
Sobre o ActiveCollab
O ActiveCollab é um software de gestão de projetos criado para automatizar o trabalho improdutivo e para você se concentrar no trabalho real.
O ActiveCollab permite que você organize seu trabalho em tarefas e subtarefas, defina prioridades e colabore com sua equipe e seus clientes em tempo real. Há muitos recursos que reduzem a confusão e permitem que o trabalho real aconteça: controle de tempo, orçamento e faturamento, geração de relatórios, dependências de tarefas com reagendamento automático. Há também integrações de terceiros disponíveis, então nada impede que o ActiveCollab se torne seu espaço de trabalho centralizado!
Preços a partir de:
7,50 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Porte da empresa
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Mercados
Emirados Árabes Unidos, Austrália, Bélgica, Brasil, Canadá, Suíça, China, Alemanha, França, Reino Unido, Croácia, Hungria, Índia, Itália, Japão, México, Países Baixos, Nova Zelândia, Portugal, Roménia, Singapura, Eslovénia, Turquia, Estados Unidos, África do Sul e outros 20
Idiomas
alemão, checo, chinês, espanhol, francês, húngaro, inglês, italiano, japonês, neerlandês, polaco, português, russo, sueco, turco e outros 10
Preços a partir de:
7,50 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Imagens





Recursos
Total de recursos do ActiveCollab: 113
Alternativas
Basecamp

Trello

Asana

monday.com

Avaliações
Já tem o ActiveCollab?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
Escreva uma avaliação!
- Setor: E-Learning
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
ActiveCollab is a very Comprehensive Tool.
Avaliado em 11/08/2022
Vantagens
ActiveCollab ensures that I meet my deadlines and deliver quality work always. I can manage my work and collaborate with my team effectively and hassle-free. Its interface and design offers simplicity and helps me manage everything on one platform from tracking tasks, file sharing to planning on my calendar. I am really impressed with it and it is really helpful in terms of communication. I can recommend it to anyone.
Desvantagens
I found it difficult to integrate it my calendar when I first started using but so far I'm pleased with it.

- Setor: Software
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Perfect Project management tool.
Avaliado em 04/03/2020
ActiveCollab is one of the best, if not the best project management tool that I have ever used and...
ActiveCollab is one of the best, if not the best project management tool that I have ever used and I have jumped from one to another tool for different projects and project types.
If offers so many features, perfect dashboard, milestone preview, calendar, planner, contact details, time tracking and much more.
While it is perfect for managing many different types of projects, this is still not the perfect tool for managing software development projects. The only reason for that would be, there is no (or that was not back then) an integration with Git or other version of control system. It was simply a missing feature back then.
I truly hope that nowadays the ActiveCollab team managed to improve and integrate such feature, but talking 6-7 years ago, that was the only downside that I can say about it. If for some reason that is still not available and you are into software development business, look for something else like Asana or Bitbucket.
Vantagens
Great dashboard, different types of reports, milestone preview, calendars, time tracking tool are just a few of the features that make this software irreplaceable tool when it comes to project management.
Desvantagens
Lack of integration with Git or another version of control system.
- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 11-50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Helpful tool for organizing
Avaliado em 01/07/2022
I use this tool daily to assign tasks to the team. It is a good helper and in general I am...
I use this tool daily to assign tasks to the team. It is a good helper and in general I am satisfied with how the application works.
Vantagens
Creating tasks is easy. I can create subtasks, assign executors and deadlines.
Desvantagens
I would like it if the subtasks also had a deadline.
- Setor: Design
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 3.0 /10
It is a beautiful app but not that useful
Avaliado em 07/09/2021
It was nice in the beginning but I just soon realised I needed something with easier to use...
It was nice in the beginning but I just soon realised I needed something with easier to use features and no hidden costs. Onces a app like this becomes too complicated to navigate or customise - you will not use it as you need to daily because of that hassle.
Vantagens
It is beautifully designed so initially it seemed easier to use and navigate.
It had a client portal and I could track my jobs and invoice/do estimates all from one place.
Desvantagens
It has hidden fees. Everywhere it advertises itself as only 7.50 a month. - But using the MAIN FEATURES OF WHY I WANTED THIS APP is extra, like invoicing, time tracking and using the client portal. This was not made clear initially. The client service is terrible. I would ask questions but there response was really terrible english language - not what I would expect from an international app that everyone should be able to understand. Especially a client service person called Darla. Terrible and rude manners and unhelpful.!
Razões para escolher o ActiveCollab
I wanted a app that I could use to track my projects, my daily tasks, and has a timer. Plus I can send out cost estimates and invoices from and my clients can log into to track and make note of project progress and timeline.Razões para mudar para o ActiveCollab
Activecollab seems to be the cheapest option where I could managment my projects, finances and clients from one place.Resposta do Active Collab
We appreciate your honest feedback, and we are sorry to hear you had this experience with ActiveCollab.
As for the pricing, additional features such as Invoicing, Time Estimates, Workload, Availability, etc., are listed in the GePaid bundle section, which is charged additionally and is not a part of the basic paid plan. You can check out our pricing on the official site here: https://activecollab.com/pricing

- Setor: Bens de consumo
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Active Collab makes working together simple
Avaliado em 28/08/2019
My team is spread across the country and Active Collab allows us to work together on projects...
My team is spread across the country and Active Collab allows us to work together on projects seamlessly. Our outside partners are also able to work with us easily.
Vantagens
Great tool for managing complex projects with multiple stakeholders
Pretty robust feature set
Simple to access and easy to invite collaborators in & out of my company
Desvantagens
Upgrades have been a bit buggy and while the team are responsive, they don't always believe that they've broken something
Razões para escolher o ActiveCollab
Better features competitive pricing All around, Active Collab is a more flexible tool that is easier to useSoftware anterior
BasecampRazões para mudar para o ActiveCollab
Pricing and featuresPerguntas frequentes sobre o ActiveCollab
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ActiveCollab.P: Que tipo de planos o ActiveCollab oferece?
O ActiveCollab oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 7,50 US$/mês Ver planos de pagamento
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o ActiveCollab?
Os clientes habituais do ActiveCollab são:
Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
P: Em que idioma o ActiveCollab está?
O ActiveCollab está nos seguintes idiomas:
alemão, checo, chinês, espanhol, francês, húngaro, inglês, italiano, japonês, neerlandês, polaco, português, russo, sueco, turco
P: O ActiveCollab é compatível com disponíveis móveis?
O ActiveCollab é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O ActiveCollab se integra com quais outros aplicativos?
O ActiveCollab se integra com os seguintes aplicativos:
Asana, Authorize.Net, Basecamp, Braintree, Dropbox Business, Google Drive, Hubstaff, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Slack, Stripe, Test Lodge, TimeCamp, Trello, Wrike, Xero, Zapier
P: Que nível de suporte o ActiveCollab oferece?
O ActiveCollab oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para ActiveCollab.
- Software de Faturação
- Software de Produtividade
- Ferramentas de Gestão de Projetos
- Ferramentas de Colaboração
- Ferramentas de Gestão de Tarefas
- Software de Publicidade de Display
- Software de Gestão de Produtos
- Software de Plano de Marketing
- Sistemas para Agência de Publicidade
- Software de Gestão de Projetos sem Fins Lucrativos
- Software de Tempo e Despesas
- Ferramentas de Gestão de Tempo
- Software de Gestão de Recursos