amoCRM

Gestão de vendas e leads para pequenas e médias empresas

4,5 /5 (131 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do amoCRM

O que é o amoCRM?

O amoCRM é uma solução intuitiva de gestão de vendas e leads para pequenas e médias empresas. Ao contrário de outras ferramentas, ele pode ser configurado em apenas alguns minutos. O amoCRM é centrado no usuário, tem foco central no design interativo e na personalização para uma automação de vendas sem esforço. Os usuários podem arrastar e soltar leads em diferentes status, criar campos personalizados dinamicamente e configurar ações acionadas por comportamento com apenas alguns cliques.

Como administradores, os usuários podem adicionar novos usuários ao amoCRM com rapidez e alterar suas configurações e permissões de gestão de usuários com facilidade para que os dados permaneçam sempre seguros. Use o aplicativo para iPhone ou Android para acompanhar as notas e tarefas enquanto estiver em trânsito. O amoCRM também se integra a outros excelentes serviços, como MailChimp, Mandrill, Wufoo, Zendesk, Dropbox, Zapier, entre outros, para melhorar o fluxo de trabalho do usuário. O amoCRM oferece gestão de contatos e leads, bem como tarefas, anotações e sincronização de e-mail bidirecional. Outros recursos do amoCRM incluem um painel e KPIs, pipeline digital e análise de vendas.

Resumo do amoCRM

Preços

A partir de
US$ 15,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do amoCRM

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Espanhol, Inglês, Português, Russo

Mídias

Customizable pipeline is easy to learn and navigate. It's refreshed in live time, so you're always up-to-date.
Lead cards store all the interaction happening with the lead, and custom fields will help you store all the relevant data about contacts, company, and more.
Quick and intuitive Salesbot builder will help you in getting your own chatbot in no time. Save time and effort by getting rid of repetitive tasks and providing 24/7 communication line with your business.
Automate the routine and boost your sales team productivity. Less boring tasks - more valuable input from your salespeople.
Take your business with you wherever you go. Our mobile app is capable of lead tracking, calls, sending emails and much more.
Keep a keen eye on your state of affairs with our in-depth analytics. Sales data, forecasts, event logs and more.
Tons of integrations with different services, as well as the most popular communication channels can be connected to amoCRM for free.
We support all major messenger platforms: Facebook Messenger, Instagram, WeChat, Viber, Skype, Telegram.  Chat with your customers the way they like it.
amoCRM - Vídeo Captura de tela do amoCRM: Customizable pipeline is easy to learn and navigate. It's refreshed in live time, so you're always up-to-date. Captura de tela do amoCRM: Lead cards store all the interaction happening with the lead, and custom fields will help you store all the relevant data about contacts, company, and more. Captura de tela do amoCRM: Quick and intuitive Salesbot builder will help you in getting your own chatbot in no time. Save time and effort by getting rid of repetitive tasks and providing 24/7 communication line with your business. Captura de tela do amoCRM: Automate the routine and boost your sales team productivity. Less boring tasks - more valuable input from your salespeople. Captura de tela do amoCRM: Take your business with you wherever you go. Our mobile app is capable of lead tracking, calls, sending emails and much more. Captura de tela do amoCRM: Keep a keen eye on your state of affairs with our in-depth analytics. Sales data, forecasts, event logs and more. Captura de tela do amoCRM: Tons of integrations with different services, as well as the most popular communication channels can be connected to amoCRM for free. Captura de tela do amoCRM: We support all major messenger platforms: Facebook Messenger, Instagram, WeChat, Viber, Skype, Telegram.  Chat with your customers the way they like it.

amoCRM - Avaliações

amoCRM - Avaliações

Classificação geral
4,5
/
5
Excelente
80

Muito bom
39

Regular
11

Ruim
1

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4,5
Recursos
4,3
Praticidade
4,4
Suporte ao cliente
4,4
91% dos usuários recomendam este app
Felipe P.

Great features and nice customer service at a fair price

Price is reasonable for all feature in get and customer service is exceptional.


Traduzir com Google
Brian møller J.

Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for.

It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.


Traduzir com Google
Nikolay R.

Not very intuitive software

You need to manage it full time. It doesnt refresh well, emails are delayed. Basically, it's not flexible enough.


Traduzir com Google
Roman Y.

Good CRM for Mid-size companies

We use this CRM with a big project and we have flow around 150 leads per day. It's good CRM for mid-size companies, because of it's functions and price.


Traduzir com Google
Olga A.

