Sobre o NABD System

NABD® is a Customer Service Software for fast and agility service.
DELIVER EXCEPTIONAL SERVICE AND STREAMLINE CASE MANAGEMENT
Start capturing the VOICE of your Customer across all channels to gain actionable insight.
Identify problem areas and improve business performance from customer driven insight to differentiate your business and increase revenue.
Evidence decisions and actions taken to resolve customer issues.
Capture and analyze all forms of customer feedback to improve business success
Provide 24x7 help desk and customer support platform and Support Customers Everywhere They Go.
Comply with industry case management standards and legislation. Define service level agreements and monitor service performance.

About NABD
NABD® is a workflow based customer service management solution that manages a customer's cross-channel exposure with a company, product, brand or service by providing end-to-end view of customer cases, issues, concerns and queries
NABD® is developed according to ISO 10002:2004 specifications through creating a customer-focused environment using an open/effective case management process to enhance the organization's ability to improve its product support, customer service, and customers’ satisfaction

Preços a partir de:

US$ 0,01/mês

  • Teste Grátis
  • Versão grátis
  • Assinatura

Principais benefícios do NABD System

Provide faster customer service when and where customers want it
Deliver exceptional customer service and streamline case management
Transform support teams into customer success engine
Boost agents productivity
Automate service handling and case life cycle with powerful workflow and automation rules
Track the effectiveness of your customer service with the right metrics, measure performance, customer satisfaction and return on action(ROA)

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Brasil, Canadá, China, Alemanha e outros 5, Reino Unido, Índia, Japão, México, Estados Unidos

Idiomas

alemão, francês, holandês, inglês, russo, ucraniano, árabe

Preços a partir de:

US$ 0,01/mês

  • Teste Grátis
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Imagens

User Dashboard
Analytics and Reporting
Collect Customer Feedback
Knowledge Base
Consolidated Case View
Social Media Integration and Sentiment Analysis
Customer Portal
Subtasks creation
Visual Business Process Management Designer
Routing Rules
SLA Management
Email, Word, Facebook, Twitter correspondence templates
Organization Hierarchy and External Entities
Configuration and Customization
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NABD System - Vídeo
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Captura de tela do NABD System: User Dashboard Captura de tela do NABD System: Analytics and Reporting Captura de tela do NABD System: Collect Customer Feedback Captura de tela do NABD System: Knowledge Base Captura de tela do NABD System: Consolidated Case View Captura de tela do NABD System: Social Media Integration and Sentiment Analysis Captura de tela do NABD System: Customer Portal Captura de tela do NABD System: Subtasks creation Captura de tela do NABD System: Visual Business Process Management Designer Captura de tela do NABD System: Routing Rules Captura de tela do NABD System: SLA Management Captura de tela do NABD System: Email, Word, Facebook, Twitter correspondence templates Captura de tela do NABD System: Organization Hierarchy and External Entities Captura de tela do NABD System: Configuration and Customization

Recursos

Total de recursos do NABD System: 79

  • API
  • Acesso para Celular
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de problemas
  • Alertas/transferência
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Análise de dados visual
  • Armazenamento de documentos
  • Auditoria de problemas
  • Autenticação de dois fatores
  • Ações corretivas e preventivas (CAPA)
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo com o consumidor em tempo real
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo proativo
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • CRM
  • Compartilhamento de arquivos
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle de qualidade
  • Distribuição automática de leads
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho baseado em regras
  • Geração pontual de relatórios
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de atividades
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de call centers
  • Gestão de casos
  • Gestão de filas
  • Gestão de formulários
  • Gestão de help desk
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão de reclamações
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Histórico de transcrições/chat
  • Imagem de marca personalizável
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Macros e modelos de respostas
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento das redes sociais
  • Múltiplas empresas
  • Painel
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Priorização
  • Problemas recorrentes
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Rastreamento de tíquetes de suporte
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Registro de auditoria
  • Relatórios e análise de dados
  • Respostas predeterminadas
  • Roteamento
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede
  • Vários idiomas

Alternativas

Zendesk

4,3
#1 alternativa ao NABD System
Zendesk's fully customizable help desk solution scales with your business and enables organizations to solve tickets...

LiveAgent

4,7
#2 alternativa ao NABD System
O LiveAgent é uma solução de helpdesk baseada na Internet, que permite o gerenciamento de tíquetes de suporte em vários...

Zoho Desk

4,5
#3 alternativa ao NABD System
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternativa ao NABD System
Suporte a todos os clientes. A qualquer momento. Em qualquer lugar. Interaja com seus clientes quando e onde eles...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(38)
Relação qualidade/preço
4,6/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,9/5

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Exibindo 5 avaliações de 38
Bella W.
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Nabd is a perfect website

Avaliado em 22/06/2016

After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and...

After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and this App allow us to contact our patient easily through multi channels and assign cases to right side

Vantagens

Automatic routing rules based on rules we defined before is realy great and multi channels that include facebook ,twitter,email and mobile apps

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

NABD is great tool for managing support via multiple channels

Avaliado em 07/10/2015

We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat,...

We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat, and social media. We like the way it dispatches all requests and automate the workflow and routing inside our organization.
We also use it for managing software bugs tracker and for release management.

Vantagens

1- Easy to use and configure
2- Strong knowledge base and SLA capabilities
3- Pricing is very low compared to competitors

Desvantagens

Chat capabilities need some advanced features like chat transferring and chat to ticket

Mohamed E.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Our experience with the system

Avaliado em 27/02/2019

Vantagens

online access ...
customer portal....

Desvantagens

very complex...
very slow...
not flexible...

Resposta do NABD

Your Business workflow and business rules are very complex. The platform is configured to meet your workflow requirements. You need to revisit your business processes to make them simple and according to the best practices in the IT industry.

Mohamed A.
Classificação geral
  • Setor: Escritório executivo
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Excellent experience implementing and using NABD system Your review: Very good customer...

Avaliado em 26/10/2015

Excellent experience implementing and using NABD system
Your review: Very good customer support...

Excellent experience implementing and using NABD system
Your review: Very good customer support software. We can easily manage all our customers inquiries and support issues from a consolidated platform and also respond to them. Deployment and training were very fast.
Pros: Customer support is very prompt. The good thing also is the ability to adapt our customization requirements in few days. The price also is very reasonable compared to similar products.
Cons: lack of strong and dynamic report generator but we have been told that this is in the roadmap.

Harry E.
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Wow amazing CRM

Avaliado em 20/06/2016

while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a...

while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a dynamic workflow based on your business process.and you can customize every thing

Vantagens

while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a dynamic workflow based on your business process.

Exibindo 5 avaliações de 38 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o NABD System

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o NABD System.

O NABD System oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 0,01/mês
  • Modelo de preços: Gratuito, Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Subscription Based Pricing: FREE $0/month for up to 10 users Professional $30/month Enterprise $60/month

Não temos informações sobre os recursos do NABD System.

Os clientes habituais do NABD System são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O NABD System está nos seguintes idiomas:

alemão, francês, holandês, inglês, russo, ucraniano, árabe

O NABD System é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O NABD System se integra com os seguintes aplicativos:

Facebook, Google Calendar, Google Drive, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Twitter

O NABD System oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

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