Sobre o PandaDoc

O PandaDoc fornece soluções inteligentes, tornando a gestão de documentos indolor. Comece a gerar e distribuir documentos, como propostas, contratos, cotações e outros documentos para os clientes, em apenas alguns minutos. Reduza seu tempo e seus esforços nos processos de criação, armazenamento e administração de documentos.

Comece a usar o PandaDoc e descubra por que os clientes relatam sobre:

50% menos papelada
30% mais fechamentos
15% maior valor por contrato fechado

Preços a partir de:

US$ 19,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Andorra, Emirados Árabes Unidos, Antígua e Barbuda, Argentina, Áustria e outros 48, Austrália, Bósnia e Herzegovina, Barbados, Bélgica, Bermudas, Bolívia, Brasil, Bahamas, Canadá, Suíça, Chile, China, Colômbia, Costa Rica, Chipre, Tchéquia, Alemanha, Dinamarca, Estônia, Espanha, Finlândia, França, Reino Unido, Grécia, Hong Kong, RAE da China, Hungria, Irlanda, Israel, Ilha de Man, Índia, Islândia, Itália, Jamaica, Lituânia, Letônia, Malta, México, Países Baixos, Noruega, Nova Zelândia, Polônia, Catar, Arábia Saudita, Suécia, Eslovênia, Eslováquia, Estados Unidos, África do Sul

Idiomas

inglês

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Imagens

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Recursos

Total de recursos do PandaDoc: 125

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados de documentos
  • Análise de tendências de vendas
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Assinatura de várias partes
  • Assinatura digital
  • Assinatura eletrônica
  • Autenticação
  • Automatização de vendas
  • Automação de documentos
  • Automação dos processos comerciais
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Biblioteca de conteúdo
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de assinatura por celular
  • Captura de documentos
  • Catalogação/Categorização
  • Catálogo de produtos
  • Classificação de documentos
  • Cobrança e faturamento
  • Colaboração em equipe
  • Compartilhamento de arquivos
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Conformidade com HIPAA
  • Contratos de especialidades
  • Controle de versões
  • Controle do andamento
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controles/permissões de acesso
  • Conversão de arquivos
  • Cotação automática
  • Criação de faturas
  • Cálculos de impostos
  • Cálculos de preços e custos
  • Dados em tempo real
  • Elaboração de contratos
  • Extração de dados
  • Faturas personalizáveis
  • Faturação online
  • Ferramentas de apresentações
  • Ferramentas de colaboração
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Fluxo de trabalho de aprovações
  • Fluxo de trabalho do projeto
  • Formulários na Internet
  • Formulários personalizáveis
  • Fornecimento de conteúdo
  • Geração de documentos
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de renovação
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de descontos
  • Gestão de formulários
  • Gestão de modelos
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de preços
  • Gestão de preços e margens
  • Gestão de propostas
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão do ciclo de vida
  • Gestão do ciclo de vida do contrato
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Histórico de faturas
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Logon único
  • Marcação
  • Marketing por e-mail
  • Modelos
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizáveis
  • Modelos pré-elaborados
  • Monitoramento do progresso
  • Múltiplas moedas
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/estimativas
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos móveis
  • Pagamentos online
  • Painel de atividades
  • Painel personalizável
  • Permissões por função
  • Pesquisa de texto completo
  • Pesquisa e filtro
  • Previsão
  • Processamento de pagamentos
  • Projeções
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de engajamento
  • Rastreamento de recomendações
  • Registro de auditoria
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Revisão de documentos
  • Seguimento de status
  • Segurança de SSL
  • Segurança de dados
  • Sell side (clientes)
  • Venda guiada

Alternativas

Odoo

4,2
#1 alternativa ao PandaDoc
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

HarmonyPSA

4,5
#2 alternativa ao PandaDoc
O HarmonyPSA é compatível com todo o ciclo de vida do negócio, desde a geração de leads até a renovação de contratos....

monday.com

4,6
#3 alternativa ao PandaDoc
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Bitrix24

4
#4 alternativa ao PandaDoc
O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM,...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(779)
Relação qualidade/preço
4,2/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,3/5

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Exibindo 5 avaliações de 779
Jesus P.
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Jumping From RightSignature to PandaDocs

Avaliado em 18/10/2020

We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4...

We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4 documents per month via API to Podio. I took a deep breath and looked at that renewal cost during a pandemic and decided to look for options. It boiled down to SignNow or PandaDoc. When I saw PandaDocs free tier, I made the jump and haven't looked back.

We did lose the automation functionality in the process, but the $600/yr savings makes up for it. We simply uploaded the NDA and Agreements we use and we "duplicate" them when we need to send a new one. The process takes 3 minutes at the most to setup, send and sign.

If you're a small business getting started and need free e-Signing, PandaDoc is a winner.

Vantagens

They provide a free tier for smaller companies to fulfill their e-signing requirements. If that wasn't enough, their free tier does not have any major, missing components that would cripple the software. It just works beautifully at the wonderful cost of "zero".

Desvantagens

I'm not in a place to complain when I'm using e-Signature software for free. However, it would be really, really nice if they could provide some limited API or Zapier functionality with the free tier. I don't expect that to happen, but it would be lovely if they did it.

Alternativas consideradas

signNow

Razões para escolher o PandaDoc

RightSignature was too expensive for API access.

