Sobre o DEAR

O DEAR Inventory é um aplicativo de gestão de pedidos e estoques baseado em nuvem para pequenas e médias empresas, que oferece uma solução completa de gerenciamento de back-end com compras, vendas, gestão de armazéns, recursos de manufatura leve, bem como integração com remessa, comércio eletrônico e gateway de pagamento.

O DEAR Inventory visa a ajudar os pequenos e médios empresários a assumirem o controle da gestão de pedidos e estoques, ao mesmo tempo agilizando, automatizando e simplificando todas as operações diárias.

O DEAR tem amplas aplicações em diversos setores e empresas de vários tamanhos. Varejistas, atacadistas, fabricantes e operadores de comércio eletrônico são as grandes categorias de usuários do DEAR Inventory. Algumas empresas utilizam o DEAR para necessidades simples de gestão de estoques, enquanto outras dependem do DEAR para atender aos requisitos de conformidade impostos por seu setor, por exemplo, os fabricantes de alimentos precisam do DEAR por seus recursos de rastreabilidade de lote e data de vencimento.

Preços a partir de:

325,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Afeganistão, Alanda, Albânia, Alemanha, Andorra e outros 224

Idiomas

chinês, chinês tradicional, inglês

Preços a partir de:

325,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
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Imagens

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Recursos

Total de recursos do DEAR: 153

  • API
  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração da distribuição
  • Administração de impostos
  • Administração de website
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise financeira
  • Armazenamento de documentos
  • Atendimento do pedido
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de inventário
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Barcode/Ticket Scanning
  • CRM
  • Carrinho de compras
  • Catalogação/Categorização
  • Catálogo de produtos
  • Cobrança e faturamento
  • Compras e recebimento
  • Comércio móvel
  • Configurador de produto
  • Contabilidade
  • Contabilidade básica
  • Contas de clientes
  • Controle de despesas
  • Controle de estoque
  • Controle de qualidade
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação de faturas
  • Custos do trabalho
  • Código de barras/RFID
  • Códigos SKU/UPC
  • Dados em tempo real
  • ERP
  • Entrada de pedidos em tempo real
  • Estimativas
  • Estoque gerenciado pelo fornecedor (VMI)
  • Etiquetagem
  • Etiquetas de remessas
  • Faturação automática
  • Ferramentas de planejamento
  • Geração de relatórios financeiros
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão 3PL
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão da produção
  • Gestão da qualidade
  • Gestão de Pedidos em Espera
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de canais
  • Gestão de comissões
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de dados do produto
  • Gestão de descontos
  • Gestão de despesas
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de entrega
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de itens
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de recibos
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Gestão de requerimentos
  • Gestão de retirada de produtos
  • Gestão de transações
  • Gestão de vales-presente
  • Gestão do ciclo de vida do produto
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão financeira
  • Histórico de transações
  • Histórico do cliente
  • Identificação do produto
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Impressão de códigos de barras
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Kits
  • Listas de materiais
  • MES (Sistema de execução de manufaturas)
  • Marketing de multicanal
  • Marketing por e-mail
  • Modelos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento da produção
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas moedas
  • Operações de negócios integradas
  • Organização de receitas
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de estoques
  • PDV para restaurantes
  • PDV para varejo
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Para pequenas empresas
  • Para varejistas
  • Pedidos de vendas
  • Pedidos recorrentes
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de requisitos de material
  • Planificação da produção
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Previsão
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pagamentos
  • Processamento de pedidos
  • Programa de fidelidade
  • Projeções
  • Rastreabilidade
  • Rastreabilidade anterior e posterior
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Razão geral
  • Receitas e balanço
  • Reconhecimento de códigos de barras
  • Registro de auditoria
  • Registro de pedidos
  • Relatórios de despesas
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Reposição de estoque
  • Seguimento de status
  • Sincronização de dados
  • Sincronização em tempo real
  • Várias localizações
  • Várias lojas

Alternativas

Odoo

4,1
#1 alternativa ao DEAR
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

NetSuite

4,1
#2 alternativa ao DEAR
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 32 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para...

Katana Manufacturing ERP

4,7
#3 alternativa ao DEAR
Software de estoque e manufatura moderno para pequenas empresas e negócios em expansão. Interface visual e planejamento...

Pastel

4,5
#4 alternativa ao DEAR
Pastel é uma ferramenta de coleta de comentários que permite aos proprietários de sites coletar comentários de...

Avaliações

Classificação geral

4,3 /5
(361)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,1/5
Suporte ao cliente
4,4/5

Já tem o DEAR?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 361
Bob
Classificação geral
  • Setor: Bens de consumo
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

DEAR Inventory Helping us Grow

Avaliado em 17/11/2017

Vantagens

We've been using the DEAR system for quite a while now and I must say I couldn't be any happier. It was a seamless transition from our old system, and I especially appreciate how well DEAR integrates with our accounting software. This makes everyone's work a whole lot easier. I have contacted support on several occasions with questions that I had, and I always received a quick, thorough, and very helpful response. We manufacture our products as well wholesale and retail them with an online store, and everything works so well together with DEAR that it really helps us focus on building our business rather than focusing our attention on trying to keep up with inventory and ordering. I would highly recommend DEAR systems to anyone looking for a new inventory management system.

-Bob Weiss

Desvantagens

One thing that would be useful would be to be able to call for customer service. We have used customer service email on several occasions, and have always had a pretty quick response, however, if we have a pressing issue, it would be nice to have a number to call and someone to talk with.

Resposta do DEAR Systems

Dear Bob,

Thank you for your review. Happy to hear everything is going well.

Regarding the calls we have a booking service on our website where you can schedule in a time convenient for you to speak to a representative. They are free and are accessible to all our customers. Follow this link to book a call https://dearsystems.youcanbook.me/index.jsp

Best Regards
DEAR Team

Nigel
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

all in all very happy

Avaliado em 19/11/2017

Vantagens

"Moved over from sage around 12 months ago to Xero and added Dear which answered the major issues I was having with Sage in that the inventory element (sure, that's not what is was designed for) was woefully inadequate for our business.

I have to report that 12 months in that Dear has met and exceeded expectations and added real value to my inventory management and customer order processing. With the recent addition of the B2B portal, and what my customers will be able to do once is it fully operational will really revolutionalise some of the challenges we faced in, for example, letting customers know what is available from stock etc.

Overall, we made the right move and I haven't seen a better combination of integrated applications than Dear and Xero!
Well done and thanks to both!"

Desvantagens

Dear is a brilliant and responsive company, although my only gripe, is that there are few updates or communique's relating to bug fixes or developments of the application. Example is the B2B portal, there are many comments about what features are needed and bug fixes, but as yet no commentary from Dear as to which will or won't be incorporated. Like me, many will become less likely to comment f it is not apparent that they are being acknowledged. Come on Dear, at least add a comment!!

Resposta do DEAR Systems

Hi Nigel,

Thank you for this review we are happy to hear everything is going well. We would like to take some time to address some of the cons.

We have new updates/releases of new features pretty much on a weekly basis. The minor changes get notified through in app notifications and major monthly releases get sent out as news letters. This can be found in our release notes sections http://dearsystems.com/inventory-software/blog/category/release-notes/

Regarding the forum we get a lot of inquiries to add new features and we usually work on an up-voting system and implement suggestions that are most popular against our users. When our businesses analysts decide on what we should implement a planned status will appear next to the suggestion. When its in progress the status will change to 'In Progress' and once finished the status will change to Implemented.

Please see our development road-map for everything that is coming up in relation to B2B enhancements based on user requests http://dearsystems.com/inventory-software/development-roadmap/

Best Regards
DEAR Team

Djabire Marwan
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

DEAR review

Avaliado em 08/02/2023

Vantagens

A software with great integration with woo commerce. Also easy invoicing and ordering processes as well as advanced inventory management capability.

