Dynamics 365 é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone

P: O Dynamics 365 se integra com quais outros aplicativos?

O Dynamics 365 se integra com os seguintes aplicativos:

Astea Alliance, Cincom CPQ, Coresystems, Gatekeeper, KeyedIn Projects, Nexus, Odyssee Service, QCommission, SyncForce, WorkBook

P: Que nível de suporte o Dynamics 365 oferece?

O Dynamics 365 oferece as seguintes opções de suporte:

Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Suporte online