DEAR Systems

Software de gestão de estoques para pequenas e médias empresas

Sobre o DEAR Systems

O DEAR Inventory é um aplicativo de gestão de pedidos e estoques baseado em nuvem para pequenas e médias empresas, que oferece uma solução completa de gerenciamento de back-end com compras, vendas, gestão de armazéns, recursos de manufatura leve, bem como integração com remessa, comércio eletrônico e gateway de pagamento.

O DEAR Inventory visa a ajudar os pequenos e médios empresários a assumirem o controle da gestão de pedidos e estoques, ao mesmo tempo agilizando, automatizando e simplificando todas as operações diárias.

O DEAR tem amplas aplicações em diversos setores e empresas de vários tamanhos. Varejistas, atacadistas, fabricantes e operadores de comércio eletrônico são as grandes categorias de usuários do DEAR Inventory. Algumas empresas utilizam o DEAR para necessidades simples de gestão de estoques, enquanto outras dependem do DEAR para atender aos requisitos de conformidade impostos por seu setor, por exemplo, os fabricantes de alimentos precisam do DEAR por seus recursos de rastreabilidade de lote e data de vencimento.

Preços a partir de:

US$ 249,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao DEAR Systems

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, Índia, Nova Zelândia, Estados Unidos, África do Sul

Idiomas

chinês, inglês, zh-hant

Preços a partir de:

US$ 249,00/mês

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5 principais alternativas ao DEAR Systems

Imagens

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Recursos

Total de recursos do DEAR Systems: 107

  • API
  • Acesso para Celular
  • Administração de impostos
  • Alertas/notificações
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise financeira
  • Aplicativo móvel
  • Auditoria de inventário
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Catalogação/Categorização
  • Cobrança e faturamento
  • Compras e recebimento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Contas de clientes
  • Controle de despesas
  • Controle de estoque
  • Controles/permissões de acesso
  • Core Accounting
  • Custos do trabalho
  • Código de barras/RFID
  • Dados em tempo real
  • Estimativas
  • Faturação automática
  • Geração de relatórios financeiros
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão 3PL
  • Gestão da produção
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de comissões
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de dados do produto
  • Gestão de descontos
  • Gestão de despesas
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de remessas
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Gestão de requerimentos
  • Gestão de retirada de produtos
  • Gestão de vales-presente
  • Gestão do ciclo de vida do produto
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Histórico de transações
  • Histórico do cliente
  • Identificação do produto
  • Importação/exportação de dados
  • Impressão de códigos de barras
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Kits
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Listas de materiais
  • Marketing de multicanal
  • Marketing por e-mail
  • Modelos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento da produção
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas moedas
  • Organização de receitas
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de estoques
  • PDV para restaurantes
  • PDV para varejo
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Pedidos de vendas
  • Pesquisa e filtro
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Previsão
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pagamentos
  • Processamento de pedidos
  • Programa de fidelidade
  • Rastreabilidade
  • Rastreabilidade anterior e posterior
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Razão geral
  • Receitas e balanço
  • Reconhecimento de códigos de barras
  • Registro de pedidos
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Seguimento de status
  • Sincronização de dados
  • Sincronização em tempo real
  • Várias localizações
  • Várias lojas

Alternativas

Unleashed

4,5
#1 alternativa ao DEAR Systems
Unleashed is a web-based system designed for businesses to manage their stock levels and inventory.

Cin7

4,3
#2 alternativa ao DEAR Systems
Cin7 makes complex retail and wholesale simple, with all-in-one Inventory Management, POS, Direct EDI Integration and...

NetSuite

4,1
#3 alternativa ao DEAR Systems
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 24 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para...

Xero

4,3
#4 alternativa ao DEAR Systems
Xero is a cloud-based small business accounting software with tools for managing invoicing, bank reconciliation,...

Avaliações

Classificação geral

4,3 /5
(247)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,1/5
Praticidade
4,1/5
Suporte ao cliente
4,3/5

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Exibindo 5 avaliações de 247
Robert K.
Classificação geral
  • Industry: Serviços e tecnologia da informação
  • Company size: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

IntegrationKings review of Dear Systems

Avaliado em 02/04/2021

A great overall platform for anyone selling products in the market that wants to control their...

A great overall platform for anyone selling products in the market that wants to control their Inventory correctly and the workflows in relation to an Inventory business. Also from an accounting background it is a full end-to-end solution in relation to ensuring the accounting is 100% correct in the business.

Vantagens

The features we like most about Dear Systems and so do the clients we work with are:
- Integrations around stock control and sales workflows with Woo Commerce and Shopify.
- Complete bi-directional integration with Xero and QBooks Online.
- Love the fact that we can do Supplier Deposits and Customer Deposits, tracking them correctly within the accounting system.
- Also the fact that we can do multi-level Build of Materials for manufacturing clients and then sell via multiple of sales channel.

Desvantagens

The features we least like most about Dear Systems:
- Reporting in the platform takes abit to set-up and ensure you are getting the reporting you want out of the system.
- Would like to see more integrations over time into the core platform overall as well.

Alternativas consideradas

Unleashed e Cin7

Razões para escolher o DEAR Systems

Wanted better integration overall with the accounting within the business and in some cases wanted to move away from their old clunky ERP platform that was running their business still from a server.

