amoCRM

amoCRM

Gestão de vendas e leads para pequenas e médias empresas

4.5/5 (131 avaliações)

Resumo do amoCRM

O amoCRM é uma solução intuitiva de gestão de vendas e leads para pequenas e médias empresas. Ao contrário de outras ferramentas, ele pode ser configurado em apenas alguns minutos. O amoCRM é centrado no usuário, tem foco central no design interativo e na personalização para uma automação de vendas sem esforço. Os usuários podem arrastar e soltar leads em diferentes status, criar campos personalizados dinamicamente e configurar ações acionadas por comportamento com apenas alguns cliques.

Como administradores, os usuários podem adicionar novos usuários ao amoCRM com rapidez e alterar suas configurações e permissões de gestão de usuários com facilidade para que os dados permaneçam sempre seguros. Use o aplicativo para iPhone ou Android para acompanhar as notas e tarefas enquanto estiver em trânsito. O amoCRM também se integra a outros excelentes serviços, como MailChimp, Mandrill, Wufoo, Zendesk, Dropbox, Zapier, entre outros, para melhorar o fluxo de trabalho do usuário. O amoCRM oferece gestão de contatos e leads, bem como tarefas, anotações e sincronização de e-mail bidirecional. Outros recursos do amoCRM incluem um painel e KPIs, pipeline digital e análise de vendas.

Preços

A partir de
US$ 15,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Assinatura
Relação qualidade/preço

Dispositivos

Porte da empresa

P
M
G

Mercados

Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5, Europa, Alemanha, Índia, Japão, América Latina

Idiomas

Inglês, Russo, Espanhol

amoCRM - Avaliações

Classificação geral
4.5/5
92% avaliações positivas
78
Excelente
42
Muito bom
11
Regular
0
Ruim
0
Péssimo
Avaliador Verificado
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amoCRM Allows me to Effectively Communicate With Customers

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 26/10/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Definitely try it out for yourself, great program!

Vantagens

I manage a lot of accounts for different clients. Since we can’t choose our accounts and are assigned to designated clients, we need to know how to deal with people. Every client is different and unique, which means you have to adapt to their style and needs. I truly rely on amoCRM for obtaining customer information, using social media management features and progress tracking. This software enables me to launch a campaign and gain leads. This software allows me to communicate effectively with my clients and keeps me right on track with what steps to take.

Desvantagens

Frankly, I think the program offers too many features which can be quite confusing. I haven’t tried all the features because I only use the ones that will help me in my job.
Not technically a con, but it feels a bit crowded.

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação

10.0/10
Ahmed F.
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It Is For You

Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
Avaliado em 04/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

I at long last have the required device to give my client care as I wanted. I can at last right the long procedures into explicit advances and see where the precise improvement is required for the outcomes we go for. It has a reasonable arrangement and simple of access for all workers to team up on. This advantages the understudy correspondence and makes an authoritative undertaking a happy task and euphoric as opposed to depleting and confused.

Vantagens

I deal with a great deal of records for various customers. Since we can't pick our records and are alloted to assigned customers, we have to realize how to manage individuals. Each customer is extraordinary and interesting, which means you need to adjust to their style and needs. I really depend on amoCRM for getting client data, utilizing internet based life the executives highlights and progress following. This product empowers me to dispatch a battle and increase leads. This product enables me to discuss adequately with my customers and keeps me directly on track with what steps to take.

Desvantagens

Engineers ought to refine the interface, make it progressively others conscious: expel pointless apparatuses from the principle menu, disentangle joining records to cards.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

9.0/10
Anastasia Z.
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Great storage solution

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 19/05/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

I work as a web application developer and use the platform mainly for communication with colleagues and for accessing various documents of our company. If the platform is viewed as cloud storage, then amoCRM is the perfect solution. Using the platform, you can save on third-party storage.

Desvantagens

Developers should refine the interface, make it more humane: remove unnecessary tools from the main menu, simplify attaching files to cards.

