Sobre o PandaDoc

O PandaDoc fornece soluções inteligentes, tornando a gestão de documentos indolor. Comece a gerar e distribuir documentos, como propostas, contratos, cotações e outros documentos para os clientes, em apenas alguns minutos. Reduza seu tempo e seus esforços nos processos de criação, armazenamento e administração de documentos.

Comece a usar o PandaDoc e descubra por que os clientes relatam sobre:

50% menos papelada
30% mais fechamentos
15% maior valor por contrato fechado

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México

Idiomas

Inglês

Imagens

Ver mais 10
PandaDoc - Vídeo
Captura de tela do PandaDoc: Captura de tela do PandaDoc: Captura de tela do PandaDoc: Captura de tela do PandaDoc: Captura de tela do PandaDoc: Captura de tela do PandaDoc: Captura de tela do PandaDoc: Captura de tela do PandaDoc: Captura de tela do PandaDoc:

Recursos

Total de recursos do PandaDoc: 54

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Análise de dados
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Assinatura digital
  • Auditoria
  • Automação de documentos
  • Biblioteca de conteúdo
  • Biblioteca de imagens
  • Campos personalizados
  • Captura de assinatura eletrônica
  • Controle do acesso
  • Controle do processo de aprovação
  • Elaboração de contratos
  • Espaço de trabalho colaborativo
  • Estimativa de custos
  • Fluxo de trabalho do projeto
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de cotas
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de modelos
  • Gestão de orçamentos
  • Gestão de permissões
  • Gestão do ciclo de vida
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de CRM
  • Integração de cartão de crédito
  • Integração de e-mail
  • Interface para arrastar e soltar
  • Lembretes
  • Logon único
  • Marcação
  • Modelos de documentos
  • Modelos personalizáveis
  • Notificações automáticas
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos parciais
  • Permissões por função
  • Pesquisa de texto completo
  • Previsão
  • Processamento de pagamentos ACH
  • Projeções
  • Rastreamento de comportamento
  • Rastreamento de vendas
  • Registro de auditoria
  • Relatórios de resumos
  • Revisão de documentos
  • Vendas automatizadas
  • Vários departamentos e projetos

Alternativas

Contractbook

4,6
#1 alternativa ao PandaDoc
O Contractbook é um aplicativo de gestão de contratos baseado na nuvem, que ajuda empresas de todos os portes a criar,...

ServiceWorks

4,4
#2 alternativa ao PandaDoc
ServiceWorks is a cloud-based field operations management solution which provides tools for scheduling, dispatch,...

e-Procure

0
#3 alternativa ao PandaDoc
e-Procure is completely free Blockchain B2B Platform offering an integrated cloud based Procurement and B2B sales...

Jobber

4,6
#4 alternativa ao PandaDoc
O Jobber é uma solução de gestão de trabalho de campo baseada na nuvem que permite que pequenas e médias empresas...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(751)
Relação qualidade/preço
4,2/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,4/5

Já tem o PandaDoc?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 751
Jesus P.
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Jumping From RightSignature to PandaDocs

Avaliado em 18/10/2020

We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4...

We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4 documents per month via API to Podio. I took a deep breath and looked at that renewal cost during a pandemic and decided to look for options. It boiled down to SignNow or PandaDoc. When I saw PandaDocs free tier, I made the jump and haven't looked back.

We did lose the automation functionality in the process, but the $600/yr savings makes up for it. We simply uploaded the NDA and Agreements we use and we "duplicate" them when we need to send a new one. The process takes 3 minutes at the most to setup, send and sign.

If you're a small business getting started and need free e-Signing, PandaDoc is a winner.

Vantagens

They provide a free tier for smaller companies to fulfill their e-signing requirements. If that wasn't enough, their free tier does not have any major, missing components that would cripple the software. It just works beautifully at the wonderful cost of "zero".

Desvantagens

I'm not in a place to complain when I'm using e-Signature software for free. However, it would be really, really nice if they could provide some limited API or Zapier functionality with the free tier. I don't expect that to happen, but it would be lovely if they did it.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

After six months of using Pandadoc

Avaliado em 15/08/2019

I use Pandadoc for proposals and contract agreements for my Marketing consulting business. It...

I use Pandadoc for proposals and contract agreements for my Marketing consulting business. It allows clients to sign electronically and it notifies me when they have viewed the proposal which helps me track how engaged they are.

Vantagens

I like that Pandadoc notifies me when prospects view my proposals and it allows them to easily sign electronically without scanning and printing. I like that it gives me the ability to propose a pick list for clients and they can select which package or which services and it will automatically total them.

