Sobre o Vocalcom

Cloud-based, massively scalable, built with web technologies, communication-rich, and user-focused. You can easily add agents, customize reports and design IVRs. Our super easy-to-use interface means no more requests to IT.

You stop buying software and maintaining equipment and start tapping the power of a true cloud contact center platform. Voice, email, chat, SMS, Facebook and Twitter — we support them all from one place. The Vocalcom WebRTC Platform will extend the spectrum of the omni-channel customer experience beyond Web chat and audio communication to include video and co-browsing and facilitate a seamless transition from self-service to live service while preserving the context of previous interactions—creating simultaneously the opportunities for exceptional customer experience and additional sales.

And with 100% cloud delivery, you’ll save costs, get up and running quickly and keep pace with customer expectations. Only Vocalcom lets your business rapidly deploy an always-on, highly secure contact center solution using a pay-as-you-go model.

Companies using Vocalcom get results * :

+41% Increase in agent productivity
+33% Faster first contact resolution
+34% Increase in customer satisfaction
+21% Reduction in average handle time

Trusted by over 3,500 firms like yours in 47 countries globally

Preços a partir de:

US$ 65,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Vocalcom

Principais benefícios do Vocalcom

Vocalcom helps thousands of customers worldwide to grow sales faster and deliver customer service with unmatched speed, simplicity and manageability.

A complete call center solution. All the functionality of enterprise-level call center software within your computer's browser. No more waiting for technical specialists to set up and make changes.

Enter the Vocalcom Cloud, designed from the ground up to make your agents more productive.

Efficiently improve the customer experience by supporting multiple channels in a single agent workspace

Continuously improve the performance and quality of your workforce with ongoing analytics, coaching, surveys, and more.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Brasil, Canadá, Alemanha, França, Reino Unido, México, Estados Unidos

Idiomas

alemão, chinês, coreano, dinamarquês, espanhol, finlandês, francês, hebraico, holandês, húngaro, indonésio, inglês, irlandês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, sueco, tailandês, tcheco, turco, ucraniano, zh-hant, árabe

Preços a partir de:

US$ 65,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Vocalcom

Imagens

Vocalcom Software - 1
Vocalcom Software - 2
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Vocalcom - Vídeo
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Recursos

Total de recursos do Vocalcom: 66

  • API
  • Alertas/transferência
  • Ações ativadas por eventos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • CRM
  • Call center de ligações de entrada
  • Call center de ligações saída
  • Call center misto
  • Captura de leads
  • Classificações/avaliações
  • Comunicação multicanal
  • Controles/permissões de acesso
  • Converter texto em voz
  • Discador automático
  • Discador manual
  • Discador preditivo
  • Discador progressivo
  • Distribuição automática de chamadas
  • Distribuição automática de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de colaboração
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de experiência do cliente
  • Gestão de filas
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gravação de chamadas
  • Identificador de chamadas
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
  • Integração de telefonia por computador
  • Logon único
  • Marcação
  • Mensagens por voz
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento em tempo real
  • Monitoração de chamadas
  • Notificações em tempo real
  • Permissões por função
  • Pesquisa e filtro
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de chamadas
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de tíquetes de suporte
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Registro de chamadas
  • Relatório de chamadas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios personalizáveis
  • Roteamento automático
  • Roteamento de chamadas
  • Roteirização de chamadas
  • Segurança de SSL
  • Transferência de chamadas

Alternativas

Zendesk

4,4
#1 alternativa ao Vocalcom
Zendesk's fully customizable help desk solution makes things easy on your customers, sets your teams up for success,...

Ameyo

4,0
#2 alternativa ao Vocalcom
An all-in-one customer interaction suite powering over a billion interactions worldwide

Five9

4,2
#3 alternativa ao Vocalcom
O Five9 é uma solução de central de contato e call center baseada em inteligência artificial. A solução, baseada na...

BeInContact

4,3
#4 alternativa ao Vocalcom
BeInContact helps companies of various sectors and sizes increase the loyalty of their customers, improving their...