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Resposta do QSOFT

Hi, Anastasia,

Thanks for your feedback!

It's awesome that you found amoCRM a perfect storage solution as well as a good tool for internal communication. As it's not an ordinary use case for our product, we'd love to make a short interview with your company representative. If there's an opportunity to do that, please, contact our marketing specialist at [email protected]

Thanks for your comment regarding the product's interface. We'll work more on making it as convenient as possible.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

8.0/10
Veronica M.
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Too cluttered main menu

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 13/08/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

With this system, many everyday tasks are very easy to perform, so we save a lot of our time. Using it is also convenient to track sales funnels, and it works well on mobile devices.

Desvantagens

Occasionally, system malfunctions occur. I don’t like the large number of extra tools that fill the main menu and because of which the interface is not convenient enough to use.

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Resposta do QSOFT

Hey Veronica,

We're happy to receive your feedback!

Great to hear you found amoCRM easy-to-use and mobile-friendly! :)

We're sorry to hear you experienced malfunctions. In the future, let our support team know, and they will get on the horn to our developers to resolve the issue. We're available via email, phone and messenger.

Regarding the menu, our team would be eager to hear more details, we can take it into consideration during our next update. So feel free to get in touch and tell us more.

Best,
amoCRM

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

8.0/10
Brian møller J.
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Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

Usado Semanal durante 1 a 5 meses
Avaliado em 12/02/2018
Fonte da avaliação: Capterra

I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for.

It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.

Vantagens

I love the functionalities. They are seemingly endless and can be integrated to any already setup softwares. It integrates all in one package, management into a single tool for overview and simplicity.

I can launch a whole campaign, inform co-workers for tasks and have it replicated within a minute.
There is access to all parts of the process from receiving customers on homepage, phonecall or facetoface.
And then you simply put it into the system and have a precise engagement to any customer and their unique connection with my company.

I can finally deliver the customer service and build the relationships as deep and interactive as I desired. To build trust, accountability, unique care and personalized treatment to each and everyone that will benefit.

I have clarity in the process, can improve and see statistics to each and every step on the path. Improvement is now a actuality not a wish or dream. And it makes it easy to do so as well.

Desvantagens

Well, the software has so many functions and abilities, it takes a while to engage the whole team into all of its areas and ways. I'd like a function to turn on specific features only as a startup and then move into advanced features instead of having it all at once.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10

Preço do amoCRM

A partir de
US$ 15,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do amoCRM

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Banco de dados do cliente
  • Campos personalizados
  • Criação de relatórios personalizável
  • Gestão de calendários
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de CRM
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Integração de terceiros
  • Integração do celular
  • Lembretes
  • Modelos personalizáveis
  • Notificações automáticas
  • Painel de atividades
  • Relatórios e estatística

  • Dados em tempo real
  • Imagem de marca personalizável
  • Pagamentos eletrônicos

Perguntas frequentes sobre o amoCRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o amoCRM.

P: Que tipo de planos o amoCRM oferece?

O amoCRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 15,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Avaliação gratuita: Disponível

P: Quais são os principais recursos do amoCRM?

Não temos informações sobre os recursos do amoCRM.

P: Quem costuma usar o amoCRM?

Os clientes habituais do amoCRM são:

Autônomos, Grandes empresas, Empresas de médio porte, Sem fins lucrativos, Pequenas empresas

P: Em que idioma o amoCRM está?

O amoCRM está nos seguintes idiomas:

Inglês, Russo, Espanhol

P: Que tipo de planos o amoCRM oferece?

O amoCRM tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O amoCRM é compatível com disponíveis móveis?

O amoCRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone

P: O amoCRM se integra com quais outros aplicativos?

O amoCRM se integra com os seguintes aplicativos:

Akita, JivoChat, Kixie, Landingi, LiveChat, Mailchimp, Ringostat, SendPulse, Tidio, Zendesk

P: Que nível de suporte o amoCRM oferece?

O amoCRM oferece as seguintes opções de suporte:

Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo