Sobre o Kaseya VSA

Kaseya VSA is the ultimate solution for managing and automating your IT environment to help you live up to the challenge. With VSA, IT professionals can improve service delivery and increase IT efficiency. With flexible payment terms, optional configurations, multiple domain capabilities, cloud-based and on-premise, IT organizations of all sizes can experience the benefits of enterprise-class IT management.

VSA also offers some of the most powerful solutions in RMM, ready built with the tools you'll need to run a successful IT organization. VSA comes equipped with Remote Control, Patch Management, Auditing, Monitoring, AV/AM, and Backup. All wrapped around a powerful automation engine to save you time and money.

Preços a partir de:

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Principais benefícios do Kaseya VSA

Continue your transition to a modern MSP or IT Department leveraging the Kaseya VSA platform. With VSA you'll be able to provide an increased level of service, improved efficiency, and ultimately improve the bottom as an IT organization. Take Kaseya VSA out for a spin with our Free Trial, see for yourself how VSA can change your IT organization.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Alemanha, Reino Unido, Irlanda, Índia, México, Países Baixos, Nova Zelândia, Singapura, Estados Unidos, África do Sul

Idiomas

alemão, francês, holandês, inglês

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Imagens

Kaseya VSA Software - 1
Kaseya VSA Software - 2
Kaseya VSA Software - 3
Kaseya VSA Software - 4
Kaseya VSA Software - 5
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Kaseya VSA - Vídeo
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Kaseya VSA Software - 1 Kaseya VSA Software - 2 Kaseya VSA Software - 3 Kaseya VSA Software - 4 Kaseya VSA Software - 5

Recursos

Total de recursos do Kaseya VSA: 113

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acesso sem supervisão
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Alerta em tempo real
  • Alertas de limites
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Antivírus
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de problemas
  • Backup automático
  • Backup e recuperação
  • Bate-papo em tempo real
  • CRM
  • Colaboração entre vários usuários
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Dados de importação e exportação
  • Dados em tempo real
  • Descoberta automática de dispositivos
  • Digitalização automática
  • Exames de diagnóstico
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Geração de relatórios de tempo de funcionamento
  • Gerenciamento da implantação
  • Gerenciamento de aplicativos
  • Gerenciamento de configuração
  • Gerenciamento de correções
  • Gerenciamento de credenciais
  • Gerente de linha de base
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de Remediação
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de call centers
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de edição
  • Gestão de energia
  • Gestão de estoques
  • Gestão de help desk
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de licenças
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de políticas
  • Gestão de problemas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos de rede
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de toda a rede
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Gestão do conhecimento
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de sessão
  • Imagem de marca personalizável
  • Implantação Automática de Atualizações
  • Indicadores de desempenho
  • Integração do Active Directory
  • Integrações de terceiros
  • Monitoramento
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Monitoramento de e-mail
  • Monitoramento de endereço IP
  • Monitoramento de máquinas virtuais
  • Monitoramento de uso da Internet
  • Monitoramento do servidor
  • Monitoramento em tempo real
  • Monitoramento remoto e gestão
  • Monitoração da CPU
  • Monitoração da largura de banda
  • Multiplataforma
  • Múltiplas contas de usuário
  • Notificações em tempo real
  • Painel
  • Para MSPs (Serviços gerenciados)
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Portal de autoatendimento
  • Prioridade de Atualização
  • Protocolo simples de gerência de rede (SNMP)
  • Rastreamento de ativos de TI
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de fuso horário
  • Rastreamento de recursos
  • Registro de auditoria
  • Registros de eventos
  • Relatórios de TI
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios de tráfego da Internet
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Scanner de vulnerabilidades
  • Segurança de SSL
  • Sistema de referências cruzadas
  • Supervisão de rede
  • Suporte remoto
  • Teste de Atualizações
  • Transferência de sessão
  • Visualização de dados

Alternativas

ConnectWise Control

4,7
#1 alternativa ao Kaseya VSA
ConnectWise Control is a help desk solution that allows businesses to detect and resolve customer queries through...

ConnectWise Manage

4,1
#2 alternativa ao Kaseya VSA
ConnectWise Manage is a business management platform designed to run your technology solution business, connecting...

SolarWinds Service Desk

4,6
#3 alternativa ao Kaseya VSA
O SolarWinds Service Desk é uma solução de gestão de ativos e central de serviços totalmente integrada que permite que...

Take Control

4,3
#4 alternativa ao Kaseya VSA
O Solarwinds Take Control (antigo SolarWinds MSP Anywhere) é um software de controle remoto baseado na Internet para...

Avaliações

Classificação geral

4,0 /5
(185)
Relação qualidade/preço
3,7/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
3,6/5
Suporte ao cliente
3,5/5

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Exibindo 5 avaliações de 185
Rj E. Rj E.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Product

Avaliado em 25/01/2019

I have been using Kaseya VSA for about 10 years now. It has transformed my business. I travel...

I have been using Kaseya VSA for about 10 years now. It has transformed my business. I travel less and less to clients sites and do most if not all work remotely for them. Their customer support is top notch and they work hard to help you. Their billing department could be improved, but they're working on it. They have Kaseya Connect every year in Las Vegas. I wish they would hold it somewhere other than casinos and strip clubs.

Kaseya is a must for your business. They can scale with you as you grow your business too.

Vantagens

Kaseya is awesome in the automation department. I am able to set scripts in place and have them run in the middle of the night. No more staying up after hours pushing out patches and fixes. I can set the patch management to scan for new updates, then push them out on a schedule that I determine.

Desvantagens

The product works great on Windows machines, but updating a Mac can be tricky. I would like to see them move into the Android field more too. There are more and more Android devices coming into the work sphere that having an option to remotely fix androids would be great.

Andrey G. Andrey G.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

increasing helpdesk staff productivity

Avaliado em 01/11/2019

-- Tactical Responsibilities
Use remote monitoring and management tool KASEYA to deliver pro-active...

-- Tactical Responsibilities
Use remote monitoring and management tool KASEYA to deliver pro-active remote support
Establish monitoring and maintenance necessary for new and existing clients
Monitors Server Windows Operating System performance and takes action to resolve problems
Monitors the Microsoft Exchange Service and resolved any issues regarding the email systems
Monitors Workstation Windows Operating System performance and escalate actions
Monitors network Devices status and performance and escalate actions
Monitors Storage Devices health and takes action to resolve problems
Monitors VMware Infrastructure performance and takes action to resolve problems
Prepare and present service and monitoring reports to management regularly
Documents problems and resolutions on production servers
Completes scheduled audits and provides reports to customers periodically

Vantagens

Kaseya is one of the best RMM (Remote Monitoring and Management) tools in the market
we have moved from REACTIVE to PROACTIVE and now we are moving to SERVICES
related to "Service Management Maturity model"
thanks to Kaseya we achieved
1. Analyze trends
2. Set thresholds
3. Predict problems
4. measure applications availability
5. Automate (highly appreciable when you handle hundreds of devices)
6. Mature Problem Configuration, change, asset and performance management
7. Increase Security in multiple layers
8. Manage the entire Windows updates process
9. Remote Control
10. Compliance and audit Reports

Desvantagens

unfortunately using kaseya core modules, it is not stronger to manage network devices

Alternativas consideradas

ConnectWise Control

Razões para mudar para o Kaseya VSA

integration with internal and third party products
Alexander B. Alexander B.
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

A powerful engine marred by lazy, ongoing GUI problems

Avaliado em 10/05/2019

We took on Kaseya largely for remote control of clients and Windows/Office patching. We quickly...

We took on Kaseya largely for remote control of clients and Windows/Office patching. We quickly made use of its Agent Procedures and reports modules and then continued on, slowly integrating module after module.

