Sobre o Rydoo

O Rydoo é uma solução líder em viagens e despesas corporativas que automatiza e agiliza os processos de empresas em rápido crescimento. Com o Rydoo você economiza muito. As empresas e seus funcionários não sofrem com burocracias de viagens e despesas. Pesquisa de voos e hotéis, reserva de assentos em trens ou a despesa de um táxi no aeroporto. Essa solução de ponta a ponta cobre toda a sua viagem. Ponto final.

Milhares de empresas, incluindo Deloitte, Pernod Ricard e Henkel, usam o Rydoo para reduzir significativamente seu desperdício de tempo e seus custos. Com sede na Bélgica, a Rydoo tem escritórios em Amsterdã, Londres, Nova York e São Paulo e clientes em 62 países.

Preços a partir de:

12,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Emirados Árabes Unidos, Argentina, Áustria, Austrália, Bélgica , Bolívia, Brasil, Canadá, Suíça, Chile, China, Colômbia, Costa Rica, Chéquia, Alemanha, Dinamarca, Equador, Espanha, Finlândia, França, Reino Unido, Grécia, Hong Kong, RAE da China, Croácia, Indonésia, Irlanda, Israel, Índia, Islândia, Itália, Japão, Luxemburgo, México, Países Baixos, Noruega, Nova Zelândia, Panamá, Peru, Filipinas, Polónia, Portugal, Roménia, Rússia, Arábia Saudita, Suécia, Singapura, Eslovénia, Eslováquia, Tailândia, Turquia, Taiwan, Estados Unidos, Uruguai, Venezuela, Vietname, África do Sul

Idiomas

alemão, espanhol, francês, inglês, italiano , neerlandês, português

Preços a partir de:

12,00 US$/mês

  • Versão gratuita
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Imagens

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Recursos

Total de recursos do Rydoo: 51

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise financeira
  • Campos personalizáveis
  • Categorização/Agrupamento
  • Cobrança e faturamento
  • Contabilidade
  • Contabilidade de projetos
  • Controle de despesas
  • Controle de despesas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle do tempo do projeto
  • Controles/permissões de acesso
  • Coordenação de contas
  • Criação de painel
  • Detecção de fraude
  • ERP
  • Fluxo de trabalho de aprovações
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão de cartões de crédito
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de políticas
  • Gestão de recibos
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão de reservas
  • Gestão de restrições
  • Gestão de viagens
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Importação/exportação de dados
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Logon único
  • Múltiplas moedas
  • Notificações em tempo real
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel
  • Processamento de faturas
  • Projeções
  • Relatórios de despesas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Reservas online
  • Upload de recibos por celular

Alternativas

Spendesk

4,8
#1 alternativa ao Rydoo
O Spendesk é uma maneira inteligente de gerenciar os gastos da empresa. Pagamentos flexíveis, aprovações, despesas,...

Expensify

4,4
#2 alternativa ao Rydoo
Easily track your receipts and manage expenses on the go with Expensify. Just take a photo of your receipt and...

SAP Concur

4,2
#3 alternativa ao Rydoo
As soluções do SAP Concur simplificam o gerenciamento de despesas, viagens e faturas para maior visibilidade e controle.

BizAway

4,7
#4 alternativa ao Rydoo
O BizAway é uma solução para reservar e gerenciar viagens de negócios da maneira rápida e fácil.

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(189)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,1/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,4/5

Já tem o Rydoo?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 189
Víctor
Classificação geral
  • Setor: Recursos Humanos
  • Porte da empresa: 501-1 000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great for startups

Avaliado em 08/11/2022

Expense managementTravel policy management

Expense managementTravel policy management

Vantagens

It is easy to deploy and set up with the help of the teamIt is cheap and affordable for startups

Desvantagens

It is a more basic solution comparing with Concur so the integrations with the accounting tools are a bit more basic

Alternativas consideradas

SAP Concur

Razões para mudar para o Rydoo

When working at the startup I choose Rydoo for the pricing
Maddie
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 10 000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Traveling and spending on a regular basis couldn't be easier with it

Avaliado em 27/05/2022

From scanning through submission, Rydoo provides a user-friendly application that breaks down the...

From scanning through submission, Rydoo provides a user-friendly application that breaks down the process into a series of distinct phases. Streamlining the process of creating and uploading tickets, which are immediately converted into the necessary data. Prior to rydoo, it would take longer to acquire approval for spending. Due to the fact that this method is more well-structured, there is less of a possibility that an expenditure payment would be missed.

Vantagens

I appreciate the tool's simplicity and the helpfulness of the support staff. The ease with which I was able to enter information and obtain reimbursement for my costs; the simplicity with which new expenses could be added and existing ones could be updated. It's awe-inspiring that the worth of factors is automatically recorded.

Desvantagens

There are few possibilities available. The software appears to have a slender feature set. Ex. Compared to your primary currency, you can't see the conversion rate. There are instances when we need to alter the scan too much; keep moving forward with scanning and intelligence to automatically fill in the data.