Desvantagens

I can't clone whole pages, just content chunks. And I can't move entire pages, just content chunks. This is annoying. I find that a bit clunky. I also have not liked the visual aspect as much as designing on my own, and it hasn't let me compose in Landscape mode, so I have instead been designing my own proposal slides in InDesign and then when the client is ready to sign I just copy/paste them as images into an agreement. This is creating some double work for me, which is annoying and part of the reason I wanted a software in the first place was to minimize time spent on proposals.

Paul S.
Classificação geral
  • Setor: Serviços de eventos
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Panda Doc Review

Avaliado em 28/01/2021

Enjoy using Panda Doc, only wish it had the profit/margin visibility on a line item basis. Other...

Enjoy using Panda Doc, only wish it had the profit/margin visibility on a line item basis. Other than that we have been very satisfied.

Vantagens

Flexibility in templates and budgets - real time visibility of document tracking and DocuSign. Love the APP and that I can access proposals from anywhere.

Desvantagens

No visibility on profit/margin %s on a line item / Individual SKU basis - only on the bottom line cost. Poor design

Ted B.
Classificação geral
  • Setor: Gestão da educação
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Has some big shortcomings

Avaliado em 11/08/2016

I had high hopes for this software and am leaving exceptionally dissatisfied. Normally I wouldn't...

I had high hopes for this software and am leaving exceptionally dissatisfied. Normally I wouldn't write a bad review, but this is more of a warning to others so they don't get surprised like I did.

Vantagens

Cool name.

Desvantagens

#1. No text wrapping in fields. If you put a field on a form and someone types past the end of the field, it does not wrap text. It also does not tell them they hit the character limit. So what happens? Anything extra is lost with no way to retrieve it. Quote from support "Unfortunately this is a known issue. At this time there is no way to retrieve any information in these situations. " Yes, in 2016, a software company creating fillable fields is not capable of wrapping text or telling a user they are at the limit.

#2 No batch sending. Want to send the same document to 20 people to complete individually? You have to manually add all 20 contacts, then manually send each one of them an individual form that requires an 8 step process. That's 160 steps to send 20 people the exact same form.

#3 No way to identify required fields. Creating a doc with lots of fields with a mix of required and not required? There is no way to differentiate them visually. To check your work you must click on each field and see if the box is checked for it to be required. Nightmare of epic proportions.

Resposta do PandaDoc

Hi there!

I realize this response is long overdue, so first and foremost thank you for your honest feedback. Although this is our first public response, I can assure you that our team took your comments into account.

The truth is that we are not the company or the product that you once knew.

Since 2016, we have introduced a brand new editor built on user feedback like yours, equipped with overall better performance as well as features that you mentioned such as bulk send and required fields.

If you're still in the market for document automation software, drop us a line and our team would be happy to show you Editor 2.0.

We hope to have the opportunity to work with you again, and I sincerely apologize for your previous experience with us.

Quratulain H.
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Outro durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Jump Start your Business

Avaliado em 18/02/2021

PandaDoc has given me a sense of security when it comes to signing off on agreements & proposals...

PandaDoc has given me a sense of security when it comes to signing off on agreements & proposals with clients. Clients too feel confident and don't waste our time when they receive a proposal via PandaDoc.

We also find it easy to create beautiful looking proposals that change with the industry and proposal type. I can't ask for more.

Vantagens

Their templates are what drew me in first. I started using PandaDoc templates a lot as a reference and then decided to take a shortcut and pay for it. Before I knew it I had subscribed to their individual (now called Essentials) plan and 15 months later, I'm still there.

The next best thing is their pricing tables and online payments integration. These make proposal sign-offs so easy to implement and for work to begin. This all adds upto to time savings. Goes without saying that document signing is fantastic and easy to verify.

Desvantagens

Adding collaborators is expensive! So is using content library. They call them advanced features, but I dont think they are worth $59/user/month. I think that content library should be allowed at the Essentials plan which is $25/month

Exibindo 5 avaliações de 751 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o PandaDoc

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o PandaDoc.

O PandaDoc oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 9,00/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do PandaDoc.

Os clientes habituais do PandaDoc são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

O PandaDoc está nos seguintes idiomas:

Inglês

O PandaDoc é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

O PandaDoc se integra com os seguintes aplicativos:

BriteBiz, GreenRope, HubSpot Marketing Hub, Insightly, Nimble, Nutshell, Pipedrive, Pipeliner CRM, Xero, Zoho CRM

O PandaDoc oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo, Base de conhecimento

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para PandaDoc.