
Sobre o PandaDoc
O PandaDoc fornece soluções inteligentes, tornando a gestão de documentos indolor. Comece a gerar e distribuir documentos, como propostas, contratos, cotações e outros documentos para os clientes, em apenas alguns minutos. Reduza seu tempo e seus esforços nos processos de criação, armazenamento e administração de documentos.
Comece a usar o PandaDoc e descubra por que os clientes relatam sobre:
50% menos papelada
30% mais fechamentos
15% maior valor por contrato fechado
Preços a partir de:
19,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Preços a partir de:
19,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Imagens








Recursos
Total de recursos do PandaDoc: 132
Alternativas
Foxit eSign

Formstack Documents

Zoho Sign

Quickbooks Online

Avaliações
Já tem o PandaDoc?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Alimentação e bebidas
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Semanal durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Minha opinião
Avaliado em 22/01/2023
Vantagens
Oque eu mais gosto é que dá pra enviar rastrear e assinar eletronicamente documentos
Desvantagens
Eu gosto de tudo não tenho nada a reclamar

- Setor: Telecomunicações
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Zoho Notebook is really the best
Avaliado em 02/06/2021
Vantagens
Using Zoho Notebook on my desktop pc or on my mobile device, I can easily take notes or save my thoughts. Not only written material but also music and pictures can be added to the note. However, the file size is limited. Using a digital notebook to save my notes is more safer than using a real notepad.
Desvantagens
It does not allow an offline setting since it requires constant internet connections to view my notes in the software. If the note may be saved on my desktops as a backup option, it will greatly assist me in recovering my note if I lose internet access. Overall, most of the feature is really useful for me as i really in needs for a good digital notepad

- Setor: Telecomunicações
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Good document editor with e-sign feature
Avaliado em 20/05/2021
I use Pandadoc to create plans and contract agreements. It enables clients to sign digitally and...
I use Pandadoc to create plans and contract agreements. It enables clients to sign digitally and immediately notify me when they see the proposal, which allows me to watch their level of engagement.
Vantagens
I appreciate the fact that Pandadoc notifies me as prospects see my proposals and enables them to sign digitally without scanning or printing. I like that it allows me to present a pick list to customers, from which they can choose which package or service they want, and it will instantly complete them.
Desvantagens
I am unable to replicate whole sections, just some of the content parts. This is infuriating. That strikes me as a little clumsy from the developer side. The document didn't allow me to write in Landscape mode, so I've been drafting my proposals slides in InDesign and afterwards copying/pasting them as photographs into the document, and this has resulted in some duplication of effort on my side, which is inconvenient given that one of the reasons I choose this software because I need a system to help reduce time wasted on drafting proposals.
- Setor: Software
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
If you will be processing payments via Stripe, this application is not for you!
Avaliado em 12/01/2023
The tool is easy and intuitive to use and looks flashy on the surface. Pull back the covers a bit...
The tool is easy and intuitive to use and looks flashy on the surface. Pull back the covers a bit and it becomes incredibly apparent that their product designers have not built a strong tool. Integrations that make life more difficult for users should be amended. On top of all that, PandaDoc support is among the worst I've ever encountered.
Vantagens
Ease of configuration and use. Creating new and amending existing documents is a dream. And the native CRM integrations make managing agreements at the customer level very straight forward.
Desvantagens
The Stripe integration is inherently broken. A paid invoice will invariably result in a net-new customer being created in Stripe (even if the paying party already exists as a customer in your stripe account). This wrecks your stripe analytics and requires manual reconciliation. Worse, when notified of this issue, PandaDoc has stated that "the integration works as expected" and that they have no desire to resolve it. But to get that answer, I had to go through a month long battle with PandaDoc Support to figure out why it was messing up Stripe records.The support team is offshore (managed by a third party outsourcing company) and wildly ineffective. If you expect clear communications about the issues you're reporting and plans for resolution, look elsewhere. Your tickets will sit in unaddressed for weeks on end. When a support rep finally responds, they will likely not respond to the issues you've raised (I've literally had support reps provide guidance to me that was clearly meant to address another customer's challenges as it was entirely unrelated to mine). And only once you escalate to your AE will support finally take you seriously. In an age when we must all do more with less, managing another company's support team is the worst investment you can make.
- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
e-signature is awersome!
Avaliado em 26/08/2023
Vantagens
We have been using PandaDoc for a long time. It is the best platform for e-signatures and contract management. The automation process is a time-saver, and their support is truly excellent. The dashboard and interface are easy to understand
Desvantagens
So far, everything is perfect. We've signed over 1.5k docs without any errors.
Razões para escolher o PandaDoc
We were seeking automation and other advanced features.Perguntas frequentes sobre o PandaDoc
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o PandaDoc.P: Que tipo de planos o PandaDoc oferece?
O PandaDoc oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 19,00 US$/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o PandaDoc?
Os clientes habituais do PandaDoc são:
Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000
P: Em que idioma o PandaDoc está?
O PandaDoc está nos seguintes idiomas:
alemão, espanhol, francês, inglês, neerlandês, polaco, sueco
P: O PandaDoc é compatível com dispositivos móveis?
O PandaDoc é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O PandaDoc se integra com quais outros aplicativos?
O PandaDoc se integra com os seguintes aplicativos:
Box, Canva, Close, Copper, Dropbox Business, Gmail, Google Drive, HubSpot CRM, Insightly, Make, Microsoft Word, Nimble, Nutshell, PayPal, Pipedrive, QuickBooks Payments, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Salesmate, Slack, Stripe, SugarCRM, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, authorize.net, monday.com
P: Que nível de suporte o PandaDoc oferece?
O PandaDoc oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para PandaDoc.
- Programas para Assinatura Digital
- Software de Gestão de Documentos
- Software de Gestão de Propostas
- Software de Cotação
- Sistemas de Gestão de Contratos
- Sistemas de Automação de Vendas
- Software de Virtual Data Room
- Software de Faturação
- Sistemas de Workflow
- Software de Dinamização de Vendas
- Software CPQ (Configurar, Precificar, Cotar)
- Sistemas de Recursos Humanos
- Software para Automatização de Formulários
- Software de Acompanhamento de Vendas
- Software RFP (Request for Proposal)