Perfect for our needs


Traduzir com Google
Felipe P.
Setor: Serviços financeiros
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great features and nice customer service at a fair price

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 22/07/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Price is reasonable for all feature in get and customer service is exceptional.

Vantagens

They have integrations with the major social networks like Instagram, Facebook, Gmail and the most important Whatsapp via Twilio, which allow you to integrate in a legal way.

They also have a live chat with chatbot that works fine. Of course they are not a chat company, so it's simples, but it works fine to most activities.

Desvantagens

The filter features are limited and sometimes things like select a empty field, depending on field type, it's impossible.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Brian møller J.
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

Usado Semanal durante 1 a 5 meses
Avaliado em 12/02/2018
Fonte da avaliação: Capterra

I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for.

It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.

Vantagens

I love the functionalities. They are seemingly endless and can be integrated to any already setup softwares. It integrates all in one package, management into a single tool for overview and simplicity.

I can launch a whole campaign, inform co-workers for tasks and have it replicated within a minute.
There is access to all parts of the process from receiving customers on homepage, phonecall or facetoface.
And then you simply put it into the system and have a precise engagement to any customer and their unique connection with my company.

I can finally deliver the customer service and build the relationships as deep and interactive as I desired. To build trust, accountability, unique care and personalized treatment to each and everyone that will benefit.

I have clarity in the process, can improve and see statistics to each and every step on the path. Improvement is now a actuality not a wish or dream. And it makes it easy to do so as well.

Desvantagens

Well, the software has so many functions and abilities, it takes a while to engage the whole team into all of its areas and ways. I'd like a function to turn on specific features only as a startup and then move into advanced features instead of having it all at once.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Nikolay R.
Setor: Serviços ao consumidor
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Not very intuitive software

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 29/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

You need to manage it full time. It doesnt refresh well, emails are delayed. Basically, it's not flexible enough.

Vantagens

It does keep track of my customers. It does email the reports well. I can automate some features, even if they are not really set up well.

Desvantagens

It's not intuitive at all. It's very slow and it's hard to import/export clients DB, and it's not really easy to clean it up. The work flow really needs to be explained better somehow.

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Roman Y.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Good CRM for Mid-size companies

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 26/01/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We use this CRM with a big project and we have flow around 150 leads per day. It's good CRM for mid-size companies, because of it's functions and price.

Vantagens

- Huge variety of integrations with different analytics services and call-tracking services
- You can import leads not only via API, but also you have ready scripts for websites, or import lead via integrations
- Create your own widgets. For example we use widget that stores different useful links for our managers
- Get analytics of your sales in total and get information per manager
- Attach tasks to your leads, so manager won't miss when he should contact client
- You can integrate your PBX system into amoCRM, so you can do calls directly from CRM

Desvantagens

- Lack of customization in reports, especially when you have several projects in one account
- It's expensive for small projects

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Olga A.
Setor: Varejistas
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Perfect for our needs

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 06/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

We started using this CRM instead of Bitrix24. Dealing with the interface was easy, it is very simple. Due to this, in less than six months we have completely transferred the client base to the system. Special thanks to the support service, which promptly helped us with solving problems.

Desvantagens

Mobile application needs to be improved. On some Android-powered smartphones, the scroll bar disappears. I do not know why this happens, but on iOS there is no such problem.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Recomendação do usuário
8,1/10
Baseado em 131 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do amoCRM

Preço do amoCRM

A partir de
US$ 15,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,5/5
Baseado em 131 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do amoCRM

Recursos do amoCRM

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Dados em tempo real
Gerenciamento de contatos
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,3/5
Baseado em 131 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o amoCRM

Perguntas frequentes sobre o amoCRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o amoCRM.

P: Que tipo de planos o amoCRM oferece?

O amoCRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 15,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do amoCRM?

Não temos informações sobre os recursos do amoCRM.

P: Quem costuma usar o amoCRM?

Os clientes habituais do amoCRM são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o amoCRM está?

O amoCRM está nos seguintes idiomas:

Espanhol, Inglês, Português, Russo

P: Que tipo de planos o amoCRM oferece?

O amoCRM tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O amoCRM é compatível com disponíveis móveis?

O amoCRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone

P: O amoCRM se integra com quais outros aplicativos?

O amoCRM se integra com os seguintes aplicativos:

Akita, JivoChat, Landingi, LiveChat, Mailchimp, Ringostat, SendPulse, Tidio, Workato, Zendesk

P: Que nível de suporte o amoCRM oferece?

O amoCRM oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo, Base de conhecimento