Software anterior

RightSignature

Razões para mudar para o PandaDoc

PandaDoc had a free tier.
Cyril C.
Classificação geral
  • Setor: Indústria têxtil
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Insane product versus obsolete pricing

Avaliado em 22/07/2021

Wonderful product discovering, harsh disappointment on the pricing model.

Wonderful product discovering, harsh disappointment on the pricing model.

Vantagens

The visual template editor tool is completely insane; nothing to be compared to other existing SAAS out there. Tested like 7 other tools, really nothing compares.

Desvantagens

The pricing model for the first 2 plans (essential 29$ / business 49$) EXCLUDES THE API ACCESS, that can only be enabled — with extra-charges — with an enterprise plan. The enterprise plan is on-demand quote only, through a useless call with the sale team, and probably very expensive (I did not go through there, not time for useless calls). This is completely insane as of 2021 as it makes Pandadoc both unsuitable for automation workflows in human-sized companies, and inconsistent with its competition and its time. This is 21th century, every SAAS out there has an open API from starter plans, and there's a reason for this : an API is not an "enterprise" nor an "advanced" feature at all; every startup use them be it through code or no-code integrations. This is a pretty ridiculous situation where I love the product, already setup everything working like a charm, want to buy it, but am facing an inconsistent and prohibitive pricing model.

Alternativas consideradas

Formstack Documents

Razões para mudar para o PandaDoc

I did not, because of the prohibitive pricing model. I went with Docupilot which has a waaaaaaaaay less curated product, but a decent (and 2021-ready) pricing model
Elaine L.
Classificação geral
  • Setor: Serviços a indivíduos e famílias
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Does the job but improvements needed

Avaliado em 18/03/2021

Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in...

Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in suggestions. They say they will forward suggestions to the development team. Overall PandaDoc feels like it's still very young and needs its developers to pay more attention to some smaller details to improve user experience and polish some existing features.

Vantagens

Quick and easy to learn and train staff. PandaDoc support team is responsive, even if they don't have all the answers. Does some jobs well. If you just need to get a simple signature on a simple form, this is easy peasy.

Desvantagens

No conditional logic on forms. For example a W-9 form requires either a SSN or EIN and only one check-box must be checked. No way to make conditional requirements like this. The editor is tedious when designing forms from scratch: making the slightest edit to a section that has many checkboxes, for example, will skew the whole document out of alignment. While viewing "Completed" documents, after opening a document to view it, then returning back to the list again, there's no indicator showing which document was last opened, so it's hard to know where you left off on the list of docs. This seems like such an obvious and simple feature. Published forms (forms embedded as code on on website) have the following issue: If a signature is needed from us (originator) and signer (website visitor), then signer must enter OUR email address before they can fill out the form. If we leave off our signature (as a workaround) then the signer will receive notification emails normally intended for originator (Your form has been viewed, etc) and there's no way to turn off those notifications. PandaDoc chat support staff was stumped on that one. There's no way to enable notification to another team member. This is a problem for teams that divide work. Example: team member #1 creates/modifies forms, team member #2 works with signed documents. Team member #2 can't be notified of newly arrived docs. Why limit who can be notified? Things like that. Improvements are needed.

Habibah M.
Classificação geral
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Good document editor with e-sign feature

Avaliado em 20/05/2021

I use Pandadoc to create plans and contract agreements. It enables clients to sign digitally and...

I use Pandadoc to create plans and contract agreements. It enables clients to sign digitally and immediately notify me when they see the proposal, which allows me to watch their level of engagement.

Vantagens

I appreciate the fact that Pandadoc notifies me as prospects see my proposals and enables them to sign digitally without scanning or printing. I like that it allows me to present a pick list to customers, from which they can choose which package or service they want, and it will instantly complete them.

Desvantagens

I am unable to replicate whole sections, just some of the content parts. This is infuriating. That strikes me as a little clumsy from the developer side. The document didn't allow me to write in Landscape mode, so I've been drafting my proposals slides in InDesign and afterwards copying/pasting them as photographs into the document, and this has resulted in some duplication of effort on my side, which is inconvenient given that one of the reasons I choose this software because I need a system to help reduce time wasted on drafting proposals.

Noorhidayu S.
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

PandaDoc works fine

Avaliado em 07/06/2021

Vantagens

The ease of use of the online document generation software is my favorite feature. PandaDoc's is quite intuitive once you learn the basics, thanks to its user-friendly layout. This software does not require substantial user training, which I appreciate as the PandaDoc administrator at my organization. This makes it easy to implement across the firm.

Desvantagens

PandaDoc's price table can be inconvenient because it isn't designed to work as an Excel spreadsheet. Our sales representatives would voice their dissatisfaction with this regularly. In many circumstances, it restricts our capabilities or significantly increases the amount of time and work we must devote to certain documents, such as sales orders.

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Perguntas frequentes sobre o PandaDoc

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o PandaDoc.

O PandaDoc oferece os seguintes planos de pagamento:

Os clientes habituais do PandaDoc são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O PandaDoc está nos seguintes idiomas:

inglês

O PandaDoc é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O PandaDoc se integra com os seguintes aplicativos:

Authorize.Net, Box, Canva, Close, Copper, Dropbox Business, Gmail, Google Drive, HubSpot CRM, Insightly, Integromat, Microsoft Word, Nimble, Nutshell, PayPal, Pipedrive, QuickBooks Payments, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Salesmate, Slack, Stripe, SugarCRM, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM

O PandaDoc oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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