Sobre o vcita

O vCita é um aplicativo poderoso e completo, criado para ajudar você a gerenciar seus negócios, fazer agendamentos, interagir melhor com seus clientes e economizar um tempo valioso.

Ele inclui todas as ferramentas de que você precisa para agilizar seu dia a dia:
- Gerencie sua base de clientes com um CRM móvel.
- Gerencie sua agenda, compromissos e eventos com um calendário de equipe on-line.
- Fature os clientes e gerencie sua receita com um painel de pagamentos.
- Capture novos leads com um widget personalizável em seu site.
- Envie campanhas de e-mail e marketing por SMS que incentivem a ação.
- Ofereça aos clientes um portal pessoal no qual eles possam reservar, reagendar, pagar, preencher formulários, compartilhar arquivos e muito mais.

AGENDAMENTO ON-LINE
Diga adeus ao tempo desperdiçado e aos clientes frustrados e dê boas-vindas ao agendamento on-line simplificado. Deixe o cliente agendar uma consulta gratuita, reservar e pagar por serviços e se inscrever em eventos on-line sem interrupção, de qualquer dispositivo. O vCita vem com uma página de agendamento personalizável, na qual os clientes podem visualizar os serviços e a disponibilidade atualizada, assim como um portal pessoal do cliente. Adicione o vCita ao seu site, e-mail e mídia social e ganhe o dobro de reservas na metade do tempo.

GESTÃO DE CLIENTES
É mais fácil manter os clientes ao seu alcance com uma visão de 360 graus de suas comunicações com o cliente, acessível de qualquer dispositivo. Concebido tendo em mente as pequenas empresas, o vCita ajuda a organizar, acompanhar e gerenciar as conversas com os clientes. É possível adicionar clientes imediatamente, iniciar novas conversas com um único clique, rever todo o histórico do cliente, acompanhar agendamentos e pagamentos, adicionar anotações e etiquetas, automatizar visitas de acompanhamento e muito mais.

PAGAMENTOS ON-LINE
O vCita torna simples e seguro o recebimento de pagamentos com cartão de crédito e PayPal on-line, sem interrupção, de qualquer dispositivo. Você pode adicionar botões e formulários de pagamento ao seu site, e-mail ou mídia social. Os fundos são depositados diretamente em sua conta bancária ou do PayPal, sem taxa de transação adicional. Um painel amigável permite visualizar o histórico de pagamentos dos clientes, emitir faturas com sua marca e acompanhar o status dos pagamentos em tempo real.

Ele ainda vem com um aplicativo móvel para Apple e Android, ajudando você a controlar sua empresa de onde quer que esteja, surpreender os clientes com respostas imediatas, mesmo após o horário comercial, gerenciar o cronograma da sua equipe enquanto estiver fora do escritório e muito mais.

Para obter mais informações, visite http://www.vcita.com.


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Not sure about vcita? Compare with a popular alternative

vcita

4,5 (249)
Not available in your country
VS.
Highly reviewed

Preço inicial

29,00 US$
mês
No pricing found

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

218
205

Integrações

21
26

Praticidade

4,4 (249)
4,0 (17 670)

Relação qualidade/preço

4,3 (249)
4,0 (17 670)

Atendimento ao cliente

4,2 (249)
4,1 (17 670)

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa ao vcita
O Salesforce Sales Cloud é um aplicativo do Salesforce de gestão do relacionamento com o cliente (CRM, na sigla em...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#2 alternativa ao vcita
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade para pequenas empresas que fornece aos usuários acesso em tempo...

Jobber

4,5
#3 alternativa ao vcita
O Jobber é uma solução de gestão de trabalho de campo baseada na nuvem que permite que pequenas e médias empresas...

Availity

3,9
#4 alternativa ao vcita
O Availity foi desenvolvido para ajudar as empresas do setor de saúde a gerenciar benefícios médicos, sinistros de...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(249)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,2/5

Já tem o vcita?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 249
John
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

No-brainer for appointment based business

Avaliado em 01/05/2017

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments...

I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.

Vantagens

Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.

Desvantagens

The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.

Asha
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Great for scheduling, other features not so much

Avaliado em 03/03/2020

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see...

I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Vantagens

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Desvantagens

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging .
Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Sue
Classificação geral
  • Setor: Ensino fundamental e médio
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Poor Customer Service and Unreliable

Avaliado em 02/04/2019

Any benefits are undone by the disapearence of ALL Data and appointments.

Any benefits are undone by the disapearence of ALL Data and appointments.

Vantagens

I did like that you can put all of your comunication and documentation into the system.

Desvantagens

Unrlieable: On 3 seperate occations, I have lost all of my appointments and payment records!
Unhelpful: Customer service is slow to repond with any response that keeps them blameless. I have never had any of my issues resolved.

Resposta do vcita

Hi Sue,
We apologize if we failed to meet your expectations and will be happy to schedule a call to address any concerns to see if we can help correct your impression.
In your review, you bring up two serious concerns:
1- Essential information such as appointments and payments that was deleted
2- Poor customer service from our team
We'd like to address each of these issues separately.
1. vCita is essentially a tool for managing all your client information and communication.
Since client data is the most sensitive information businesses can collect, vCita takes the highest measures of security to safeguard that information. The only way on-record data can go missing is if the business has actively chosen to remove or delete it.
2. After reviewing your communication with our support team to see whether there was any wrongdoing on our end we found that the response time was reasonable, and our team did their best to provide you with the support you needed, when you needed it.

Tariq
Classificação geral
  • Setor: Roupa e moda
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

vcita review for Knights Chamber

Avaliado em 14/12/2022

Good enough where I am still using your service. Experienced some issues over the years but most...

Good enough where I am still using your service. Experienced some issues over the years but most have been resolved rather quickly, I think I had maybe a 2-3 day outage once in 2020 but I do understand things happen.

Vantagens

I really like how the appointment setting process work and also how clean it looks on my site. This is pretty much the main use for your platform. Most customers seem to be able to figure out using the appointment setting feature so decent UI, not everyone can use it but honestly after speaking with them I dont know if those people could even send an email if they had too.

Desvantagens

I am paying about 2.5 times what was when I first started using your service. When speaking with customer service they said it was because all these other things were added. Many of the items added since I started working with your company I do not use or have any plan too. A plan suited to my use would be more ideal. In regards to operation this something I contacted support for in the last couple of months, but when syncing to my calendar it loads 3 very long urls which make it hard view info as easily on a mobile device which is mostly where everyone here views the appointment. Ideally some sort of URL shortener should be added to clean up the calendar notes. Here is a sample from my cal and what your service put in.The mobile add is very slow to load and navigate.

Taryn
Classificação geral
  • Setor: Editoras
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best Thing For Small Businesses

Avaliado em 13/12/2022

Overall, this has been a dream come true. Even if my assistant quit today, Vicita could do 95% of...

Overall, this has been a dream come true. Even if my assistant quit today, Vicita could do 95% of her work if I just set everything up properly. Clients like it, and it keeps me from having to dig through inbox emails for communications. Everything is in one easy place.

Vantagens

It made me not need an assistant for the first few years in business. It also makes training my new assistant simple. It is a magnificent platform that allows me to schedule appts, manage clients, send out mass email, accept payments, AND communicate with clients. I can take notes on each client call, I can share and receive documents. Everything I need is in here.

Desvantagens

The only thing I wish it had was a more robust accounting system. If there was a direct way to integrate Wave and Vcita I would be so grateful. I also dislike how difficult it is to download several files ar once when a client sends you several images or pages.

Alternativas consideradas

Honey

Razões para mudar para o vcita

It was referred by my business mentor.
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Perguntas frequentes sobre o vcita

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o vcita.

O vcita oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 29,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do vcita são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500

O vcita está nos seguintes idiomas:

alemão, espanhol, francês, hebraico, inglês, italiano, neerlandês, polaco, português, russo

O vcita é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O vcita se integra com os seguintes aplicativos:

Constant Contact, Duda, FullContact, GoDaddy Website Builder, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Joomla, Meta for Business, Microsoft Excel, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Square Payments, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zoom Meetings

O vcita oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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