Benchmark Email

Provedor de serviços de marketing por e-mail.

4,2 /5 (150 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do Benchmark Email

O que é o Benchmark Email?

O Benchmark Email é uma plataforma de marketing por e-mail online projetada para ajudar empresas de todos os tamanhos a criar, gerenciar e enviar e-mails de marketing com design de e-mail, ferramentas de automação e muito mais. A Benchmark é uma empresa de marketing por e-mail com permissão que coloca a entrega e a reputação do usuário em primeiro plano.

Um provedor de serviços de e-mail com o compromisso de trazer aos usuários as tendências e métodos de marketing mais atuais, a Benchmark fornece recursos inovadores para pequenas e grandes empresas. A Benchmark tem como objetivo otimizar o processo de marketing por e-mail e envolver os usuários com a interação direta e desejada, diversificando-se em todos os principais canais de mídia social.

As ferramentas profissionais de automação do Benchmark Email permitem que os usuários gerenciem e-mails de boas-vindas, carrinhos abandonados e e-mails de acompanhamento, rastreando a atividade do usuário. Um editor de e-mail de arrastar e soltar permite que os usuários criem e-mails de maneira rápida e fácil. Os modelos de e-mail servem para aumentar a produtividade do usuário. O Benchmark é compatível com e-mails responsivos, permitindo que os usuários leiam e-mails com praticidade no desktop, laptop, tablet ou smartphone. O Benchmark também inclui um editor de código que permite aos usuários criar seus próprios e-mails a partir do zero.

Para ajudar a promover o envolvimento dos usuários, o Benchmark oferece suporte a criadores de listas, pesquisas e enquetes. Os recursos de teste A/B, verificação de caixa de entrada e geração de relatórios ajudam os usuários a obter informações e criar ações sobre o desempenho do e-mail. Os relatórios permitem que os usuários rastreiem aberturas de e-mail, links clicados e atividade de clientes em tempo real. Várias integrações servem para aprimorar o fluxo de trabalho do usuário.

Resumo do Benchmark Email

Preços

A partir de
US$ 13,99/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Benchmark Email

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 3, Índia, Japão, Alemanha
Idiomas
Alemão, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Espanhol, Francês e outros 5, Inglês, Italiano, Japonês, Português, Taiwanês

Mídias

Preview emails on mobile or desktop
Check email performance at-a-glance
Use Benchmark's email editor to create and design emails
Select and manage email layout
Create and send email campaigns using Benchmark
Use the drag and drop editor to create emails quickly and easily
Benchmark Email - Vídeo Captura de tela do Benchmark Email: Preview emails on mobile or desktop Captura de tela do Benchmark Email: Check email performance at-a-glance Captura de tela do Benchmark Email: Use Benchmark's email editor to create and design emails Captura de tela do Benchmark Email: Select and manage email layout Captura de tela do Benchmark Email: Create and send email campaigns using Benchmark Captura de tela do Benchmark Email: Use the drag and drop editor to create emails quickly and easily

Benchmark Email - Avaliações

Benchmark Email - Avaliações

Classificação geral
4,2
/
5
Excelente
75

Muito bom
53

Regular
13

Ruim
2

Péssimo
7

Relação qualidade/preço
4,1
Recursos
3,9
Praticidade
4,3
Suporte ao cliente
4,3
85% dos usuários recomendam este app
Bob T.

My Review of Benchmark Email

Very good! Customer support responded quickly to my inquiries. For emailing your customer base easily and on a regular basis - this is good value for the money.


Traduzir com Google
Andrew D.

Easy to use platform

Overall, I am satisfied and will continue to use Benchmark . I started on a Free Trial and upgraded to a paid service. I plan on sticking to Benchmark for a quarterly newsletter and using to send invitation or special emails.


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Verity L.

User-friendly, Great Support

I send out a great many videos and wouldn't use a email service without this capability. My trial period was cut short due to the limitations on a free account, forcing me to pay before I had a chance to evaluate the platform. I feel there should be special pricing for a Non-Profit. I'd like to see unlimited contacts and due to a paid account, have unlimited emails.


Traduzir com Google
Judith E.

