
Geckoboard
Sobre o Geckoboard
O Geckoboard é um software de painel de escritório de tela grande rápido e fácil de configurar. Criado para equipes de suporte ao cliente, vendas, marketing, produtos e comércio eletrônico de empresas on-line, para que elas obtenham uma visão em tempo real das principais métricas e do progresso das metas e otimizem o trabalho para atingir essas metas e reagir a problemas mais rapidamente. É uma declaração imperdível de intenção e propósito.
O Geckoboard pode ser configurado em minutos, pois se conecta diretamente às ferramentas que você usa todos os dias. Basta escolher suas métricas e como deseja que elas sejam visualizadas. Não é necessário ter um desenvolvedor. Os conectores de dados incluem Salesforce, Zendesk, Spreadsheets, Google Analytics, Hubspot, Intercom, Mailchimp e Mixpanel.
A funcionalidade de gerenciamento de tela também garante que você possa transmitir painéis com rapidez e facilidade para uma TV de escritório com tela grande e editar quais painéis serão exibidos remotamente. Os painéis de controle são projetados para maximizar a clareza à distância, de modo que você possa ver o progresso em relação às principais métricas e metas com uma simples olhada.
Preços a partir de:
35,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao Geckoboard
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Idiomas
inglês
Preços a partir de:
35,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao Geckoboard
Imagens





Recursos
Total de recursos do Geckoboard: 40
Alternativas
Tableau

Grow

Google Data Studio

Klipfolio

Avaliações
Já tem o Geckoboard?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
Excellent Marketing Dashboard for Small Business
Avaliado em 09/02/2016
Tracking marketing KPIs from multiple data sources and displaying them in a visually appealing,...
Tracking marketing KPIs from multiple data sources and displaying them in a visually appealing, simple format is not an easy (or inexpensive) thing to do. Geckoboard makes this possible at a much more affordable price than its competitors, and provides a user experience that is nothing short of fantastic. We pull in a variety of data from sources like Google Analytics, MailChimp, social channels, and ecommerce platforms to easily track our progress on the metrics that matter most to our business.
Vantagens
Lots of integrations from the services that matter most to us, fantastic drag and drop UI, easy onboarding experience, relatively low cost, nice "at-a-glance" reporting for KPIs, enthusiastic and friendly support staff
Desvantagens
Doesn't directly integrate to Amazon Seller Central (for 3rd party sellers who sell on Amazon), may take some time to set up (especially for less technical users), but this is true for any dashboard with multiple integrations (and Geckoboard makes this as easy as possible).
- Setor: Software
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
The fun dashboard!
Avaliado em 17/06/2022
Very easy to use, you can add information from so many sources, and the support is extremely fast,...
Very easy to use, you can add information from so many sources, and the support is extremely fast, always kind, and amazing.
Vantagens
Geckoboard is very easy to use, with an overwhelming number of sources to choose from. We use it daily in our team, not only for work-related purposes but also for fun, sharing pictures and gifs. We have a tradition of "decorating" the dashboard with a tree and lights during Christmas. The majority of our widgets are Zendesk related - from solved tickets per person to a total number of solved tickets, etc. We also manage our holidays, check the latest company Tweets and news.
Desvantagens
To be completely transparent - we're not really into the new, updated design. It's clean and modern but we prefer to stick with the old version for now.
Resposta do Geckoboard
Hi Nikolay,
Thanks so much for your review. We LOVE that you decorate your dashboard for the holidays - how fun!
We understand that the new layout isn't for everyone. If there's anything we can do to improve it, please let us know: [email protected]
Thanks again :)
- Setor: Publicidade e marketing
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
Fantastic Selection of Integrations But Not Responsive and Lacks Customization
Avaliado em 08/11/2015
We've got all of our clients set up on our board so that we can monitor how well they're performing...
We've got all of our clients set up on our board so that we can monitor how well they're performing each month. It's a great dashboard that we have on display in our office and have set as a desktop for our executives.
Vantagens
Incredible selection of integrations.
Desvantagens
Lacks responsiveness. It's a fixed layout for width and height so difficult to resize for different viewports.
Lacks any color scheme customization. We'd love to build our own color palette but there's no option.
- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Ideal for runing a Contact Centre if you use Zendesk
Avaliado em 06/07/2022
Ideal for the Call Centers if you are familiar with Zendesk.
Ideal for the Call Centers if you are familiar with Zendesk.
Vantagens
The ease of use, quick configuration possible
Desvantagens
Constantly running out of space and keep deleting widgets to gain some space. I don't like that the deleted elements aren't stored anymore. I'd like to come back to widgets I created in the past. We could also do with quicker screen refreshing - a 30-second window in a busy contact centre is way too long. The Dashboard loops are loading way too long so we had to resign from using it. Gecko should invest in its own server space for images, videos, and GIFs updates.
Resposta do Geckoboard
Hi Agnieszka,
Thanks so much for your review. There's some really great feedback in here which we've shared with our Product team for their consideration. We've heard similar requests for storing deleted widgets. It's on our radar!
- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Peace of mind for Customer Support leads!
Avaliado em 15/06/2022
Vantagens
As a Customer Support lead, Geckoboard has helped me keep an eye on our metrics and quickly recognize when things are going well or not great. Their integration with Slack is life-changing! It helps us make sure were are on track with our OKRs. Our Geckoboard dashboards are a huge part of our daily life. I can't recommend it enough!!
Also, their support team is STELLAR! ⭐️
Desvantagens
I feel like there are some small quality of live features that are missing, but nothing that's a deal breaker.
Resposta do Geckoboard
Thanks so much for this review Fernanda. We're so glad you find the Slack integration so helpful, it's been a game changer lots of customers. Feel free to get in touch about the more specific live features you'd like to see and we'd be happy to share these with our Product team for review. Thanks again!
Perguntas frequentes sobre o Geckoboard
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Geckoboard.P: Que tipo de planos o Geckoboard oferece?
O Geckoboard oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 35,00 US$/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o Geckoboard?
Os clientes habituais do Geckoboard são:
2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500
P: Em que idioma o Geckoboard está?
O Geckoboard está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Geckoboard é compatível com dispositivos móveis?
O Geckoboard é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Geckoboard se integra com quais outros aplicativos?
O Geckoboard se integra com os seguintes aplicativos:
ActiveCampaign, Airbrake, Aircall, Amazon CloudWatch, Amazon EC2, Amazon Redshift, Amplitude, AppFigures, Baremetrics, Basecamp, Buffer, Campaign Monitor, Chargify, ChartMogul, Chartbeat, Delighted, Dixa, Flurry, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, GitHub, GoSquared, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Sheets, Gorgias, Help Scout, Heroku, Highrise, HubSpot CRM, Instagram, Intercom, Jira, Klaus, Klaviyo, LinkedIn for Business, Mailchimp, MariaDB, Mention, Meta for Business, Microsoft Excel, Mixpanel, MySQL, New Relic, PagerDuty, PayPal, Pingdom, Pipedrive, Pivotal Tracker, PostgreSQL, ProfitWell, QuickBooks, Recurly, Salesforce Sales Cloud, SatisMeter, SendGrid, Shopify, Stripe, Trello, Twilio, Wistia, YouTube, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk Suite, Zendesk Suite, Zendesk Talk, data.ai Intelligence, monday.com
P: Que nível de suporte o Geckoboard oferece?
O Geckoboard oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Assistência 24/7, Bate-papo
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