Act!

Relacionamentos de nível empresarial. Resultados de nível empresarial.

Sobre o Act!

Act! Premium é uma ferramenta de gestão de relacionamento com o cliente (CRM, na sigla em inglês) e automação de marketing em uma plataforma, ideal para pequenas e médias empresas que buscam comercializar, vender e criar clientes para a vida toda. Act! flexibilidade e liberdade de escolha. O Premium organiza as maneiras únicas de fazer negócios, seja no local (Act! Premium Desktop), na nuvem (Act! Premium Cloud) ou aproveitar uma implantação híbrida para máxima flexibilidade. O Act! também oferece personalizações para se adequar aos processos específicos das empresas, do setor ou às preferências de implantação e acesso. O Premium é ilimitado.


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Está em dúvida sobre o Act!? Compare com uma alternativa popular

Act!

3,8 (746)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

30,00 US$
mês
50,00 US$
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

100
115

Integrações

8
23

Praticidade

3,8 (746)
4,1 (5 556)

Relação qualidade/preço

3,8 (746)
4,1 (5 556)

Atendimento ao cliente

3,4 (746)
4,2 (5 556)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Dynamics 365

4,4
#1 alternativa ao Act!
Microsoft Dynamics 365 é um software de planejamento de recursos empresariais (ERP, na sigla em inglês) em vários...

Agile CRM

4,1
#2 alternativa ao Act!
O Agile CRM combina poderosos recursos de automação, telefonia, Internet, dispositivo móvel, e-mail, agendamento e...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#3 alternativa ao Act!
O HubSpot Marketing Hub é uma plataforma escalável e completa para marketing de atração, combinando marketing de...

HubSpot Sales Hub

4,5
#4 alternativa ao Act!
O HubSpot Sales é um conjunto de ferramentas de produtividade e rastreamento de e-mail baseado em caixa de entrada, com...

Avaliações

Classificação geral

3,8 /5
(746)
Relação qualidade/preço
3,8/5
Recursos
3,8/5
Praticidade
3,8/5
Suporte ao cliente
3,4/5

Já tem o Act!?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 746
Thomas
Thomas
Classificação geral
  • Setor: Indústria farmacêutica
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Love the ease of use for both entering data and retrieving info

Avaliado em 07/05/2018

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Vantagens

The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Desvantagens

I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

William
Classificação geral
  • Setor: Serviços meio ambientais
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Class Act by BH

Avaliado em 01/03/2024

I was introduced to Act by a manager who insisted I use this all the time and would check out my...

I was introduced to Act by a manager who insisted I use this all the time and would check out my usage
It was really helpful and could not have done my job if I didn’t have the Act set up

Vantagens

Ease of looking up customers by company name

Desvantagens

Had no issues with using the Act database so really nothing bad to say

Resposta do Act!

Thank you for letting us know that Act! is easy to use and is helping you do your job, William. You made our day!

David
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Act and your need for a CRM

Avaliado em 19/09/2022

Without the introduction of a CRM, i doubt we would have had the client retention we have been...

Without the introduction of a CRM, i doubt we would have had the client retention we have been lucky to have, we had trialed other CRM's, from free online to high cost ones like Goldmine - they all do much the same but our need to a specific way of accessing and manipulating our data left us with Act as the only real option. One option was to have a bespoke system but costs in the region of £100,000 and constant support didnt make much business sense at the time and after seeing similar projects fail at rival companies we think the route we took has been justified

Vantagens

Having the ability to scale requirements has helped the business grow without huge outlay. Has the capability to use high end hardware and now has a Cloud based solution so removing the need for costly onsite equipment if required

Desvantagens

As usual costs, the license model has change from perpetual to the per user per year, the Cloud based variant is expensive but comparable to others. The need for a 3rd party module to fully use the software for our needs has increased usability but at a cost, would of been nice to include in subscription

Alternativas consideradas

Zoho CRM

Razões para mudar para o Act!

Zoho wasnt around at the original decision but was pushed a new Sales Director, after 4 weeks of trying to get 10 client details imported to show proof of use we gave up - no direct import without essential data loss. Goldmine was extensively used by 3 Sales reps, although powerful it didnt meet the requirement we needed at the time, and at the time was 5 times more expensive. The budget wouldnt stretch even if we would get everything we needed from it so Act was chosen

Resposta do Act!

Hi David, thank you for taking the time to share how your business is using Act! -especially the cloud-based solution.
We love hearing from our customers, so thanks again for sharing!

Andrew
Classificação geral
  • Setor: Suprimentos e equipamentos para empresas
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

act review

Avaliado em 25/03/2024

It works fine for my needs and my work. I am very used to ACT

It works fine for my needs and my work. I am very used to ACT

Vantagens

Contact and scheduling is good and easy. Easy to find notes

Desvantagens

The cost per year used to be one fee for many years. Now it is $450.00 per year

Resposta do Act!

Hi Andrew! It's great to hear that Act! is helping you easily find your notes and contact details as well as manage your schedule. We are grateful for your review! It makes our day!

Ed
Classificação geral
  • Setor: Gestão da educação
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Feedback on Act

Avaliado em 15/03/2024

Vantagens

Excellent Customer Service and Technical support

Desvantagens

finance department Not responsive when there was a billing issue. However the Customer Service Representative was excellent and helped me resolve the issue to get back up and running. She was very customer-focused and thought out of the box to create a solution.

Resposta do Act!

Ed, it's great to hear that our customer service and technical support teams were able to assist you and get you back up and running. Your review means a lot to us! Thank you for taking the time to leave it!

Exibindo 5 avaliações de 746 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Act!

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Act!.

O Act! oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 30,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Act! são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500

O Act! está nos seguintes idiomas:

alemão, francês, inglês

O Act! é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Act! se integra com os seguintes aplicativos:

Dropbox Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Zapier, iCloud

O Act! oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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