24SevenOffice

24SevenOffice

Online project and business management software

4.4/5 (26 avaliações)

Resumo do 24SevenOffice

All business applications integrated in one system!

* CRM
* Accounting
* Invoice
* Project Management
* E-mail
* Calendar
* File/documents

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Dispositivos

Porte da empresa

P
M
G

Mercados

Ásia, Austrália, Canadá, China, Europa e outros 5, Índia, América Latina, África e Oriente Médio, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas

Danês, Inglês, Alemão, Norueguês, Sueco

24SevenOffice - Avaliações

Classificação geral
4.4/5
85% avaliações positivas
15
Excelente
7
Muito bom
4
Média
0
Ruim
0
Péssimo
Tim B.
Traduzir com Google

Our most efficient way to manage our day to day

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 09/04/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

This program allows us to keep everyone organized and on the same page. From management, billing, reporting, accounts, and everything else. The user interface is what makes this a pleasure to deal with day after day and is much better than the other products we tried before buying.

Desvantagens

There are times when things seem to get overwhelming for a small business. It can feel slightly crowded at times and can be hard getting everything in order but I think this partly has to do with our management as well as the programs so it's not entirely on them. Overall we haven't had too many issues for me to say anything too negative.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

8.0/10
Andres R.
Traduzir com Google

Great software for company communication and managing project finances!

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 12/01/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

It has a great communication system, perfect dashboard system in order to keep track of project finances and reports. It also has a very effective document sharing system

Desvantagens

The only thing that could possibly be better its having a more user friendly interface, it's hard to get the best of out of all the functions

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Avaliador Verificado
Traduzir com Google

Resource planification

Usado Semanal durante Mais de um ano
Avaliado em 07/04/2018
Fonte da avaliação: Capterra

I get to many benefits like make progress of the ways of managing my company and having new tools for this.

Vantagens

What I like most about this software is enterprise resource planning and customer relation management and with some modules about accounting, billing and orders, email, calendar, document and project management, web publishing tools and e-commerce.

Desvantagens

What I like least about this software is that I need to be connected on internet so this software can be used; and in y country the wifi fails a lot.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10
Sarthak G.
Traduzir com Google

It is full of features which is a complete package that anyone would need in this field.

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 09/04/2018
Fonte da avaliação: Capterra

I have acheived more information and functionality that i wont be able to get from other products in the market.

Vantagens

They stands out in all of the areas as this contains of cloud, SaaS and web at the same time thir features and fucntions fiully pack a punch for me as a user at the same timing porviding all the information which is needed reagrding this. Well done in making this :)

Desvantagens

I am not very satisfied with the customer support because I have to wait for more than 3 to 4 working days in order to get the email back from the company although it is usually the standard but I hope they can provide some changes to it in the future.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

8.0/10
Gediminas E.
Traduzir com Google

Great CRM

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 05/04/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

This CRM provide a complete overview under enterprice's customers, suppliers and contacts. And everything under one roof.

Desvantagens

There is missing one and only improvement. Their GUI cold be more user friendly. Sometimes is getting hard to find needed function.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

9.0/10

Preço do 24SevenOffice

A partir de
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Avaliação gratuita
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Relação qualidade/preço

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Recursos do 24SevenOffice

  • API
  • Dados em tempo real
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Integração de terceiros
  • Relatórios e estatística

  • Acompanhamento de atividades
  • Armazenamento de documentos
  • Auditoria
  • Campos personalizados
  • Criação de relatórios personalizável
  • Gerenciamento de faturas
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de estoques
  • Importação/exportação de dados
  • Monitoramento
  • Notificações automáticas
  • Painel de atividades
  • Rastreamento de estoque
  • Registro de auditoria
  • Relatórios em tempo real

Mais informações sobre 24SevenOffice

Principais recursos do 24SevenOffice

  • Accounting, invoice
  • CRM, lead management, opportunities
  • Email and calendar
  • File management
  • Project management
  • Software as a Service
  • Web-based

Vantagens

Project Planning: Easily create project plans, break deliverables into tasks and assign resources to execute them. Your project plan can be viewed both as a Gantt chart or a task list.

Document Sharing: Share documents and important files with the project members.

Online Collaboration: Add any of your internal or external contacts to projects, and give them appropriate level of access.

Integrated with Google Docs

Project Reporting: Review your progress and statuses with a growing set of reports.

Project Execution: Assign tasks to internal and external resources. Allow participants to comment and discuss the project, individual tasks and give status updates.

Perguntas frequentes sobre o 24SevenOffice

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o 24SevenOffice.

P: Que tipo de planos o 24SevenOffice oferece?

O 24SevenOffice oferece os seguintes planos de pagamento:

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Avaliação gratuita: Disponível

Contact 24SevenOffice for pricing information.

P: Quais são os principais recursos do 24SevenOffice?

O 24SevenOffice oferece os seguintes recursos:

  • Accounting, invoice
  • CRM, lead management, opportunities
  • Email and calendar
  • File management
  • Project management
  • Software as a Service
  • Web-based

P: Quem costuma usar o 24SevenOffice?

Os clientes habituais do 24SevenOffice são:

Autônomos, Sem fins lucrativos, Pequenas empresas

P: Em que idioma o 24SevenOffice está?

O 24SevenOffice está nos seguintes idiomas:

Danês, Inglês, Alemão, Norueguês, Sueco

P: Que tipo de planos o 24SevenOffice oferece?

O 24SevenOffice tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O 24SevenOffice é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o 24SevenOffice.

P: O 24SevenOffice se integra com quais outros aplicativos?

O 24SevenOffice se integra com os seguintes aplicativos:

Bitium, KashFlow, OnSched, SalesScreen

P: Que nível de suporte o 24SevenOffice oferece?

Não temos informações sobre as opções de suporte que o 24SevenOffice oferece.