Razões para mudar para o DEAR Systems

Better integration overall in relation to the accounting workflows with Xero, plus a very good Partner network and team to work with internally.
Ben B.
Classificação geral
  • Industry: Alimentação e bebidas
  • Company size: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

What a relief

Avaliado em 29/03/2021

DEAR Systems is everything I wanted Unleashed and MRP Easy to be. Its flexible to use, has ongoing...

DEAR Systems is everything I wanted Unleashed and MRP Easy to be. Its flexible to use, has ongoing gold standard support at no extra cost, has a great looking interface and has very customisable membership extras.

I clearly cant talk more highly about DEAR and its because I had such a lousy time with the others.

Vantagens

Best support I have ever had with any business software. The live chat is full of highly experienced operators who respond very quickly to get you back on track.
Very fast and easy to understand onboarding. Much less help needed than others.
The video tutorials are excellent.
The interface is modern looking.
The process from CO to MO is visual and easy to follow.
The Automation option is worth every dollar.

Desvantagens

Not enough Business intelligence information.
Not enough visual information in reporting like graphs and tables. There is a taste of it in the dashboard but thats the extent of it.
B2B Portal needs the option to pick what products certain groups of stores get to see vs others.

James T.
Classificação geral
  • Industry: Atacadistas
  • Company size: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Pretty Darn Good!

Avaliado em 08/12/2021

Great! The onboarding was also very comprehensive.

Great! The onboarding was also very comprehensive.

Vantagens

We have used a lot of ordering / inventory systems over the years and this is our forever change (we hope!). I really appreciate the complex level of adjustments that can be made (eg: invoice customisation, staff permissions, custom fields) as well as the robust accounting integration. Once you use it a few times, the interface is fairly straightforward. Even my less tech savvy staff have commented they find the flow of DEAR easier to use, despite the added complexity of features.

Desvantagens

The WooCommerce integration has been a bit temperamental to set-up to manage stock correctly and we wish it would pull orders more frequency.

Alternativas consideradas

Cin7

Razões para escolher o DEAR Systems

TG pulled the plug!

Razões para mudar para o DEAR Systems

Feature-rich and staff that actually answered our questions.
Florian S.
Classificação geral
  • Industry: Música
  • Company size: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Worst SaaS experience I've had in the past 7 years running my company

Avaliado em 24/11/2021

0/10 - borders on scam

0/10 - borders on scam

Vantagens

The software offers a fair bit of customization

Desvantagens

When we started using DEAR Systems the costs was $40 USD per month. When choosing a SaaS provider for anything, you actually make a huge commitment and have to put a fair bit of trust in the provider. We had to integrate DEAR with various other services such as Xero. We created an internal knowledge base how to use it for common use cases, had initial set up costs, etc. We then populated it with years of data. Basically we were stuck with DEAR for life.

Once we were fully locked into the system, DEAR made the absolutely outrageous move to increase their pricing from $40 USD per month to $375 USD per month for us. Unlike literally any other SaaS provider in the world, they did not grandfather existing customers with the original price, but raised the prices on everyone. In my opinion this is a predatory business practice. Price increases are fine - increase the price by 20% if you must, even on existing customers. But 10x from $40 to $375 combined with the extremely strong lock in? That honestly borders on being a scam.

Now today what prompted me to write the review was another price increase by almost double from $375 to $625! As if this wasn't bad enough, DEAR Systems did not even announce the price increase but just started billing us twice the amount.

DEAR Systems clearly hates their customers and can not be trusted. We'll be moving to a different provider as soon as possible!

Malcolm F.
Classificação geral
  • Industry: Software
  • Company size: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Dear System Review

Avaliado em 13/10/2021

We found that Dear Systems had all the inventory requirements already built in with extra functional...

We found that Dear Systems had all the inventory requirements already built in with extra functionality of the production module allowed us to structure each one of these operations in a logical sequence. We have brought a number of our clients on to Dear systems and every one of them have appreciated the ease of use and the increased options it offers.

Vantagens

In discovering Dear Systems we found that the program allowed us greater functionality than most ERP systems. Although it is quite intuitive to use it packs a punch when you get deeper within the program with some functionality that much more expensive programs don’t have. Xero handles the accounting in the background whilst the sync between them works seamlessly so that you don’t notice that you are actually using 2 different programs.

Desvantagens

The program just concentrates on inventory so other modules such as CRM are not fully developed and you would need to get an additional addin. Everything else works really well

Exibindo 5 avaliações de 247 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o DEAR Systems

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o DEAR Systems.

O DEAR Systems oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 249,00/mês
  • Pricing model: Assinatura
  • Free Trial: Disponível

Os clientes habituais do DEAR Systems são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O DEAR Systems está nos seguintes idiomas:

chinês, inglês, zh-hant

O DEAR Systems é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPad (tablet)

O DEAR Systems se integra com os seguintes aplicativos:

Adobe Commerce, Amazon Cloud Search, Avalara, BigCommerce, CROSSFIRE, Capsule, Crossfire, EzzyBills, Handshake, Handshake, HubSpot CRM, Inventory Planner, PayPal, Pepperi, Pinch, Prospect CRM, Quickbooks Online, Salpo CRM, ShipStation, Shippit, Shiptheory, Shopify, Square Point of Sale, Starshipit, Stripe, Vend, WooCommerce, Xero, Zillearn

O DEAR Systems oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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