Sobre o ONLYOFFICE

ONLYOFFICE is a fast and secure web-based office suite that combines powerful online document editors for text documents, spreadsheets and presentations, as well as broad collaborative features: CRM system, document and project management toolset, contacts, mail server, chat, calendar, blogs, forums, polls etc., all in one place.

With ONLYOFFICE you don't have to jump between various applications to perform multiple tasks. You get, instead, a single feature-rich system, that helps you organize every step of your work, boost your productivity and optimize efforts for success.

Preços a partir de:

US$ 10,00/mês

  • Teste Grátis
  • Assinatura
  • Código aberto

Principais benefícios do ONLYOFFICE

What allows ONLYOFFICE to stand out from competitors?

1. ONLYOFFICE online document editors combine broad collaboration features and high quality formatting, since these are the first online editors developed in HTML5 with the use of Canvas element. That allows to include exclusive features unavailable in other editors:
- collaborative editing of documents, spreadsheets and presentations in real time with two co-editing modes (Fast to show all changes in real-time, or Strict to show the changes after saving only), commenting, built-in chat, the Track Changes mode including Preview in Review feature to know what your doc would look like if you accept or reject the changes.
- ability to work with large files and use the enhanced formatting toolset. You can add links, tables and charts, insert various autoshapes, formulas and text objects, change fonts, styles and more. Besides, one document looks the same in any browser and any format.
- 100% compatibility with Microsoft Office formats. Besides, ONLYOFFICE supports all the popular formats: ODT, RTF, TXT, ODS, CSV, ODP, HTML, EPUB.

2. It saves your costs and time.
ONLYOFFICE allows you to take advantage of the most complete online office suite with document and project management, CRM, calendar, mail, and corporate network. So, you don't have to buy multiple solutions to collaborate effectively: with ONLYOFFICE you can create a single workspace for all your business activities.

3. ONLYOFFICE modules are easy to integrate with each other

CRM + Email
Add contacts from email to your CRM database, send messages and view all the correspondence with clients right in CRM system. Organize mass mailing right from CRM.

Documents + CRM&Projects
Manage all the documentation in one place, edit files right in the Projects module, make attachments to mail messages and CRM tasks.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, China, Alemanha, Reino Unido e outros 3, Índia, Japão, Estados Unidos

Idiomas

alemão, chinês, coreano, espanhol, finlandês e outros 11, francês, holandês, inglês, italiano, japonês, polonês, português, russo, tcheco, turco, ucraniano

Preços a partir de:

US$ 10,00/mês

  • Teste Grátis
  • Assinatura
  • Código aberto

Imagens

Document Editor
Spreadsheet Editor
Presentation Editor
Document Management
Project Management
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ONLYOFFICE - Vídeo
Captura de tela do ONLYOFFICE: Document Editor Captura de tela do ONLYOFFICE: Spreadsheet Editor Captura de tela do ONLYOFFICE: Presentation Editor Captura de tela do ONLYOFFICE: Document Management Captura de tela do ONLYOFFICE: Project Management

Recursos

Total de recursos do ONLYOFFICE: 67

  • API
  • Acesso offline
  • Agendamento
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Arquivo morto e retenção
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Autenticação de dois fatores
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo de equipe
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Comentários/notas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compatibilidade com vários formatos
  • Controle de versões
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controle do tempo do projeto
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Conversão de arquivos
  • Converter texto em voz
  • Convites e lembretes por e-mail
  • Correção ortográfica
  • Criação de diagramas
  • Edição de texto
  • Ferramentas de apresentações
  • Ferramentas de colaboração
  • Fusão de mala direta
  • Geração de documentos
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gestão de caixa de entrada
  • Gestão de calendários
  • Gestão de eventos
  • Gestão de modelos
  • Gestão de prazos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Importação/exportação de dados
  • Integrações de terceiros
  • Livro de endereços
  • Marcação
  • Modelos de documentos
  • Modelos de projetos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Múltiplos projetos
  • Pacote do Office
  • Planejamento de tarefas
  • Projeções
  • Rastreamento do projeto
  • Reconhecimento óptico de caracteres
  • Recuperação de arquivos
  • Segurança de SSL
  • Sincronização de calendários
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Suporte multimídia
  • Transferência de arquivos
  • Visualização de dados
  • Vários idiomas

Alternativas

Asana

4,4
#1 alternativa ao ONLYOFFICE
O Asana é uma solução de gestão de projetos e trabalhos para equipes. Você pode organizar tudo, desde os objetivos da...

Samepage

4,8
#2 alternativa ao ONLYOFFICE
O Samepage é um software premiado de colaboração e gestão de projetos. O progresso é mostrado em tempo real e ajuda as...

Zoho CRM

4,2
#3 alternativa ao ONLYOFFICE
O Zoho CRM ajuda empresas de todos os tamanhos a fechar negócios de maneira mais inteligente, melhor e mais rápida.

Microsoft 365

4,6
#4 alternativa ao ONLYOFFICE
Microsoft 365, formerly Office 365, provides web, desktop, and mobile apps for Outlook, Word, Excel, PowerPoint,...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(302)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,2/5

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Exibindo 5 avaliações de 302
Mirko P.
Classificação geral
  • Setor: Eletrônicos
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

A must have tool, The SwissArmy app on the Office Universe.

Avaliado em 25/09/2018

I use ONLYOFFICE everyday to send and receive documents, on my work and personal life, the software...

I use ONLYOFFICE everyday to send and receive documents, on my work and personal life, the software allow to work Mobile and Desktop so it's easy to go from one to other and continue working, no everyone have Microsoft Office but everyone can have ONLYOFFCE EASY and continue with the work with the same quality, I love the formula management and use every time to easy explain problems and ideas, the integration with world and graphics allow us to create professional presentations and forms to improve or work.

Vantagens

- Fast to load, allow to work in no time and don't eat a lot resources on the memory machine, fast response and very robust to work.
- Very intuitive, all the commands are easy to access, menus and icons are very well arranged to work with it.
- Support a lot new features with the addons and new tools.
- Easy to export and full compatible to send any work to any person.
- Support multiple Languages on the same documents, this allow to communicate globally with co-workers in the world.
- PDF Export made easy and 100% compatible.
- Great Tech and Community support to feel in touch with people that really care about.

Desvantagens

- Some times the system freeze a little, that's because need time to clean on importing documents from other sources and made more compatible documents.
- Extra features become bad translated, so need to test before use.
- Don't run on every OS system, but developers works fast to solve it.
- New features on other office systems still don't implemented, so show errors on importing documents.
- Poor graphic editor, need a little more improve.

Nick T.
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Amazing Open Source Alternative to Google Docs or MS365

Avaliado em 12/09/2019

Overall, ONLYOFFICE is a game changer. It is a viable alternative to mega cloud corporations like...

Overall, ONLYOFFICE is a game changer. It is a viable alternative to mega cloud corporations like Google and Microsoft. It's nice to have your own private server with control of your data. Pair ONLYOFFICE with NextCloud and you have all of the productivity software you need.

Vantagens

I like that ONLYOFFICE is free and can be self-hosted. It is the best Office alternative that most accurately reads and writes Word/Excel/Powerpoint compatible files. It runs fast on both desktop and in the browser. It integrates nicely with NextCloud. The mobile apps are also great.

Desvantagens

I wish that the iOS mobile app could connect directly to a NextCloud server instead of requiring an ONLYOFFICE Community server. The desktop app does this and it is perfect for NextCloud users.

Ionel răzvan G.
Classificação geral
  • Setor: Tradução e localização
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

OnlyOffice

Avaliado em 14/02/2021

I am reading, editing and creating all kind of documents.

I am reading, editing and creating all kind of documents.

Vantagens

I am using it for reading and editing documents, to create all kind of text documents, PDF and all kind of papers.

Desvantagens

It is not fully compatible with Microsoft Office .docx, I had bad surprises on complex documents and was forced to use Office online.

Jorge V.
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

Good app, Bad support

Avaliado em 01/09/2016

It is a good application, but the support is very bad...we never have a right answer, they take...

It is a good application, but the support is very bad...we never have a right answer, they take days to answer, and it looks like the company is runned by one single person. Never found out who is the manager, and there is nobody to complaint when you get bad support services. Good software, but for those who do not need a business stability....well...you'll get quite nervous not knowing whats going to happen if there is a problem.

Vantagens

Good price, lots of features

Desvantagens

Important features are not there (like automatic syncronization with Drive or Dropbox), also photo gallery is missing. No way to your network fellows know when there is a new document on a project,
And no communication with the managers. It looks like the company is runned by a single person, Eugene. This person answers the online chat and will tell you to send the request to support. You do that...and one day later the same Eugene replies! Usually, you get no solution for your problem. Or you just give up.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Editoras
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Uno strumento che non può mancare nella suite di Google Drive

Avaliado em 09/10/2020

Utilizzo spesso il pc per scrivere e mi capita di usare gli strumenti di Office. Tuttavia spesso ho...

Utilizzo spesso il pc per scrivere e mi capita di usare gli strumenti di Office. Tuttavia spesso ho bisogno di salvare il materiale su Drive e quando sono sprovvisto di pc e ho necessità di modificare qualcosa nei files caricati su Google Drive, OnlyOffice è l'unico strumento che mi permette di fare ciò.

Vantagens

La particolarità di quest'estensione è proprio quella di riuscire a codificare in modo corretto, l'estensioni dei file Office come docx, xlsx, etc. Ciò rende molto utile il caricamento di detti files su Drive e modificarli direttamente su Drive stesso, senza necessità di creare ulteriori documenti nel formato Google Drive.

Desvantagens

Si potrebbe migliorare la compatibilità soprattutto per Excel, che alcune formule non vengono caricate in modo corretto. Per il resto va più che bene.

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Perguntas frequentes sobre o ONLYOFFICE

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ONLYOFFICE.

O ONLYOFFICE oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 10,00/mês
  • Modelo de preços: Assinatura, Código aberto
  • Teste Grátis: Disponível

Take your business to the cloud at the best price. 30-day free trial. No credit card required. You can choose 1-month, 1-year, or 3-year subscription. The subscription plan for ONLYOFFICE is based on the amount of active portal users, e.g. $40 per month (if monthly commitment) for 6-10 active users, what means $5 per user/month on average. If you pay for a year or for 3 years, the price per user/month will be even lower - $3 and $2 on average respectively. Note that subscription plans for 1-2 and 3-5 active users are available for annual subscribers only. Nonprofit organizations and schools can use ONLYOFFICE cloud service for free, while other educational institutions can get a discounted rate.

Não temos informações sobre os recursos do ONLYOFFICE.

Os clientes habituais do ONLYOFFICE são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O ONLYOFFICE está nos seguintes idiomas:

alemão, chinês, coreano, espanhol, finlandês, francês, holandês, inglês, italiano, japonês, polonês, português, russo, tcheco, turco, ucraniano

O ONLYOFFICE é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O ONLYOFFICE se integra com os seguintes aplicativos:

Alfresco Process Services, Box, Confluence, DocuSign, Dropbox Business, Facebook, Google Calendar, Google Drive, LinkedIn for Business, Microsoft SharePoint, OneDrive, Twilio Voice, Twitter, eXo Platform, ownCloud

O ONLYOFFICE oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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