Sobre o ConnectWise Automate

Boost the effectiveness of your IT teams and simplify every aspect of your business with flexible remote monitoring and management from ConnectWise Automate. Gain better visibility, remove delivery roadblocks, and increase service without increasing costs through a solution that helps you master discovery, management, patching, monitoring, and automation. Eliminate blind spots in your supported environments, automate any IT support task, and support more endpoints without adding headaches or head count.

Principais benefícios do ConnectWise Automate

Designed with cutting-edge agent technology, the ConnectWise Automate remote monitoring and management (RMM) platform will greatly increase your operational efficiency and considerably improve resource utilization. With Automate, you can eliminate time-intensive, repetitive maintenance tasks, assign your technical resources to higher priority jobs and invest time in nurturing your clients and growing your business. In other words, you can do more with less as you leverage the power of automation. If you can think of a task that needs automation, Automate can do it!

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Alemanha, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Imagens

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ConnectWise Automate - Vídeo
Captura de tela do ConnectWise Automate: Captura de tela do ConnectWise Automate: Captura de tela do ConnectWise Automate: Captura de tela do ConnectWise Automate: Captura de tela do ConnectWise Automate:

Recursos

Total de recursos do ConnectWise Automate: 119

  • API
  • Aceleração por comportamento
  • Agendamento
  • Agendamento da sincronização
  • Agendamento de manutenção
  • Agendamento de tarefas
  • Alerta em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Antivírus
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de rede
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Atualização e instalação remotas
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de problemas
  • Ações ativadas por eventos
  • Backup automático
  • Backup e recuperação
  • Bate-papo ao vivo
  • Campos personalizáveis
  • Categorização/Agrupamento
  • Catálogo de serviço
  • Colaboração entre vários usuários
  • Conformidade com a lei Sarbanes-Oxley
  • Controle de versões
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Dados de importação e exportação
  • Dados em tempo real
  • Descoberta automática de dispositivos
  • Digitalização automática
  • Exames de diagnóstico
  • Geração de relatórios de atendimento
  • Geração de relatórios de tempo de funcionamento
  • Gerenciamento da implantação
  • Gerenciamento de configuração
  • Gerenciamento de correções
  • Gerenciamento de credenciais
  • Gerenciamento de senhas
  • Gerenciamento de software
  • Gerente de linha de base
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de Remediação
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de clientes
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de dados
  • Gestão de edição
  • Gestão de energia
  • Gestão de estoques
  • Gestão de exceções
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de licenças
  • Gestão de políticas
  • Gestão de recursos
  • Gestão de terminais
  • Gestão de toda a rede
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Gestão do desempenho
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Implantação Automática de Atualizações
  • Integração do Active Directory
  • Migração de dados
  • Monitoramento
  • Monitoramento de atividades
  • Monitoramento de e-mail
  • Monitoramento de endereço IP
  • Monitoramento de máquinas virtuais
  • Monitoramento de uso da Internet
  • Monitoramento do servidor
  • Monitoramento em tempo real
  • Monitoramento remoto e gestão
  • Monitoração da CPU
  • Monitoração da largura de banda
  • Multiplataforma
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para MSPs (Serviços gerenciados)
  • Permissões por função
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Priorização
  • Rastreamento da localização
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do custo
  • Recuperação de desastres
  • Registro de auditoria
  • Registros de eventos
  • Relatórios agendados/automatizados
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios de tráfego da Internet
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Resposta a Ameaças
  • Scanner de vulnerabilidades
  • Seguimento de status
  • Seguimento/Análise de uso
  • Segurança de SSL
  • Sistema de detecção de intrusões
  • Sistema de referências cruzadas
  • Supervisão de rede
  • Tarefas recorrentes
  • VPN
  • Virtualização de desktops

Alternativas

Kaseya VSA

4,1
#1 alternativa ao ConnectWise Automate
Kaseya VSA is your comprehensive solution to providing IT services at scale, whether you're an in house IT department...

RMM

4,4
#2 alternativa ao ConnectWise Automate
O SolarWinds Remote Monitoring & Management oferece gerenciamento de patch, AV e backup, automação, central de...

Pulseway

4,6
#3 alternativa ao ConnectWise Automate
O Pulseway é a maneira mais fácil e eficiente de controlar o seu ambiente de TI.