Waiting For the Beta

I have used other email marketing programs. I chose Benchmark because I wanted an inexpensive option for a project for a client. I would say Benchmark is easy to use and easy to learn especially if you have ever used an email marketing program before. But like all software programs, it has its quirks and you learn to get around them.

But Benchmark's tutorials, FAQs and feature lists may not supply you with all the information you need. For instance, there are two email automation programs that each offer only one or two automated steps after the trigger. Nowhere in the documentation did it clearly state that only the Automation Pro, that is still in Beta, offers a customer's journey that you can use to send out more than two emails in a sequence.

On the other hand, don't pay for more than you need. If you blast out emails to a list of established customers with only quarterly sales discounts, or discounts for birthdays and holidays, Benchmark is enough. And Benchmark is inexpensive. But if you want to onboard various segments of your customers, educating them and eliciting their engagement, this is not the email marketing program for you.

There are two locations for live support, one is offshore and the other is domestic. The offshore folks are nice people but they mainly operate by rote. The domestic support gets it right, but I am still waiting to find out if a personalized greeting can be added to the Automation Beta. In my opinion, a personalized greeting should be a standard feature in a customer's journey. I don't know if it is or not and none of their stated info tells you.


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Michael M.

Happy customer

Overall I enjoy using it very much.


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Bob T.
Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

My Review of Benchmark Email

Usado Semanal durante Mais de um ano
Avaliado em 18/09/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Very good! Customer support responded quickly to my inquiries. For emailing your customer base easily and on a regular basis - this is good value for the money.

Vantagens

I loved the ability to design newsletters and email them directly to my subscribers. They have many different templates for you to choose from. The ease of use made my actual "writing time" for a newsletter minimal.

Desvantagens

I used Benchmark when I first started in online business. It was very easy to use and the price was in my comfort zone. I then tried to set up a couple of "funnels" and could not do so (this was a couple of years ago - so time may have changed). I contacted Customer Support and was informed that the system I was trying to put in place was not available through Benchmark, that they were only for emailing directly. Unfortunately, I had to close my account and move on to a competitor that did allow me to build out my funnels for online marketing.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Andrew D.
Setor: Pesquisa de mercado
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Easy to use platform

Usado Outro durante Mais de um ano
Avaliado em 24/05/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Overall, I am satisfied and will continue to use Benchmark . I started on a Free Trial and upgraded to a paid service. I plan on sticking to Benchmark for a quarterly newsletter and using to send invitation or special emails.

Vantagens

This platform is very user-friendly. It doesn't take much effort to get up to speed on how to use it, and there are many email templates to choose from so you don't always have to create something from scratch! I think it's good value for the money, and the support team has been very helpful in my experience.

Desvantagens

There ares some features where I feel limited. I am not too experienced with softwares like this, so I don't know what's available....but I really wish there was a pop-up feature, where users could click on a button and it would connect to their email to forward a newsletter for example. I also have experienced some deliverability issues and have not been 100% satisfied with the response. I think with this and being a new user, it takes time to learn and develop the best strategy.

Traduzido para o Português

Resposta do Benchmark

Hello Andrew,

Thank you for the review and high rating.

Regarding the feature you mentioned, we do have a forward option for the campaigns you send. When you have a moment, log in and chat with us, we'd love to show you how this feature works and also how to improve your deliverability.

- Benchmark Team

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Verity L.
Setor: Instalações e serviços de lazer
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

User-friendly, Great Support

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 20/09/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I send out a great many videos and wouldn't use a email service without this capability. My trial period was cut short due to the limitations on a free account, forcing me to pay before I had a chance to evaluate the platform. I feel there should be special pricing for a Non-Profit. I'd like to see unlimited contacts and due to a paid account, have unlimited emails.

Vantagens

I've experienced great support and sending my first email was fairly easy. Drag & Drop feature is a good selling point.

Desvantagens

The editor is slow and I set the line spacing but it seems to choose what it wants.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Judith E.
Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Waiting For the Beta

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 15/04/2017
Fonte da avaliação: Capterra

I have used other email marketing programs. I chose Benchmark because I wanted an inexpensive option for a project for a client. I would say Benchmark is easy to use and easy to learn especially if you have ever used an email marketing program before. But like all software programs, it has its quirks and you learn to get around them.

But Benchmark's tutorials, FAQs and feature lists may not supply you with all the information you need. For instance, there are two email automation programs that each offer only one or two automated steps after the trigger. Nowhere in the documentation did it clearly state that only the Automation Pro, that is still in Beta, offers a customer's journey that you can use to send out more than two emails in a sequence.

On the other hand, don't pay for more than you need. If you blast out emails to a list of established customers with only quarterly sales discounts, or discounts for birthdays and holidays, Benchmark is enough. And Benchmark is inexpensive. But if you want to onboard various segments of your customers, educating them and eliciting their engagement, this is not the email marketing program for you.

There are two locations for live support, one is offshore and the other is domestic. The offshore folks are nice people but they mainly operate by rote. The domestic support gets it right, but I am still waiting to find out if a personalized greeting can be added to the Automation Beta. In my opinion, a personalized greeting should be a standard feature in a customer's journey. I don't know if it is or not and none of their stated info tells you.

Vantagens

Benchmark is easy to use. Easy to set up. Good for very simple customer outreach, i.e a storefront that collects emails and wants to alert customers to sales.

Desvantagens

Very limited feature set. Not standard at this point.

Traduzido para o Português

Resposta do Benchmark Email

Hi Judith,

We appreciate you using Benchmark Email and taking the time to provide some feedback. Thank you for your kind words in regards to our ease of use as well.

We do, however, want to address some of your points in regards to our FAQs and tutorials as well as Automation Pro. Admittedly, our FAQs and tutorials are an area we¿d like to put more focus on. That¿s why we¿ve recently established a training department to help keep those areas better up-to-date and helpful to marketers. Our tools are constantly evolving and the support resources we provide must as well. We¿re confident this new department will succeed in this regard, as well as with keeping all support offices across the globe on the same page.

Your feedback in regards to Automation Pro is an integral part of the beta process. We expect new features to continue to be added to the automation platform throughout the beta period and after.

Again, thanks for the kind words and feedback.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Michael M.
Setor: Produção audivisual
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Happy customer

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 30/05/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Overall I enjoy using it very much.

Vantagens

Unlike other email programs, benchmark allows me to send as many emails as I need without having to pay extra. I think benchmark is one of the only platforms that allows me to pay on the basis of the number of records and add the number of emails that I send.

Desvantagens

Sometimes there is massive delays in receiving test emails.

Traduzido para o Português

Resposta do Benchmark

Hello Michael,

Thank you for your review.

Please don't doubt to chat with us if you're encountering issues with our test emails. We'll be glad to help.

- Benchmark Team

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
8/10
Baseado em 150 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Benchmark Email

Preço do Benchmark Email

A partir de
US$ 13,99/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,1/5
Baseado em 150 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Benchmark Email

Recursos do Benchmark Email

API
Análise de campanhas
Análise de dados da participação
Análise de dados em tempo real
Gestão de campanhas
Gestão de conteúdo
Gestão de e-mail marketing
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Marketing de multicanal
Marketing de redes sociais
Modelos personalizáveis
Monitoramento
Notificações automáticas
Painel de atividades
Relatórios e estatística
Segmentação de campanhas
Recursos
3,9/5
Baseado em 150 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Benchmark Email

Perguntas frequentes sobre o Benchmark Email

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Benchmark Email.

P: Que tipo de planos o Benchmark Email oferece?

O Benchmark Email oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 13,99/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Não disponível

P: Quais são os principais recursos do Benchmark Email?

Não temos informações sobre os recursos do Benchmark Email.

P: Quem costuma usar o Benchmark Email?

Os clientes habituais do Benchmark Email são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Benchmark Email está?

O Benchmark Email está nos seguintes idiomas:

Alemão, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Espanhol, Francês, Inglês, Italiano, Japonês, Português, Taiwanês

P: Que tipo de planos o Benchmark Email oferece?

O Benchmark Email tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O Benchmark Email é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o Benchmark Email.

P: O Benchmark Email se integra com quais outros aplicativos?

O Benchmark Email se integra com os seguintes aplicativos:

Clearlogin, Digioh, Justuno, LiveChat, PieSync, Privy, Slemma, Teamleader, Wishpond, Zendesk

P: Que nível de suporte o Benchmark Email oferece?

O Benchmark Email oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo