Sobre o OnePageCRM

O OnePageCRM é um sistema de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) focado em ações e que ajuda equipes de vendas de pequenas e médias empresas a acompanhar os leads por meio da conclusão de ações de vendas. O aplicativo foi construído com base no princípio de produtividade Getting Things Done (GTD) e tem um método de vendas Next Action exclusivo em sua essência. Funciona desta maneira: ao concluir uma ação de vendas (p. ex., enviar um e-mail ou encaminhar uma cotação), o sistema obriga você a definir a próxima ação. Dessa forma, o contato não sai do ciclo de vendas até que esteja realmente concluído e nada passa despercebido. O OnePageCRM mantém o produto ágil, eficaz e eficiente, desempenhando uma variedade de funções, desde a gestão de contatos até a geração de relatórios de vendas, garantindo que leads e clientes potenciais sejam movidos constantemente pelo processo de vendas para o êxito nas conversões.

Preços a partir de:

9,95 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Irlanda

Idiomas

inglês

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Imagens

OnePageCRM Software - 1
OnePageCRM Software - 2
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OnePageCRM Software - 4
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OnePageCRM Software - 6
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Recursos

Total de recursos do OnePageCRM: 95

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de tendências de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Automatização de vendas
  • Automação de marketing
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Catalogação/Categorização
  • Contatos compartilhados
  • Controles/permissões de acesso
  • Dados demográficos/firmográficos
  • Dados em tempo real
  • Distribuição de leads
  • Enriquecimento de dados
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de prospecção
  • Geração de leads
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão da atividade de vendas
  • Gestão de atividades
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comissões
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Gestão territorial
  • Implantação baseada na web
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Inteligência artificial e aprendizado de máquina
  • Lead Nurturing
  • Lembretes
  • Marcação
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel de atividades
  • Perguntas frequentes (FAQ)
  • Permissões por função
  • Pesquisa e filtro
  • Previsão
  • Previsão de vendas
  • Priorização
  • Processamento de lotes
  • Projeções
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de e-mails
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios do pipeline
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Segmentação
  • Segmentação de clientes
  • Segmentação de leads
  • Sincronização de calendários
  • Sincronização de dados
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Suporte do cliente
  • Visualização de dados

Alternativas

Zoho CRM

4,3
#1 alternativa ao OnePageCRM
O Zoho CRM é um software de CRM baseado na nuvem que ajuda empresas de todos os tamanhos a fechar negócios de maneira...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternativa ao OnePageCRM
Economize tempo valioso de vendas com o HubSpot CRM que cuida de todos os pequenos detalhes de gravação de chamadas,...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternativa ao OnePageCRM
Diga olá à plataforma de gestão do relacionamento com o cliente (CRM) número 1 do mundo. Gerencie todas as etapas do...

Cogmento CRM

4,5
#4 alternativa ao OnePageCRM
O Free CRM da Cogmento é uma plataforma de gestão do relacionamento com o cliente na nuvem projetada para ajudar as...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(60)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,8/5
Suporte ao cliente
4,8/5

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Exibindo 5 avaliações de 60
Ron M.
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

A SalesPerson Crm

Avaliado em 23/10/2016

I really took 3 weeks off recently and decided to move from the Outlook Desktop world to all online...

I really took 3 weeks off recently and decided to move from the Outlook Desktop world to all online and based around Google Apps. I needed A Crm that focused on follow up and keeping good notes and also keeping track of my calls and actions. I Checked out dozens of other Crms on the free trial basis and most are the same. They keep track of notes and calls, and put your next actions into a to do list or task. They have various levels of success integrating with Google. As soon as I tried OnePage I noticed a key difference. The Action Stream of telling you what to do next front and center. If you are in a business where making calls to contacts, sending emails and building relationships like Real Estate or other small business this is the Crm for you! Is it Perfect? No will go into this in the pros and cons. I chose this over Well Knowns like Insightly, Prosperworks, Contactually, and many more as the Bells and Whistles I wanted were the most well done in One Page.

Vantagens

Action Stream, Action Stream, Action Stream better than any to do list or task manager I have seen.
Simple Interface
Skype Caller built in
Call Tracker Built in
Pleasing to the Eye
Descent Customer Support it is possible to get someone on the phone
Tagging
They are in Ireland ( kinda cool)

Desvantagens

Google Contact Integration by Pie Sync, Does not bring Picture or Address over and slow to sync to Google Contacts, sometimes does not show up for a long time and I always have to check to make sure it made it over, then manually add photo and address if important to me. This alone is very bothersome to me and if I left would be for this.

Have to add +1 in front of phone number to work with Skype, not a deal breaker but more time

Emails not really connected to Client unless you send from Crm or use the Bcc for one Page Address. Not a deal killer cuz just go to gmail and enter email and get all the emails anyways.

If the Google Sync was direct not relying on Pie Sync and brought over Photos and all other Info this would be as close to a 10 out of 10 that there is.. I have to give it overall an 8. Maybe Pie Sync will improve or Zapier will work one day.

Rebekah M.
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great for small business owners

Avaliado em 06/07/2021

This is far and away the cleanest way to both keep a client database and to map out good times to...

This is far and away the cleanest way to both keep a client database and to map out good times to interact with or follow up with each of them to push them down the sales pipeline. There are no more unknowns, or questions about when I should call--I just open the app and see who's on my list for today.

Vantagens

Besides the initial tour around the program, no training was necessary (although provided in free seminars). It's very intuitive to use, and while it's not a quite one-stop-shop like Hubspot, it's pretty darn close. The best part is the underlying philosophy, where once you act on a client you are encouraged to set the next step or goal for them to keep them moving down the sales pipeline. Nobody gets forgotten, no deadlines passed; it's great!

Desvantagens

Importing mass contacts can be a little difficult, mainly due to the likely ubiquitous issue that import data doesn't often neatly match the software you're using (ex, First Name, Last Name vs Last Name, First Name).

Alternativas consideradas

VanillaSoft

Razões para mudar para o OnePageCRM

Price was the initial factor, and then it proved it supplied every other need I had.

Resposta do OnePageCRM

Hi Rebekah, thank you so much for such a great and positive review. I love hearing how easy you've adapted to the system, and the fact that no deadline passes and nobody gets forgotten is proof that you're using OnePageCRM to its full potential.

Noted about the import! ~Sarah

Richard A.
Classificação geral
  • Setor: Materiais de construção
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Easy to use and cost effective

Avaliado em 08/10/2019

Easy to use and cost effective. Great support

Easy to use and cost effective. Great support

Vantagens

Easy to use and cost effective. Great support

Desvantagens

Email Templates are very difficult to use and needs big upgrade.
Should include recent history list so you dont have to search again.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Easily to Use, Friendly UI, Vertical Management

Avaliado em 24/06/2021

So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (

So with $15/ monthly, it fit with self-user like me (

Vantagens

+ Pipeline & Goal is visible, you could use easily and custom. It appear front of your eyes.
+ Like the name, everything show in a page for all (different with other UI as Agile/ Salemate/ Hubspot/ Bitrix...) - kind a classic, I love it after try dozen of 3-column-page of other CRM: messy eyes
+ CUSTOMER SERVICES: they are a live and help you strongly, friendly also. I love to work with people and OnepageCRM did great for user (I luckily talked with Sarah, Lecetia - both kindness)
+ Vertical Management as "Status", as you "Category" to work not eye-looking to many column.
+ Commission rate, we are already to know how we gain after we help our customer solve their problem.

Desvantagens

- Need more UX, friendly click as "Add a Contact/ Deal/ Company"
- Should plus "+" icon somewhere for short-cut add new Contact/ Deal/ Company
- Add multiple "Contact" to a "Deal" (B2B normally require more than a person in a purchase)

Alternativas consideradas

Agile CRM e Cogmento CRM

Razões para escolher o OnePageCRM

Other CRM require x1.5 - x2 for 02 function "Pipeline" & "Forecast" and more money if you want to set "Goals" to track your sales. Lack of UI/ UX, some good at UI and bad of UX, good of UX then bad of UI, good both UX/ UI then bad at Report. Onepage CRM the best fit for my self and my CRM using purposes

Razões para mudar para o OnePageCRM

+ Pipeline & Goal: I could not find these function as the alternative CRM (mentioned above) , it required you x1.5 Price to have "both function", some of they are not friendly interface also and lack of report view + View is easy to see, your eyes not moving so much, focus to one and one only + Customer support to help you whenever you ask - they are friendly, just ask them kindly + Commission rate, I never use the commission sheet anymore

Resposta do OnePageCRM

Hi there, thanks so much for the positive review. I'm delighted that you enjoy using OnePageCRM.

Noted about the UX ! ~Sarah

Marty H.
Classificação geral
  • Setor: Artigos de luxo e joias
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

We Used Many CRM Platform Before Falling in Love w OnePage

Avaliado em 09/10/2020

Outstanding. I am a CRM fanatic and have used OnePage to build my business for several years now....

Outstanding. I am a CRM fanatic and have used OnePage to build my business for several years now. We went thru many different platforms over our company history, even developing our own CRM software at one point, but we needed cultural acceptance to get our team to buy in. OnePage provided that along with terrific training, ease of use, great customer support, human engagement and a platform that drives sales (as long as you work it every day).

Vantagens

Ease of use was critical. CRM is as much about cultural acceptance as tech capability. If the team won't use it and won't learn it, it doesn't matter what it can do. Ease of use of OnePage and the training and customer support that come with it are exceptional and provided quick cultural acceptance from our team.

Desvantagens

Some functionality is yet to be developed to match their bigger (more expensive/complex) competitors. But this con was relatively easy to accept. The team at OnePage continues to innovate and develop improvements.

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razões para escolher o OnePageCRM

Poor cultural acceptance, terrible customer service, too many components to distract from the key functions and needs of our business.

Software anterior

SugarCRM

Razões para mudar para o OnePageCRM

Ease of use, cultural acceptance, simplicity, functionality, laser focus on the core objectives, outstanding customer service.

Resposta do OnePageCRM

Hi Marty, wow what great feedback, thank you! I'm so happy to hear that OnePageCRM is helping you grow your business and that your team is equally as happy with the CRM.

We always say that you don't need an IT degree to use a CRM so ease of use is part of our ethos! ~Sarah

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Perguntas frequentes sobre o OnePageCRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o OnePageCRM.

O OnePageCRM oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 9,95 US$/mês Ver planos de pagamento
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do OnePageCRM são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000

O OnePageCRM está nos seguintes idiomas:

inglês

O OnePageCRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O OnePageCRM se integra com os seguintes aplicativos:

ActiveCampaign, Dropbox Business, Evernote Teams, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Help Scout, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, Operations Hub, Quote Roller, Skype for Business, Stripe, Twitter, Unbounce, WhatsApp, Wufoo, Xero, Zapier

O OnePageCRM oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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