Tiffany
Classificação geral
  • Setor: Consultoria de gestão
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Customer Service is Important for a product like this -- Rydoo Doesn't Offer That.

Avaliado em 16/07/2020

I had to cancel my subscription to Rydoo because my bookkeeper required me to use another software....

I had to cancel my subscription to Rydoo because my bookkeeper required me to use another software. I go to cancel and realize it's one day past the day they had renewed my subscription for a year. Not thinking it was a big deal I wrote to them and asked them to cancel my subscription and refund me since I was moving to another software. They took TWO WEEKS to return my message (after a few more from me) and then said no, they had told their manager and it couldn't be done.
Obviously annoyed I went into the software to cancel the annual subscription so I wouldn't forget this.

A month later, my accountant asked that I download all the receipts I had from Rydoo. So I pop in to export my files and to my disappointment I couldn't because I had cancelled the subscription. (it was now read only..) The only way to do so was to RENEW MY SUBSCRIPTION AGAIN. Now, I wrote them explaining the issue and I get 1 email a week that basically just asks me over and over "what's the issue?" which I cannot BEGIN to explain how annoying that is.

The worst part is if I renew even for a month just to export my files, I have to renew for 3 users because that's what I cancelled on. No one will help me correct this on their side so I have to pay 3x the amount for 1 minute of use.

So in short, The customer service is obviously brutal, the payment structure is broken and when you need them most, they are nowhere to be found. Do not waste your time.

Vantagens

The ease of sending receipts to my email was great - but receipt bank could do that PLUS they have great customer service.

Desvantagens

- Their payment structure is awful. I tried to change users/permissions to pay less per month and they wouldn't allow me.
- They charged me for a full year and would not let me be refunded (even though it was the day I was charged on my VISA) and when I tried to export after I cancelled I had no access (even though I paid for the year).
- The customer service is absolutely terrible - I've had to wait weeks for answers to simple questions.

Efraín
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Es un software con interfaz amigable e intuitiva de fácil uso

Avaliado em 31/10/2022

En general es buena pero pudiera ser mejor, no es un software tan completo como otros pero por su...

En general es buena pero pudiera ser mejor, no es un software tan completo como otros pero por su precio, vale la pena usar.

Vantagens

Su sencillez y la facilidad de subir gastos desde la aplicación del celular.Tiene múltiples monedas, lo que permite rendir gastos de cualquier empleado en cualquier país.El clasificador de gastos automático ahorra mucho tiempo.

Desvantagens

No permite el pago de los gastos reembolsables por sí misma, para hacer estos pagos, debes enviar la data a otro sistema, como Quickbooks.No permite la exportación de información individualizada o de algo en específico.

Phillip
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Making Expense Reports A Breeze

Avaliado em 08/03/2016

I'm in the entertainment industry as well as I have a business that I run from home. I need to...

I'm in the entertainment industry as well as I have a business that I run from home. I need to differentiate the different parts of my life and make the reporting of my expenses easy for my accountant. I travel around the world performing and so there's various expenses, or write-offs, that I need to keep track of.

I was using another company for a few years and they're going out of business. I searched for a company that could handle my expenses the way that I was already used to. In my search, I found Xpenditure. They have literally made 'expense reporting a breeze'.

Even in my trial period, I needed some help in setting up my different expense reports and the customer service is GREAT!. I was a POTENTIAL customer, and the customer service treated me as if I was already a customer. Once I was helped with my setup, I haven't looked back. I've already recommended Xpenditure to some of my colleagues and will continue to do so. They have a customer for life.

Vantagens

As I mentioned in the review section, the customer support is phenomenal. In my trial period, I was treated like a customer that had already been with the company for a while. That's very attractive to potential customers. Also the ease of use, the mobile apps they have, so you can report your expenses on the go. If you need different types of expense reports, such as I do, they can accommodate that with no problems. Also, in traveling around the world they have a dropdown box for the different types of currency that you're using in a particular company.

The pricing is very reasonable and you get a lot of bang for your bucks. Whether you're a big company or a self-employed person, it doesn't matter, they can accommodate your needs. I would say that they're a company that definitely over delivers but is very unassuming. I'd never heard of them until I did a search. I read a little bit about them, while I was checking out other companies, and Xpenditure won!

Xpenditure treats people the way they want to be treated!

Desvantagens

At this point, I'm in my third month and I currently don't have any complaints. If I need any help, I contact customer support and they help me. No cons!

Exibindo 5 avaliações de 189 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Rydoo

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Rydoo.

O Rydoo oferece os seguintes planos de pagamento:

Os clientes habituais do Rydoo são:

201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O Rydoo está nos seguintes idiomas:

alemão, espanhol, francês, inglês, italiano, neerlandês, português

O Rydoo é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Rydoo se integra com os seguintes aplicativos:

Debitoor, Dropbox Business, Evernote Teams, FreeAgent, FreshBooks, NetSuite, Quickbooks Online, Reviso, SAP Business One, Slack, Xero

O Rydoo oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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