
SysAid
Sobre o SysAid
O SysAid, um fornecedor de ITSM comprovado desde 2002, pode ajudar a revolucionar uma organização ao impulsionar o sucesso do cliente interno e externo com uma central de serviços eficiente, reduzindo o tempo médio de reparo (Mean Time to Repair, MTTR) de todo o ciclo de emissão de tíquetes e supervisionando ativos com tecnologias de ponto de extremidade.
Na verdade, o SysAid inclui descoberta de rede e gestão de ativos de TI (IT Asset Management, ITAM), incluindo gestão de dispositivos móveis e recursos supervaliosos, como portal de autoatendimento do usuário final, aplicativos móveis, redefinição automática de senha, bate-papo, referências para o setor de TI, fluxo de trabalho avançado e recursos de automação.
O SysAid fornece as poderosas ferramentas necessárias para gerenciar com eficácia sua estrutura de ITIL, além de ativar links cruciais entre incidentes, problemas e mudanças.
Preços a partir de:
N/A
- Versão gratuita
- Teste Grátis
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Dispositivos
Porte da empresa
Mercados
Andorra, Antígua e Barbuda, Anguila, Albânia, Arménia, Curaçau, Angola, Argentina, Samoa Americana, Áustria, Austrália, Aruba, Alanda, Azerbaijão, Bósnia e Herzegovina, Barbados, Bélgica, Burquina Faso, Bulgária, Barém, Burundi, Benim, Bermudas, Brunei, Bolívia, Brasil, Baamas, Butão, Botsuana, Bielorrússia, Belize, Canadá, Congo-Kinshasa, República Centro-Africana, Congo-Brazzaville, Suíça, Ilhas Cook, Chile, Camarões, China, Colômbia, Costa Rica, Cuba, Cabo Verde, Chipre, Chéquia, Alemanha, Jibuti, Dinamarca, Domínica, República Dominicana, Argélia, Equador, Estónia, Egito, Eritreia, Espanha, Etiópia, Finlândia, Fiji, Ilhas Falkland, Micronésia, Ilhas Faroé, França, Gabão, Reino Unido, Granada, Geórgia, Guiana Francesa, Guernesey, Gana, Gibraltar, Gronelândia, Gâmbia, Guiné, Guadalupe, Guiné Equatorial, Grécia, Guatemala, Guame, Guiné-Bissau, Guiana, Hong Kong, RAE da China, Honduras, Croácia, Haiti, Hungria, Irlanda, Israel, Ilha de Man, Índia, Islândia, Jersey, Jamaica, Jordânia, Japão, Quénia, Quirguistão, Camboja, Quiribáti, Comores, São Cristóvão e Neves, Coreia do Sul, Koweit, Ilhas Caimão, Cazaquistão, Laos, Santa Lúcia, Listenstaine, Libéria, Lesoto, Lituânia, Luxemburgo, Letónia, Marrocos, Mónaco, Moldávia, Montenegro, São Martinho, Madagáscar, Ilhas Marshall, Macedónia do Norte, Mali, Mianmar (Birmânia), Mongólia, Macau, RAE da China, Ilhas Marianas do Norte, Martinica, Mauritânia, Monserrate, Malta, Maurícia, Maldivas, Maláui, México, Moçambique, Namíbia, Nova Caledónia, Níger, Ilha Norfolk, Nigéria, Nicarágua, Países Baixos, Noruega, Nepal, Nauru, Nova Zelândia, Omã, Panamá, Peru, Polinésia Francesa, Papua-Nova Guiné, Polónia, São Pedro e Miquelão, Porto Rico, Portugal, Palau, Paraguai, Catar, Reunião, Roménia, Sérvia, Rússia, Ruanda, Ilhas Salomão, Seicheles, Suécia, Santa Helena, Eslovénia, Svalbard e Jan Mayen, Eslováquia, Serra Leoa, São Marinho, Senegal, Somália, Suriname, São Tomé e Príncipe, Salvador, Essuatíni, Ilhas Turcas e Caicos, Chade, Togo, Tailândia, Tajiquistão, Timor-Leste, Turquemenistão, Tunísia, Tonga, Turquia, Trindade e Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzânia, Ucrânia, Uganda, Estados Unidos, Uruguai, Usbequistão, Cidade do Vaticano, São Vicente e Granadinas, Venezuela, Ilhas Virgens Britânicas, Ilhas Virgens dos EUA, Vietname, Vanuatu, Wallis e Futuna, Samoa, Maiote, África do Sul, Zâmbia, Zimbabué e outros 206
Idiomas
alemão, chinês, espanhol, francês, hebraico, inglês, italiano, japonês, português, russo e outros 5
Preços a partir de:
N/A
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- Teste Grátis
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Imagens