Desvantagens

No problem for me but my wish is that there are videos in DEAR to make it even cooler

Adam
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 4.0 /10

Can't Keep Up and Help is Slow and Unspcialised

Avaliado em 24/11/2019

Frustrating, unsatisfying and I have real worries about the ability for the software to keep up...

Frustrating, unsatisfying and I have real worries about the ability for the software to keep up with my business as it grows

We have encountered issues with apps/software due to our large influx of traffic and orders in a short period of time (we receive 50% of our monthly sales in a few hours) but they have provided solutions (for instance SLoyalty provides us with increased bandwidth during the busy 3-4 hours of the month and we have avoided all issues) - can this be done with DEAR? We can provide you with data on the exact time, traffic numbers, units sold for the time. We need a solution to this!!

We are happy to pay more money for this, I just cant run my company with a concern that our inventory system cant keep up with our demand!

Vantagens

Quite easy to implement
Syncs nicely with our current cloud based software
Interesting/complex reporting

Desvantagens

The over promising, and under delivering of the software. simply, it doesn't do what it claims!

The inventory is not live with Shopify (during launches there is always a lag, causing major headaches for our team and requires a lot of manual adjustments) - we were promised that based on our volume this would not happen, but it does. And it happens every month, for the past 18+ months

Inability to get the specialist help when we need it. We are always given help by a customer service member, not a technician, which slows down our ability to fix the problem. I understand that you need to protect the technicians time from dealing with simple problems, but we do not receive prompt service or the respect that we know what we are talking about!

We need a quicker escalation procedure to get help more urgently

Technicians only work from the afternoon (we are located in Melbourne) so when urgency issues crop up in the morning, we have to wait most of the working day to fix them

b2b portal is not very robust, we have had a lot of issues with this

the fixed provided by DEAR are not log term fixes, they don't fix the root of the problem, but fix it for the moment, but then issues crop up again and we are in the same position.

Resposta do DEAR Systems

Hello Adam,

Thank you for your valuable feedback. We have taken your feedback and improved our Shopify integration. We can now handle large volume of orders (including Shopify Plus accounts) & we have rolled out a new functionality called "Shopify Order Import Retry". Occasionally, during order syncing from Spotify, some sales are not created on the DEAR end. Previously there was no way for a DEAR user to be notified of these failed orders. DEAR developers have now implemented an auto-retry function for sales orders which have not been created in DEAR but are valid sales orders on Shopify (https://dearsystems.com/new-release-12th-april-2020-)

Recently we have done a lot of improvement on the B2B section. You can read more about it & some of the latest releases we have done by visiting our release note section (https://dearsystems.com/release-notes/)

Best Regards,
DEAR Team

Patrick
Classificação geral
  • Setor: Fabricação de alimentos
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Easy to use, reliable, and affordable

Avaliado em 22/11/2022

I've had very few issues with DEAR. When I do have an issue, the customer service is awesome. I...

I've had very few issues with DEAR. When I do have an issue, the customer service is awesome. I get an answer in under 24 hours, and I can even schedule a call if needed.

Vantagens

You understand the software perfectly after 1-2 weeks of use. It is simple and generally error-free.

Desvantagens

The fulfillment module needs work. For B2C sales each item should be scanned individually to reduce picking errors.

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Perguntas frequentes sobre o DEAR

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o DEAR.

O DEAR oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 325,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do DEAR são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O DEAR está nos seguintes idiomas:

chinês, chinês tradicional, inglês

O DEAR é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O DEAR se integra com os seguintes aplicativos:

Authorize.Net, Avalara, BigCommerce, CROSSFIRE, Capsule, Crossfire, Easy Insight, EzzyBills, Handshake, Handshake, HubSpot CRM, Inventory Planner, Lokad, LoyaltyLion, Magento Marketplace, PayPal, PencilPay, Pepperi, Pinch, Prospect CRM, Quickbooks Online, Salpo CRM, ShipStation, Shippit, Shiptheory, Shopify, Square Point of Sale, Starshipit, StockTrim, Stripe, Vend, WooCommerce, Xero, Zapier

O DEAR oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Assistência 24/7, Bate-papo

Categorias relacionadas

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