Sobre o Kaseya VSA

Kaseya VSA is the ultimate solution for managing and automating your IT environment to help you live up to the challenge. With VSA, IT professionals can improve service delivery and increase IT efficiency. With flexible payment terms, optional configurations, multiple domain capabilities, cloud-based and on-premise, IT organizations of all sizes can experience the benefits of enterprise-class IT management.

VSA also offers some of the most powerful solutions in RMM, ready built with the tools you'll need to run a successful IT organization. VSA comes equipped with Remote Control, Patch Management, Auditing, Monitoring, AV/AM, and Backup. All wrapped around a powerful automation engine to save you time and money.

Principais benefícios do Kaseya VSA

Continue your transition to a modern MSP or IT Department leveraging the Kaseya VSA platform. With VSA you'll be able to provide an increased level of service, improved efficiency, and ultimately improve the bottom as an IT organization. Take Kaseya VSA out for a spin with our Free Trial, see for yourself how VSA can change your IT organization.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Alemanha, Reino Unido, Índia, México, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Imagens

VSAalt
VSA4
VSAalt2
VSA3
VSAalt3
Ver mais 6
Kaseya VSA - Vídeo
Kaseya VSA - Vídeo
Kaseya VSA - Vídeo
Captura de tela do Kaseya VSA: VSAalt Captura de tela do Kaseya VSA: VSA4 Captura de tela do Kaseya VSA: VSAalt2 Captura de tela do Kaseya VSA: VSA3 Captura de tela do Kaseya VSA: VSAalt3

Recursos

Total de recursos do Kaseya VSA: 122

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acesso sem supervisão
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Alerta em tempo real
  • Alertas de limites
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Antivírus
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de problemas
  • Backup automático
  • Backup e recuperação
  • Bate-papo em tempo real
  • CRM
  • Colaboração entre vários usuários
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Compatibilidade com vários formatos
  • Compressão
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Dados de importação e exportação
  • Dados em tempo real
  • Descoberta automática de dispositivos
  • Desenvolvimento de software
  • Digitalização automática
  • Etiquetagem
  • Exames de diagnóstico
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Geração de relatórios de tempo de funcionamento
  • Gerenciamento da implantação
  • Gerenciamento de aplicativos
  • Gerenciamento de configuração
  • Gerenciamento de correções
  • Gerenciamento de credenciais
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gerente de linha de base
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de Remediação
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de call centers
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de edição
  • Gestão de energia
  • Gestão de estoques
  • Gestão de help desk
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de licenças
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de políticas
  • Gestão de problemas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos de rede
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de toda a rede
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Gestão do conhecimento
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de sessão
  • Imagem de marca personalizável
  • Implantação Automática de Atualizações
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração do Active Directory
  • Monitoramento
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Monitoramento de e-mail
  • Monitoramento de endereço IP
  • Monitoramento de máquinas virtuais
  • Monitoramento de uso da Internet
  • Monitoramento do servidor
  • Monitoramento em tempo real
  • Monitoramento remoto e gestão
  • Monitoração da CPU
  • Monitoração da largura de banda
  • Multiplataforma
  • Múltiplas contas de usuário
  • Notificações em tempo real
  • Painel
  • Para MSPs (Serviços gerenciados)
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Portal de autoatendimento
  • Prioridade de Atualização
  • Rastreamento de ativos de TI
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de fuso horário
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recursos
  • Registro de auditoria
  • Registros de eventos
  • Relatórios de TI
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios de tráfego da Internet
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Roteamento automático
  • Scanner de vulnerabilidades
  • Segurança de SSL
  • Simple Network Management Protocol (SNMP)
  • Sincronização de dados
  • Sistema de referências cruzadas
  • Supervisão de rede
  • Suporte remoto
  • Teste de Atualizações
  • Transferência de sessão
  • Visualização de dados

Alternativas

Pulseway

4,6
#1 alternativa ao Kaseya VSA
O Pulseway é a maneira mais fácil e eficiente de controlar o seu ambiente de TI.

Atera

4,5
#2 alternativa ao Kaseya VSA
Solução RMM tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados e empresas de suporte de TI. Combinando RMM, automação...

Naverisk

4,7
#3 alternativa ao Kaseya VSA
Naverisk is an All-in-One remote monitoring and management (RMM) solution designed for managed service providers with...

ConnectWise Automate

4,2
#4 alternativa ao Kaseya VSA
Boost the effectiveness of your IT teams and simplify every aspect of your business with flexible remote monitoring and...

Avaliações

Classificação geral

4,1 /5
(183)
Relação qualidade/preço
3,7/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
3,6/5
Suporte ao cliente
3,6/5

Já tem o Kaseya VSA?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 183
Rj E.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Product

Avaliado em 25/01/2019

I have been using Kaseya VSA for about 10 years now. It has transformed my business. I travel...

I have been using Kaseya VSA for about 10 years now. It has transformed my business. I travel less and less to clients sites and do most if not all work remotely for them. Their customer support is top notch and they work hard to help you. Their billing department could be improved, but they're working on it. They have Kaseya Connect every year in Las Vegas. I wish they would hold it somewhere other than casinos and strip clubs.

Kaseya is a must for your business. They can scale with you as you grow your business too.

Vantagens

Kaseya is awesome in the automation department. I am able to set scripts in place and have them run in the middle of the night. No more staying up after hours pushing out patches and fixes. I can set the patch management to scan for new updates, then push them out on a schedule that I determine.

Desvantagens

The product works great on Windows machines, but updating a Mac can be tricky. I would like to see them move into the Android field more too. There are more and more Android devices coming into the work sphere that having an option to remotely fix androids would be great.

Andrey G.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

increasing helpdesk staff productivity

Avaliado em 01/11/2019

-- Tactical Responsibilities
Use remote monitoring and management tool KASEYA to deliver pro-active...

-- Tactical Responsibilities
Use remote monitoring and management tool KASEYA to deliver pro-active remote support
Establish monitoring and maintenance necessary for new and existing clients
Monitors Server Windows Operating System performance and takes action to resolve problems
Monitors the Microsoft Exchange Service and resolved any issues regarding the email systems
Monitors Workstation Windows Operating System performance and escalate actions
Monitors network Devices status and performance and escalate actions
Monitors Storage Devices health and takes action to resolve problems
Monitors VMware Infrastructure performance and takes action to resolve problems
Prepare and present service and monitoring reports to management regularly
Documents problems and resolutions on production servers
Completes scheduled audits and provides reports to customers periodically

Vantagens

Kaseya is one of the best RMM (Remote Monitoring and Management) tools in the market
we have moved from REACTIVE to PROACTIVE and now we are moving to SERVICES
related to "Service Management Maturity model"
thanks to Kaseya we achieved
1. Analyze trends
2. Set thresholds
3. Predict problems
4. measure applications availability
5. Automate (highly appreciable when you handle hundreds of devices)
6. Mature Problem Configuration, change, asset and performance management
7. Increase Security in multiple layers
8. Manage the entire Windows updates process
9. Remote Control
10. Compliance and audit Reports

Desvantagens

unfortunately using kaseya core modules, it is not stronger to manage network devices

Jacob L.
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Terrible support, worse customer service

Avaliado em 10/11/2016

We paid for the 25 licenses up front and paid for the "on boarding" which they promise 8 hours of...

We paid for the 25 licenses up front and paid for the "on boarding" which they promise 8 hours of training on how to use their software. The Tech that did the on boarding had problems doing anything and said it was bug in the current system and the fix would be out in 3 months he would give us a credit and re-do the onboarding when the problems were fixed. we never heard from him again, we did not use the software as we were never showed how to use it and got next years bill on my cc and called in and spoke to a supervisor who refused to give us any kind of credit and said onboarding hours expire. So we tried using the software ourselves and called support for help. They literally just email you the link to the general help page and say figure it out or you were supposed to learn this in the onboarding (which we never got). So after calling the supervisor and telling him we have a client that is waiting for something we need their help to get it done in their software so we didn't have to manually remove a user & program to the 50+ computers we had added that week or we were leaving Kaseya. The supervisor promised to have support call us and help us with what we needed, would get us the promised credit & would have us re-do our onboarding. Except support never called us and when we called them they said they couldn't do anything but email us links. we have not gotten the credit or a response from the supervisor and the 8 hours of onboarding they promised us & that we paid for we get 2 hours instead.

So if you want support they will just email you a link and say figure it out which is fine sometimes but when you need something right away and don't have time to read 50+ pages.

Customer service promises the world but has 0 follow through (and yes I have all their promises in writing they don't care)

the software is extremely slow and takes 1-2 minutes to load each page. (we have a 50/50 connection) you can host the software on your own server as they list the hardware requirements of a P1 (yes Pentium 1) 2.4ghz 166 fsb 4 gb of ram and 10gb of hard drive space. with requirements that low you would think their software would run fast.

the licenses are expensive over $6.50 a month per computer considering they have no templates, no support, no best practices guides, nothing but instructions on how to setup massive amounts of worthless features but very little actual useful features.

Vantagens

their initial sales pitch was good and convinced us to buy it.

Desvantagens

terrible customer service, NO Support, slow, lousy features for the price

Charles F.
Classificação geral
  • Setor: Escritório executivo
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Kaseya VSA - Not just for MSPs

Avaliado em 23/07/2019

Kaseya VSA has helped me overcome hurdles with outdated software, missing updates, and deployment...

Kaseya VSA has helped me overcome hurdles with outdated software, missing updates, and deployment of new software. I used Kaseya to locate which devices are using old version of Office and using Windows version XP, 7 and and 8 and 8.1. This has helped me in the process of updating all of our devices to the newest Office and Windows 10.

Vantagens

Kaseya VSA is not only for MSPs, but for anyone who needs help managing their assets in the office and in the field. I'm the IT Security Manager with all the hats in the IT world at a large confectionery broker. I manage over 250+ devices on my own, with the help of Kaseya VSA. I could not do my day-to-day job without Kaseya VSA.

Desvantagens

I'm not a fan of the app as the functionality seems to be spotty. Right-clicking the client app sometimes brings up a menu, and sometimes it only offers a simple selection of "Refresh". This is my only gripe in the 3 years I've been using this product.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Solid RMM

Avaliado em 23/07/2019

Vantagens

Kaseya just scaled up on my number of end points without any issue over the years. It is stable and I hardly face any issue with the agent stability as I have bad experience other RMM that keep needing reinstallation of agent and etc. Kaseya also offers a huge range of solutions ranging from DRaaS, Network Monitoring, Ticketing and security to choose from that integrates nicely inside the RMM.

Desvantagens

Nothing much except the price is a bit steep but I guess you have to pay for solid software.

Exibindo 5 avaliações de 183 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Kaseya VSA

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Kaseya VSA.

O Kaseya VSA oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura, Código aberto
  • Teste Grátis: Disponível

Kaseya VSA is priced on an end-point basis, allowing you to scale your operations with the demands of your business.

Não temos informações sobre os recursos do Kaseya VSA.

Os clientes habituais do Kaseya VSA são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Kaseya VSA está nos seguintes idiomas:

inglês

O Kaseya VSA é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Kaseya VSA se integra com os seguintes aplicativos:

Accelo, Acronis Cyber Backup Cloud, Addigy, Autotask PSA, Bitium, Cherwell Service Management, ConnectWise Manage, Jira, PagerDuty, QuickBooks Online Advanced, QuoteWerks, SecureAnywhere, Simplesat, Tigerpaw Software, Xero, Zendesk

O Kaseya VSA oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para Kaseya VSA.