WebMerge

Automação de documentos poderosa com criação em um clique.

4,8 /5 (265 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do WebMerge

O que é o WebMerge?

COMO FUNCIONA:
É simples! Basta configurar um documento (ou modelo) no WebMerge, integrar-se a serviços populares para enviar seus dados para esse documento e você receberá uma cópia mesclada.

Com vários tipos de documentos, você pode criar documentos com aparência profissional que se encaixam perfeitamente na sua empresa. Se você precisa de um PDF seguro, de um documento gerado dinamicamente ou da flexibilidade de um Word/Excel/PowerPoint, o WebMerge é compatível com tudo isso.

Ao terminar de criar o documento mesclado, você pode escolher uma das poderosas opções de entrega do WebMerge, como enviar por e-mail, salvar na nuvem ou encaminhar para um terceiro.

O QUE OS CLIENTES DIZEM:
"O WebMerge, integrado de maneira inteligente com o Zapier, assumiu o ônus de transferir dados do usuário para PDFs preenchíveis. Agora, tenho mais tempo para me concentrar em outros aspectos mais importantes do projeto e dos negócios."
- Derek Foster

"É possível economizar de 20 a 40 horas por mês com o WebMerge."
- Daniel Yeoman

"Agora, há um processo de renderização poderoso e rápido para PDF, permitindo que a empresa crie documentos no Word e os publique rapidamente na Internet."
- Peter Barton

Resumo do WebMerge

Preços

A partir de
US$ 29,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do WebMerge

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália
Idiomas
Inglês

Mídias

Easy document management
Online HTML document builder
Powerful delivery options
Flexible ways to merge documents
WebMerge - Vídeo Captura de tela do WebMerge: Easy document management Captura de tela do WebMerge: Online HTML document builder Captura de tela do WebMerge: Powerful delivery options Captura de tela do WebMerge: Flexible ways to merge documents

WebMerge - Avaliações

WebMerge - Avaliações

Classificação geral
4,8
/
5
Excelente
210

Muito bom
50

Regular
5

Ruim
0

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4,5
Recursos
4,7
Praticidade
4,5
Suporte ao cliente
4,8
98% dos usuários recomendam este app
Robert (robby) J.

Best Document Generator for SFDC

We had been using Salesforce's built in quote document tool to create customer facing documents. Anyone that has used it knows of the limitations of that feature of SFDC. I researched and discovered WebMerge. Installed it in our sandbox and had it running in minutes. They have an extensive trial period and after a few days realized it was the perfect affordable solution. Our documents look professional. Plus being able to use the document routing allows me to merge multiple documents into one. I am pulling in technical specifications from AWS S3 and merging into my quotes to create 1 document to give to the customer. WebMerge also helped me with the settings in AWS S3 to allow only WebMerge to access my data bucket.
I know there are many undiscovered uses that I am going to have for this product. Plus flexible pricing. You pay for number of merges - not number of pages.


Traduzir com Google
Martin S.

Amazing product with lot of integration

Amazing , we love the prodcut it saves us so much time !


Traduzir com Google
Matt K.

WebMerge helps merging data with colleagues


Traduzir com Google
Marvin T.

Webmerge Review

Barring my complaint about the dramatic price increase, my overall experience has been good. My company needed a quick solution and this product did exactly what it said it could do.


Traduzir com Google
John B.

Great User Interface


Traduzir com Google
Robert (robby) J.
Setor: Maquinário
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Best Document Generator for SFDC

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 02/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

We had been using Salesforce's built in quote document tool to create customer facing documents. Anyone that has used it knows of the limitations of that feature of SFDC. I researched and discovered WebMerge. Installed it in our sandbox and had it running in minutes. They have an extensive trial period and after a few days realized it was the perfect affordable solution. Our documents look professional. Plus being able to use the document routing allows me to merge multiple documents into one. I am pulling in technical specifications from AWS S3 and merging into my quotes to create 1 document to give to the customer. WebMerge also helped me with the settings in AWS S3 to allow only WebMerge to access my data bucket.
I know there are many undiscovered uses that I am going to have for this product. Plus flexible pricing. You pay for number of merges - not number of pages.