Vantagens

Many powerful modules:
- I would not even consider Windows patching without Kaseya: it is granular, easy to use, pretty complete
- Agent Procedures and Policies allow enormous customization in what you can do - practically any script you can think of can potentially be run through here
- LiveConnect is smooth and fast and provides a wealth of tools
- Reports, Alerts, and Audit modules are clear (once understood) and provide tremendous detail and customization

Desvantagens

Persistent, unfixed, obvious GUI issues spanning years and years after being reported:
- screens not refreshing;
- inconsistent filtering;
- misleading word choices in scheduling boxes;
- selecting multiple is a chore;
- "View" is powerful to *use* but clumsy and unwieldy to *manage/administer*

The way installation packages are created is terrible. If you have more than about a dozen OUs, you will see what I mean: you must create a new install package for each OU. We have 90. EVERY ONE OF THEM must be updated every time there is a new Kaseya client release (about four times a year). There should be one package that asks the user its OU based on a database that IT sets up.

Kaseya Anti-Virus and Kaseya Anti-Malware (which we used to use) frought with problems, in accurately reporting what was out there & in reliably installing or uininstalling packages. KAM in particular was so broken it caused us to dump the entire thing and switch to Webroot (though the Webroot integration module is a bad joke: it looks like an alpha product, nowhere near beta).

Patch rollback is difficult and usually impossible (though this may not be Kaseya's fault).

Charles F. Charles F.
Classificação geral
  • Setor: Escritório executivo
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Kaseya VSA - Not just for MSPs

Avaliado em 23/07/2019

Kaseya VSA has helped me overcome hurdles with outdated software, missing updates, and deployment...

Kaseya VSA has helped me overcome hurdles with outdated software, missing updates, and deployment of new software. I used Kaseya to locate which devices are using old version of Office and using Windows version XP, 7 and and 8 and 8.1. This has helped me in the process of updating all of our devices to the newest Office and Windows 10.

Vantagens

Kaseya VSA is not only for MSPs, but for anyone who needs help managing their assets in the office and in the field. I'm the IT Security Manager with all the hats in the IT world at a large confectionery broker. I manage over 250+ devices on my own, with the help of Kaseya VSA. I could not do my day-to-day job without Kaseya VSA.

Desvantagens

I'm not a fan of the app as the functionality seems to be spotty. Right-clicking the client app sometimes brings up a menu, and sometimes it only offers a simple selection of "Refresh". This is my only gripe in the 3 years I've been using this product.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Solid RMM

Avaliado em 23/07/2019

Vantagens

Kaseya just scaled up on my number of end points without any issue over the years. It is stable and I hardly face any issue with the agent stability as I have bad experience other RMM that keep needing reinstallation of agent and etc. Kaseya also offers a huge range of solutions ranging from DRaaS, Network Monitoring, Ticketing and security to choose from that integrates nicely inside the RMM.

Desvantagens

Nothing much except the price is a bit steep but I guess you have to pay for solid software.

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Perguntas frequentes sobre o Kaseya VSA

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Kaseya VSA.

O Kaseya VSA oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Kaseya VSA is priced on an end-point basis, allowing you to scale your operations with the demands of your business.

Os clientes habituais do Kaseya VSA são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Kaseya VSA está nos seguintes idiomas:

alemão, francês, holandês, inglês

O Kaseya VSA é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Kaseya VSA se integra com os seguintes aplicativos:

Accelo, Acronis Cyber Backup, Addigy, Autotask PSA, BVoIP, Bitdefender GravityZone, Bitium, Cherwell Service Management, Cisco, CloudRadial, ConnectWise Manage, Cortado MDM, Cronofy, Jira, Narmada, PROMYS, PagerDuty, QuickBooks Online Advanced, QuoteWerks, SecureAnywhere, Simplesat, SmileBack, ThreatLocker, Tigerpaw Software, Trend Micro, Xero, Zendesk

O Kaseya VSA oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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