Atera

4,5
#4 alternativa ao ConnectWise Automate
Solução RMM tudo-em-um para fornecedores de serviços gerenciados e empresas de suporte de TI. Combinando RMM, automação...

Avaliações

Classificação geral

4,2 /5
(105)
Relação qualidade/preço
3,8/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
3,5/5
Suporte ao cliente
3,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 105
James B.
Classificação geral
  • Setor: Serviços de informação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

By far the best RMM in the network of RMM

Avaliado em 05/05/2020

Overall, we have been happy with connectwise automate. After coming from Teamviewer, Connectwise is...

Overall, we have been happy with connectwise automate. After coming from Teamviewer, Connectwise is a very robust system that can do way more than we even have the knowledge or time to make happen. Very happy with the software itself.

Vantagens

The best part about Connectwise Automate is the amount of power that it has. We are able to deploy auto run scrips on our very critical infrastructure. The systems are always monitored for down time and automate sends out an alert any time there is an issue. The control console is easy to use and even non-technical users are able to remote into our customer's systems to see what they need. Scripting is robust to say the least.

Desvantagens

Ticketing is a challenge in this platform. It is included, but isn't a very customer friendly interface to work in. Tech support is a challenge to contact and they don't consider much an emergency for support purposes. Being cloud managed, we find that it is slow for time to time and requires a bit more patients than we would prefer. The management console is not Mac OS supported, so using this in an Apple environment can be challenging. You are limited to the web version and it's functions are limited.

Daren A.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Connectwise Automate

Avaliado em 11/12/2019

We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

Vantagens

There are many, many features in Connectwise Automate that will help you help your customers with their computer needs.

Desvantagens

Although the software is very feature rich, it seems very cumbersome and not easy to use from day one. In almost every step, we have had to take classes to figure out how to do things.

Andrew W.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

ConnectWise Automate - box of LEGO with no instructions

Avaliado em 05/03/2021

Vantagens

ConnectWise Automate empowers users to perform generally complex tasks such as patching and monitoring with ease.

The scripting engine is extremely powerful and allows anyone with zero to little programming knowledge to perform automation tasks.

Desvantagens

ConnectWise has yet to realized the world is moving to the cloud. Monitoring servers is no longer important, cloud services are.

There is no cloud awareness in the system, which is going to force partners to pilot to other systems.

Benjamin B.
Classificação geral
  • Setor: Companhias aéreas/Aviação
  • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Should be call "Connectwise Autodraft"

Avaliado em 01/04/2020

The business is a con. They tell you they have a "guarantee" which they make impossible to obtain....

The business is a con. They tell you they have a "guarantee" which they make impossible to obtain. will continue to bill you regardless fo whether the product works or not.

Vantagens

The software has its pros (connectwise screenconnect is the only good thing). The automation will automatically restart services or auto-approve and apply windows update on a schedule. When it isn't crashing or causing servers to crash that is.

Desvantagens

It CONSTANTLY crashes. It will cause servers to crash. Only some automation features work. No support is ever avaaible to resolve issues. The ones that do respond don't know their own product.

Jordan F.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Connectwise Automate

Avaliado em 19/03/2021

Connectwise Automate has great customer support as well as an amazing slack group of other sys...

Connectwise Automate has great customer support as well as an amazing slack group of other sys admins and developers that are more than willing to help out others and get them going on the right track. I have loved using Automate and I don't think I will ever use anything else.

Vantagens

Connectwise automate is by far the best RMM tool on the market, It allows you to create a ton of custom monitoring alerts and the wizard makes it super easy to accomplish.

Desvantagens

The implementation can be very dry but just hang in there as it is all worth it.

Exibindo 5 avaliações de 105 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o ConnectWise Automate

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ConnectWise Automate.

O ConnectWise Automate oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Gratuito, Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

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Não temos informações sobre os recursos do ConnectWise Automate.

Os clientes habituais do ConnectWise Automate são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O ConnectWise Automate está nos seguintes idiomas:

inglês

O ConnectWise Automate é compatível com os seguintes dispositivos:

O ConnectWise Automate se integra com os seguintes aplicativos:

Acronis Cyber Backup Cloud, Auvik, ConnectWise Control, ConnectWise Manage, SecureAnywhere

O ConnectWise Automate oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

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