Clio

4,7 (1 665)
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Software de gestão de casos jurídicos baseado em nuvem

Sobre o Clio

O Clio é o principal software baseado em nuvem para o setor jurídico. O Clio facilita o dia a dia de profissionais da área jurídica em todo o mundo com monitoramento de tempo intuitivo, faturamento, gestão de assuntos, aplicativos móveis e muito mais, para agilizar todas as tarefas, desde a captação do cliente até seu faturamento. Com o Clio Manage, o software de gestão de práticas jurídicas mais popular do mundo e o Clio Grow, uma plataforma de CRM jurídico projetada para ajudar a gerenciar melhor o relacionamento com os clientes, o Clio Suite oferece tudo de que você precisa para administrar e gerenciar sua empresa.

Clio Manage: concentra-se no faturamento do trabalho. Deixe o Clio automatizar tarefas tediosas, otimizar fluxos de trabalho e organizar casos, para que você possa oferecer melhores experiências ao cliente.

Tome decisões de negócios bem-informadas com rapidez. Opere em conformidade com os padrões regulatórios. Armazene informações críticas da empresa em um local central, seguro e atualizado, que você pode acessar de qualquer lugar, a qualquer momento.

Clio Grow: poderosa captação de clientes para escritórios de advocacia – simplificada. A plataforma completa de captação de clientes e gestão do relacionamento com o cliente (CRM) que agiliza os processos, a organização e o crescimento dos escritórios de advocacia.

Saiba mais acessando clio.com.


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Clio

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Mais avaliado

Preço inicial

49,00 US$
mês
25,00 US$
mês

Opções de preços

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Recursos

122
195

Integrações

13
22

Praticidade

4,6 (1 665)
4,0 (18 750)

Relação qualidade/preço

4,5 (1 665)
4,0 (18 750)

Atendimento ao cliente

4,7 (1 665)
4,1 (18 750)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa ao Clio
O Salesforce Sales Cloud é um aplicativo do Salesforce de gestão do relacionamento com o cliente (CRM, na sigla em...

Uptime.com

4,7
#2 alternativa ao Clio
O Uptime.com supervisiona a disponibilidade e o desempenho do seu site em intervalos de um minuto em 6 continentes....

QuickBooks Online

4,3
#3 alternativa ao Clio
O QuickBooks Online é uma solução de contabilidade completa para pequenas empresas, que permite aos usuários gerenciar...

QuickBooks Enterprise

4,5
#4 alternativa ao Clio
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade para pequenas empresas que fornece aos usuários acesso em tempo...

Avaliações

Classificação geral

4,7 /5
(1 665)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,6/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 1 665
Heather
Heather
Classificação geral
  • Setor: Escritório de advocacia
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

CLIO for Efficiency

Avaliado em 16/03/2024

Overall I see much more pros than cons. It is absolutely worth the money. I have been able to...

Overall I see much more pros than cons. It is absolutely worth the money. I have been able to restructure certain areas of the firm to be more effective and our production has been going up annually since using CLIO.

Vantagens

Ease of use, e-signing with ease, invoices can be unique to our firm with templates for each client, cleaning up others time entries are simple as admin, and it just overall makes my job more efficient and enjoyable.

Desvantagens

It needs work on adding my state laws and guidelines into the calendar. For example if I have a CT slip and fall case, it would be nice if the calendar prompted me to enter all my scheduling order dates, remind me when discovery is due per statute, etc… also an in office chat feature would be nice too! When we save emails from outlook the organization is not helpful for some attorneys and we cannot edit that. Also we need AI integrations!

Maria
Classificação geral
  • Setor: Escritório de advocacia
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Efficient and easy

Avaliado em 01/12/2024

compact and easy to use, lots of features, but with it was easier to communicate with clients...

compact and easy to use, lots of features, but with it was easier to communicate with clients through it and colleagues within the firm

Vantagens

Everything is in one place, and its easy to read.

Desvantagens

Mixnor bug fixes: sometimes when you go back on a page, it doesn't load. the calendar at the top with the "All Day" matters sometimes is forgetful; it doesn't scream "Urgency."

Thad
Classificação geral
  • Setor: Serviços jurídicos
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Stonewalled by tech support.

Avaliado em 28/08/2024

It can be slow in spite of our high-speed Internet, they changed the names of their pricing levels...

It can be slow in spite of our high-speed Internet, they changed the names of their pricing levels and then pushed his into a low pricing level so they don't have to provide us with certain product upgrades (the old switcheroo!), and tech-support stonewalls us.

Vantagens

It's one of the more widely used software so if you're hiring new legal staff, they might have had some exposure to it. At times they can be responsive to requests make helpful changes to the product but mostly, you get stonewalled.

Desvantagens

Well, there are several things. We have to pay for an extra license for our bookkeeper to use the product and other software companies don't do that -it's a hidden cost. Necessary product upgrades take long with Clio and some functionality is lacking For example, Clio was far behind the competition to include an effective client portal (they started with one that was not user-friendly at all) and although they are making improvements with it, it's still is not up to par and its functionality compared to other case management software systems.

We paid extra for use of their CRM called Clio Grow and its a primitive software compared to Salesforce, Hubs, monday sale CRM, pipedrive, etc. It lacks functionality like texting your potential clients. It only partially integrates with the case management portion of Clio. Worst of all, after setting up a document template in Clio Grow for client intake with our office (30 people), Clio restricted some of the functionality of that document making it even more awkward, to the point where it's unusable for us. It would've been simple to fix it and change the functionality back to the way it was just a few days ago but, I got stonewalled. No one's responding.

Lou
Classificação geral
  • Setor: Escritório de advocacia
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Game Changer

Avaliado em 24/10/2024

It's amazing how after you realize all that you can do, your eyes widen and the time saving...

It's amazing how after you realize all that you can do, your eyes widen and the time saving features become apparent. I am now proud to offer my clients services that other firms in my area are not offering.

Vantagens

Completely changes how I handle matters and communicate with clients and staff. One central location for all things "client". I like that Clio is big enough for developers to want to work with Clio and there are hundreds of integrations that can be used with Clio. The customer support is always right there when needed, helpful and instructive. The knowledge "library" is vast and always helpful.

Desvantagens

My only complaint about Clio is even though the onboarding training was extensive and helpful, this was such a big change for me and my firm we literally had to rethink our "workflows". I wish there was available from Clio a service that we could hire to sort of guide us and tell us what changes we should be making to get ready for Clio. I did end up speaking with a consultant and it will be fine I just wish at the beginning of the process Clio offered this service (maybe they do and I missed it).

Brad
Classificação geral
  • Setor: Serviços jurídicos
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Extremely helpful for those firms who can maximize it's potential

Avaliado em 23/11/2024

It has become central to our firm's practice. It's great.

It has become central to our firm's practice. It's great.

Vantagens

Comprehensive and ease of use. It's ability to do drafting templates and communicate seamlessly with the clients. Also, customer support is excellent.

Desvantagens

Some of the services are not as intuitive as some staff would like, especially older staff.

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Perguntas frequentes sobre o Clio

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Clio.

O Clio oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 49,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Clio são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O Clio está nos seguintes idiomas:

inglês

O Clio é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Clio se integra com os seguintes aplicativos:

Box, Chrometa, Dropbox Business, InvoiceSherpa, Lawyaw, Microsoft 365, NetDocuments, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, RightSignature, Xero, Zapier

O Clio oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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