Avaliações

Classificação geral

4,9 /5
(15)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,9/5
Praticidade
4,8/5
Suporte ao cliente
4,8/5

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Exibindo 5 avaliações de 15
David G.
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

for me it is the best program to manage telesales

Avaliado em 03/06/2018

acquisition of potential customers, thanks to this program that organizes and applies artificial...

acquisition of potential customers, thanks to this program that organizes and applies artificial intelligence

Vantagens

Thanks to artificial intelligence, communication with our customers is simplified and, at the same time, the degree of loyalty and commitment of our users.

Desvantagens

I think there should be special discounts for potential customers and have a great degree of synergy between the company and its users

Mims T.
Classificação geral
  • Industry: Serviços e tecnologia da informação
  • Company size: 11-50 funcionários
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Simply, effortless technology

Avaliado em 10/07/2015

dreambox selected Vocalcom for it's local cloud centre in the UAE. Since our inception in 2013,...

dreambox selected Vocalcom for it's local cloud centre in the UAE. Since our inception in 2013, we've managed to deliver the regions most advanced yet simple and effortless cloud contact centre to large and small SMEs. A truly cloud ready solution with exceptional features from mobile to social to CRM and Graphical scripting tools. We've been able to help local SMEs deliver exceptional customer experiences, reduce costs and maximise value thanks to Vocalcom solutions and support.

Vantagens

Easy to use
Flexible
Truly multi-tenancy and cloud ready
Complete omni-channel experience

Desvantagens

Looking forward to deploying the new webRTC feature in the next couple of months!

Eric B.
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

great and easy to use contact center solution

Avaliado em 03/05/2013

I recommend Hermes Cloud because it s really designed and focused BUSINESS, and full compatible...

I recommend Hermes Cloud because it s really designed and focused BUSINESS, and full compatible with all business when you need solutions without any investment and maybe without IT implementation

Vantagens

we used since 4 months Hermes Cloud and it changes our profesional daily life ; very easy to install ( less than one hour ! ) and to use by my team

Desvantagens

we improve our argued contact more than 35% ; we are focusing on telesales but also on inbound call generated from web call back ; the reports are powerfull and very efficient too for our supervisor
we can add more positions more easy than never before and it s very important for campaign with immediate additionnal positions

Berndt W.
Classificação geral
  • Industry: Software
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

MOst flexible Cloud solution

Avaliado em 22/03/2016

Vantagens

Total flexibility with low complexity. Deep process integrations. Excellent Scipting engine. Full channel support in one solution

Desvantagens

Some documentation could be a little bit more detailed.

Neri B.
Classificação geral
  • Industry: Telecomunicações
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great Flexibility means being able to evolve with the time

Avaliado em 10/02/2016

Vantagens

The platform provides required flexibility so important in this new economy. Having to provide customer service experience over Watches remind us all that your communication platform will need to evolve every year. Having a platform that allows you to evolve with the time is paramount.

Desvantagens

Product documentation can be improved and made available online...

Exibindo 5 avaliações de 15 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Vocalcom

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Vocalcom.

O Vocalcom oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 65,00/mês
  • Pricing model: Assinatura
  • Free Trial: Disponível

Plans built for every team. Start with 30 days free.

Os clientes habituais do Vocalcom são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Vocalcom está nos seguintes idiomas:

alemão, chinês, coreano, dinamarquês, espanhol, finlandês, francês, hebraico, holandês, húngaro, indonésio, inglês, irlandês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, sueco, tailandês, tcheco, turco, ucraniano, zh-hant, árabe

O Vocalcom é compatível com os seguintes dispositivos:

O Vocalcom se integra com os seguintes aplicativos:

Adobe Commerce, Amazon EC2, Aura Call Center Elite, BigCommerce, Data.com Contacts, Desk.com, DocuSign, Facebook for Business, Oracle CRM On Demand, SAP Customer Experience, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Tpad PBX, Twitter, WordPress, Zendesk, Zuora

O Vocalcom oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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