Sobre o MyCase
MyCase é um software de gestão de práticas jurídicas que ajuda pequenos escritórios de advocacia a resolver os problemas mais críticos. Gaste menos tempo com cobranças mensais, receba mais rapidamente e pare de perder tempo com tarefas administrativas tediosas com uma solução intuitiva baseada na nuvem para advogados. Quer esteja no escritório, no tribunal ou em trânsito, o conjunto de recursos do MyCase permite gerenciar todos os casos, supervisionar as operações diárias e agradar os clientes com facilidade. Experimente o MyCase gratuitamente no site (não é necessário cartão de crédito).
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Preço inicial
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Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
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Microsoft Teams
Avaliações
Já tem o MyCase?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Escritório de advocacia
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Everything I need as a solo attorney
Avaliado em 06/02/2024
Vantagens
With no clerical staff I can do everything in one place - no more spreadsheets for time tracking and dibursement tracking. Document management has greater capabilities than I have even found use for all of it. Learning new tricks every day.
Desvantagens
I may have overestimated the value but I am not dissatisfied with the value.
- Setor: Escritório de advocacia
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
MyCase is Efficient for Case Management
Avaliado em 15/02/2024
Very positive. It has helped out team integrate better case tracking and give clients a clear...
Very positive. It has helped out team integrate better case tracking and give clients a clear picture of the work performed. We have also kept better billable hours by logging times directly into MyCase and associating the time with the completed task.
Vantagens
The case tracking events and timeline is extremely helpful to see the progression, time tables, and work put into a single matter.
Desvantagens
Generating reports can be difficult to complete. The user interface can be difficult to locate at times.
Alternativas consideradas
ClioRazões para escolher o MyCase
MyCase had a better framework shaped for our specific needs with client and case management.Software anterior
AirtableRazões para mudar para o MyCase
The integration and constant development was appealing.- Setor: Escritório de advocacia
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 4.0 /10
MyCase Has Its Ups and Downs
Avaliado em 28/08/2024
Vantagens
I absolutely love the calendar and the ease of use for CERTAIN portions of MyCase. The timer is a great addition in order to track your hours. Uploading documents is also easy to navigate.
Desvantagens
MyCase is not user friendly. There are certain procedures we try to implement through MyCase that are nearly impossible to do. When we contact a rep for MyCase, they are usually not able to assist us either. We wanted to be able to update the steps of a specific case as we go, to where if someone drops off working on the case, someone can just go into MyCase and see where they left off. But creating that flowchart, with warnings and whatever else, is basically not possible with MyCase. We wanted to have main levels of work flow with sublevels underneath each main level (steps and substeps), and we have not been able to create that. We also dislike that you cannot add multiple people to a Lead, nor can you use the same e-mail for a married couple to electronically send them docs for signature.
- Setor: Serviços jurídicos
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
We don't know what we would do without it
Avaliado em 16/09/2024
MyCase has made us much more efficient we use it for time tracking, clients contacts, invoicing and...
MyCase has made us much more efficient we use it for time tracking, clients contacts, invoicing and calendaring.It is a very cost effective management tool plus very helpful in that clients can see what is happening in their cases.
Vantagens
Secure online portals where we can securely communicate with clients and remotely access online documents
Desvantagens
It gets a little glitchy when multiple files are opened.
- Setor: Escritório de advocacia
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Good case management platform
Avaliado em 15/02/2024
Overall, I am happy with MyCase and am certainly not looking to change.
Overall, I am happy with MyCase and am certainly not looking to change.
Vantagens
User-friendly interface. Lower price than other services for the same features.
Desvantagens
While the core platform works well and consistently, the add-ons are hit and miss. The accounting add-on is buggy at times: it periodically refuses to sync with my bank account. It also is difficult to change accounting entries when I discover an error such as categorization. The new gmail add-on stopped working for close to a month.
Alternativas consideradas
ClioRazões para mudar para o MyCase
The features I wanted were available at a lower price in MyCase.Perguntas frequentes sobre o MyCase
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o MyCase.P: Que tipo de planos o MyCase oferece?
O MyCase oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 49,00 US$/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o MyCase?
Os clientes habituais do MyCase são:
Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000
P: Em que idioma o MyCase está?
O MyCase está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O MyCase é compatível com dispositivos móveis?
O MyCase é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O MyCase se integra com quais outros aplicativos?
O MyCase se integra com os seguintes aplicativos:
Docketwise, Dropbox Business, Google Calendar, Google Workspace, Kenect, LEX Reception, LawPay, Mailchimp, Microsoft Outlook, QuickBooks Online, Ruby Receptionists, Smith.ai, Woodpecker
P: Que nível de suporte o MyCase oferece?
O MyCase oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
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- Software de Tempo e Despesas
- Ferramentas de Gestão de Tempo
- Programas para Gestão de Documentos Jurídicos
- Software de Calendário Jurídico
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- Software de Direito da Família