Sobre o NABD System

NABD® is a Customer Service Software for fast and agility service.
DELIVER EXCEPTIONAL SERVICE AND STREAMLINE CASE MANAGEMENT
Start capturing the VOICE of your Customer across all channels to gain actionable insight.
Identify problem areas and improve business performance from customer driven insight to differentiate your business and increase revenue.
Evidence decisions and actions taken to resolve customer issues.
Capture and analyze all forms of customer feedback to improve business success
Provide 24x7 help desk and customer support platform and Support Customers Everywhere They Go.
Comply with industry case management standards and legislation. Define service level agreements and monitor service performance.

About NABD
NABD® is a workflow based customer service management solution that manages a customer's cross-channel exposure with a company, product, brand or service by providing end-to-end view of customer cases, issues, concerns and queries
NABD® is developed according to ISO 10002:2004 specifications through creating a customer-focused environment using an open/effective case management process to enhance the organization's ability to improve its product support, customer service, and customers’ satisfaction

Preços a partir de:

US$ 0,01/mês

  • Teste Grátis
  • Licença única
  • Gratuito
  • Assinatura

Principais benefícios do NABD System

Provide faster customer service when and where customers want it
Deliver exceptional customer service and streamline case management
Transform support teams into customer success engine
Boost agents productivity
Automate service handling and case life cycle with powerful workflow and automation rules
Track the effectiveness of your customer service with the right metrics, measure performance, customer satisfaction and return on action(ROA)

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México

Idiomas

Alemão, Francês, Holandês, Inglês, Russo, Ucraniano, Árabe

Preços a partir de:

US$ 0,01/mês

  • Teste Grátis
  • Licença única
  • Gratuito
  • Assinatura

Imagens

User Dashboard
Analytics and Reporting
Collect Customer Feedback
Knowledge Base
Consolidated Case View
Social Media Integration and Sentiment Analysis
Customer Portal
Subtasks creation
Visual Business Process Management Designer
Routing Rules
Ver mais 11
NABD System - Vídeo
NABD System - Vídeo
NABD System - Vídeo
Captura de tela do NABD System: User Dashboard Captura de tela do NABD System: Analytics and Reporting Captura de tela do NABD System: Collect Customer Feedback Captura de tela do NABD System: Knowledge Base Captura de tela do NABD System: Consolidated Case View Captura de tela do NABD System: Social Media Integration and Sentiment Analysis Captura de tela do NABD System: Customer Portal Captura de tela do NABD System: Subtasks creation Captura de tela do NABD System: Visual Business Process Management Designer Captura de tela do NABD System: Routing Rules

Recursos

Total de recursos do NABD System: 42

  • API
  • Agendamento automatizado
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Análise de dados visual
  • Auditoria
  • Autenticação de dois fatores
  • Bate-papo
  • Distribuição automática de leads
  • Espaço de trabalho colaborativo
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho baseado em regras
  • Geração pontual de relatórios
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão de call centers
  • Gestão de casos
  • Gestão de help desk
  • Gestão de modelos
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Integração de CRM
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Integração do celular
  • Lembretes
  • Mensagens instantâneas
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Múltiplas empresas
  • Planejamento de atividades
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Priorizar
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Rastreamento de tíquetes de suporte
  • Registro de auditoria
  • Vários idiomas

Alternativas

Zoho CRM

4,2
#1 alternativa ao NABD System
O Zoho CRM ajuda empresas de todos os tamanhos a fechar negócios de maneira mais inteligente, melhor e mais rápida.

Freshdesk

4,5
#2 alternativa ao NABD System
O Freshdesk é um software de suporte ao cliente multicanal baseado em SaaS (software como serviço) para empresas de...

Second CRM

0
#3 alternativa ao NABD System
Cloud based easy to use software to improve customer relationships, increase sales and much more.

Nimble

4,4
#4 alternativa ao NABD System
Designed for SMBs, Nimble connects all contacts, calendars, communications & social interactions on one platform for...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(38)
Relação qualidade/preço
4,6/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,9/5

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Exibindo 5 avaliações de 38
Bella W.
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Nabd is a perfect website

Avaliado em 22/06/2016

After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and...

After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and this App allow us to contact our patient easily through multi channels and assign cases to right side

Vantagens

Automatic routing rules based on rules we defined before is realy great and multi channels that include facebook ,twitter,email and mobile apps

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

NABD is great tool for managing support via multiple channels

Avaliado em 07/10/2015

We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat,...

We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat, and social media. We like the way it dispatches all requests and automate the workflow and routing inside our organization.
We also use it for managing software bugs tracker and for release management.

Vantagens

1- Easy to use and configure
2- Strong knowledge base and SLA capabilities
3- Pricing is very low compared to competitors

Desvantagens

Chat capabilities need some advanced features like chat transferring and chat to ticket

Mohamed E.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Our experience with the system

Avaliado em 27/02/2019

Vantagens

online access ...
customer portal....

Desvantagens

very complex...
very slow...
not flexible...

Resposta do NABD

Your Business workflow and business rules are very complex. The platform is configured to meet your workflow requirements. You need to revisit your business processes to make them simple and according to the best practices in the IT industry.

Mohamed A.
Classificação geral
  • Setor: Escritório executivo
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Excellent experience implementing and using NABD system Your review: Very good customer...

Avaliado em 26/10/2015

Excellent experience implementing and using NABD system
Your review: Very good customer support...

Excellent experience implementing and using NABD system
Your review: Very good customer support software. We can easily manage all our customers inquiries and support issues from a consolidated platform and also respond to them. Deployment and training were very fast.
Pros: Customer support is very prompt. The good thing also is the ability to adapt our customization requirements in few days. The price also is very reasonable compared to similar products.
Cons: lack of strong and dynamic report generator but we have been told that this is in the roadmap.

Harry E.
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Wow amazing CRM

Avaliado em 20/06/2016

while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a...

while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a dynamic workflow based on your business process.and you can customize every thing

Vantagens

while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a dynamic workflow based on your business process.

Exibindo 5 avaliações de 38 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o NABD System

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o NABD System.

O NABD System oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 0,01/mês
  • Modelo de preços: Licença única, Gratuito, Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Subscription Based Pricing: FREE $0/month for up to 10 users Professional $30/month Enterprise $60/month

O NABD System oferece os seguintes recursos:

  • Advanced user and executive dasboards
  • Automatically recommend next best action for agents
  • Capture Cases from Facebook/Twitter
  • Capture Cases from email
  • Correspondence templates for HTML emails, word
  • Customized Reports and Advanced Analytics
  • Dynamic routing rules
  • Easily Setup your customer service system within few minutes
  • Extended case management to front and back office agents
  • Integration APIs
  • Load Balancing to manage workload across the team
  • Multi company
  • Reminder - Follow Ups - Alerts - To Do list
  • Self Service web and mobile portal
  • Standard best practice workflow
  • Streamline and automate customer cases handling
  • Strong security features and fine grained access control
  • Work from a prioritized action queue for activities and task
  • Workflow engine and workflow designer for custom workflows

Os clientes habituais do NABD System são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

O NABD System está nos seguintes idiomas:

Alemão, Francês, Holandês, Inglês, Russo, Ucraniano, Árabe

O NABD System é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone

O NABD System se integra com os seguintes aplicativos:

Facebook, Google Calendar, Google Drive, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Twitter

O NABD System oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo

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