Recursos
Total de recursos do SysAid: 107
Alternativas
Zendesk

SolarWinds Service Desk

ServiceNow

ManageEngine ServiceDesk Plus

Avaliações
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- Setor: Escritório de advocacia
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
SysAid - Simple Solution, Big Outcome
Avaliado em 19/06/2019
The Team are friendly and understood our needs (Once we had defined these). Overall the process has...
The Team are friendly and understood our needs (Once we had defined these). Overall the process has been quite simple, it's simply getting your head around using new software/solutions.
Vantagens
I love the fact that SysAid is not a boring 'Out of the Box' 'This is what you get' experience.
SysAid is tailored to your needs during the implementation process, from colour schemes, to custom data fields, to process automation.
Desvantagens
I dislike the fact that I had to learn 'very basic' HTML to implement notifications. This wasn't a great hinderance, but definitely something I disliked.
Razões para escolher o SysAid
No longer fulfilled our growing list of requirements.Razões para mudar para o SysAid
Cost and Versatility- Setor: Administração pública
- Porte da empresa: 201-500 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
ITIL Compliant ServiceDesk System with user-friendly self-service portal
Avaliado em 15/11/2021
SysAid is our ITSM Tool. Aides us in implementing and monitoring ITIL procedures and standards. We...
SysAid is our ITSM Tool. Aides us in implementing and monitoring ITIL procedures and standards. We register all of our incidents and requests thru the SysAid Admin (IT Technicians) or Self-Service Portal (other users in all departments of the organization). It has enabled our clients/users to monitor the status of their requests and reported incidents without the need to have emails sent back and forth or asking who was working on their issue. The self-service portal is customizable and can easily be branded to be uniform to the organizations needs. We are currently automating a number of forms and processes (like move requests, equipment requests, on- and off-boarding) thru the WorkFlow manager. Next steps will be the integration with JIRA (since the application has a number of integration options with Office Automation, Collaboration Tools, Monitoring Tools and Project Management Tools) and a more intensive use of automation tools (like self-service password unlock and reset).
Vantagens
-Ticket registration and tracking
-Workflow management
-Self-Service portal
-Reporting and Feed-back/Notification
-ITIL-Compliant
-Flexible and Customizable
Desvantagens
-Workflow Design is powerful but has a learning curve
Razões para mudar para o SysAid
We had ample experience previously with SysAid and when we evaluated the alternatives. We went for the "old trustworthy" but were also surprised that everything we were looking for in the alternatives was in the latest version of the tools we already had so we upgraded to that latest version.- Setor: Bens de consumo
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
sysaid is een goede helpdesk programma
Avaliado em 21/06/2022
good program
good program
Vantagens
ticket mangement when there is a new ticket its by not assigend and thats the first thing you see when you start up sysaid. asset list is very easy to use.
Desvantagens
its hard to find old tickets back cuase when i need to search what has done to that one thing the ticket has already been closed and i don't know the number of the ticket
Alternativas consideradas
TOPdeskRazões para mudar para o SysAid
teh interface looks better to me- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
Not so great customer service.
Avaliado em 12/07/2017
A help desk solution in which none was being used by the companies I worked in.
A help desk solution in which none was being used by the companies I worked in.
Vantagens
The program is cheap. Somewhat easy to setup. Not cluttered like other software I've used in the past.
Desvantagens
I've used this software for over 7 years. Almost every complaint that everyone else has about this software, I've made myself and the #1 complaint is that the company is based in Israel and they are hard to understand / get a hold of / and don't fully understand the real problems until the issue is explained a few times.
I've installed purchased and installed this software in 3 different companies, and the experience was always the same. I then did work for them for a short amount of time. I wanted to bring to them the outside experience being a customer, and all the complaints I kept getting from U.S. customers, and even from other countries. I truly wanted to make this company better. But instead, they started to hire even further away, Romania, will the same comprehension issues. Now that they only 1 rep left for the U.S. and after that, I doubt they will ever hire again in the U.S. because of how different we think about customer service and how expensive we are. So they took one step forward by hiring the first U.S. rep and then myself, to them go two steps backwards by letting me go and hiring in another country for support.
Yes, I did work there and am a former employee, now a customer again. But I was a customer before that, and nothing has changed before I started working there, and nothing will after I am gone. So please do not delete this review and publish for all to see as I wanted nothing for this company to succeed and instead I was shown the door.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Our everyday with SysAid
Avaliado em 29/03/2022
I have been very enrolled on the use of this software since day one. First as an user, then as an...
I have been very enrolled on the use of this software since day one. First as an user, then as an admin, then as the one in charge of support and maintain it. It has been easy to be involved on all the stages and the communication with the Support team, has been also a key for the success we have.
Vantagens
It is easy to use. No need to be doing tedious installations, and is very reliable. We use it every day, around the globe, and we don't have issues with time zones or sync.
Desvantagens
What I have used so far has benn great. We need to continue to implement all the features on it.
Alternativas consideradas
ServiceNowRazões para mudar para o SysAid
Price and it offers all what we were looking for.Perguntas frequentes sobre o SysAid
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o SysAid.P: Que tipo de planos o SysAid oferece?
O SysAid oferece os seguintes planos de pagamento:
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o SysAid?
Os clientes habituais do SysAid são:
51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
P: Em que idioma o SysAid está?
O SysAid está nos seguintes idiomas:
alemão, chinês, espanhol, francês, hebraico, inglês, italiano, japonês, português, russo
P: O SysAid é compatível com disponíveis móveis?
O SysAid é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O SysAid se integra com quais outros aplicativos?
O SysAid se integra com os seguintes aplicativos:
DocuSign, Engage ESM - Bomgar, Google Apps for Work, Google Workspace, Jira, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Nagios XI, Office 365 Document Management, Office 365 License Management, Okta, OneLogin, Qlik Sense, Slack, SolarWinds Threat Monitor, TeamViewer, Trello, Zapier
P: Que nível de suporte o SysAid oferece?
O SysAid oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para SysAid.
- Software de Tickets de Atendimento ao Cliente
- Software ITSM
- Software de Gestão de Ativos de TI
- Software para IT, Servidor e Monitoramento de Rede
- Sistemas de Service Desk
- Programas de Assistência Remota
- Sistemas de Monitoramento de Problemas
- Sistemas de Gestão de Conhecimento
- Ferramentas de TI
- Software de Base de Conhecimento
- Programas de Serviço de TI