Vantagens

The more I use this product, the more i find out new things that it can do. Extremely flexible document template creation. Can use your own MS Office documents for templates or create using WebMerge template builder. Extremely easy to get up and going in a few minutes by uploading an existing Word document with merge fields. The ability to add logic to the templates (formatting,hide fields,sort,etc) is a game changer. If the data is in SFDA, you can get it into a WebMerge document. Another feature that makes this product unique is that you can include a custom SFDC SOQL query in your mappings to merge in almost anything from SFDC.
Even as great as the software is, the support is even better. You submit a case and almost immediately get a response and a solution. If you post a question, you get a response almost immediately. WebMerge will email and and respond to your emailed replies. They will help you until you get a resolution/solution. They will give helpful tips about how to tackle your use case. I bet I emailed them a few times a day with different questions and they replied each time with support.
I cannot explain how helpful this product has been to me to accomplish what I needed to do and I am going to be able to do so many more things that I did not realize. Also a lot of helpful articles on their website.

Desvantagens

Not really anything. If I had to pick something, when uploading a template to WebMerge - if you do get an error message at times it might be cryptic and hard to decipher but your error is usually easy to pick out of the message.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Martin S.
Setor: Software
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Amazing product with lot of integration

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 20/08/2020
Fonte da avaliação: SoftwareAdvice

Amazing , we love the prodcut it saves us so much time !

Vantagens

The software is simple to use with very comprehensive pricing, it works well and integrates with everything we need.

Desvantagens

Integration to google docs would be a plus

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Matt K.
Setor: Software
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

WebMerge helps merging data with colleagues

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 27/01/2018
Fonte da avaliação: SoftwareAdvice

Vantagens

WebMerge provides various templates and helps building the custom templates which can be merged with any kind of data. These documents can then be send to various contacts with our colleagues.
It helps integrating with various 3rd party applications.

Desvantagens

The user interface needs the improvement to make the application user friend. The functionality seems fine as it helps merging the information well.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Marvin T.
Setor: Arquitetura e planejamento
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Webmerge Review

Usado Semanal durante Mais de dois anos
Avaliado em 31/07/2020
Fonte da avaliação: SoftwareAdvice

Barring my complaint about the dramatic price increase, my overall experience has been good. My company needed a quick solution and this product did exactly what it said it could do.

Vantagens

Easy to setup. Works with multiple programs. Makes Web forms much easier to add function to.

Desvantagens

Before My 2020 July bill I would have said there were no real cons. However I just received my billing this month and the rate tripled. I am re-assessing how much we are using the product vs having my developer going ahead and converting our forms into our Google G-suite accounts and using the mail merge coding in Gsuite. However if you have very little skills with programming this platform will meet your needs.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 4.0/10

John B.
Setor: Serviços financeiros
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great User Interface

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 20/04/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

Formstack Sign as been a great addition to our business. Our sales force leverages multiple different platforms and back ends all that require different contracts and agreements for their customers. Using Formstacks easy to use process takes the guess work out for the sales force through providing a universal interface every time.

Desvantagens

You can't send out partially filled out applications without it all being editable. Our sales people want to fill out the customer pricing, but have the customer fill out the rest. This system doesn't allow for that.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Recomendação do usuário
9,2/10
Baseado em 265 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do WebMerge

Preço do WebMerge

A partir de
US$ 29,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,5/5
Baseado em 265 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do WebMerge

Recursos do WebMerge

API
Acompanhamento de atividades
Armazenamento de documentos
Bate-papo
Comentários
Controle do acesso
Espaço de trabalho colaborativo
Ferramentas de colaboração
Função de busca
Gerenciamento de arquivos
Gerenciamento de documentos
Gestão de permissões
Gestão do fluxo de trabalho
Imagem de marca personalizável
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Notificações automáticas
Painel de atividades
Projeções
Relatórios e estatística
Recursos
4,7/5
Baseado em 265 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o WebMerge

Perguntas frequentes sobre o WebMerge

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o WebMerge.

P: Que tipo de planos o WebMerge oferece?

O WebMerge oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 29,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do WebMerge?

Não temos informações sobre os recursos do WebMerge.

P: Quem costuma usar o WebMerge?

Os clientes habituais do WebMerge são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o WebMerge está?

O WebMerge está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o WebMerge oferece?

O WebMerge tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O WebMerge é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o WebMerge.

P: O WebMerge se integra com quais outros aplicativos?

O WebMerge se integra com os seguintes aplicativos:

ActiveCampaign, Chargify, Formstack Forms, Keap, Kissflow Digital Workplace, Nimble, Pipeliner CRM, ProjectManager.com, TrackVia, Zapier

P: Que nível de suporte o WebMerge oferece?

O WebMerge oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo